Көркемдегіш құралдар

Бөлім: Махаббат және абырой

Сабақ :27

Пән: қазақ әдебиеті

Тексерілді:
Бөлім:Махаббат және абыройСабақ :27Пән:қазақ әдебиеті: Күні:
Тексерілді:: Мұғалім: Маутай А. Ж.
Бөлім:Махаббат және абыройСабақ :27Пән:қазақ әдебиеті: Сынып: 8
Тексерілді:: Қатысқан оқушылар:
Қатыспағандар:
Бөлім:Махаббат және абыройСабақ :27Пән:қазақ әдебиеті:
Тексерілді::
Бөлім:Махаббат және абыройСабақ :27Пән:қазақ әдебиеті: Сабақтың тақырыбы:
Тексерілді:: М. Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы. Шығарма үзінділерімен жұмыс.
Бөлім:Махаббат және абыройСабақ :27Пән:қазақ әдебиеті: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:
Тексерілді:: 8Т/Ж4. Көркем шығармалардан алынған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.
Бөлім:Махаббат және абыройСабақ :27Пән:қазақ әдебиеті: Сабақ мақсаты:
Тексерілді::

Шығармадағы көтерілген мәселелерді өз ой-талқылауларына алады.

Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтайды.

Бөлім:Махаббат және абыройСабақ :27Пән:қазақ әдебиеті: Бағалау критерийі
Тексерілді:: Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтай алады.
Бөлім:Махаббат және абыройСабақ :27Пән:қазақ әдебиеті: Дескриптор
Тексерілді::

Тізбек бойынша сұраққа жауап береді;

Үзінділерді кестеге толтырады;

Көркемдегіш құралдарды анықтайды;

Автордың суреттеудегі қолдану ерекшелігін талдайды;

Автор қолданысына пікірді шығармашылық тұрғыда білдіреді;

Мысалдар келтіріп, жорамал жасап жазады.

Бөлім:Махаббат және абыройСабақ :27Пән:қазақ әдебиеті: Құндылықтарды игерту:
Тексерілді::
  • Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;
  • Ынтымақтастық;
  • Жауапты азаматтық позиция;
  • Ұлттық және адами құндылықтарға деген құрмет;
  • Шығармашылық.

Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы және оқушылардың жеке, жұптаса, топтаса жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлауы арқылы бағалау дағдылары негізінде жүзеге асады.

Бөлім:Махаббат және абыройСабақ :27Пән:қазақ әдебиеті: Пәнаралық байланыс:
Тексерілді:: Қазақ тілі, география, өзін-өзі тану
Бөлім:Махаббат және абыройСабақ :27Пән:қазақ әдебиеті: Жоспар
Бөлім:Махаббат және абыройСабақ :27Пән:қазақ әдебиеті: Жоспарланатын уақыт
Тексерілді:: Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дереккөздер
Бөлім:Махаббат және абыройСабақ :27Пән:қазақ әдебиеті:

Сабақтың басы 5 мин

Сабақтың ортасы

25-30 мин

Сабақтың соңы 5 мин.

Тексерілді::

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандау, түгендеу, назарларын сабаққа аудару

Сабақ тақырыбын анықтау;

Сабақ мақсаты және бағалау критерийімен таныстыру

Қызығушылықты ояту. «1 минут» әдісі

  • 1 минуттың ішінде М. Мақатаевтың «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы туралы не білетіндігі және түсінетіндігі туралы тоқтамай айта бастайды. Ал қалған оқушылар сөйлеушінің пікірлерін толығымен ұғыну үшін тек мұқият тыңдап отырады.
  • Экрандағы таймер тоқтаған уақытта әңгімелесу аяқталады.
  • Сөйлеушінің пікірін тыңдаушы оқушы келесі оқушыға естігенін айнытпай айтуға тиіс.
  • Экранда таймер қосылып, келесі сөйлеуші қайта бастайды.
  • Осылайша 5 минут уақыттың ішінде 5 жұпта түрлі байланыс орнайды.
  • Оқушылардың 1 минуттық түсіндірмесіне байланысты «Like, dislike» әдісі арқылы бағалау

«Чатта талқылау» әдісі

  • Экранда чатта талқылауға арналған сұрақтар шығарылады.
  • ЗУМ қосымшасындағы чатқа оқушылар реттік номерді бұзбай жауап жазуы тиіс.
  • Сауаттылық қатаң тексеріледі.

Сұрақ үлгілері:

  1. Поэмада көтерілген мәселе не?
  2. Ананы аққуды атуға итермелеген қандай күш?
  3. Поэма сендер ойлағандай аяқталды ма?
  4. Аққу туралы қандай өнер туындыларын білесіңдер?
  5. Тәуіп деген кім?
  6. Тәуіптің айтқан емі қазіргі медицинаға жата ма?

«Жіктеу» әдісі

Үзінділерді кестеге толтыра отырып, көркемдегіш құралдарды анықтайды.

  • Таста тұнған жаңбырдың тамшысындай;
  • Сыбырлайтын «Жетім көл» Алатауға;
  • Ақ мүсін айдынға кеп орнайтұғын.

Әлдилеп ақ төсінде, бермей тыным;

  • Екеу болса, дүние-ай, арман бар ма!;
  • Айдын - төсек, аспанды жамылуда. ;

Ана-жүрек тыпыршып, қабынуда;

  • Құс аппақ, айдын аппақ, нұр да аппақ,

Аппақ нұр - аппақ нұрға қосылады;

  • . . . Аққулар . . . Аққу мойын, сүмбе қанат,

Алаңсыз тарануда күнге қарап;

  • Ей, ақша бұлт,

Жаулығыңмен оларды жасыр барып;

  • Аққулар тарануда,

Сусып түсіп, су моншақ арқасынан;

  • Білмей отыр жаңағы тыныштықтың,

Сүт ұйыған тегешін сапырғанын!;

  • Мөлдіреген «Жетім көл» көкке қарап,

Мөлтілдеген көз жасын тыя алмай тұр;

  • Көз алмай орамалды ұрғашыдан,

Көз алмай сүле-сопа тұлғасынан;

  • Әлденеден сұм жүрек сескенеді,

Аракідік әлдене ес береді.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

«Ана махаббаты киеліліктен де құдіретті» деген пікірмен келісесіз бе?

«ПОПС»формуласы

1-сөйлем «Менің ойымша, . . . »

2-сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін . . . »

3-сөйлем «оны мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын . . . »

4-сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім . . . »

3-тапсырма . «Фишбоун» әдісі

Картинки по запросу "фишбоун"

Кері байланыс

«3-2-1»

3- жаңа ақпарат

2- кездескен қиыншылық

1-ұнаған аспект

Үйге тапсырма: Кейіпкерлердің біріне хат жазу.

Көркемдегіш құралдар
Үзінді
Теңеу
Метафора
Кейіптеу
Синекдоха
Метонимия
Эпитет

3-4 слайд

1 минуттық таймер

5 слайд

Бөлім:Махаббат және абыройСабақ :27Пән:қазақ әдебиеті:
Тексерілді::
Бөлім:Махаббат және абыройСабақ :27Пән:қазақ әдебиеті:
Тексерілді::
Бөлім:Махаббат және абыройСабақ :27Пән:қазақ әдебиеті:
Тексерілді::
Бөлім:Махаббат және абыройСабақ :27Пән:қазақ әдебиеті:
Тексерілді::
Бөлім:Махаббат және абыройСабақ :27Пән:қазақ әдебиеті:
Тексерілді::
Бөлім:Махаббат және абыройСабақ :27Пән:қазақ әдебиеті:
Тексерілді::
Бөлім:Махаббат және абыройСабақ :27Пән:қазақ әдебиеті:
Тексерілді::
Бөлім:Махаббат және абыройСабақ :27Пән:қазақ әдебиеті: Қосымша ақпарат
Бөлім:Махаббат және абыройСабақ :27Пән:қазақ әдебиеті: Дифференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Тексерілді:: Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Бөлім:Махаббат және абыройСабақ :27Пән:қазақ әдебиеті:

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға


Ұқсас жұмыстар
Шаһанов Танакөз поэмасы
Шәкерім Қалқаман - Мамыр поэмасы
Қазақстан - өлең жолдарында М.Мақатаевтың Аққулар ұйықтағанда поэмасы
Қар қызы повесі
Көркем мәтіннің көркемдегіш құралдары
Қабдеш жұмаділовтің "қозыкүрең" әңгімесінің қысқа мерзімді жоспары. 5 сынып
Тілдік мақсаттар
Махамбет өлеңдерін талдау
«махамбет өлеңдеріндегі өршіл, прогресшіл романтизм» 8 -сынып
Кейіпкерге хат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz