Файл қосу

Мен таңдаған өмір (психологиялық тренинг)

Пән: Психология


Мектеп психологы: Масалимова Э.Б.

<<Мен таңдаған өмір>> тренинг
Мақсаты: оқушыларды шиеленіс жағдайдан шыға білуге үйрету, жағымсыз эмоцияны шығару, жою.
Керекті құралдар: плакат, түрлі-түсті қағаздар, тапсырмасы бар балықтар, интерактивті тақта.
Барысы: І.Амандасу рәсімі.
Мақсаты: оқушылардың қарым-қатынас жасауын жақсарту.
Шарты: қатысушылар ортаға шығып, бір-бірімен емін-еркін жүріп амандасады.
ІІ. <<Ойлануға арналған балықтар>>жаттығуы.
Бір-бірімізді жақын тану үшін әрбіреулеріңе балық аулауды ұсынамын.
Топтың әр қатысушысы <<балық аулайды>>, өзенде жүзіп жүрген аяқталмаған сөйлемі бар үлестірмелі балықтарды алады да, өз сөздерімен аяқтайды.
Үлестірмедегі сөйлемдер:
Ең үлкен қорқыныш-бұл...
Мен мынадай адамдарға сенбеймін ...
Мен ренжимін, егер ...
Егер мен сенімді болсам, ...
Психолог: Сөйлемді аяқтағанда қандай сезімде болдыңдар? Әрине әрқайсымыз қорқыныш, сенімсіздік, сәтсіздік сезімдерінен өттік. Ренжіген, нашар көңіл-күй немесекөңілсіздік болған шығар. Бұл сәтте қолдау мен сүйенішті қажет етеміз. Ежелгі кезде адамдар өздеріне бойтұмарлар ойлап табатын.
ІІІ. <<Өзіңді теңей біл>> жаттығуы.
Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеріп, өмірге көзқарасын кеңейту.
Психолог: Сендер өздеріңді бір затқа немесе табиғат жаратылысына теңейсіңдер. Ол <<МЕН>> деп есептейсіңдер.
Қатысушы: Мен өзімді бұлаққа теңеймін. Өйткені мен бұлақпын.
Психолог: Не үшін бұлақсың?
-Мен жануарларды, адамдарды қоректендіремін. Менің бұл өмірге пайдам көп. Өйткені мен өмірге қорекпін.
ІV.Ертегі терапиясы арқылы әңгіме құрастырып, талдау жасалады. <<Бақытты адамның көйлегі>> еретігісін жалғастырады.
V.Слайд көрсету. (Осы сүрген өміріңді қанағат тұт, өмірді ұға біл)
VI. <<Биіктік>> жаттығуы.
Мақсаты: оқушылардың өмірлік жетістіктеріне жету мақсатына талпындыру, сенімділігін нығайту.
Жаттығу барысы: қатысушылардың біреуі шығады. Оған мынадай нұсқау беріледі. <<Қабырғаға жақын тұр, сосын секір. Қай жерге дейін секіргенін белгілеу. Енді барынша жоғары секір.Төбеге дейін жетуге тырыс. Секіріп жеткен жеріңді белгіле>>.
Талдау: 1-ші және 2-шә белгі салысытырылады. Қатысушылар төмендегі сұрақтарға жауап береді:
-Белгі қойылған биіктіктердің айырмашылығы болды ма?
-Бұл айырмашылыққа не әсер етті?
-Қойылған талап пен мақсат нәтиежіс жақсарды ма, әлде нашарлады ма?
-Қалай ойлайсыңдар, өмірде де осындай жағдайлар кездесе ме?
VII. <<Сенімділік>> жаттығуы.
Мақсаты: оқушыны стресстік жағдайдан арылтып, сенімділікке үйрету.
Шарты: оқушыларға бос ақ парақ таратылады. Сол парақты теңдей етіп екіге бөлу ұсынылады. Ол бөліктерді 1,2 деп белгілеп, 1-ші бөлікке жағымды қасиеттерін, 2-ші бөлікке жағымсыз қасиеттерін жазуы керек. Жағымды қасиеттерін өздерінде қалдырып, жағымсыз қасиеттерін жыртып, қоқыс жәшігіне салады.
Рефлексия: бүгінгі тренингтен алған әсерін және достарына, өздеріне арналған тілектерін жазып, <<тілек>> ағашына апарып жапсырады.



Ұқсас жұмыстар
Мамандық таңдауда жауапкершілікті қалыптастыру
Мен таңдаған жол. психологиялық тренинг
Өмір бір - ақ рет беріледі
Педагогтың кәсіби психологиялық денсаулығы
Жұдырық тренингі
Ұлттық Бірыңғай Тест-білім сапасының негізі
Паравоз жаттығуы
Мамандық өмір таңдауы тәрбие сағаты
Мамандықтар саласы
Тәрбие сағат барысы
Пәндер