Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Орта мектеп
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім
9.2Кеңестік Қазақстанның мәдениеті (1946-1985 жылдар)
ПедагогтіңТ.А.Ә.
Күні:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сынып:
9
Сабақтың тақырыбы
XX ғасырдың екінші жартысындағы білім беру жүйесі мен ғылымның дамуы
Зерттеу сұрағы: Білім мен ғылым саласының қандай жетістіктері мен кемшіліктері болды?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.2.3.2 білім мен ғылым саласындағы мемлекеттік саясатқа баға беру
Сабақтың мақсаты
Барлығы: <<Тоқырау>> жылдарындағы білім мен ғылым саласындағы мемлекеттік саясатты талдайды;
Кӛпшілігі: Кемелденген социализм идеологиясының білім мен ғылым саласына ықпалын анықтайды;
Кейбірі: <<Тоқырау>> жылдарындағы білім саласындағы оң және теріс факторларды бағалайды
Ойлау дағдыларының деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Бағалау критериі
ХХ ғас. 1977-85 жж білім мен ғылым саласындағы реформаларды жіктейді
Тілдік мақсат
Оқушылар сабақ тақырыбындағы проблемалық сұрақтар аясында ойларын айтады (айтылым, тыңдалым)
Пәнге қатысты лексика мен терминология: мектеп реформасы, ҒТП, Білім беру жүйесі, модернизм
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
Кеңестік білім беру жүйесінің ерекшеліктері...
Қазақ мектептерінің жабылуына әсер еткен... факторлар
Талдауға арналған тапсырмалар:
- 70-80 жж білім беру реформасы негізінде мектептің ӛмірімен байланысын нығайтудың қандай оң және теріс жақтары болды?
- <<Еңбек политехникалық мектептердің>> пайдалы және кері жақтары қандай?
- <<Болашағы жоқ мектептердің>> жабылуының қазақ ұлтына әсері
Тарихи концепт
интерпретация
Құндылықтарға баулу
патриотизм, ұлттық сана-сезім
Пәнаралық байланыс
Дүние жүзі тарихы, География, Математика, Жаратылыстану, Қоғамдық
білім негіздері, тіл білімдері
Алдыңғы білім
ХХ ғас. І жарт. Кеңестік Қазақстанның білім мен ғылым салаларында
болған ӛзгерістерді біледі
Сабақтың барысы
Сабақтыңкезеңі
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басталуы
Ұйымдастыру кезеңі
Топтастыру - <<Мозаика>> әдісімен: 1-топ <<Білім>>; 2-топ <<Ғылым>>; 3-топ <<Мәдениет>>
(Ж) <<Зымыран сұрақтар>> әдісі - үй жұмысын тексеру
Соғыстан кейінгі жылдары қандай білім беру саласы дамыды?
Білім саласын дамытуда қандай жетістіктерге қол жеткізілді?
Қазақ мектептерінің азаюына не себеп болды?
(М) Сабақтың мақсаты, күтілетін нәтижесіне шолу
Топқа бөлінеді
Мадақтау
Ортасы
(Ұ) Бастапқы ынталандырушы материал
<<Бейнеметафора>> әдісі
Бастауыш, негізгі, жоғары мектеп, АОО, ЖОО туралы иллюстрациялар кӛрсетіледі.. (Т) <<Фишбоун>> әдісі - дерекпен жұмыс
>>
(Жт) <<Қос кӛпіршік әдісі>> - дерекпен жұмыс
Соңғы екі кезең бойынша білім мен ғылым саласына қатысты 3 ерекшелік пен 3 ортақ ұғымдарды жазыңыз. (Тақ жұпқа №1, жұп санды жұпқа №2 дерек үлестіріледі)
(Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма
1977-1985 жж Қазақстандағы білім мен ғылым саласындағы реформаларды талдаңыз реформаларды талдаңыз
Білім беру жүйесі
Жылдары
Негізгі мақсаты
Енгізген жаңаруы
Мектепке дейінгі
мекеме
Орта мектеп
Арнаулы орта білім
Жоғары оқу орны
Қорытынды түйін
Оқушылар
білім мен ғылым саласына қатысты ұғымдарды жазады
Дескриптор мектепке дейінгі салада енгізілген реформаның жылын, негізгі мақсаты, енгізілген жаңалықты атайды;
орта мектеп саласына енгізілген реформаның жылын, негізгі мақсаты, енгізілген жаңалықты атайды;
арнаулы орта білім саласына енгізілген реформаның жылын, негізгі мақсаты, енгізілген жаңалықты атайды;
жоғары оқу орындарына енгізілген реформаның жылын, негізгі мақсаты, енгізілген жаңалықты атайды
ҚБ <<Кім зерек?>>
Өзара бағалау
ҚБ <<Стикердегі жазба
ҚБ <<2х2>> жұпаралық бағалау
Өзін-қзі бағалау
Иллюстрациялар
қосымша дерек №1
Статистикалық дерек
№ 1
Статистикалық дерек
№2
Аяқталуы
(Ж) Рефлексия - <<Аяқталмаған сөйлем>> әдісі
Маған бәрі оңай болды
Мен түсіндім, бірақ кейбір тапсырмалар
қиынға соқты
Мен түсінбеген жерлерім кӛп болды
Үй тапсырмасы: <<Кемелденген социализмнің>> негізгі белгілері>> - мини-шығарма (50-60 сӛз)
Сабақты қорыту
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
<<Өзін-өзі бағалау>>
А4, конспект
Бөлім
9.2Кеңестік Қазақстанның мәдениеті (1946-1985 жылдар)
ПедагогтіңТ.А.Ә.
Күні:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сынып:
9
Сабақтың тақырыбы
XX ғасырдың екінші жартысындағы білім беру жүйесі мен ғылымның дамуы
Зерттеу сұрағы: Білім мен ғылым саласының қандай жетістіктері мен кемшіліктері болды?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.2.3.2 білім мен ғылым саласындағы мемлекеттік саясатқа баға беру
Сабақтың мақсаты
Барлығы: <<Тоқырау>> жылдарындағы білім мен ғылым саласындағы мемлекеттік саясатты талдайды;
Кӛпшілігі: Кемелденген социализм идеологиясының білім мен ғылым саласына ықпалын анықтайды;
Кейбірі: <<Тоқырау>> жылдарындағы білім саласындағы оң және теріс факторларды бағалайды
Ойлау дағдыларының деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Бағалау критериі
ХХ ғас. 1977-85 жж білім мен ғылым саласындағы реформаларды жіктейді
Тілдік мақсат
Оқушылар сабақ тақырыбындағы проблемалық сұрақтар аясында ойларын айтады (айтылым, тыңдалым)
Пәнге қатысты лексика мен терминология: мектеп реформасы, ҒТП, Білім беру жүйесі, модернизм
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
Кеңестік білім беру жүйесінің ерекшеліктері...
Қазақ мектептерінің жабылуына әсер еткен... факторлар
Талдауға арналған тапсырмалар:
- 70-80 жж білім беру реформасы негізінде мектептің ӛмірімен байланысын нығайтудың қандай оң және теріс жақтары болды?
- <<Еңбек политехникалық мектептердің>> пайдалы және кері жақтары қандай?
- <<Болашағы жоқ мектептердің>> жабылуының қазақ ұлтына әсері
Тарихи концепт
интерпретация
Құндылықтарға баулу
патриотизм, ұлттық сана-сезім
Пәнаралық байланыс
Дүние жүзі тарихы, География, Математика, Жаратылыстану, Қоғамдық
білім негіздері, тіл білімдері
Алдыңғы білім
ХХ ғас. І жарт. Кеңестік Қазақстанның білім мен ғылым салаларында
болған ӛзгерістерді біледі
Сабақтың барысы
Сабақтыңкезеңі
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басталуы
Ұйымдастыру кезеңі
Топтастыру - <<Мозаика>> әдісімен: 1-топ <<Білім>>; 2-топ <<Ғылым>>; 3-топ <<Мәдениет>>
(Ж) <<Зымыран сұрақтар>> әдісі - үй жұмысын тексеру
Соғыстан кейінгі жылдары қандай білім беру саласы дамыды?
Білім саласын дамытуда қандай жетістіктерге қол жеткізілді?
Қазақ мектептерінің азаюына не себеп болды?
(М) Сабақтың мақсаты, күтілетін нәтижесіне шолу
Топқа бөлінеді
Мадақтау
Ортасы
(Ұ) Бастапқы ынталандырушы материал
<<Бейнеметафора>> әдісі
Бастауыш, негізгі, жоғары мектеп, АОО, ЖОО туралы иллюстрациялар кӛрсетіледі.. (Т) <<Фишбоун>> әдісі - дерекпен жұмыс
>>
(Жт) <<Қос кӛпіршік әдісі>> - дерекпен жұмыс
Соңғы екі кезең бойынша білім мен ғылым саласына қатысты 3 ерекшелік пен 3 ортақ ұғымдарды жазыңыз. (Тақ жұпқа №1, жұп санды жұпқа №2 дерек үлестіріледі)
(Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма
1977-1985 жж Қазақстандағы білім мен ғылым саласындағы реформаларды талдаңыз реформаларды талдаңыз
Білім беру жүйесі
Жылдары
Негізгі мақсаты
Енгізген жаңаруы
Мектепке дейінгі
мекеме
Орта мектеп
Арнаулы орта білім
Жоғары оқу орны
Қорытынды түйін
Оқушылар
білім мен ғылым саласына қатысты ұғымдарды жазады
Дескриптор мектепке дейінгі салада енгізілген реформаның жылын, негізгі мақсаты, енгізілген жаңалықты атайды;
орта мектеп саласына енгізілген реформаның жылын, негізгі мақсаты, енгізілген жаңалықты атайды;
арнаулы орта білім саласына енгізілген реформаның жылын, негізгі мақсаты, енгізілген жаңалықты атайды;
жоғары оқу орындарына енгізілген реформаның жылын, негізгі мақсаты, енгізілген жаңалықты атайды
ҚБ <<Кім зерек?>>
Өзара бағалау
ҚБ <<Стикердегі жазба
ҚБ <<2х2>> жұпаралық бағалау
Өзін-қзі бағалау
Иллюстрациялар
қосымша дерек №1
Статистикалық дерек
№ 1
Статистикалық дерек
№2
Аяқталуы
(Ж) Рефлексия - <<Аяқталмаған сөйлем>> әдісі
Маған бәрі оңай болды
Мен түсіндім, бірақ кейбір тапсырмалар
қиынға соқты
Мен түсінбеген жерлерім кӛп болды
Үй тапсырмасы: <<Кемелденген социализмнің>> негізгі белгілері>> - мини-шығарма (50-60 сӛз)
Сабақты қорыту
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
<<Өзін-өзі бағалау>>
А4, конспект
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz