Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Керқұла атты Кендебай, ертегі
Сабақтың тақырыбы:
<<Керқұла атты Кендебай>> ертегісі. Кендебай - елінің тұрмысын жақсартқан ұл.
Мұғалімнің аты-жөні:
Күні:
СЫНЫП: 7
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5.Т/Ж1.)
Сабақ нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Тамырдың ішкі құрылысы туралы білімді түсіндіріп бере алады, тақырып мазмұнын түсінеді.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттай алады.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Орталық цилиндр құрылысы мен тамырдың өткізгіш қызметінің арасындағы өзара байланысты анықтай алады. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттап,талдай алады, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі
Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттап,маңызын түсіндіреді.Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілік
Керқұла атты Кендебай, ертегі.
Ресурстар
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс
Музыка, қазақ тілі.
Алдыңғы оқу
<<Керқұла атты Кендебай >> ертегісі
Сабақтың жоспары
Жоспарланған уақыт
Сабақ барысы :
Бағалау түрлері
Басталуы
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут
Топтарға бөлу. <<Құттықтау қағаздары>>
Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут
<<Өзі туралы кластер>> тренинг
Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б
1-топ: Бақыт
2-топ: Қуаныш
3-топ: Жақсылық
<<Өзі туралы кластер>> тренинг, қағаздар, қалам.
Жаңа білім
10 минут
Білу және түсіну
Тақтадағы суреттерге қарай отырып, <<Керқұла атты Кендебай>> ертегісінің мазмұнын мына жоспар бойынша әңгімелеу.
1. Кендебайдың дүниеге келуі.
2. Мергенбай батырдың баласымен кездесуі.
3. Кендебайдың малшы болуы.
4. Алтын құйрықты құлын.
5. Ханның шарты.
- Балалар, ертегі сендерге ұнады ма? Қалай ойлайсыңдар бұл ертегінің қай түріне жатады?
- Балалар, сендер Кендебайға ұқсағыларың келеді ме? Кендебайдың қандай қасиеті көбірек ұнады? Қазіргі жастарда осындай қасиет бар ма?
<<Стикердегі диалог>> әдісі
(Топ мүшелері сұрақтардың жауабын стикерлерге жазып, қабырғадағы сұрақтар жазылған қағаздарға іледі. кейін пікірлерін қорғайды.)
Топтарға тапсырма:
1-топ: Бақыт
<<Керқұла аттың өсіп-жетілуі>> деген тақырыпты алып,ертегі құрастыру.
2-топ: Қуаныш
<<Керқұла атты Кендебай>> ертегісі ертегінің ұнаған жері туралы шығарма жазыңдар.
3-топ: Жақсылық
<<Керқұла атты Кендебай>> ертегі кейіпкерлерінің суретін салыңдар.
Оқулық. Кеспе мәтіндер.
Оқулық,
қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.
Ортасы
10 минут
Қолдану
Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.
Ортақ тапсырма: <<Пікірлер>> парағы әдісі
1-сұрақ.Кендебайдың бойында қандай жақсы қасиеттер бар?
2-сұрақ. Адамның жақсы қасиеттері туралы қандай мақал - мәтелдер білесіңдер?
1-топ: Бақыт
Жауабын жазады.
2-топ: Қуаныш
Тексеріп, қосымша мәліметтер қосады.
3-топ: Жақсылық
Ұсыныс жазады.
Талдау
<<Броундық қозғалыс>> Оқушылар сыныпты шарлап, талқыланатын мәселе бойынша ақпарат жинап, басқалармен пікірлеседі. Бұл тәсілді қолданғанда оқушыларға партаға отыруға болмайтынын ескерту керек.
1. Ертегіден Кендебайдың адамгершілігі туралы жазылған абзацты табыңдар.
2. Кендебай мен қойшы бала арасындағы диалогті оқыту.
3. Кендебай - елінің тұрмысын жақсартқан ұл. Түсіндір.
<<Пікірлер>> парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар, қалам.
Оқулықтағы мәтінді оқып алады.
Сергіту сәті
2 минут
https://www.youtube.com/watch?v=i8FFtlTwJRs
Миды шынықтыру тапсырмасын орындайды.
Аяқталуы
Сабақты бекіту
10 минут
Синтез
<<Карточкадағы терминдер>> әдісі
Мына сөздердің <<Керқұла атты Кендебай>> ертегісіне қатысы бар болса, қол көтеріңдер. Жеті басты дәу. Гауһар тас, Шыншыл ертегі. Қойшы бала. Қиял - ғажайып ертегі. Жер асты. <<Айрылғырдың суы, айырыл>>. Ақылды жар. Алып арыстан. Қырық уәзір. Алтын құйрық.
Дескриптор:
- суреттер бойынша жоспарды реттейді;
- ертегінің мазмұны бойынша сөз тіркестерімен жоспар құрады;
- берілген сұрақтар бойынша өз пікірлерін қорғайды;
- ертегідегі маңызды деген бөлікті тауып, талқылайды.
Карточкада жазылған терминдер
Бағалау
5 минут
Кері байланыс
3 минут
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
Оқушының аты-жөні
<<Стикер
дегі диалог>> әдісі
<<Пікірлер>> парағы әдісі
<<Броундық қозғалыс>>
<<Карточкадағы терминдер>> әдісі
Балл
Үйге тапсырма: <<Менің досымның басынан кешкендері>> тақырыбына ертегі өрбітіп жазу
Рефлексия парағы
Сабақтағы жетістіктерім
Оның себептері
Сабақтағы жетістіктерім
Оның себептері
Бағалау парақшасы
Қағаз қиындылары.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?
1.
2.
<<Керқұла атты Кендебай>> ертегісі. Кендебай - елінің тұрмысын жақсартқан ұл.
Мұғалімнің аты-жөні:
Күні:
СЫНЫП: 7
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5.Т/Ж1.)
Сабақ нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Тамырдың ішкі құрылысы туралы білімді түсіндіріп бере алады, тақырып мазмұнын түсінеді.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттай алады.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Орталық цилиндр құрылысы мен тамырдың өткізгіш қызметінің арасындағы өзара байланысты анықтай алады. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттап,талдай алады, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі
Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттап,маңызын түсіндіреді.Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілік
Керқұла атты Кендебай, ертегі.
Ресурстар
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс
Музыка, қазақ тілі.
Алдыңғы оқу
<<Керқұла атты Кендебай >> ертегісі
Сабақтың жоспары
Жоспарланған уақыт
Сабақ барысы :
Бағалау түрлері
Басталуы
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут
Топтарға бөлу. <<Құттықтау қағаздары>>
Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут
<<Өзі туралы кластер>> тренинг
Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б
1-топ: Бақыт
2-топ: Қуаныш
3-топ: Жақсылық
<<Өзі туралы кластер>> тренинг, қағаздар, қалам.
Жаңа білім
10 минут
Білу және түсіну
Тақтадағы суреттерге қарай отырып, <<Керқұла атты Кендебай>> ертегісінің мазмұнын мына жоспар бойынша әңгімелеу.
1. Кендебайдың дүниеге келуі.
2. Мергенбай батырдың баласымен кездесуі.
3. Кендебайдың малшы болуы.
4. Алтын құйрықты құлын.
5. Ханның шарты.
- Балалар, ертегі сендерге ұнады ма? Қалай ойлайсыңдар бұл ертегінің қай түріне жатады?
- Балалар, сендер Кендебайға ұқсағыларың келеді ме? Кендебайдың қандай қасиеті көбірек ұнады? Қазіргі жастарда осындай қасиет бар ма?
<<Стикердегі диалог>> әдісі
(Топ мүшелері сұрақтардың жауабын стикерлерге жазып, қабырғадағы сұрақтар жазылған қағаздарға іледі. кейін пікірлерін қорғайды.)
Топтарға тапсырма:
1-топ: Бақыт
<<Керқұла аттың өсіп-жетілуі>> деген тақырыпты алып,ертегі құрастыру.
2-топ: Қуаныш
<<Керқұла атты Кендебай>> ертегісі ертегінің ұнаған жері туралы шығарма жазыңдар.
3-топ: Жақсылық
<<Керқұла атты Кендебай>> ертегі кейіпкерлерінің суретін салыңдар.
Оқулық. Кеспе мәтіндер.
Оқулық,
қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.
Ортасы
10 минут
Қолдану
Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.
Ортақ тапсырма: <<Пікірлер>> парағы әдісі
1-сұрақ.Кендебайдың бойында қандай жақсы қасиеттер бар?
2-сұрақ. Адамның жақсы қасиеттері туралы қандай мақал - мәтелдер білесіңдер?
1-топ: Бақыт
Жауабын жазады.
2-топ: Қуаныш
Тексеріп, қосымша мәліметтер қосады.
3-топ: Жақсылық
Ұсыныс жазады.
Талдау
<<Броундық қозғалыс>> Оқушылар сыныпты шарлап, талқыланатын мәселе бойынша ақпарат жинап, басқалармен пікірлеседі. Бұл тәсілді қолданғанда оқушыларға партаға отыруға болмайтынын ескерту керек.
1. Ертегіден Кендебайдың адамгершілігі туралы жазылған абзацты табыңдар.
2. Кендебай мен қойшы бала арасындағы диалогті оқыту.
3. Кендебай - елінің тұрмысын жақсартқан ұл. Түсіндір.
<<Пікірлер>> парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар, қалам.
Оқулықтағы мәтінді оқып алады.
Сергіту сәті
2 минут
https://www.youtube.com/watch?v=i8FFtlTwJRs
Миды шынықтыру тапсырмасын орындайды.
Аяқталуы
Сабақты бекіту
10 минут
Синтез
<<Карточкадағы терминдер>> әдісі
Мына сөздердің <<Керқұла атты Кендебай>> ертегісіне қатысы бар болса, қол көтеріңдер. Жеті басты дәу. Гауһар тас, Шыншыл ертегі. Қойшы бала. Қиял - ғажайып ертегі. Жер асты. <<Айрылғырдың суы, айырыл>>. Ақылды жар. Алып арыстан. Қырық уәзір. Алтын құйрық.
Дескриптор:
- суреттер бойынша жоспарды реттейді;
- ертегінің мазмұны бойынша сөз тіркестерімен жоспар құрады;
- берілген сұрақтар бойынша өз пікірлерін қорғайды;
- ертегідегі маңызды деген бөлікті тауып, талқылайды.
Карточкада жазылған терминдер
Бағалау
5 минут
Кері байланыс
3 минут
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
Оқушының аты-жөні
<<Стикер
дегі диалог>> әдісі
<<Пікірлер>> парағы әдісі
<<Броундық қозғалыс>>
<<Карточкадағы терминдер>> әдісі
Балл
Үйге тапсырма: <<Менің досымның басынан кешкендері>> тақырыбына ертегі өрбітіп жазу
Рефлексия парағы
Сабақтағы жетістіктерім
Оның себептері
Сабақтағы жетістіктерім
Оның себептері
Бағалау парақшасы
Қағаз қиындылары.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?
1.
2.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz