Моторлар мен датчиктер

Сабақтың басы
5 мин
«Сәлемдесу»
Оқушыларды ортаға шақыру.
«Сыйлық» треннингі
Оқушылар ортаға шығып бір - бірімен амандасады,
Пантомимо арқылы сыйлық береді
Сабақтың ортасы
10
Сәйкестендіру тестісі
Кеспе қағаздар бойынша сәйкестендіру тестісін толтырады Оқушылар слайдта көрсетілген сәйкестендіру тестісін жұп болып тексереді
5сұрақты сағат тілімен бір-біріне қояды
Жаңа сабақты түсіндіру.
Таратпа материял беру.
Видиоролик көрсету
. Білім беру Роботы ( Robot Educator ) құрастыру үшін нұсқаулықпен таныстыру. Қауіпсіздік ережелерімен таныстырып аламыз. Бөлшектермен таныстырамыз.
Құрастыруға арналған нұсқаулықты пайдалану арқылы
Сергіту сәті
3 мин
Тапсырма
Нұсқаулықты пайдалана отырып роботты құрастыру
Қажетті құрал - жабдықтарды пайдалана отырып топпен жұмыс жүргізеді.
Топтар бір-бірін жұмысын қарап, бағалайды.
Сабақтың соңы
5мин
Бағалау .
Сабаққа белсенді отырған оқушыларды стикерлер арқылы бағалаймын.
Жинау
Рефлексия .
Бүгінгі сабақтан алған әсеріңіз жайлы пікір білдіріңіз.
Пікірлерін стикерлерге жазып көрсетеді. Оқушылар алма ағашына стикер арқылы жапсырамыз ( жасыл, киындау болған оқушы қызыл жапсырамыз) .
Үйге тапсырма беру.
Роботты құрастыру бөлшектерін қайталап оқу
Дәптерге жазып алады.
Бағалау: Әр т оп келесі топтың жұмысымен танысып, «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды, қатесі болса түзетеді.
Бағалау: Өзін-өзі бағалау.
Сабақ бойынша
Сабақ мақсаттары/ оқу рефлексия мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Жалпы баға:
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз) ?
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз) ?
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz