Сабақ жоспары :: Психология
Файл қосу
Мен таңдаған өмір (психологиялық тренинг)
Мектеп психологы: Масалимова Э.Б.
<<Мен таңдаған өмір>> тренинг
Мақсаты: оқушыларды шиеленіс жағдайдан шыға білуге үйрету, жағымсыз эмоцияны шығару, жою.
Керекті құралдар: плакат, түрлі-түсті қағаздар, тапсырмасы бар балықтар, интерактивті тақта.
Барысы: І.Амандасу рәсімі.
Мақсаты: оқушылардың қарым-қатынас жасауын жақсарту.
Шарты: қатысушылар ортаға шығып, бір-бірімен емін-еркін жүріп амандасады.
ІІ. <<Ойлануға арналған балықтар>>жаттығуы.
Бір-бірімізді жақын тану үшін әрбіреулеріңе балық аулауды ұсынамын.
Топтың әр қатысушысы <<балық аулайды>>, өзенде жүзіп жүрген аяқталмаған сөйлемі бар үлестірмелі балықтарды алады да, өз сөздерімен аяқтайды.
Үлестірмедегі сөйлемдер:
Ең үлкен қорқыныш-бұл...
Мен мынадай адамдарға сенбеймін ...
Мен ренжимін, егер ...
Егер мен сенімді болсам, ...
Психолог: Сөйлемді аяқтағанда қандай сезімде болдыңдар? Әрине әрқайсымыз қорқыныш, сенімсіздік, сәтсіздік сезімдерінен өттік. Ренжіген, нашар көңіл-күй немесекөңілсіздік болған шығар. Бұл сәтте қолдау мен сүйенішті қажет етеміз. Ежелгі кезде адамдар өздеріне бойтұмарлар ойлап табатын.
ІІІ. <<Өзіңді теңей біл>> жаттығуы.
Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеріп, өмірге көзқарасын кеңейту.
Психолог: Сендер өздеріңді бір затқа немесе табиғат жаратылысына теңейсіңдер. Ол <<МЕН>> деп есептейсіңдер.
Қатысушы: Мен өзімді бұлаққа теңеймін. Өйткені мен бұлақпын.
Психолог: Не үшін бұлақсың?
-Мен жануарларды, адамдарды қоректендіремін. Менің бұл өмірге пайдам көп. Өйткені мен өмірге қорекпін.
ІV.Ертегі терапиясы арқылы әңгіме құрастырып, талдау жасалады. <<Бақытты адамның көйлегі>> еретігісін жалғастырады.
V.Слайд көрсету. (Осы сүрген өміріңді қанағат тұт, өмірді ұға біл)
VI. <<Биіктік>> жаттығуы.
Мақсаты: оқушылардың өмірлік жетістіктеріне жету мақсатына талпындыру, сенімділігін нығайту.
Жаттығу барысы: қатысушылардың біреуі шығады. Оған мынадай нұсқау беріледі. <<Қабырғаға жақын тұр, сосын секір. Қай жерге дейін секіргенін белгілеу. Енді барынша жоғары секір.Төбеге дейін жетуге тырыс. Секіріп жеткен жеріңді белгіле>>.
Талдау: 1-ші және 2-шә белгі салысытырылады. Қатысушылар төмендегі сұрақтарға жауап береді:
-Белгі қойылған биіктіктердің айырмашылығы болды ма?
-Бұл айырмашылыққа не әсер етті?
-Қойылған талап пен мақсат нәтиежіс жақсарды ма, әлде нашарлады ма?
-Қалай ойлайсыңдар, өмірде де осындай жағдайлар кездесе ме?
VII. <<Сенімділік>> жаттығуы.
Мақсаты: оқушыны стресстік жағдайдан арылтып, сенімділікке үйрету.
Шарты: оқушыларға бос ақ парақ таратылады. Сол парақты теңдей етіп екіге бөлу ұсынылады. Ол бөліктерді 1,2 деп белгілеп, 1-ші бөлікке жағымды қасиеттерін, 2-ші бөлікке жағымсыз қасиеттерін жазуы керек. Жағымды қасиеттерін өздерінде қалдырып, жағымсыз қасиеттерін жыртып, қоқыс жәшігіне салады.
Рефлексия: бүгінгі тренингтен алған әсерін және достарына, өздеріне арналған тілектерін жазып, <<тілек>> ағашына апарып жапсырады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz