Оқушының әрекеті. Барлық оқушылар

Сабақ: 5
Мектеп:
Сабақ: 5: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні:
Сабақ: 5: Сынып: 9
Мектеп:: Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақ: 5: Бөлім:
Мектеп:: Тарихи шындық пен көркемдік шешім
Сабақ: 5: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:: Кенесары - Наурызбай туралы жазылған жырлардағы тарихи шындық.
Сабақ: 5: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Мектеп:: 9. 3. 1. 1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;
Сабақ: 5: Сабақтың мақсаттары
Мектеп::

Барлық оқушылар

  • Шығарманы көркемдік құндылығына талдау;

Көптеген оқушылар

  • шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстыру;

Кейбір оқушылар

  • шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;
Сабақ: 5: Бағалау критерийі
Мектеп::
  • шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырады;
  • тарихи және көркемдік құндылығын бағалайды.
Сабақ: 5: Ойлау дағдыларының деңгейі
Мектеп:: Талдау, жинақтау, бағалау
Сабақ: 5: Тілдік мақсаттар
Мектеп::

Пән лексикасы және терминология: автор бейнесі, идеясы, стилистикасы, идеялық-тұтастырушы рөлі, талдау.

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: менің ойымша, сіздің ойыңызша, мынандай дәлелдер келтіруге болады т. б.

Сабақ: 5: Пәнаралық байланыс
Мектеп:: Тарих
Сабақ: 5: Құндылықтарға баулу
Мектеп:: Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы (6-құндылық)
Сабақ: 5: Осыған дейін меңгерілген білім
Мектеп:: Шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырылып, жаңашылдығына баға берілді.
Сабақ: 5: Жоспар
Сабақ: 5:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мектеп::

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ: 5: Сабақтың басы
Мектеп::

Ұйымдастыру кезеңі.

Қызығушылықты ояту

Сұрақтар:

  1. Кенесары мен Наурызбайдың қазақ тарихындағы орны.
  2. Дастан неліктен «Кенесары - Наурызбай» деп аталды?
  3. Дастанның негізігі идеясы қандай?
  4. Басқа да қандай батырлар бейнесін көруге болады?
  5. Нысанбай жыраудың басқа туындылары халқымен қайта табысуы мүмкін бе?

Оқушылар назарын сабаққа аударады.

Сынып оқушылары сұрақтарға жауап беру арқылы ой қозғайды.

Сабақтың мақсатын, тақырыбын, бағалау критерийін анықтайды.

Қалыптастырушы бағалаулар

ҚБ

D:\My Documents\Новый формат\БЖБ ТЖБ ЖАҢА\9-CЫНЫП\Без названия.jpg

Оқушылар тақтадан көрінген сұрақтарға өзара ақылдаса отырып жауап береді. Бір-бірінің жауабын толықтыруға мүмкіндіктері бар.
Сабақ: 5:

Сабақтың

ортасы

Мектеп::

Мағынаны тану.

Сынып қабырғаларына шендестіру, қайталау, параллелизм, риторикалық сұрақ, метонимия, синекдоха, метафора, теңеу, гипербола, литота, кейіптеу, ирония сөздері ілінеді. Оқушылар сынып ішін аралап жүріп, сөздерге анықтама береді. Тапсырманы жеке, жұппен, топпен орындауға болады. Өзінен бұрын жазылған анықтамаларға толықтыру, түзету енгізуге рұқсат етіледі.

Сұрақ:

  1. Сынып қабырғасына ілінген көркемдік ерекшеліктерді не біріктіреді?
  2. Көркемдік ерекшеліктерді шартты түрде екі топқа бөлуге бола ма?
  3. Айшықтау деген не? Оның ерекшелігі қандай?

Құбылту деген не? Оның ерекшелігі қандай? Тапсырма.

«Фишбоун» әдісі арқылы топтар мәтіннің ішінен жазушы қолданған көркемдегіш құралдарды тауып, мағынасын анықтайды.

Орындалу барысы:

Басы - жазушы стилі.

Үстіңгі сүйектері - мәтіннің ішіндегі көркемдегіш құралдардың түрлерін жазу.

Астыңғы сүйектері - көркемдеуіш сөздерді үзінді арқылы дәлелдеу.

Құйрығы - шығарма жайлы оқушының ойы. Қаңқадағы жазулар қысқа болу керек.

Олар тірек сөздерден немесе тақырыптың негізгі ойын ашатын фразалық сөздерден болуы мүмкін.

D:\My Documents\9-сынып әдебиет\)V\2-тоқсан\№ 2-бөлім «Тарихи шындық пен көркемдік шешім»\55530_html_m64a059f3.jpg

:
:

Тапсырма. Есіл бойының жағасына салынған мүсінші Нұрлан Далбайдың жасаған Кенесары ханның ескерткішін Нысанбай жыраудың «Кенесары-Наурызбай» поэмасындағы Кенесары бейнесімен салыстырып, көркемдік құндылығын бағалаңыз.

D:\My Documents\9-сынып әдебиет\)V\2-тоқсан\№ 2-бөлім «Тарихи шындық пен көркемдік шешім»\kenesary-khan.jpg D:\My Documents\9-сынып әдебиет\)V\2-тоқсан\№ 2-бөлім «Тарихи шындық пен көркемдік шешім»\3964725.jpg

:
:
Бағалау критерийі
Дескриптор

*шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырады;

*тарихи және көркемдік құндылығын бағалайды.

*жазушы стилін анықтайды;

*мәтін мазмұнынан көркемдік ерекшеліктерді табады;

*көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды;

*шығарма туралы қорытынды ой айтады.

Бағалау критерийі
Дескриптор

*шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырады;

*тарихи және көркемдік құндылығын бағалайды.

-туындыларды салыстырады;

- екі туындының ерекшелігін, ұқсастығын анықтайды;

- шығарманың көркемдік құндылығына пікір білдіреді;

- тарихи тұрғыдан салыстырады.

Оқушылар сынып ішін аралап жүріп, сөздерге анықтама береді. Тапсырманы жеке, жұппен, топпен орындауға болады. Өзінен бұрын жазылған анықтамаларға толықтыру, түзету енгізуге рұқсат етіледі.

Оқушылар топтық тапсырма орындайды.

Жұптық жұмыс

ҚБ

D:\My Documents\Новый формат\БЖБ ТЖБ ЖАҢА\9-CЫНЫП\ed8e97aa7d61bf96f991f0e105d4afa1-800x.jpg

ҚБ

D:\My Documents\Новый формат\БЖБ ТЖБ ЖАҢА\9-CЫНЫП\Без названия.jpg

ҚБ

D:\My Documents\Новый формат\БЖБ ТЖБ ЖАҢА\9-CЫНЫП\Без названия.jpg

Сабақ: 5:
Мектеп::
Сабақ: 5:
Мектеп::
Сабақ: 5:
Мектеп::
Сабақ: 5:
Мектеп::
Сабақ: 5:

Сабақтың соңы

2 минут

Мектеп::

Рефлексия: оқушы өзінің жасаған жұмысы бойынша рефлексия жасайды.

Менің түйгенім . . .

Қиындық туғызған тұсы . . .

Туындаған сұрақ . . .


Ұқсас жұмыстар
Табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу
Алгоритм ұғымы
Знап роботын құрастыру
Өзара топпен бағалау
Жұп цифрларды жаз
Оқушы мен оқушы
Сандарды бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне ауыстыру. кембридж тәсілімен
Математикадан сабақтар жинағы. 6 сынып
Статистикалық мәліметтерді топтау және талдау
Сипаттау мәтіні
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz