Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Шаңғы даяарлығы сабағындағы қауіпсіздік ережелері

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Шанғы дайындығы
Күні: 21.01.2021
Сынып: 7 <<а>>

Мектеп:№37
Мұғалімнің аты-жөні: Құмархан Дінмухаммед

Қатысқандар саны:24
Қатыспағандар саны:6
Сабақтың тақырыбы:
3км еркін сырғанап өту.
Оқу мақсаттары:
5.3.4.1 - Дене шынықтыру арқылы білім беру, спортқа қызығушылығын арттыру.
5.3.2.1 Қалпына келтіру және қыздыру жаттығуларын орындау мен дайындау аясындағы негізгі компоненттерді білу және түсіну
Сабақ мақсаты:

- Шаңғы спортының қыр сыры мен көрнекілігін ашып үйрету.
- Еліміздегі шанғы спортының жетістіктері туралы мағлұмат бере отырып ұлтшылдыққа салауатты өмір салтына тәрбиелеу.

Бағалау критерилері:
Оқушылар мыналарды орындай алады:
- Қауіпсіздік ережелерін түсінеді және өз сөзімен айтып бере алады.
- Бойына байланысты шаңғы жабдықтарын дұрыс таңдай алады, және қандай шаңғыларды пайдалануға болмайтындығын біледі.
-Күрделі жаттығулар орындай алады.
Тілдік мақсат
Оқушыларға осы тараудың мақсатына жетуге және пәнді оқуға жәрдемдесу үшін, тиісінше ғылыми/мектеп терминологиясымен таныстыру.
Оқудың тілдік мақсаты
Пәндік лексика және терминология
Диалогқа арналған пайдалы сөздер
Оқушылар:
Шаңғы, коньки және кросс даярлығы бойныша өз түсініктерін сипаттай және көрсетеалады.

Мыналарды қамтиды:
Орнында тұрып бұрылу (аттаумен, серпумен)
Қозғалыста бұрылу (аттаумен)
Тепе-теңдіктіұстау
Тежелу (<<жартылай соқамен)
Спорт жүрістері техникасы (ауыспалы, біруақыттық)
Еркін сырғанау
Дұрыс дем алу.

Талқылауға арналған сұрақтар:
Дене шынықтыру сабақтарына дайындық шеңберінде ширату және қалпына келу техникасының элементтеріне не кіретіндігін білесіңдер ме?
Оқушыға шаңғы даярлығы үшін не қажет?
Сендер шаңғы мен конькиде орындалатын қозғалыстың қандай техникалық амалдарын білесіңдер?
Құндылықтарды дарыту:
Оқылатын материалға сыни қарау арқылы оқуға құштарлыққа баулу, ақылын, денесін, қарым-қатынас пен мінезді ұдайы дамыту. Өзіне оқушылардың өз бетімен оқуына ықпал ететін икемділік мен дағдыларды дамытуды қамтиды.
Осы спорт түрін елімізде дамыту, дәріптеу.
Пәнаралық байланыс
Анатомия, тарих, физиология, орыс тілі, қазақ тілі, ағылшын тілі пәәндерімен байланыс.. Шаңғы дайындығына байланысты термин сөздерді үш тілде қолдану.
Акт қолдану:
Сілтемелер бойынша материалды көрсету. Презентация даярлау.
Бастапқы білім:
Үйде және мектептен тыс алынған білімдерін ескеріп, денені, тірек-қозғалыс аппаратын басқару дағдыларын меңгерген.

САБАҚ БАРЫСЫ
Сабақ кезендері:
Сабақтағы іс-әрекеттер:
құрал жабдықтар (ресурстар)
Сабақтың басы:
10 мин
1.Саптық жаттығулар
- сапқа тұру, бұрылулар,саптық адымдар.
- бір қатардан екі қатарға тұру.

2.Жүру
- Аяқтың ұшымен қол жоғарыда.
- Қол желкеде, өкшемен жүру.
- қол белде табанның сыртымен жүру.
- қол белде табанның ішімен жүру.

3. Жүгіру
- тізені көтере жүгіру.
- өкшені артқа көтере жүгіру.
-сол жақ иықтан секіре жүгіру.
- оң жақ иықтан секіре жүгіру.

4. Жүрудегі ЖДЖ
-Б.қ. оң қол жоғарыда, әр адым сайын қолды ауыстырып отырамыз.
- Б.қ. қол кеуде алдында, қолды шынтақтан артқа тарту және жаза тарту.
-Б.қ. қол иықта,қолды иықтан алдыға артқа айналдыру.
-Б.қ. қол белде, 1- алға еңкею сол аяқты өкшеден қою.2 - қол белде артқа шалқаю. 3-4 д.с. оң жаққа.

Оқушы санына байланысты шаңғы аяқ киімі, шаңғы және таяғы.
Жылы киім, қысқы имидж.

Сабақтың ортасы 25 мин

3км еркін срығанап өту.

<< 3 км еркін сырғанау>> аты айтып тұрғандай сопртшы өзі қалай жүгірем десе солай ерікті дегенді білдіреді, , ал <<классикалық>> жүгіру жылдамдығы бойынша <<конькиліктен>> баяу болғандықтан, <<Еркін стиль>> мен <<конькилік жүгіру>> синоним болып кеткен. Конькилік жүгіру 1981 жылдан бері кең тараған, сол жылы оны алғашқы рет сол кездегі 40 жастан астқан финн шаңғышысы Паули Сиитонен пайдаланып (55 км жарыста) жеңіп шыққан. Ең кең тараған бір уақыттағы екіқадамды конькилік жүгіру (жазықтар мен аз және орта көлбеуліктерде пайдаланылатын) мен бір уақыттағы бірқадамды конькилік жүгіру (стартта үдеуду,жазықтар мен 10-12° төбелерде пайдаланылады)

Қашықтықты сақтаңыз (3-4 метр)

Қолмен жұмыс жасауға назар аударыңыз

(соңына дейін аяқтау)

Қозғалыстың жер бедеріне қалай қолданылатындығын түсіндіріңіз

Бір уақытта қолдарды бір қадамға созуға және таяқтардың белсенді күйіне назар аударыңыз. Арқаңызды тік ұстаңыз

Аралықты сақтаңыз. Мықты жігіттер сыртқы жолға шығады. Күту үшін параллель жолды қолданыңыз

Бірінші айналымнан кейін демалып, нұсқаулық алыңыз

Шаңғы даяарлығы сабағындағы қауіпсіздік ережелері.
1.аяқ қажалма үшін аяқ киім аяаққа шақ болу керек.
2.аяазды күні үсік алған жерді байқасаң ,ол жерді қармен қызарғанша уқалау керек.
3.Егер сабақ жарыс кезінде түрлі себептермен жарыс жолына шығып кеттсе мұғалімге немесе
торешіге хабар беру керек.
4.шаңғы теуіп келе жатыпжолдасыңның артын басып кетпе.
5.ара қашықтықты сақтау керек.
6.төбенің етегінде тоқтап тұруға болмайды.
7.қатты аяз кезде дененің ашық жерлерін май жағып қою керек.

Оқушы санына байланысты шаңғы, арнайы дайындалған шаңғы жолы, сықырауық.

Қауіпсіздік ережелері сілтеме
https://www.youtube.com/watch?v=jHIONPeIMLE

Шаңғы таңдау тәсілдеріне сілтеме
https://www.youtube.com/watch?v=fmKBeeZrspY

Шаңғы жүріс техникасына сілтеме
https://www.youtube.com/watch?v=esGxRJba-2Q
Шаңғы жүрісінің түрлеріне сілтеме
https://www.youtube.com/watch?v=mw3KtvGY8-o

Сабақтың соңы:
10 мин

Құрал-жабдықтарды жинау. Бүгінгі сабақты қорытындылау.
Соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
-нені білдім, нені үйрендім.
- нені толық түсінбедім.
Үй тапсырмасы - Ауыспалы жүріс, бір мезгілде бір адымды жүріс техникаларын үйреніп келу. Бағалау.
Ашық сұрақ-жауаптар
Саралау-оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз: бір оқушыдан күтілетін нәтиже, дербес қолдау көрсету, уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады.
Бағалау-оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер арқылы бағалай алады. Мадақтама, марапаттау
Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы. Денсаулық сақтау әдістері, сергіту сәттері мен белсенді
іс-әрекет түрлері.
Сабақ бойынша рефлекия:
1.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылар нені үйренді?

2.Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

3. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

4. Сабақта уақыт кезеңдері сақталды ма ?

Жалпы оқушыларды бағалау:

Сабақтың жақсы екі аспектісі (оқытуға, үйренуге қатысты.)
1 Командалық ойындардағы дағдыларды жетілдіру бөліміндегі қауіпсіздік ережесін біледі және әдістерді орындай алады.
2 Өзін-өзі шыдамдылыққа, шымырлыққа, ептілікке баулиды.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену)
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістігі (қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?)

Ұқсас жұмыстар
Қауіпсіздік ережелері сілтеме
Пионербол даяарлығы сабағындағы қауіпсіздік ережелері
Қысқы спорт түрлері. шаңғы спорты
Допты алып жүру жаттығулары
Қимыл - қозғалыс қабілеттерін дамыту
Жеңіл атлетиканың негізгі жаттығуы - жүгіру
Оқушыларды топтарға біріктіру
Жаттығуларды орындаумен үйлесімділіктегі жүріс
ШАҢҒЫ ДАЙЫНДЫҒЫ
Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету
Пәндер