Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Өтетін сабақтың тақырыбын чатқа жазу
Сабақтың тақырыбы: Газ тарату механизымын қалпына келтіру
Топтар
Асл 9-181
Сабақ өтетін күн
15.12.2020
САБАҚ БАРЫСЫ
І Ұйымдастыру бөлімі:
А) <<Топтық>> ашылған чатқа кіру;
Б) Чатқа оқытушы өзінің пәнін кесте бойынша жариялау;
В) Оқушылардың чатқа қосылғанын тексеру, қадағалау;
Г) Өтетін сабақтың тақырыбын чатқа жазу;
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
А) Өткен тақырып бойынша үй тапсырмасын сұрау;
Б) Орындалған үй тапсырмаларын чат арқылы электронды қабылдау
В) Студенттерге үй тапсырмасынан сұрақтар қою;
1. Цилиндрлердің блоктары қандай ретпен жиналады?
2. Қосиінді-шатунды механизмнің бөлшектерін қалай теңгереді?
3. Шатун-поршень тобының торабы қандай ретпен жиналады?
4. Цилиндрлерге поршеньді қалай таңдау керек?
Г) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
ІІІ Жаңа оқу материалын баяндау (Электронды түрде: мәтін, сурет, видео)
Жұмыс процесінде пайда болатын таратушы білікке тән жарамсыздық біліктің тірек мойынының соғуы, тірек мойынының тозуы, жұдырықшадар мен буатты жарықшықтар болып табылады. Жұдырықшалардағы сызықтар мен сынықтар, жұдырықша мен эксцентрика бетін бояу немесе тозуына жол берілмейді.
Біліктің тірек мойынының радиалды соғу шегі рұқсат етілгенге сай болуы керек. Радиалды соғуды призманың шекті мойынымен білекке орналасқан индикатормен (призманың орналасуы кезінде шеткі мойын диаметрінің айырмасын ескерген жөн) тексерген жөн. Мойынның радиалды соғуы кезінде шекті мәннен асып түсетін білікті түзету керек. Жанармай сорғышы жетегінің жұдырықшалары мен эксцентрикасының биіктігі бойынша тозуы рұқсат етілген шекте болуы тиіс. Білік жұдырықшасы мен мойынының бетін шығарушы зауыт бекіткен белгілі бір тазалыққа дейін тегістейді.
Қозғалтқышты пайдалану үрдісінде тірек фланцтары да тозады. Ұлғайған остік саңылау қозғалтқышта біліктің көлденең орын ауысуы мен тарсылды тудырады. Қалыпты саңылауды кергіш сақина қалыңдығын фланц тозуы мен біліктің алдыңғы мойыны қапталдығының мәніне біруақытта азайта отырып қалпына келтіруге болады. Буатты канавка тозған кезде жөндеу мөлшеріндегі буатты орнату үшін оның енін арттыруға рұқсат етіледі.
Жұмыс барысында пайда болатын, тарату білігіне тән ақаулықтарға біліктің тіреуіш мойындарының ауытқуы, тіреуіш мойындарының, жұдырықшалардың және шпонка ойығының тозуы жатады. Жұдырықшалардың кестесіне және сынықтарына, жұдырықшалар мен эксцентриктің беттерінің үгілуіне немесе тозуына жол берілмейді. Біліктің сүйеніш мойындарының радиал ауытқуы рұқсат етілген шамаға сәйкес келуі тиіс. Радиал ауытқуды шеткі мойындардың призмаларында орнатылған білікте индикатормен тексерген жөн (8.28-сурет) (призманың орналасуында шеткі мойындардың диаметрдегі айырмашылығын ескеру қажет). Мойындарының ауытқуы рұқсат етілген шамадан артық болған жағдайда білікті түзету қажет.
8.28 - сурет. Тарату білігінің тірек мойнының радиал ауытқымасын анықтау: 1 және 5 -- тіректер; 2 -- білік; 3 -- индикатор; 4 -- индикатор қысқышы
256
Жағармай сорғысы жетегінің жұдырықшалары мен эксцентриктің тозуы биіктігі бойынша рұқсат етілген шекте болуы тиіс. Жұдырықша мен білік мойындарының беттері белгіленген тазалыққа дейін тегістеледі. Қозғалтқышты пайдалану барысында сондай-ақ тірек фланеці тозады. Үлкейтілген остік саңылау біліктің көлденең жылжуын және қозғалтқыштағы тарсылды туындатады. Бір мезгілде кергіш сақинаның қалыңдығын фланец тозуының шамасына және біліктің алдыңғы мойнының қапсарына азайта отырып, саңылауды қалпына келтіруге болады. Шпонка ойығы тозған кезде жөндеу өлшеміндегі шпонканы орнату үшін оның енін арттыруға рұқсат беріледі.
IV. Бағалау
А) Студенттерге жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою;
Б) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
Сұрақтар мен тапсырмалар
Қозғалтқыштан иінді білікті қалай шешеді?
Қозғалтқыштан үлестіруші (таратқыш) білікті қалай шешеді?
Шатундық-поршендік топты қалай бөлшектейді?
В) Студенттердің тапсырма жауаптары бойынша баға қою.
V. Үй тапсырмасын беру
Үй тапсырмасы
Жаңа сабақты оқып, пысықтау.
Сұрақтар мен тапсырмаларға жазбаша және электронды түрде жауап беру.
Топтар
Асл 9-181
Сабақ өтетін күн
15.12.2020
САБАҚ БАРЫСЫ
І Ұйымдастыру бөлімі:
А) <<Топтық>> ашылған чатқа кіру;
Б) Чатқа оқытушы өзінің пәнін кесте бойынша жариялау;
В) Оқушылардың чатқа қосылғанын тексеру, қадағалау;
Г) Өтетін сабақтың тақырыбын чатқа жазу;
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
А) Өткен тақырып бойынша үй тапсырмасын сұрау;
Б) Орындалған үй тапсырмаларын чат арқылы электронды қабылдау
В) Студенттерге үй тапсырмасынан сұрақтар қою;
1. Цилиндрлердің блоктары қандай ретпен жиналады?
2. Қосиінді-шатунды механизмнің бөлшектерін қалай теңгереді?
3. Шатун-поршень тобының торабы қандай ретпен жиналады?
4. Цилиндрлерге поршеньді қалай таңдау керек?
Г) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
ІІІ Жаңа оқу материалын баяндау (Электронды түрде: мәтін, сурет, видео)
Жұмыс процесінде пайда болатын таратушы білікке тән жарамсыздық біліктің тірек мойынының соғуы, тірек мойынының тозуы, жұдырықшадар мен буатты жарықшықтар болып табылады. Жұдырықшалардағы сызықтар мен сынықтар, жұдырықша мен эксцентрика бетін бояу немесе тозуына жол берілмейді.
Біліктің тірек мойынының радиалды соғу шегі рұқсат етілгенге сай болуы керек. Радиалды соғуды призманың шекті мойынымен білекке орналасқан индикатормен (призманың орналасуы кезінде шеткі мойын диаметрінің айырмасын ескерген жөн) тексерген жөн. Мойынның радиалды соғуы кезінде шекті мәннен асып түсетін білікті түзету керек. Жанармай сорғышы жетегінің жұдырықшалары мен эксцентрикасының биіктігі бойынша тозуы рұқсат етілген шекте болуы тиіс. Білік жұдырықшасы мен мойынының бетін шығарушы зауыт бекіткен белгілі бір тазалыққа дейін тегістейді.
Қозғалтқышты пайдалану үрдісінде тірек фланцтары да тозады. Ұлғайған остік саңылау қозғалтқышта біліктің көлденең орын ауысуы мен тарсылды тудырады. Қалыпты саңылауды кергіш сақина қалыңдығын фланц тозуы мен біліктің алдыңғы мойыны қапталдығының мәніне біруақытта азайта отырып қалпына келтіруге болады. Буатты канавка тозған кезде жөндеу мөлшеріндегі буатты орнату үшін оның енін арттыруға рұқсат етіледі.
Жұмыс барысында пайда болатын, тарату білігіне тән ақаулықтарға біліктің тіреуіш мойындарының ауытқуы, тіреуіш мойындарының, жұдырықшалардың және шпонка ойығының тозуы жатады. Жұдырықшалардың кестесіне және сынықтарына, жұдырықшалар мен эксцентриктің беттерінің үгілуіне немесе тозуына жол берілмейді. Біліктің сүйеніш мойындарының радиал ауытқуы рұқсат етілген шамаға сәйкес келуі тиіс. Радиал ауытқуды шеткі мойындардың призмаларында орнатылған білікте индикатормен тексерген жөн (8.28-сурет) (призманың орналасуында шеткі мойындардың диаметрдегі айырмашылығын ескеру қажет). Мойындарының ауытқуы рұқсат етілген шамадан артық болған жағдайда білікті түзету қажет.
8.28 - сурет. Тарату білігінің тірек мойнының радиал ауытқымасын анықтау: 1 және 5 -- тіректер; 2 -- білік; 3 -- индикатор; 4 -- индикатор қысқышы
256
Жағармай сорғысы жетегінің жұдырықшалары мен эксцентриктің тозуы биіктігі бойынша рұқсат етілген шекте болуы тиіс. Жұдырықша мен білік мойындарының беттері белгіленген тазалыққа дейін тегістеледі. Қозғалтқышты пайдалану барысында сондай-ақ тірек фланеці тозады. Үлкейтілген остік саңылау біліктің көлденең жылжуын және қозғалтқыштағы тарсылды туындатады. Бір мезгілде кергіш сақинаның қалыңдығын фланец тозуының шамасына және біліктің алдыңғы мойнының қапсарына азайта отырып, саңылауды қалпына келтіруге болады. Шпонка ойығы тозған кезде жөндеу өлшеміндегі шпонканы орнату үшін оның енін арттыруға рұқсат беріледі.
IV. Бағалау
А) Студенттерге жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою;
Б) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
Сұрақтар мен тапсырмалар
Қозғалтқыштан иінді білікті қалай шешеді?
Қозғалтқыштан үлестіруші (таратқыш) білікті қалай шешеді?
Шатундық-поршендік топты қалай бөлшектейді?
В) Студенттердің тапсырма жауаптары бойынша баға қою.
V. Үй тапсырмасын беру
Үй тапсырмасы
Жаңа сабақты оқып, пысықтау.
Сұрақтар мен тапсырмаларға жазбаша және электронды түрде жауап беру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz