Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Моторлар мен датчиктер
Күні:28.01.2020
Сыныбы:6
Пән мұғалімі: Болат Айнаш
Сабақтың тақырыбы:
Роботтың негізгі үлгісін құрастыру
Жалпы мақсаты:
Бағдарламалауды және роботтың негізгі функцияларын меңгеру үшін базалық Білім беру Роботын құрастыру
Күтілетін нәтиже:
Robot Educator-мен және оның мақсатымен танысу, негізгі үлгісін құрастыру.
Түйінді идея:
Білім беру Роботын құрастыру
Уақыт
Мұғалімнің сабақ туралы жазбалары
ресурс
Сабақтың басы
5 мин
<<Сәлемдесу>>
Оқушыларды ортаға шақыру.
<<Сыйлық>> треннингі
Оқушылар ортаға шығып бір - бірімен амандасады,
Пантомимо арқылы сыйлық береді
Сабақтың ортасы
10
Сәйкестендіру тестісі
Кеспе қағаздар бойынша сәйкестендіру тестісін толтырады Оқушылар слайдта көрсетілген сәйкестендіру тестісін жұп болып тексереді
5сұрақты сағат тілімен бір-біріне қояды
Жаңа сабақты түсіндіру.
Таратпа материял беру.
Видиоролик көрсету
. Білім беру Роботы (Robot Educator) құрастыру үшін нұсқаулықпен таныстыру. Қауіпсіздік ережелерімен таныстырып аламыз. Бөлшектермен таныстырамыз.
Құрастыруға арналған нұсқаулықты пайдалану арқылы
Сергіту сәті
3 мин
Көз жаттығуы
17 мин
Тапсырма
Нұсқаулықты пайдалана отырып роботты құрастыру
Қажетті құрал - жабдықтарды пайдалана отырып топпен жұмыс жүргізеді.
Топтар бір-бірін жұмысын қарап, бағалайды.
Сабақтың соңы
5мин
Бағалау .
Сабаққа белсенді отырған оқушыларды стикерлер арқылы бағалаймын.
Жинау
Рефлексия .
Бүгінгі сабақтан алған әсеріңіз жайлы пікір білдіріңіз.
Пікірлерін стикерлерге жазып көрсетеді. Оқушылар алма ағашына стикер арқылы жапсырамыз ( жасыл, киындау болған оқушы қызыл жапсырамыз).
Үйге тапсырма беру.
Роботты құрастыру бөлшектерін қайталап оқу
Дәптерге жазып алады.
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Тапсырмаларды орындау барысында саралау жүзеге асырылады. Тапсырмалар оқушылардың қабылдау ерекшеліктеріне, дайындық деңгейіне байланысты таңдалып алынды.Оқушының іс-әрекетін ұйымдастыру формалары: топпен, жұппен жұмыс түрлеріне сай ұсынылды. Қабілеті жоғары оқушылар консультант ролін атқарады.
Бағалау: Әр топ келесі топтың жұмысымен танысып, <<Бас бармақ>> әдісі арқылы бағалайды, қатесі болса түзетеді.
Бағалау: Өзін-өзі бағалау.
Қауіпсіздік техникасының ережелерінің тармақтары сақталады. Сабақта барлық оқушыларға жағымды әсер ету үшін жағдай жасалады. Оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастырудың әртүрлі формалары қарастырылады
Сабақ бойынша
Сабақ мақсаттары/ оқу рефлексия мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Жалпы баға:
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Күні:
Сыныбы:
Пән мұғалімі: Аманжулова А.
Сабақтың тақырыбы:
Моторлар мен датчиктер
Жалпы мақсаты:
Күтілетін нәтиже:
Үлкен және орташа мотор.
Түс датчигі, ультрадыбыс датчигі, жанасу датчигі, гироскопиялық датчик.
Моторлар мен датчиктерді қосу. EV3-ді компьютерге қосу.
Түйінді идея:
Мұғалімнің сабақ туралы жазбалары
№
Уақыт
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
1
2 мин
<<Сәлемдесу>> тренингі.
Оқушыларды ортаға шақыру. Жағдайларын сұрастыру.
Оқушылар ортаға шығып бір - бірімен амандасады, жағдайларын сұрасады.
2
2 мин
Оқушыларды топқа бөлу.
Бағыт - бағдар арқылы топқа бөлінеді. Мысалы ,
3
6 мин
<<Сенемін, сенбеймін>> стратегиясы арқылы үй тапсырмасын тексеру.
Оқушылар тақтадағы көрсетілген стратегия бойынша сұрақтардың дәлдігін қадағалап отырады. Дұрыстығын ділелдеп береді.
4
2 мин
Миға шабуыл.
Сұрақ. Робот дегеніміз не? Оны сіздер күнделікті өмірде қолданасыздар ма?
Оқушылар осы сұрақ төңірегінде ойларын қорыта отырып жауап береді.
5
10 мин
Жаңа сабақты түсіндіру.
Мотор (тартпа, қозғалтқыш) тек қана роботты емес, сонымен қоса түрлі механизмдер мен манипуляторды қозғалысқа әкелетін роботтың ажырамас бөлігі болып табылады. Бір сөзбен айтқанда, мотор робот үшін электр қуатын қозғалыс қуатына айналдырады.
Датчик -- әр түрлі ақпаратты (температура, жылдамдық, сәуле, түс, дыбыс) өлшеуге арналған құрал. Датчиктер электронды және механикалық болып бөлінеді.
Датчиктің құрамына сезгіш және түрлендіргіш элементтері кіреді. . Электронды датчиктердің негізгі ерекшеліктері олардың сезгіштігі мен олқылықтар болып табылады.
Слайд арқылы оқушыларға түсінік беру
6
3 мин
Сергіту сәті
7
10 мин
Тапсырма.
Моторды, датчикти, порттардың қандай қызмет атқаратынын жазу
Қажетті құрал - жабдықтарды пайдалана отырып топпен жұмыс жүргізеді.
8
5 мин
Бағалау .
Сабаққа әртүрлі деңгейде қатынасып отырған оқушыларды және бағалау парақшасы арқылы бағаланған оқушыларды мадақтап, бағалаймын.
Топ ішінде өзара бағалаумен қосы топ басшысының бағалауы болады.
9
2 мин
Рефлексия .
Бүгінгі сабақтан алған әсеріңіз жайлы пікір білдіріңіз.
Пікірлерін стикерлерге жазып көрсетеді.
10
3мин
Үйге тапсырма беру.
Дәптерге жазып алады.
Сыныбы:6
Пән мұғалімі: Болат Айнаш
Сабақтың тақырыбы:
Роботтың негізгі үлгісін құрастыру
Жалпы мақсаты:
Бағдарламалауды және роботтың негізгі функцияларын меңгеру үшін базалық Білім беру Роботын құрастыру
Күтілетін нәтиже:
Robot Educator-мен және оның мақсатымен танысу, негізгі үлгісін құрастыру.
Түйінді идея:
Білім беру Роботын құрастыру
Уақыт
Мұғалімнің сабақ туралы жазбалары
ресурс
Сабақтың басы
5 мин
<<Сәлемдесу>>
Оқушыларды ортаға шақыру.
<<Сыйлық>> треннингі
Оқушылар ортаға шығып бір - бірімен амандасады,
Пантомимо арқылы сыйлық береді
Сабақтың ортасы
10
Сәйкестендіру тестісі
Кеспе қағаздар бойынша сәйкестендіру тестісін толтырады Оқушылар слайдта көрсетілген сәйкестендіру тестісін жұп болып тексереді
5сұрақты сағат тілімен бір-біріне қояды
Жаңа сабақты түсіндіру.
Таратпа материял беру.
Видиоролик көрсету
. Білім беру Роботы (Robot Educator) құрастыру үшін нұсқаулықпен таныстыру. Қауіпсіздік ережелерімен таныстырып аламыз. Бөлшектермен таныстырамыз.
Құрастыруға арналған нұсқаулықты пайдалану арқылы
Сергіту сәті
3 мин
Көз жаттығуы
17 мин
Тапсырма
Нұсқаулықты пайдалана отырып роботты құрастыру
Қажетті құрал - жабдықтарды пайдалана отырып топпен жұмыс жүргізеді.
Топтар бір-бірін жұмысын қарап, бағалайды.
Сабақтың соңы
5мин
Бағалау .
Сабаққа белсенді отырған оқушыларды стикерлер арқылы бағалаймын.
Жинау
Рефлексия .
Бүгінгі сабақтан алған әсеріңіз жайлы пікір білдіріңіз.
Пікірлерін стикерлерге жазып көрсетеді. Оқушылар алма ағашына стикер арқылы жапсырамыз ( жасыл, киындау болған оқушы қызыл жапсырамыз).
Үйге тапсырма беру.
Роботты құрастыру бөлшектерін қайталап оқу
Дәптерге жазып алады.
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Тапсырмаларды орындау барысында саралау жүзеге асырылады. Тапсырмалар оқушылардың қабылдау ерекшеліктеріне, дайындық деңгейіне байланысты таңдалып алынды.Оқушының іс-әрекетін ұйымдастыру формалары: топпен, жұппен жұмыс түрлеріне сай ұсынылды. Қабілеті жоғары оқушылар консультант ролін атқарады.
Бағалау: Әр топ келесі топтың жұмысымен танысып, <<Бас бармақ>> әдісі арқылы бағалайды, қатесі болса түзетеді.
Бағалау: Өзін-өзі бағалау.
Қауіпсіздік техникасының ережелерінің тармақтары сақталады. Сабақта барлық оқушыларға жағымды әсер ету үшін жағдай жасалады. Оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастырудың әртүрлі формалары қарастырылады
Сабақ бойынша
Сабақ мақсаттары/ оқу рефлексия мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Жалпы баға:
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Күні:
Сыныбы:
Пән мұғалімі: Аманжулова А.
Сабақтың тақырыбы:
Моторлар мен датчиктер
Жалпы мақсаты:
Күтілетін нәтиже:
Үлкен және орташа мотор.
Түс датчигі, ультрадыбыс датчигі, жанасу датчигі, гироскопиялық датчик.
Моторлар мен датчиктерді қосу. EV3-ді компьютерге қосу.
Түйінді идея:
Мұғалімнің сабақ туралы жазбалары
№
Уақыт
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
1
2 мин
<<Сәлемдесу>> тренингі.
Оқушыларды ортаға шақыру. Жағдайларын сұрастыру.
Оқушылар ортаға шығып бір - бірімен амандасады, жағдайларын сұрасады.
2
2 мин
Оқушыларды топқа бөлу.
Бағыт - бағдар арқылы топқа бөлінеді. Мысалы ,
3
6 мин
<<Сенемін, сенбеймін>> стратегиясы арқылы үй тапсырмасын тексеру.
Оқушылар тақтадағы көрсетілген стратегия бойынша сұрақтардың дәлдігін қадағалап отырады. Дұрыстығын ділелдеп береді.
4
2 мин
Миға шабуыл.
Сұрақ. Робот дегеніміз не? Оны сіздер күнделікті өмірде қолданасыздар ма?
Оқушылар осы сұрақ төңірегінде ойларын қорыта отырып жауап береді.
5
10 мин
Жаңа сабақты түсіндіру.
Мотор (тартпа, қозғалтқыш) тек қана роботты емес, сонымен қоса түрлі механизмдер мен манипуляторды қозғалысқа әкелетін роботтың ажырамас бөлігі болып табылады. Бір сөзбен айтқанда, мотор робот үшін электр қуатын қозғалыс қуатына айналдырады.
Датчик -- әр түрлі ақпаратты (температура, жылдамдық, сәуле, түс, дыбыс) өлшеуге арналған құрал. Датчиктер электронды және механикалық болып бөлінеді.
Датчиктің құрамына сезгіш және түрлендіргіш элементтері кіреді. . Электронды датчиктердің негізгі ерекшеліктері олардың сезгіштігі мен олқылықтар болып табылады.
Слайд арқылы оқушыларға түсінік беру
6
3 мин
Сергіту сәті
7
10 мин
Тапсырма.
Моторды, датчикти, порттардың қандай қызмет атқаратынын жазу
Қажетті құрал - жабдықтарды пайдалана отырып топпен жұмыс жүргізеді.
8
5 мин
Бағалау .
Сабаққа әртүрлі деңгейде қатынасып отырған оқушыларды және бағалау парақшасы арқылы бағаланған оқушыларды мадақтап, бағалаймын.
Топ ішінде өзара бағалаумен қосы топ басшысының бағалауы болады.
9
2 мин
Рефлексия .
Бүгінгі сабақтан алған әсеріңіз жайлы пікір білдіріңіз.
Пікірлерін стикерлерге жазып көрсетеді.
10
3мин
Үйге тапсырма беру.
Дәптерге жазып алады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz