Ядролық реакциялар

Сабақ жоспары
Сабақтың
тақырыбы:
1. Ядролық реакция теңдеулерінің ерекшеліктерін анықтайды
2. Ядролық реакция теңдеулерін құрастырады
Оқушылар:
Ядролық реакция теңдеулерін құрастырады.
Ғылымға неліктен ядролық реакция ұғымы қажет?
Ядролық реакциялардың қарапайым химиялық реакциялардан айырмашылығы неде?
Ядролық реакцияларды құрастыра алдыңыз ба?
Ядролық реакциялар көмегімен . . . алынады.
Ядролық реакциялар барысында бөлінетін энергия мөлшері химиялық реакциялардан бөлінетін энергиядан шамамен . . . есе көп.
7. 2ААтомдар. Молекуалар. Заттар.
8. .
Басы
7 мин
1 мин
3 мин
2 мин
1 мин
І. Ұйымдастыру кезеңі ( сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу )
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау ( Миға шабуыл )
Радиоактивтілік дегеніміз не?
β, α, γ бөлшектер деп нені атаймыз?
Радиоактивтілік терминін ғылымға кім енгізді?
ҚБ. Мадақтау
Сынып оқушыларын 3 топқа бөлу (β - сәулелер, α- сәулелер, γ- сәулелер сөздері жазылған қағаз қималары арқылы топтастасады) .
Оқушылар қолдарыңдағы қағазда ненің атаулары жазылған?
Бұл сәулелермен элемент атомдарына атқыласақ не түзіледі?
Ендеше бүгінгі тақырып не туралы болмақ?
Сынып оқушыларын оқу мақсаты және бағалау критерийлермен таныстыру.
Ортасы
28 мин
3 мин
4 мин
7 мин
7 мин
7 мин
Тыңдалым алды тапсырма
- Ядролық реакция деген не?
- Ядролық реакция нәтижесінде не түзіледі?
- Ядролық реакцияны кім ашты деп ойлайсыңдар?
«Ядролық реакциялар» бейне жазба көрсетіледі.
- β, α, γ бөлшектерін түзіп ыдыраса не түзіледі?
-Ядролық реакциялар табиғатта кездесе ме?
- Неліктен ядролық реакциялар жердегі атмосферада жүрмейді?
ҚБ: Кері байланыс
Топтық жұмыс. «Домино» (оқушылар қолдарына парақ алып, екіге бөліп, бір бөлігіне ядролық реакцияның теңдікке дейінгі бөлігін, яғни реакцияға түсетін реагенттерді жазады, келесі жанындағы оқушы реакцияның нәтижесін жазады, екінші бөлігіне басқа реакцияның реагенттерін жазады, топтағы барлық оқушы жазып болса, тапсырмаларын келесі топқа ұсынады. Кім жылдам, әрі дұрыс орындаса, сол топ жеңіске жетеді)
ҚБ. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» (оқушылар топтық жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2 зат және жақсартуға болатын нәрсе айтады)
Жұптық жұмыс . «Құрастыр, сосын жауап бер» (Жұптасып отырып реакция теңдеуін орындайды, өз көршісімен болжамды жауапты талқылай отырып, өз жауаптарын дәлелдейді)
1. Cr + n =
2. K + e =
3. Th =
ҚБ. Жұптардағы өзара бағалау (дайын жауап арқылы бір-бірінің жауаптарын тексеріп бағалау)
Жеке жұмыс. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы. (қосымша №1)
Сараланған тапсырма (қосымша №2)
ҚБ. Мадақтау
Ядролық реакциялар
https://youtu. be/ULzLLfOUL8k
М. Қ. Оспанова, Т. Г. Белоусова, Қ. С. Аухадиева, химия 10- сынып. - Алматы: «Мектеп», 2019
М. Қ. Оспанова, Т. Г. Белоусова, Қ. С. Аухадиева, химия 10- сынып.
- Алматы: «Мектеп», 2019
Соңы
5 мин
4мин
1 мин
Рефлексия
Сабақты "Шолиер табақшасы" әдісімен қорытындылау.
Оқушылар білгенін, түсінгенін, қолданғанын стикерлерге жазу арқылы салады
Шолиер табақшалары
Үйге тапсырма. Тақырып соңындағы 7, 8, 12 есептерді шығару
Барынша қолдауды қажет ететін оқушыларға калий изотопы мен електрон арасындағы реакцияны жазуда кальцийдің електронмен реакциясын мысал ете отырып қолдау көрсетіледі.
Орташа қолдауды қажет ететін оқушыларға хром изотопы мен нейтрон арасындағы реакцияны жазуда жетелеуші сұрақтар қойылады. ( изотоптар нейтронмен реакциясы нәтижесінде не түзілетін еді?
Қолдауды аз қажет ететін немесе аса қабілетті оқушыларға күрделі ядролық реакцияны құрастыру тапсырмасы беріледі.
1. Миға шабуыл - мадақтау;
2. ТЖ « Домино » - «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»;
3. ЖЖ « Құрастыр, сосын жауап бер » - өзара бағалау;
4. Ж « Кім жылдам ?»- дескриптор арқылы жазбаша кері байланыс беріледі;
5. Рефлексия « Шолиер табақшасы »;
Видео о радиоактивности:
https://www. youtube. com/watch?v=hKpbejzPpOg
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
- Бүгін оқушылар не білді?
- Сыныптағы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz