Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Студенттерді сыныптарға бөлу
Тақырыбы: Практикант портфолиосын дайындау
Жоспар:
Практиканттың жұмыс бағдарламасы
Практиканың максаты
Практиканттың жұмыс бағдарламасы
1-апта. 1-кезең
Факультет әкімшілігі жауапты кафедра оқытушыларымен және студент-практиканттарымен біріккен маслихат өткізіп, студенттерді педагогикалық практиканың бағдарламасымен, олардың максат-міндеттерін, кұжаттарды толтыру тәртібімен (жұмыс күнделігі, есебі т.б.) сынақ тапсырудың ерекшеліктерімен таныстыру. Студенттердің мектептерге бекітілуін және жұмыс жоспарын тиянакты талқылап, бекіту (бұйрықтар, кұжаттармен таныстыру).
Мектеппен, мектеп әкімшілігі мен тарих пәні мұғалімдерімен, бекітілген сынып оқушыларымен, сынып жетекшілерімен танысу.
Әрбір практикант студенттін белгілі бір пән мұғаліміне бекітілуі.
Пән мұғалімдерінің әдістемелік жұмыстарымен танысу.
Сабақ такырыптарын бөліп, аныктап, сабақ жоспарының жобасын дайындап, жоспарын жазу.
Сабақтарға қатысу
2-6 апта. 2-кезең
Сабак өткізу (15-18 сағат).
Педагогикалық практика күнделігін толтыру (алғашқы күннен бастап).
Сабақ жоспарын (конспект) жасау.
Сынак сабағын өткізу (сабақ, тәрбие сағаты).
Студент-практиканттардың сабағына қатысу (міндетті түрде).
Сабакты талқылауга катысу.
Мектеппен танысу мақсатында педагогикалық практикаға 1- 2 курс студенттері де барады. Бұл курстарға педагогикалық практика сабақтан тыс уакытта 6 күннен 10 күнге дейін созылады . Университеттің осы төменгі курстарға арналған <<мектеп күні>> бағдарламасын ұсынамыз.
<<Мектеп күні>> бағдарламасы:
Практиканың максаты:
студенттің мұғалім қызметінің әлеуметтік мәні мен оқушы тұлғасын қалыптастыруға әсерін түсінуі.
1-курстағы үздіксіз педагогикалық практиканың міндеттері:
- студенттерді мұғалім мамандығына деген қызығушылықты және жағымды қарым-қатынасқа тәрбиелеу;
- ҚР-дың жана әлеуметтік-экономикалық жағдайында қазіргі білім беру жүйесін реформалаумен болашақ мұғалімдерді таныстыру;
- әртүрлі типтегі оқу-тәрбие мекемелеріндегі тәрбие мен ғылыми-зерттеу жұмыстарына студенттердің іскерлігі мен дағдысын калыптастыру.
2. 1-ші күні жоғары оқу орындарындағы практика алдындағы конференция (мәслихат)
Практиканың мақсаты мен міндеттерімен таныстыру.
Педагогикалық практикаға байланысты қүжаттарға койылатын талаптармен таныстыру.
Студенттерге арналған топтық және жеке тапсырмаларды анықтау.
Мектептерге бөлу.
3. Педагогикалық практиканың әрбір күні бойынша мазмұны:
Мектепте 2-ші күннен 10-шы күнге дейін (мектепте барлығы 10 күн) Мектепте 1-ші күні:
1. Мектеппен танысу, мұғалімдермен, мектеп әкімшілігімен кездесу.
2. Студенттерді сыныптарға бөлу.
3. Сыныппен, сынып жетекшісімен танысу.
4. Мектептің, сыныптың тәрбие жұмыстарының жоспарымен, пән кабинеттерімен, лабороториялық кабинеттермен т.б. танысу.
Студенттердін мектепте өз сыныбын танып білуі 2-6-шы күндері өтеді.
а) өз сыныбындағы сабаққа күнделікті қатынасу (1-ші сабақтан 4-ші сабаққа дейін);
б) әрбір күн бойынша өз пікірін күнделікке жазып отырылуын жүзеге асыру; с) оқушылардың іс-әрекеті қалай ұйымдастырылуын, әрбір сабақтағы мұғалімнің оқушылармен қатынасындағы кәсіби тұлға сапасының көрінуі (ұйымдастырушылық, қарым-қатынас, болжамдық жэне диагностикалық т.б.).
САБАҚ, САБАҚТЫ БАҒАЛАУ, САБАҚ ТАЛДАУ ҮЛГІЛЕРІ
Сабақ - бұл оқу-тәрбие үрдісінің логикалық жағынан аяқталған біртұтас, белгілі бір уақыт шеңберінде өтетін бөлігі. Онда оқу тәрбие үрдісінің барлық негізгі элементтері: мақсаты, мазмұны, құралдары, әдістері, ұйымдастыру ісі көрініс табады. Сабақтың сапалы болуы да осылардың әрқайсысын дұрыс анықтап, өзара ұштастыра білуіне байланысты. Сабақты кұраған кезде қандай білім меңгерілуі тиіс екені ғана емес, оның қай деңгейде меңгерілуі керектігін де анықтау кажет. Мектептегі сабақ уақыты 45 минутка негізделген артық не кем өткізуге болмайтыны түсінікті.
Сабақ негізінен мынадай бөліктерден тұрады:
Ұйымдастыру
Үй тапсырмасын сұрау
Үй тапсырмасын қорытып жаңа сабақпен байланыстыру
Жаңа сабақ түсіндіру
Жаңа сабақты пысықтау
Үйге тапсырма беру
Бағалау.
Пайдаланылған әдебиеттер
1. Тұрлыгұл Т. Т. Мектепте Қазакстан тарихын окытудың теориясы мен эдістемесі. - Алматы, 2003. 2. Түрсын Хазіретәлі. Мектепте тарихты оқыту эдістемесі. - Алматы, 2004. 3. Коровкин М.В., Студеникин М.Т. Практикум по методике преподавания истории в школе. - М.: Владос, 2000.
Жоспар:
Практиканттың жұмыс бағдарламасы
Практиканың максаты
Практиканттың жұмыс бағдарламасы
1-апта. 1-кезең
Факультет әкімшілігі жауапты кафедра оқытушыларымен және студент-практиканттарымен біріккен маслихат өткізіп, студенттерді педагогикалық практиканың бағдарламасымен, олардың максат-міндеттерін, кұжаттарды толтыру тәртібімен (жұмыс күнделігі, есебі т.б.) сынақ тапсырудың ерекшеліктерімен таныстыру. Студенттердің мектептерге бекітілуін және жұмыс жоспарын тиянакты талқылап, бекіту (бұйрықтар, кұжаттармен таныстыру).
Мектеппен, мектеп әкімшілігі мен тарих пәні мұғалімдерімен, бекітілген сынып оқушыларымен, сынып жетекшілерімен танысу.
Әрбір практикант студенттін белгілі бір пән мұғаліміне бекітілуі.
Пән мұғалімдерінің әдістемелік жұмыстарымен танысу.
Сабақ такырыптарын бөліп, аныктап, сабақ жоспарының жобасын дайындап, жоспарын жазу.
Сабақтарға қатысу
2-6 апта. 2-кезең
Сабак өткізу (15-18 сағат).
Педагогикалық практика күнделігін толтыру (алғашқы күннен бастап).
Сабақ жоспарын (конспект) жасау.
Сынак сабағын өткізу (сабақ, тәрбие сағаты).
Студент-практиканттардың сабағына қатысу (міндетті түрде).
Сабакты талқылауга катысу.
Мектеппен танысу мақсатында педагогикалық практикаға 1- 2 курс студенттері де барады. Бұл курстарға педагогикалық практика сабақтан тыс уакытта 6 күннен 10 күнге дейін созылады . Университеттің осы төменгі курстарға арналған <<мектеп күні>> бағдарламасын ұсынамыз.
<<Мектеп күні>> бағдарламасы:
Практиканың максаты:
студенттің мұғалім қызметінің әлеуметтік мәні мен оқушы тұлғасын қалыптастыруға әсерін түсінуі.
1-курстағы үздіксіз педагогикалық практиканың міндеттері:
- студенттерді мұғалім мамандығына деген қызығушылықты және жағымды қарым-қатынасқа тәрбиелеу;
- ҚР-дың жана әлеуметтік-экономикалық жағдайында қазіргі білім беру жүйесін реформалаумен болашақ мұғалімдерді таныстыру;
- әртүрлі типтегі оқу-тәрбие мекемелеріндегі тәрбие мен ғылыми-зерттеу жұмыстарына студенттердің іскерлігі мен дағдысын калыптастыру.
2. 1-ші күні жоғары оқу орындарындағы практика алдындағы конференция (мәслихат)
Практиканың мақсаты мен міндеттерімен таныстыру.
Педагогикалық практикаға байланысты қүжаттарға койылатын талаптармен таныстыру.
Студенттерге арналған топтық және жеке тапсырмаларды анықтау.
Мектептерге бөлу.
3. Педагогикалық практиканың әрбір күні бойынша мазмұны:
Мектепте 2-ші күннен 10-шы күнге дейін (мектепте барлығы 10 күн) Мектепте 1-ші күні:
1. Мектеппен танысу, мұғалімдермен, мектеп әкімшілігімен кездесу.
2. Студенттерді сыныптарға бөлу.
3. Сыныппен, сынып жетекшісімен танысу.
4. Мектептің, сыныптың тәрбие жұмыстарының жоспарымен, пән кабинеттерімен, лабороториялық кабинеттермен т.б. танысу.
Студенттердін мектепте өз сыныбын танып білуі 2-6-шы күндері өтеді.
а) өз сыныбындағы сабаққа күнделікті қатынасу (1-ші сабақтан 4-ші сабаққа дейін);
б) әрбір күн бойынша өз пікірін күнделікке жазып отырылуын жүзеге асыру; с) оқушылардың іс-әрекеті қалай ұйымдастырылуын, әрбір сабақтағы мұғалімнің оқушылармен қатынасындағы кәсіби тұлға сапасының көрінуі (ұйымдастырушылық, қарым-қатынас, болжамдық жэне диагностикалық т.б.).
САБАҚ, САБАҚТЫ БАҒАЛАУ, САБАҚ ТАЛДАУ ҮЛГІЛЕРІ
Сабақ - бұл оқу-тәрбие үрдісінің логикалық жағынан аяқталған біртұтас, белгілі бір уақыт шеңберінде өтетін бөлігі. Онда оқу тәрбие үрдісінің барлық негізгі элементтері: мақсаты, мазмұны, құралдары, әдістері, ұйымдастыру ісі көрініс табады. Сабақтың сапалы болуы да осылардың әрқайсысын дұрыс анықтап, өзара ұштастыра білуіне байланысты. Сабақты кұраған кезде қандай білім меңгерілуі тиіс екені ғана емес, оның қай деңгейде меңгерілуі керектігін де анықтау кажет. Мектептегі сабақ уақыты 45 минутка негізделген артық не кем өткізуге болмайтыны түсінікті.
Сабақ негізінен мынадай бөліктерден тұрады:
Ұйымдастыру
Үй тапсырмасын сұрау
Үй тапсырмасын қорытып жаңа сабақпен байланыстыру
Жаңа сабақ түсіндіру
Жаңа сабақты пысықтау
Үйге тапсырма беру
Бағалау.
Пайдаланылған әдебиеттер
1. Тұрлыгұл Т. Т. Мектепте Қазакстан тарихын окытудың теориясы мен эдістемесі. - Алматы, 2003. 2. Түрсын Хазіретәлі. Мектепте тарихты оқыту эдістемесі. - Алматы, 2004. 3. Коровкин М.В., Студеникин М.Т. Практикум по методике преподавания истории в школе. - М.: Владос, 2000.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz