Көркемдегіш құралдар

Бөлім: Махаббат және абырой
Сабақ :27
Пән: қазақ әдебиеті
Шығармадағы көтерілген мәселелерді өз ой-талқылауларына алады.
Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтайды.
Тізбек бойынша сұраққа жауап береді;
Үзінділерді кестеге толтырады;
Көркемдегіш құралдарды анықтайды;
Автордың суреттеудегі қолдану ерекшелігін талдайды;
Автор қолданысына пікірді шығармашылық тұрғыда білдіреді;
Мысалдар келтіріп, жорамал жасап жазады.
- Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;
- Ынтымақтастық;
- Жауапты азаматтық позиция;
- Ұлттық және адами құндылықтарға деген құрмет;
- Шығармашылық.
Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы және оқушылардың жеке, жұптаса, топтаса жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлауы арқылы бағалау дағдылары негізінде жүзеге асады.
Сабақтың басы 5 мин
Сабақтың ортасы
25-30 мин
Сабақтың соңы 5 мин.
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандау, түгендеу, назарларын сабаққа аудару
Сабақ тақырыбын анықтау;
Сабақ мақсаты және бағалау критерийімен таныстыру
Қызығушылықты ояту. «1 минут» әдісі
- 1 минуттың ішінде М. Мақатаевтың «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы туралы не білетіндігі және түсінетіндігі туралы тоқтамай айта бастайды. Ал қалған оқушылар сөйлеушінің пікірлерін толығымен ұғыну үшін тек мұқият тыңдап отырады.
- Экрандағы таймер тоқтаған уақытта әңгімелесу аяқталады.
- Сөйлеушінің пікірін тыңдаушы оқушы келесі оқушыға естігенін айнытпай айтуға тиіс.
- Экранда таймер қосылып, келесі сөйлеуші қайта бастайды.
- Осылайша 5 минут уақыттың ішінде 5 жұпта түрлі байланыс орнайды.
- Оқушылардың 1 минуттық түсіндірмесіне байланысты «Like, dislike» әдісі арқылы бағалау
«Чатта талқылау» әдісі
- Экранда чатта талқылауға арналған сұрақтар шығарылады.
- ЗУМ қосымшасындағы чатқа оқушылар реттік номерді бұзбай жауап жазуы тиіс.
- Сауаттылық қатаң тексеріледі.
Сұрақ үлгілері:
- Поэмада көтерілген мәселе не?
- Ананы аққуды атуға итермелеген қандай күш?
- Поэма сендер ойлағандай аяқталды ма?
- Аққу туралы қандай өнер туындыларын білесіңдер?
- Тәуіп деген кім?
- Тәуіптің айтқан емі қазіргі медицинаға жата ма?
«Жіктеу» әдісі
Үзінділерді кестеге толтыра отырып, көркемдегіш құралдарды анықтайды.
- Таста тұнған жаңбырдың тамшысындай;
- Сыбырлайтын «Жетім көл» Алатауға;
- Ақ мүсін айдынға кеп орнайтұғын.
Әлдилеп ақ төсінде, бермей тыным;
- Екеу болса, дүние-ай, арман бар ма!;
- Айдын - төсек, аспанды жамылуда. ;
Ана-жүрек тыпыршып, қабынуда;
- Құс аппақ, айдын аппақ, нұр да аппақ,
Аппақ нұр - аппақ нұрға қосылады;
- . . . Аққулар . . . Аққу мойын, сүмбе қанат,
Алаңсыз тарануда күнге қарап;
- Ей, ақша бұлт,
Жаулығыңмен оларды жасыр барып;
- Аққулар тарануда,
Сусып түсіп, су моншақ арқасынан;
- Білмей отыр жаңағы тыныштықтың,
Сүт ұйыған тегешін сапырғанын!;
- Мөлдіреген «Жетім көл» көкке қарап,
Мөлтілдеген көз жасын тыя алмай тұр;
- Көз алмай орамалды ұрғашыдан,
Көз алмай сүле-сопа тұлғасынан;
- Әлденеден сұм жүрек сескенеді,
Аракідік әлдене ес береді.
«Ана махаббаты киеліліктен де құдіретті» деген пікірмен келісесіз бе?
«ПОПС»формуласы
1-сөйлем «Менің ойымша, . . . »
2-сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін . . . »
3-сөйлем «оны мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын . . . »
4-сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім . . . »
3-тапсырма . «Фишбоун» әдісі
Кері байланыс
«3-2-1»
3- жаңа ақпарат
2- кездескен қиыншылық
1-ұнаған аспект
Үйге тапсырма: Кейіпкерлердің біріне хат жазу.
3-4 слайд
1 минуттық таймер
5 слайд
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz