Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Басбармақпен бағалау
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі
<<Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті>> КеАҚ
ЖОО-да және ОАОО-да ДТжС оқыту технологиясы пәнінен
СӨЖ
Тақырыбы: Жоспарлау мазмұны мен тәсілі, күтілетін
нәтижелерді құру тәртібі.
Орындаған: Сәкенов.М.Е
МФК-001 тобы
Тексерген: Ерменова Б.О.
2021 ж.
Жоспар
Кіріспе
Орта мерзімді жоспар
Қысқа мерзімді жоспар
Кіріспе
Заман ағымына ілесіп жаңашыл бағытта жұмыс жүргізу - барша ұстаз алдында тұрған негізгі мақсат. Жас ұрпаққа сапалы да, саналы білім беру, заман талабына сай оқыту үшін сабақта жаңа әдістерді қолданып, алған білімдерін қажеттілікке жарата білетін, өзіндік пікірі бар жас ұрпақты тәрбиелеу қазіргі мұғалімнің негізгі міндеті.
Республикамызда Кембридждік бағдарлама бойынша жүргізіліп жатқан деңгейлік курстардың негізгі мақсаттарының бірі де осы. Осы орайда Алматы қаласындағы <<Өрлеу>> біліктілік арттыру орталығында екінші (негізгі) деңгейлік курс бағдарламасын аяқтағаннан кейін мен де алдыма мақсаттар қойдым. Курс барысында білікті мамандардың тәжірибесін ала отырып кәсіби білімімізді шыңдап, білім беру жүйесіндегі тың жаңалықтармен қанығып, жаңаша көзқарастарымыз қалыптаса бастады. Жаңалықтарымыз бен жаңаша идеяларымызды алдағы уақытта мектеп, қала көлемінде әріптестерімізбен бірлесе іс-тәжірибемізді бөлісу, жетілдіруде жоспарлы түрде жұмыстар атқармақпыз.
Ұзақ жылдар қалыптасып қалған дайын білім беретін <<дәстүрлі>> стильмен оқытып келген мұғалімге жаңашыл идеяларды қабылдап, оқушыларға сындарлы білім беруде алдымен мұғалім ұстанымын өзгерту керек болады. Белгілі ғалым Пажарестің айтуынша мұғалім ұстанымы - оның көзқарасы, қабылдаған шешімі және іс-әрекетінің негізі.
Ал мақсатымызға жету үшін іс-әрекетімізді дұрыс жоспарлау керек. Екінші деңгей бағдарламасының тыңдаушыларға үйреткен бір саласы да осы - жоспар.
Ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлау арасындағы өзара байланыс
Оқу бағдарламасын әдетте білім саласындағы саясатты қалыптастыратын адамдар мен мектеп әкімшілігі жоспарлайды. Бір топ адам оқу бағдарламасын сыныпта сабақ беру тәжірибесінде бағдарламаның барлық жеті модулі ықпалдастырылған тізбектелген сабақтар топтамасына айналдырса, сол орта мерзімді жоспарлау болады. Өз кезегінде әрбір жеке мұғалім орта мерзімдік жоспарды әрбір жеке сынып үшін сабақтарды егжей-тегжейлі жоспарлау үшін пайдаланады.
Орта мерзімді жоспарлау немесе тізбектелген сабақтап топтамасын жоспарлаудың мақсаты:
:: Жұмыс кезеңдерінің дәйекті, тізбектеліп ұйымдастырылуы;
:: Оқыту тәжірибесінде жеті модульді ықпалдастыру;
:: Әрбір сабақ үшін оқу мақсаттарын белгілеу;
:: Оқу нәтижелерін өлшеу әдістемесін анықтау;
:: Осы нәтижелерге қол жеткізу мақсатында жоспарланған оқыту мен оқу жаттығуларын көрсету;
:: Оқудың әрбір кезеңінің басынан бастап соңына дейін алға ілгерілеудің болуын қамтамасыз ету;
:: Барлық оқушыларды қамтуға бағытталған статегиялық жоспарлау.
Оқу мақсаты мен оның нәтижелері
Оқу мақсаты - мұғалім оқушыларға үйреткісі келетін нәрселер. Осыған байланысты, оқу мақсаттарын қалыптастыру шаралары төмендегілерді білуге бағытталған:
Сіздің ойыңызша, оқушылардың нені білуге тиіс?
Оқушылар қандай түйінді идеяларды түсінулері керек?
Оқушылар қандай мәселелерді зерттеп, талдаулары керек?
Оқу нәтижелері мұғалім сабақта қойған мақсаттарына қол жеткізе алды ма, жоқ па екенін білуге мүмкіндік береді.
Оқу нәтижелері:
:: оқушыға бағытталуы тиіс;
:: белгілі бір дағдыны сипаттайтын етістік болуы керек;
:: оқушының оқу үлгеріміне тұрғысынан жазылуы керек.
Орта мерзімдік жоспар: 1 сынып дене шынықтыру
Сабақтың тақырыбы:
Жеңіл атлетика мен ойындар
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Түстер арқылы бөлу. Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талдау;
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже: Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар :Оқулық, суреттер, интернет материалдары және спорт құралдары
Мерзімі: 05.04.2021 ж
Сабақтың қысқа мерзімді жоспары (ҚМЖ) үлгісі:
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ: 2-бөлім - Баскетбол допты қабылдау командалық ойынды дамыту.
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты - жөні:
Сынып: 8
Қатысқандар саны:
Қатыспаған саны:
Сабақ тақырыбы:
Баскетбол ойынының техникалық әдіс-тәсілдері.
Допты бір және екі қолмен себетке лақтыру.
Сабақ арқылы көзделген оқу мақсаттары:
8.2.5.5. кең ауқымдағы дене жаттығуларының түрлі тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын құру, талдау және салыстыра білу.
Оқушылардан күтілетін нәтиже:
Барлық оқушылар
Барлық оқушылар екі адым жасай алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Екі адым жасап допты себетке тастауды меңгере алады. Негізгі қимыл-қозғалыстарын орындай алады.
Кейбір оқушылар:
Екі адым жасау жаттығуларын ережеге сәйкес жасай алады, ойынды ұйымдастыра біледі.
Тілдік мақсат:
Айтылым
Тыңдалым
Оқылым
Жазылым
Оқушылар:
Екі адым жасау әдіс - тәсілдерін сипаттау үшін негізгі сөздермен терминдерді ауызша қолдана алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Доп, себет, баскетбол, гол, фолл, ысқырық, тайм аут, жылжу, үйлесімділік.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Баскетбол -/баскет - себет, бол - доп/ деп айтылады. Аут - доп ойыннан тысқары шықса, фолл - ереже бұзу болып есептеледі.
Үйлесімділік - доп пен дене бірлестігі.
Талқылауға арналған сұрақтар:
Допты алып жүрген кезде қиындықтар болады ма? Өзара әрекеттесу техникасы дегеніміз не?
Іс - қимыл үйлесімді орындау неліктен маңызды екенін айта аласындар ма?
Ишара
Ысқырық, қолмен көрсету арқылы.
Алдынғы оқу
Кедергілерден өтіп допты алып жүру. Өткен сабақта меңгерген жетістіктерін іске асырып, тақырыпты меңгеруге қолданады.
Жоспар
Жоспарланған бөлім
Сабақта жоспарланған жаттығу іс-әрекеттері
Ресурстар
(құралдар)
Басы
Оқушыларды сапқа тұрғызу.
Оқушының баянат беруі
Жаңа сабақтың мақсаты мен мазмұнын түсіндіру
Саптық жаттығулар жасату.
Жүру мен жүгіруді алмастыру.
Аяқтың ұшымен және өкшемен жүру.
Аяқты алға артқа тастап жүгіру.
Артқа қарай жүгіру.
Бұрыштан - бұрышқа диагонал жылдам жүгіру.
Қаз жүрісімен отырып жүру.
бақа секілді отырып секіру.
ЖДЖ және АДЖ жасау.
Ысқырық
Баскетбол алаңы
Кедергілер
Доптар
Ортасы:
Оқушыларға сабақ барысындағы қауіпсіздік ережелерін түсіндіріп өту қажет.
Допты кедергілер арасынан алып жүру.
Допты түрлі әдіспен (финт) кедергілер арасымен алып жүру.
Жеке жұмыс
Оқушыларға допсыз екі адым жасап, торға тастау әдісін көрсету. Оқушыларды екіге бөліп, осы әдістерді қолдана отырып, оң жақтан, ортадан, сол жақтан екі адым жасап:
Допты бір рет ұрып екі адым жасап торға лақтыру.
Допты алып жүріп екі адым жасап торға лақтыру.
Допты кедергілерден алып жүріп екі адым жасап допты торға лақтыру.
Формативті бағалау: <<Басбармақ>> әдісі
Дескриптор:
Нысананы дәл көздейді.
Екі адым жасап, допты торға тастайды.
Жұптық жұмыс:
Оқушылардың қырағылығын арттыру мақсатында (Б) <<Көршіге доп>> ойыны.
Қатысушылар шеңберге тұрады, доптар шеңберге қарама-қарсы жатады. Мұғалімнің белгісі бойынша оқушылар допты бір бағытта бірінен соң бірін барынша жылдамырақ жібере бастайды. Бір мезгілде қолында екі доп болып қалған ойыншы жеңіліске ұшырайды. Содан кейін доптар қарама-қарсы жаққа жіберіле бастайды да, ойын жалғаса береді.
Формативті бағалау: <<Шапалақ>> әдісі
Дескриптор:
Допты жылдам қарсы бағытқа береді.
Допты жылдам қағып алады.
Ысқырық,
доптар, кедергілер,
гимнастик. орындық,
тор.
Доп, тор
Доп
Соңы
Сабақты қортындылау:
Сапқа тұрғызу, дем басу жаттығулары.
Сабақта жақсы ынталы қатысқан оқушыларды басбармақ арқылы бағалау.
Үйге тапсырма: еркін жүгіру, доппен еркін жаттығулар жасау.
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіру қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Мұғалімнің көрсеткен жаттығуларын бірден жасай алатын оқушылар, кейбір оқушылар жай менгереді.
Басбармақпен бағалау.
Өзара бағалау.
Бағдаршам арқылы бағалау.
Кері байланыс жасау.
Пәнаралық байланыс:
Физика, математика, биология.
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма?
Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы іске
асты ма?
(Тапсырмалар сәйкес болды ма?)
Уақытты қалай пайдаландым?
Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?
Допты екі адым жасап торға тастау тәсілдерін меңгерді.
Оқушылар барынша белсенді қатысты. Көптеген оқушылар екі адым жасап допты торға тастау жаттығуларын қатесіз орындады.
Жоспарланған саралау жақсы іске асты
(тапсырмалар сәйкес болды)
Мен уақытты тиімді пайдаландым.
Оқушылар шынайы өз деңгейін біліп бағалады. Себебі әр оқушы өзін-өзі бағалауда адалдыққа, адамгершілікке тәрбиеленеді.
Қорытынды бағалау:
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқыту мен оқуға қатысты)
Оқытуда мен тек бағыттаушы болдым.
Оқушылар өздерінің деңгейлік дәрежесін біле тұра, іс-әрекеттерін өзінше асыруға ұмтылуға тырысты.
Қандай екі нәрсе сабақта жақсарта алдың? (оқыту мен оқуға қатысты)
Алдын ала тақырып бойынша әлеуметтік желідегі мәліметтермен танысуды ұсыну.
Берілген тапсырманы өз бетінше пысықтауға ұсыну.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымда жетілдіруге көмектесетін туралы не білдім?
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінін білдім.
Сабақтың барысында кейбір оқушының белсенділіктері басқалардан төмен болды, уақытында оларға бағыт-бағдар бермедім, келесі сабақта осы аталған оқушылармен жеке сөйлесіп, бағыт-бағдар беруге тырысамын.
Пайдаланылған әдебиеттер:
Мұғалімге арналған нұсқаулық. Екінші деңгей. (2014 жыл)
Екінші деңгей курстарының үлестірме материалдары, (2014 жыл)
<<Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті>> КеАҚ
ЖОО-да және ОАОО-да ДТжС оқыту технологиясы пәнінен
СӨЖ
Тақырыбы: Жоспарлау мазмұны мен тәсілі, күтілетін
нәтижелерді құру тәртібі.
Орындаған: Сәкенов.М.Е
МФК-001 тобы
Тексерген: Ерменова Б.О.
2021 ж.
Жоспар
Кіріспе
Орта мерзімді жоспар
Қысқа мерзімді жоспар
Кіріспе
Заман ағымына ілесіп жаңашыл бағытта жұмыс жүргізу - барша ұстаз алдында тұрған негізгі мақсат. Жас ұрпаққа сапалы да, саналы білім беру, заман талабына сай оқыту үшін сабақта жаңа әдістерді қолданып, алған білімдерін қажеттілікке жарата білетін, өзіндік пікірі бар жас ұрпақты тәрбиелеу қазіргі мұғалімнің негізгі міндеті.
Республикамызда Кембридждік бағдарлама бойынша жүргізіліп жатқан деңгейлік курстардың негізгі мақсаттарының бірі де осы. Осы орайда Алматы қаласындағы <<Өрлеу>> біліктілік арттыру орталығында екінші (негізгі) деңгейлік курс бағдарламасын аяқтағаннан кейін мен де алдыма мақсаттар қойдым. Курс барысында білікті мамандардың тәжірибесін ала отырып кәсіби білімімізді шыңдап, білім беру жүйесіндегі тың жаңалықтармен қанығып, жаңаша көзқарастарымыз қалыптаса бастады. Жаңалықтарымыз бен жаңаша идеяларымызды алдағы уақытта мектеп, қала көлемінде әріптестерімізбен бірлесе іс-тәжірибемізді бөлісу, жетілдіруде жоспарлы түрде жұмыстар атқармақпыз.
Ұзақ жылдар қалыптасып қалған дайын білім беретін <<дәстүрлі>> стильмен оқытып келген мұғалімге жаңашыл идеяларды қабылдап, оқушыларға сындарлы білім беруде алдымен мұғалім ұстанымын өзгерту керек болады. Белгілі ғалым Пажарестің айтуынша мұғалім ұстанымы - оның көзқарасы, қабылдаған шешімі және іс-әрекетінің негізі.
Ал мақсатымызға жету үшін іс-әрекетімізді дұрыс жоспарлау керек. Екінші деңгей бағдарламасының тыңдаушыларға үйреткен бір саласы да осы - жоспар.
Ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлау арасындағы өзара байланыс
Оқу бағдарламасын әдетте білім саласындағы саясатты қалыптастыратын адамдар мен мектеп әкімшілігі жоспарлайды. Бір топ адам оқу бағдарламасын сыныпта сабақ беру тәжірибесінде бағдарламаның барлық жеті модулі ықпалдастырылған тізбектелген сабақтар топтамасына айналдырса, сол орта мерзімді жоспарлау болады. Өз кезегінде әрбір жеке мұғалім орта мерзімдік жоспарды әрбір жеке сынып үшін сабақтарды егжей-тегжейлі жоспарлау үшін пайдаланады.
Орта мерзімді жоспарлау немесе тізбектелген сабақтап топтамасын жоспарлаудың мақсаты:
:: Жұмыс кезеңдерінің дәйекті, тізбектеліп ұйымдастырылуы;
:: Оқыту тәжірибесінде жеті модульді ықпалдастыру;
:: Әрбір сабақ үшін оқу мақсаттарын белгілеу;
:: Оқу нәтижелерін өлшеу әдістемесін анықтау;
:: Осы нәтижелерге қол жеткізу мақсатында жоспарланған оқыту мен оқу жаттығуларын көрсету;
:: Оқудың әрбір кезеңінің басынан бастап соңына дейін алға ілгерілеудің болуын қамтамасыз ету;
:: Барлық оқушыларды қамтуға бағытталған статегиялық жоспарлау.
Оқу мақсаты мен оның нәтижелері
Оқу мақсаты - мұғалім оқушыларға үйреткісі келетін нәрселер. Осыған байланысты, оқу мақсаттарын қалыптастыру шаралары төмендегілерді білуге бағытталған:
Сіздің ойыңызша, оқушылардың нені білуге тиіс?
Оқушылар қандай түйінді идеяларды түсінулері керек?
Оқушылар қандай мәселелерді зерттеп, талдаулары керек?
Оқу нәтижелері мұғалім сабақта қойған мақсаттарына қол жеткізе алды ма, жоқ па екенін білуге мүмкіндік береді.
Оқу нәтижелері:
:: оқушыға бағытталуы тиіс;
:: белгілі бір дағдыны сипаттайтын етістік болуы керек;
:: оқушының оқу үлгеріміне тұрғысынан жазылуы керек.
Орта мерзімдік жоспар: 1 сынып дене шынықтыру
Сабақтың тақырыбы:
Жеңіл атлетика мен ойындар
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Түстер арқылы бөлу. Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талдау;
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже: Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар :Оқулық, суреттер, интернет материалдары және спорт құралдары
Мерзімі: 05.04.2021 ж
Сабақтың қысқа мерзімді жоспары (ҚМЖ) үлгісі:
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ: 2-бөлім - Баскетбол допты қабылдау командалық ойынды дамыту.
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты - жөні:
Сынып: 8
Қатысқандар саны:
Қатыспаған саны:
Сабақ тақырыбы:
Баскетбол ойынының техникалық әдіс-тәсілдері.
Допты бір және екі қолмен себетке лақтыру.
Сабақ арқылы көзделген оқу мақсаттары:
8.2.5.5. кең ауқымдағы дене жаттығуларының түрлі тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын құру, талдау және салыстыра білу.
Оқушылардан күтілетін нәтиже:
Барлық оқушылар
Барлық оқушылар екі адым жасай алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Екі адым жасап допты себетке тастауды меңгере алады. Негізгі қимыл-қозғалыстарын орындай алады.
Кейбір оқушылар:
Екі адым жасау жаттығуларын ережеге сәйкес жасай алады, ойынды ұйымдастыра біледі.
Тілдік мақсат:
Айтылым
Тыңдалым
Оқылым
Жазылым
Оқушылар:
Екі адым жасау әдіс - тәсілдерін сипаттау үшін негізгі сөздермен терминдерді ауызша қолдана алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Доп, себет, баскетбол, гол, фолл, ысқырық, тайм аут, жылжу, үйлесімділік.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Баскетбол -/баскет - себет, бол - доп/ деп айтылады. Аут - доп ойыннан тысқары шықса, фолл - ереже бұзу болып есептеледі.
Үйлесімділік - доп пен дене бірлестігі.
Талқылауға арналған сұрақтар:
Допты алып жүрген кезде қиындықтар болады ма? Өзара әрекеттесу техникасы дегеніміз не?
Іс - қимыл үйлесімді орындау неліктен маңызды екенін айта аласындар ма?
Ишара
Ысқырық, қолмен көрсету арқылы.
Алдынғы оқу
Кедергілерден өтіп допты алып жүру. Өткен сабақта меңгерген жетістіктерін іске асырып, тақырыпты меңгеруге қолданады.
Жоспар
Жоспарланған бөлім
Сабақта жоспарланған жаттығу іс-әрекеттері
Ресурстар
(құралдар)
Басы
Оқушыларды сапқа тұрғызу.
Оқушының баянат беруі
Жаңа сабақтың мақсаты мен мазмұнын түсіндіру
Саптық жаттығулар жасату.
Жүру мен жүгіруді алмастыру.
Аяқтың ұшымен және өкшемен жүру.
Аяқты алға артқа тастап жүгіру.
Артқа қарай жүгіру.
Бұрыштан - бұрышқа диагонал жылдам жүгіру.
Қаз жүрісімен отырып жүру.
бақа секілді отырып секіру.
ЖДЖ және АДЖ жасау.
Ысқырық
Баскетбол алаңы
Кедергілер
Доптар
Ортасы:
Оқушыларға сабақ барысындағы қауіпсіздік ережелерін түсіндіріп өту қажет.
Допты кедергілер арасынан алып жүру.
Допты түрлі әдіспен (финт) кедергілер арасымен алып жүру.
Жеке жұмыс
Оқушыларға допсыз екі адым жасап, торға тастау әдісін көрсету. Оқушыларды екіге бөліп, осы әдістерді қолдана отырып, оң жақтан, ортадан, сол жақтан екі адым жасап:
Допты бір рет ұрып екі адым жасап торға лақтыру.
Допты алып жүріп екі адым жасап торға лақтыру.
Допты кедергілерден алып жүріп екі адым жасап допты торға лақтыру.
Формативті бағалау: <<Басбармақ>> әдісі
Дескриптор:
Нысананы дәл көздейді.
Екі адым жасап, допты торға тастайды.
Жұптық жұмыс:
Оқушылардың қырағылығын арттыру мақсатында (Б) <<Көршіге доп>> ойыны.
Қатысушылар шеңберге тұрады, доптар шеңберге қарама-қарсы жатады. Мұғалімнің белгісі бойынша оқушылар допты бір бағытта бірінен соң бірін барынша жылдамырақ жібере бастайды. Бір мезгілде қолында екі доп болып қалған ойыншы жеңіліске ұшырайды. Содан кейін доптар қарама-қарсы жаққа жіберіле бастайды да, ойын жалғаса береді.
Формативті бағалау: <<Шапалақ>> әдісі
Дескриптор:
Допты жылдам қарсы бағытқа береді.
Допты жылдам қағып алады.
Ысқырық,
доптар, кедергілер,
гимнастик. орындық,
тор.
Доп, тор
Доп
Соңы
Сабақты қортындылау:
Сапқа тұрғызу, дем басу жаттығулары.
Сабақта жақсы ынталы қатысқан оқушыларды басбармақ арқылы бағалау.
Үйге тапсырма: еркін жүгіру, доппен еркін жаттығулар жасау.
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіру қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Мұғалімнің көрсеткен жаттығуларын бірден жасай алатын оқушылар, кейбір оқушылар жай менгереді.
Басбармақпен бағалау.
Өзара бағалау.
Бағдаршам арқылы бағалау.
Кері байланыс жасау.
Пәнаралық байланыс:
Физика, математика, биология.
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма?
Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы іске
асты ма?
(Тапсырмалар сәйкес болды ма?)
Уақытты қалай пайдаландым?
Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?
Допты екі адым жасап торға тастау тәсілдерін меңгерді.
Оқушылар барынша белсенді қатысты. Көптеген оқушылар екі адым жасап допты торға тастау жаттығуларын қатесіз орындады.
Жоспарланған саралау жақсы іске асты
(тапсырмалар сәйкес болды)
Мен уақытты тиімді пайдаландым.
Оқушылар шынайы өз деңгейін біліп бағалады. Себебі әр оқушы өзін-өзі бағалауда адалдыққа, адамгершілікке тәрбиеленеді.
Қорытынды бағалау:
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқыту мен оқуға қатысты)
Оқытуда мен тек бағыттаушы болдым.
Оқушылар өздерінің деңгейлік дәрежесін біле тұра, іс-әрекеттерін өзінше асыруға ұмтылуға тырысты.
Қандай екі нәрсе сабақта жақсарта алдың? (оқыту мен оқуға қатысты)
Алдын ала тақырып бойынша әлеуметтік желідегі мәліметтермен танысуды ұсыну.
Берілген тапсырманы өз бетінше пысықтауға ұсыну.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымда жетілдіруге көмектесетін туралы не білдім?
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінін білдім.
Сабақтың барысында кейбір оқушының белсенділіктері басқалардан төмен болды, уақытында оларға бағыт-бағдар бермедім, келесі сабақта осы аталған оқушылармен жеке сөйлесіп, бағыт-бағдар беруге тырысамын.
Пайдаланылған әдебиеттер:
Мұғалімге арналған нұсқаулық. Екінші деңгей. (2014 жыл)
Екінші деңгей курстарының үлестірме материалдары, (2014 жыл)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz