Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Көркемдегіш құралдар

Бөлім: Махаббат және абырой
Сабақ :27
Пән: қазақ әдебиеті

Тексерілді:

Күні:
Мұғалім: Маутай А. Ж.
Сынып: 8
Қатысқан оқушылар:
Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:
М.Мақатаев <<Аққулар ұйықтағанда>> поэмасы. Шығарма үзінділерімен жұмыс.
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:
8Т/Ж4. Көркем шығармалардан алынған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.
Сабақ мақсаты:
Шығармадағы көтерілген мәселелерді өз ой-талқылауларына алады.
Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтайды.
Бағалау критерийі
Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтай алады.
Дескриптор
Тізбек бойынша сұраққа жауап береді;
Үзінділерді кестеге толтырады;
Көркемдегіш құралдарды анықтайды;
Автордың суреттеудегі қолдану ерекшелігін талдайды;
Автор қолданысына пікірді шығармашылық тұрғыда білдіреді;
Мысалдар келтіріп, жорамал жасап жазады.
Құндылықтарды игерту:
* Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;
* Ынтымақтастық;
* Жауапты азаматтық позиция;
* Ұлттық және адами құндылықтарға деген құрмет;
* Шығармашылық.
Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы және оқушылардың жеке, жұптаса, топтаса жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлауы арқылы бағалау дағдылары негізінде жүзеге асады.
Пәнаралық байланыс:
Қазақ тілі, география, өзін-өзі тану
Жоспар
Жоспарланатын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дереккөздер

Сабақтың басы 5 мин

Сабақтың ортасы
25-30 мин

Сабақтың соңы 5 мин.
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандау, түгендеу, назарларын сабаққа аудару
Сабақ тақырыбын анықтау;
Сабақ мақсаты және бағалау критерийімен таныстыру
Қызығушылықты ояту. <<1 минут>> әдісі
> 1 минуттың ішінде М.Мақатаевтың <<Аққулар ұйықтағанда>> поэмасы туралы не білетіндігі және түсінетіндігі туралы тоқтамай айта бастайды. Ал қалған оқушылар сөйлеушінің пікірлерін толығымен ұғыну үшін тек мұқият тыңдап отырады.
> Экрандағы таймер тоқтаған уақытта әңгімелесу аяқталады.
> Сөйлеушінің пікірін тыңдаушы оқушы келесі оқушыға естігенін айнытпай айтуға тиіс.
> Экранда таймер қосылып, келесі сөйлеуші қайта бастайды.
> Осылайша 5 минут уақыттың ішінде 5 жұпта түрлі байланыс орнайды.
> Оқушылардың 1 минуттық түсіндірмесіне байланысты <> әдісі арқылы бағалау

<<Чатта талқылау>> әдісі
:: Экранда чатта талқылауға арналған сұрақтар шығарылады.
:: ЗУМ қосымшасындағы чатқа оқушылар реттік номерді бұзбай жауап жазуы тиіс.
:: Сауаттылық қатаң тексеріледі.

Сұрақ үлгілері:
1. Поэмада көтерілген мәселе не?
2. Ананы аққуды атуға итермелеген қандай күш?
3. Поэма сендер ойлағандай аяқталды ма?
4. Аққу туралы қандай өнер туындыларын білесіңдер?
5. Тәуіп деген кім?
6. Тәуіптің айтқан емі қазіргі медицинаға жата ма?

<<Жіктеу>> әдісі
Үзінділерді кестеге толтыра отырып, көркемдегіш құралдарды анықтайды.
> Таста тұнған жаңбырдың тамшысындай;
> Сыбырлайтын <<Жетім көл>> Алатауға;
> Ақ мүсін айдынға кеп орнайтұғын.
Әлдилеп ақ төсінде, бермей тыным;
> Екеу болса, дүние-ай, арман бар ма!;
> Айдын - төсек, аспанды жамылуда.;
Ана-жүрек тыпыршып, қабынуда;
> Құс аппақ, айдын аппақ, нұр да аппақ,
Аппақ нұр - аппақ нұрға қосылады;
> ....Аққулар... Аққу мойын, сүмбе қанат,
Алаңсыз тарануда күнге қарап;
> Ей, ақша бұлт,
Жаулығыңмен оларды жасыр барып;
> Аққулар тарануда,
Сусып түсіп, су моншақ арқасынан;
> Білмей отыр жаңағы тыныштықтың,
Сүт ұйыған тегешін сапырғанын!;
> Мөлдіреген <<Жетім көл>> көкке қарап,
Мөлтілдеген көз жасын тыя алмай тұр;
> Көз алмай орамалды ұрғашыдан,
Көз алмай сүле-сопа тұлғасынан;
> Әлденеден сұм жүрек сескенеді,
Аракідік әлдене ес береді.

Көркемдегіш құралдар
Үзінді
Теңеу

Метафора

Кейіптеу

Синекдоха

Метонимия

Эпитет

<<Ана махаббаты киеліліктен де құдіретті>> деген пікірмен келісесіз бе?
<<ПОПС>>формуласы
1-сөйлем <<Менің ойымша,...>>
2-сөйлем <<Себебі, мен оны былай түсіндіремін...>>
3-сөйлем <<оны мына фактілермен,мысалдармен дәлелдей аламын...>>
4-сөйлем <<Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...>>

3-тапсырма. <<Фишбоун>> әдісі
поэма көтерген мәселе

Мәселенің шешімі
Мәселенің шығу себептері

Кері байланыс
<<3-2-1>>
3- жаңа ақпарат
2- кездескен қиыншылық
1-ұнаған аспект

Үйге тапсырма: Кейіпкерлердің біріне хат жазу.

3-4 слайд
1 минуттық таймер

5 слайд
Қосымша ақпарат
Дифференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.
Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.
Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?
Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?
Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?
Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?
Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?

Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1.

2.

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

Ұқсас жұмыстар
Шаһанов Танакөз поэмасы
Шәкерім Қалқаман - Мамыр поэмасы
Қазақстан - өлең жолдарында М.Мақатаевтың Аққулар ұйықтағанда поэмасы
Қар қызы повесі
Көркем мәтіннің көркемдегіш құралдары
Қабдеш жұмаділовтің "қозыкүрең" әңгімесінің қысқа мерзімді жоспары. 5 сынып
Тілдік мақсаттар
«махамбет өлеңдеріндегі өршіл, прогресшіл романтизм» 8 -сынып
Ғаламтор қазақ тілінде
Сәбит Мұқановтың саятшы ораз әңгімесі жайлы ақпарат
Пәндер