Ядролық реакциялар

Сабақ жоспары

Сабақ:
Мектеп: № 219 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектеп
Сабақ:: Күні:
Мектеп: № 219 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Бекмұратова Гүлжан Темірбекқызы
Сабақ:: Сынып: 10
Мектеп: № 219 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектеп: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ::

Сабақтың

тақырыбы:

Мектеп: № 219 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектеп: Ядролық реакциялар
Сабақ:: Сабақ негізделген оқу мақсаты
Мектеп: № 219 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектеп: 10. 1. 2. 5- ядролықреакциялар теңдеулерін құрастыру
Сабақ:: Сабақтың мақсаттары
Мектеп: № 219 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектеп: Барлық оқушылар істей алады:
Сабақ:: Ядролық реакциялардың ерекшеліктерін анықтай алады
Сабақ:: Оқушылардың көпшілігі істей алады:
Сабақ:: Ядролық реакциялардың теңдеулерін құрастыра алады
Сабақ:: Кейбір оқушылар істей алады:
Сабақ:: Ядролық реакция теңдеуіне байланысты күрделі реакция теңдеулерін жаза алады
Сабақ:: Бағалау критерийлері
Мектеп: № 219 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектеп:

1. Ядролық реакция теңдеулерінің ерекшеліктерін анықтайды

2. Ядролық реакция теңдеулерін құрастырады

Сабақ:: Пәнаралық байланыс
Мектеп: № 219 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектеп: Физика ( α , β , \beta , γ сәулелері)
Сабақ:: Құндылықтармен байланыс
Мектеп: № 219 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектеп: Оқұшылардытоптастыра отырып, ядролық реакцияларды жазу арқылы сын тұрғысынан ойлау қабілетін арттырып, қарым - қатынас жасауға баулу. Жұптық жұмыс жасауда ядролық реакцияларды құрастыру арқылы өзгелердің көзқарасына құрметпен қарауға және өмір бойы білім алуға дайын болуға тәрбиелеу.
Сабақ:: Тілдік мақсат
Мектеп: № 219 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектеп:

Оқушылар:

Ядролық реакция теңдеулерін құрастырады.

Сабақ:: Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология) :
Сабақ:: Ядролық реакция, ядролық реакция теңдеулері, позитрон, изотоп.
Сабақ:: Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер
Сабақ:: Талқылауға арналған сұрақтар:
Сабақ::

Ғылымға неліктен ядролық реакция ұғымы қажет?

Ядролық реакциялардың қарапайым химиялық реакциялардан айырмашылығы неде?

Ядролық реакцияларды құрастыра алдыңыз ба?

Сабақ:: Сіз неліктен . . . екенін айта аласыз ба?
Сабақ:: Ядролық реакция нәтижесінде түзілген радиоактивті элементтер тұрақсыз. Неліктен?
Сабақ:: Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:
Сабақ::

Ядролық реакциялар көмегімен . . . алынады.

Ядролық реакциялар барысында бөлінетін энергия мөлшері химиялық реакциялардан бөлінетін энергиядан шамамен . . . есе көп.

Сабақ:: Алдыңғы оқу
Мектеп: № 219 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектеп:

7. 2ААтомдар. Молекуалар. Заттар.

8. .

Сабақ:: Жоспар
Сабақ:: Жоспарланған уақыт
Мектеп: № 219 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектеп: Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз
Ресурстар
Сабақ::

Басы

7 мин

Мектеп: № 219 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектеп:

1 мин

3 мин

2 мин

1 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі ( сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу )

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау ( Миға шабуыл )

Радиоактивтілік дегеніміз не?

β, α, γ бөлшектер деп нені атаймыз?

Радиоактивтілік терминін ғылымға кім енгізді?

ҚБ. Мадақтау

Сынып оқушыларын 3 топқа бөлу (β - сәулелер, α- сәулелер, γ- сәулелер сөздері жазылған қағаз қималары арқылы топтастасады) .

Оқушылар қолдарыңдағы қағазда ненің атаулары жазылған?

Бұл сәулелермен элемент атомдарына атқыласақ не түзіледі?

Ендеше бүгінгі тақырып не туралы болмақ?

Сынып оқушыларын оқу мақсаты және бағалау критерийлермен таныстыру.

Сабақ::

Ортасы

28 мин

Мектеп: № 219 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектеп:

3 мин

4 мин

7 мин

7 мин

7 мин

Тыңдалым алды тапсырма

- Ядролық реакция деген не?

- Ядролық реакция нәтижесінде не түзіледі?

- Ядролық реакцияны кім ашты деп ойлайсыңдар?

«Ядролық реакциялар» бейне жазба көрсетіледі.

- β, α, γ бөлшектерін түзіп ыдыраса не түзіледі?

-Ядролық реакциялар табиғатта кездесе ме?

- Неліктен ядролық реакциялар жердегі атмосферада жүрмейді?

ҚБ: Кері байланыс

Топтық жұмыс. «Домино» (оқушылар қолдарына парақ алып, екіге бөліп, бір бөлігіне ядролық реакцияның теңдікке дейінгі бөлігін, яғни реакцияға түсетін реагенттерді жазады, келесі жанындағы оқушы реакцияның нәтижесін жазады, екінші бөлігіне басқа реакцияның реагенттерін жазады, топтағы барлық оқушы жазып болса, тапсырмаларын келесі топқа ұсынады. Кім жылдам, әрі дұрыс орындаса, сол топ жеңіске жетеді)

ҚБ. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» (оқушылар топтық жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2 зат және жақсартуға болатын нәрсе айтады)

Жұптық жұмыс . «Құрастыр, сосын жауап бер» (Жұптасып отырып реакция теңдеуін орындайды, өз көршісімен болжамды жауапты талқылай отырып, өз жауаптарын дәлелдейді)

1. 53 24 \frac{53}{24} Cr + n =

2. 40 19 \frac{40}{19} K + 1 \frac{}{- 1} e =

3. 234 90 \frac{234}{90} Th =

ҚБ. Жұптардағы өзара бағалау (дайын жауап арқылы бір-бірінің жауаптарын тексеріп бағалау)

Жеке жұмыс. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы. (қосымша №1)

Сараланған тапсырма (қосымша №2)

ҚБ. Мадақтау

Ядролық реакциялар

https://youtu. be/ULzLLfOUL8k

М. Қ. Оспанова, Т. Г. Белоусова, Қ. С. Аухадиева, химия 10- сынып. - Алматы: «Мектеп», 2019

М. Қ. Оспанова, Т. Г. Белоусова, Қ. С. Аухадиева, химия 10- сынып.

- Алматы: «Мектеп», 2019

Сабақ::

Соңы

5 мин

Мектеп: № 219 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектеп:

4мин

1 мин

Рефлексия

Сабақты "Шолиер табақшасы" әдісімен қорытындылау.

Оқушылар білгенін, түсінгенін, қолданғанын стикерлерге жазу арқылы салады

Шолиер табақшалары

Үйге тапсырма. Тақырып соңындағы 7, 8, 12 есептерді шығару

Сабақ:: Қосымша ақпарат
Сабақ:: Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?
Мектеп: № 219 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектеп: Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс.
Сабақ::

Барынша қолдауды қажет ететін оқушыларға калий изотопы мен електрон арасындағы реакцияны жазуда кальцийдің електронмен реакциясын мысал ете отырып қолдау көрсетіледі.

Орташа қолдауды қажет ететін оқушыларға хром изотопы мен нейтрон арасындағы реакцияны жазуда жетелеуші сұрақтар қойылады. ( изотоптар нейтронмен реакциясы нәтижесінде не түзілетін еді?

Қолдауды аз қажет ететін немесе аса қабілетті оқушыларға күрделі ядролық реакцияны құрастыру тапсырмасы беріледі.

Мектеп: № 219 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектеп:

1. Миға шабуыл - мадақтау;

2. ТЖ « Домино » - «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»;

3. ЖЖ « Құрастыр, сосын жауап бер » - өзара бағалау;

4. Ж « Кім жылдам ?»- дескриптор арқылы жазбаша кері байланыс беріледі;

5. Рефлексия « Шолиер табақшасы »;

Видео о радиоактивности:

https://www. youtube. com/watch?v=hKpbejzPpOg

Сабақ:: Рефлексия
Мектеп: № 219 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектеп: Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ::

- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

- Бүгін оқушылар не білді?

- Сыныптағы


Ұқсас жұмыстар
Атом ядросы
Тізбекті ядролық реакциялар
Радиоактивті ыдырау заңы
Жарық энергиясы
Табиғи радиоактивтік. Радиоактивті ыдырау заңы
10-11 сыныптарға арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Физикалық олимпиадалардың есептерін шығару
Резерфордтың атомның планетарлық моделі
Атом ядросының физикасы
Жартылай ыдырау периоды
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz