Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Құрылғымен цилиндр - поршенді қозғалтқыштар тобын диагностикалау

Сабақтың тақырыбы: Құрылғымен цилиндр-поршенді қозғалтқыштар тобын диагностикалау
Топтар
Асл 9-181

Сабақ өтетін күн
11.03.2021

САБАҚ БАРЫСЫ
І Ұйымдастыру бөлімі:
А) <<Топтық>> ашылған чатқа кіру;
Б) Чатқа оқытушы өзінің пәнін кесте бойынша жариялау;
В) Оқушылардың чатқа қосылғанын тексеру, қадағалау;
Г) Өтетін сабақтың тақырыбын чатқа жазу;
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
А) Өткен тақырып бойынша үй тапсырмасын сұрау;
Б) Орындалған үй тапсырмаларын чат арқылы электронды қабылдау
В) Студенттерге үй тапсырмасынан сұрақтар қою;
1. Қозғалтқыштың отын аппаратурасының жүйелерін диагностикалау әдістері қандай?
2. Борттық өзін-өзі бақылау жүйелерімен диагностикалаудың сенімділігі қандай, бұл әдістің кемшіліктері қандай?
3. Электр гидравликалық форсункаларды қандай әдістермен диагностикалауға болады?
Г) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
ІІІ Жаңа оқу материалын баяндау (Электронды түрде: мәтін, сурет, видео)
Құрылғымен цилиндр-поршенді қозғалтқыштар тобын диагностикалау тәртібі.
Иінді мойынтіректің жалпы жағдайын, иінді біліктің атаулы және минималды тұрақтыайналу жиілігі барысында қыздырғыш қозғалтқыштағы майдың қысымы бойынша
кіріктірілген манометрдің көмегімен бағалау қажет. Егер қысым қалыпты шекте болса, онда мойынтіректердің жалпы жағдай қанағаттандырарлық дегенді білдіреді.
Көрсеткіште май қысымы төмендегенде, аусымды штуцерлердің (жалғастырғыш тетік) қысымының өзгеруі барысында, майды жағу үшін демпферді, сомын (гайка) жамылғысы мен бұрандалы түтігі бар жалғастырғыш жеңінен, монометрден тұратын КИ-5472 құрылғысы арқылы тексереді. Жұмыс жасамай тұрған кезінде, жеңінің бос тұрған соңғы
жағы бітеуішпен жабылады. КИ-5472 құрылғысын, шамамен монометр датчигін ажыратып, майлы фильтрге қосады.

КИ-III4ОМ приборының құрылғысы және тағайындалуы. КИ-III4ОМ ГосНИТИ құрылғысы, Д-37, Д-50, Д-240, СМД-60, ЯМЗ-238, Д-108 қозғалтқыштарының және модификацияларының, сонымен қатар шатунды мойынтіректегі және жоғарғы бас жағындағы барлық саңылауларының көлемі бойынша жіберілетін қозғалтқыштардың ПД- және ПД-10 қос иінді-шатунды механизмнің техникалық жағдайын анықтауға тағайындалған.
Прибор өзіне пневматикалық қабылдағыштан, цилиндр басына форсунка орнына қатайту үшін кигізілетін құрылғыға арналған ауысымдық ернеуден, бағыттаушы штоктың қатаюы, индикатор аяғымен қатты жалғанған және пневматикалық қабылдағыштағы
бағыттағышты фиксациялауға арналған тоқтатқыш винттен, сағаттық типтегі
индикатормен бекітілген корпусынан тұрады.
ҚШТ техникалық жағдайын, жұмыс жасамайтын қозғалтқыш барысында гүрсіл арқылы анықтау қажет: фосункаларды шешіп, форсунканың орнына бірінші цилиндрлік құрыл ғыны КИ- III40M орнату немесе компрессорлы құрылғыға арнайы ұшты қ кигізу керек; поршеньді қысу ырғағы бойынша ВМТ бірінші цилиндрге қойып, арнайы құралдары қолдану арқылы немесе тапсырыстарды ң біреуін қоса отырып, д әл сол жағдайдағы иінді білікті белгілеу керек; компрессорлы құрылғыны қосып, оның ресерверлені ң бірінде 200-250 кПа (2,0-2,5 кгс/см2) қысым туғызу керек, ал басқа ажыратқышта 60-70 кПа 0,6-0,7 кгс/см2); поршенді дөңгелек зонасындағы цилиндр блогына қосулы тұрған стетоскопқаұштық салып, камерада ажыратуды алма кезек ту ғызып ж әне копрессорлы құрылғының кранына қайта қосу жолымен сығу ар қылы жо ғар ғы жа ғыны ң г үрсілін тыңдау; стетоскоп ұштығын торцқа немесе иінді білікті ң тегершігіне қою, берілген қысымды ресиверде ұстай ұстай тұрып, иінді білікті ң шатунды мойынтірегіндегі гурсілді есту;басқа цилиндрлердегі шатунның басындағы гүрсілді есту.
КИ-III40М приборының көмегімен қос иінді-шатунды тобындағы саңылауларды өлшеу
1. Приборды жұмысқа дайындау.
2. Форсункаларды шешу, қысу ырғағы бойынша ВМТ жағдайындағы тексерілетін цилиндрдің поршенін орнату және иінді білікті тоқтату. Шамамен стопорлы винтті босатып және индикатормен және штокпен жоғарыға қарай көтеріп, құрылғыны форсунка үшін саңылауларда бекіту.
3. Бағытталушыны поршен түбіндегі шток тіреуішіне дейін жіберу (индикатор бойынша итермелілігі 1 мм) және оны стопорлы винтпен белгілеу. Индикаторды нөлге қою.
4.Штуцерге компрессионды-вакуумды құрылғының шлагындағы прибордың пневматикалық қабылдағышына қосу.
5. Компрессионды-вакуумды құрылғыны қосу, қысым туғызу және 50-100 кПа (0,5-1,0 кгс/см2) және (0,6-0,7 кгс/см2) сәйкес ауаны ажырату.
6. Ажыратылған ауаның ресиверін ажыратуды ақырындап ұлғайту арқылы поршенді кеңістікпен жалғау, поршеннің алғашқы жағдайының бірінші тоқтауға дейінгі және кейінгі ауысымы арқылы индикатор бойынша ара қашықтықты белгілеу. Өлшеу нәтижелерін лабораториялық жұмыс журналына тіркеу. Поршеннің ауысымы процедурасын қайталау қажеттілгі туындаған жағдайда, қысым туғыза отырып, сонан соң поршень кеңістігінің үстіндегі қажетті ажыратуды жасайды.
7.Қалған цилиндрлердегі көрсетілген саңылауларды тексеру және шатунның төменгі және жоғарғы басындағы барлық саңылаулардың мағынасы бойынша қалдық ресурстарды анықтау. Поршенді бастапқы күйінен бірінші тоқтау ға дейін ауыстыру шатунды мойынтіректегі саңылауға сәйкес болады, ал біріншіден екінші тоқтауға дейін - поршеннің жоғарғы жақ басының - поршенді саусақ саңылауы.
IV. Бағалау
А) Студенттерге жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою;
Б) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
Сұрақтар мен тапсырмалар
КИ-5472 құрылғысының қызметі қандай?
КИ-III4ОМ приборының құрылғысы неүшін қолданылады?
КИ-III40М приборының көмегімен қос иінді шатунды қалай өлшенеді?

В) Студенттердің тапсырма жауаптары бойынша баға қою.
V. Үй тапсырмасын беру
Үй тапсырмасы
Жаңа сабақты оқып, пысықтау.
Сұрақтар мен тапсырмаларға жазбаша және электронды түрде жауап беру.

Ұқсас жұмыстар
Қозғалтқыштарды диагностикалауға арналған қондырғылар
Жүйелер мен механизмдер
Салқындату жүйесінің диагностикалау
Жылу қозғалтқыштары. жылу қозғалтқыштарының п.ә.к.-ті
Цилиндрдің тығыздығын талдағыш
Негізгі гидравликалық жүйе
Қозғалтқыштың ақаулары
Тұтану білтелері
Іштен жанатын қозғалтқыш
Сабақ барысында қарастырылатын сұрақтар
Пәндер