6-сынып: Robot Educator негізгі моделін құрастыру және EV3 моторлары мен датчиктерін меңгерту

Күні:28. 01. 2020
Сыныбы:6
Пән мұғалімі: Болат Айнаш
Күні:28. 01. 2020: Сабақтың тақырыбы:
Сыныбы:6: Роботтың негізгі үлгісін құрастыру
Күні:28. 01. 2020: Жалпы мақсаты:
Сыныбы:6: Бағдарламалауды және роботтың негізгі функцияларын меңгеру үшін базалық Білім беру Роботын құрастыру
Күні:28. 01. 2020: Күтілетін нәтиже:
Сыныбы:6: Robot Educator-мен және оның мақсатымен танысу, негізгі үлгісін құрастыру.
Күні:28. 01. 2020: Түйінді идея:
Сыныбы:6: Білім беру Роботын құрастыру
Күні:28. 01. 2020:
Күні:28. 01. 2020: Уақыт
Сыныбы:6: Мұғалімнің сабақ туралы жазбалары
Пән мұғалімі: Болат Айнаш: ресурс
Күні:28. 01. 2020:

Сабақтың басы

5 мин

Сыныбы:6:

«Сәлемдесу»

Оқушыларды ортаға шақыру.

«Сыйлық» треннингі

Оқушылар ортаға шығып бір - бірімен амандасады,

Пантомимо арқылы сыйлық береді

Пән мұғалімі: Болат Айнаш:
Күні:28. 01. 2020:

Сабақтың ортасы

10

Сыныбы:6:

Сәйкестендіру тестісі

Кеспе қағаздар бойынша сәйкестендіру тестісін толтырады Оқушылар слайдта көрсетілген сәйкестендіру тестісін жұп болып тексереді

5сұрақты сағат тілімен бір-біріне қояды

Жаңа сабақты түсіндіру.

Таратпа материял беру.

Видиоролик көрсету

. Білім беру Роботы ( Robot Educator ) құрастыру үшін нұсқаулықпен таныстыру. Қауіпсіздік ережелерімен таныстырып аламыз. Бөлшектермен таныстырамыз.

Құрастыруға арналған нұсқаулықты пайдалану арқылы

Пән мұғалімі: Болат Айнаш:
Күні:28. 01. 2020:
Күні:28. 01. 2020:

Сергіту сәті

3 мин

Сыныбы:6: Көз жаттығуы
Пән мұғалімі: Болат Айнаш:
Күні:28. 01. 2020: 17 мин
Сыныбы:6:

Тапсырма

Нұсқаулықты пайдалана отырып роботты құрастыру

Қажетті құрал - жабдықтарды пайдалана отырып топпен жұмыс жүргізеді.

Топтар бір-бірін жұмысын қарап, бағалайды.

Пән мұғалімі: Болат Айнаш:
Күні:28. 01. 2020:

Сабақтың соңы

5мин

Сыныбы:6:

Бағалау .

Сабаққа белсенді отырған оқушыларды стикерлер арқылы бағалаймын.

Жинау

Рефлексия .

Бүгінгі сабақтан алған әсеріңіз жайлы пікір білдіріңіз.

Пікірлерін стикерлерге жазып көрсетеді. Оқушылар алма ағашына стикер арқылы жапсырамыз ( жасыл, киындау болған оқушы қызыл жапсырамыз) .

Үйге тапсырма беру.

Роботты құрастыру бөлшектерін қайталап оқу

Дәптерге жазып алады.

Пән мұғалімі: Болат Айнаш:
Күні:28. 01. 2020:
Күні:28. 01. 2020:
Сыныбы:6:
Күні:28. 01. 2020: Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Сыныбы:6: Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз
Пән мұғалімі: Болат Айнаш: Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Күні:28. 01. 2020: Тапсырмаларды орындау барысында саралау жүзеге асырылады. Тапсырмалар оқушылардың қабылдау ерекшеліктеріне, дайындық деңгейіне байланысты таңдалып алынды. Оқушының іс-әрекетін ұйымдастыру формалары: топпен, жұппен жұмыс түрлеріне сай ұсынылды. Қабілеті жоғары оқушылар консультант ролін атқарады.
Сыныбы:6:

Бағалау: Әр т оп келесі топтың жұмысымен танысып, «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды, қатесі болса түзетеді.

Бағалау: Өзін-өзі бағалау.

Пән мұғалімі: Болат Айнаш: Қауіпсіздік техникасының ережелерінің тармақтары сақталады. Сабақта барлық оқушыларға жағымды әсер ету үшін жағдай жасалады. Оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастырудың әртүрлі формалары қарастырылады
Күні:28. 01. 2020:

Сабақ бойынша

Сабақ мақсаттары/ оқу рефлексия мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Күні:28. 01. 2020:

Жалпы баға:

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз) ?

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз) ?

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Күні:28. 01. 2020:

Ұқсас жұмыстар
6-сынып: EV3 жүйесінде Биші робот жобасы - робот қозғалысы теориясы, моторлар және командалық бағдарламалау
6-сынып информатика: LEGO MINDSTORMS EV3 көмегімен Күшік роботын құрастыру және түс пен тию датчиктері арқылы бағдарламалау
6-сыныпқа арналған EV3 негізіндегі қоқыс тазалағыш робот жобасы: командалық оқыту мен сабақ жоспары
6-сыныпқа арналған сабақ жоспары: РобоҚол роботын құрастыру және робот техникасының негіздері
LEGO Digital Designer бағдарламасында EV3-дің негізгі үлгідегі роботын 3D-модельдеу
5-сыныпқа арналған Робот техникасы элективтік курсы: EV3-ке алғашқы бағдарлама жасау және рульдік басқару
5-сынып. 1.4 сабақ: EV3 модулін таныстыру және қолдану негіздері
LEGO Digital Designer бағдарламасында EV3 роботтың негізгі үлгісін модельдеу: 2-бөлім
6-сыныпқа арналған EV3 модулінің интерфейсі: мәзірлер, файл навигаторы және баптаулар
6-сыныпқа арналған жүк тасымалдағыш робот жобасының сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz