Өндірістік оқыту сабағы: карбюратордың бекітпесін және басқару механизмінің жұмысын тексеру

Пән аты: Өндірістік оқыту

Топ № Мамандығы: «Автомобиль көлігіне қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану»

Квалификациясы : «Автокөлікті жөндеу слесары»

БЕКІТЕМІН

Аға шебер Т. Тажиметов.

20 ж

№ 26 ӨНДІРІСТІК ОҚЫТУ САБАҚ ЖОСПАРЫ

  1. Сабақтың тақырыбы: Карбюратордың бекітпесін, басқару механизмінің жұмысын тексеру
  2. Сабақтың мақсаты: Студенттердің білімділік қабілетін арттыру
  3. Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызығушылығын арттыру
  4. Дамытушылық: Студенттердің есте сақтау логикалық қабілетін дамыту
  5. Сабақтың көрнекілігі: Оқу өндірістік шеберханасы, плакат, оқулықтар

САБАҚ БАРЫСЫ

І Кіріспе нұсқау:

А) Тәртіп секторының баяндамасын қабылдау;

Б) Оқушылардың сырт көрінісіне назар аудару, құрал-жабдықтарын тексеру;

В) Оқушыларды жұмыс орнына отырғызу, кезекші тағайындау;

Г) Техника қауіпсіздігін еске салу;

Д) Бұрын өтілген оқу материалын еске алу;

­­­

ІІ Ағымдағы нұсқау.

Тақырып:

Карбюраторлы двигательдердіің қоректендіру жүйесі жану қоспасын дайындау қызметін атқарады. Ал жану қоспасы деп жанар май мен ауаның араласқан қоспасын айтады. Ондай қоспаның құрамы двигательдің жұмыс істеу жағдайына байланысты әртүрлі болуға тиіс. Қоректендіру жүйесі осындай талаптарға сай келетін жану қоспасын дайындайды.

Соленоидтық клапан - бұл ағынның иілімді карбюраторы арқылы отын ағынын бөгеп тастайтын инелер. Клапанды қосу және өшіру электрондық блок басқару.

Клапанды карбюраторға дұрыс орнату өте маңызды.

Клапанды қолмен орау көбінесе тұрақсыз бос тұру жылдамдығының себептерінің бірі болып табылады. Осылайша нашар күшейтілген клапан ауа шығынын тудырады және соның салдарынан қоспасы азаяды. L Егер соленоидтық клапан тозады - клапанның өзі жұмыс істемей қалса, орын (ол өте нәзік) немесе карбюратор қақпағындағы жіп сынған.

Клапанды 0, 4 кГ-м (3, 68 Нм) крутящего мықтап бұрау керек.

Егер кілт кілт жоқ болса, онда:

Соленоид клапанындағы резеңке тығыздағышты алып тастаңыз;

Қолды тоқтату үшін айналымды есептегенде күш салудың қажеті жоқ (қандай байланыс болғанын есте сақтау қажет) ;

Қақпақты кигізіп, алдымен қолмен бұрап, сосын 13 пернесі бірдей контакт күйіне дейін бұраңыз;

Басталған қозғалтқышта клапанды максималды айналымға жету үшін (120 градустан аспайтын) өшіруге болады.

Соленоидтық клапанның жұмысқа қабілеттілігі жанбайтын қосқышпен жұмыс істемейтін қозғалтқышта тексерілуі мүмкін, ол оның жалынына қосылып, сымға тиіп кетеді. Сонымен қатар, тән шертілім естілуі тиіс. Клик болмаса, басқару блогынан орнатылған карбюратор клапанынан сымдарды алып тастау керек және клапанның контактісін басқа сыммен батареяның оң терминалына тікелей жалғаңыз. Қысымдардың пайда болуы клапан мен басқару блогы арасындағы байланыстың үзілуін немесе қосқыштағы нашар байланыс немесе басқару блогындағы ақаулықты көрсетеді. Кликстің болмауы электромагнитті клапанның бұзылуы, мысалы, ораманың үзілуі (клапанды орамасының кедергісі 70 мм-ден 80 мм-ге дейін болуы тиіс - 20 мм қиғаш диаметрі бар клапандар үшін және 13 мм-дегі қиғаш диаметрі бар клапандар үшін 30-40 Ом) . (босатылған) сымдарды клапан контактісінен алып тастағанда, қозғалтқыш тоқтап қалуы керек. Егер бұл болмаса, карбюратор клапанының орнату процедурасын қайталау қажет. Соққы бар, ал игн электромагнитен толығымен шықпайды. Сондай-ақ, карбюратор дұрыс реттелмеген болуы мүмкін және қозғалтқыш бірінші камераның апертурасына байланысты бос тұрып өтпей тұр. Бұл сондай-ақ сапаның бұрандалары мен қоспалардың санының айналуы кезінде реакция болмауы (ХХ бұрышындағы өзгерістер) арқылы да көрсетіледі.

Кінәлінің тұрақсыз жылдамдығы XX әуе кемелерінің бос тұрып қалуы мүмкін.

Сондай-ақ құлыптау инені клапанының күйін бақылау қажет. Егер бөртпелер табылса, инені цилиндрдің шүмегіне отырғызу керек (лақтырылған пастаны пайдаланып) .

Резеңке тығыздағыштың жағдайы да EPHH жүйесінің жұмысына әсер етуі мүмкін. Мөрді қабыршақтағанда, ауа ағып кетеді және қоспасы азаяды. Бұл міну жылдамдығындағы құлдырау кезінде көрінеді және ХХ-та «жүзу» кезекпен жүруі мүмкін.

Резеңке тығыздағышқа зақым келтіріп, көлік қозғалысы кезінде газдың иісін тудыруы мүмкін.

Сирек жағдайларда, ауаның кетуіне себеп болуы мүмкін соленоидты клапан өзі (клапанның айналасындағы эпоксидті қосындыдағы жарықтар) .

Автомобильден алынатын электромагниттік клапаны тексеру, күріш. ? қуат көзі қосылса, клапанның басуын есту керек, ал ампермер 14 мм-нен 0, 3-0, 4 А-ге дейінгі аралықты, 20 мм артқы диаметрі бар клапандар үшін және 13 A артқы диаметрі бар клапандар үшін 15 А тіркеуі керек.


Ұқсас жұмыстар
Карбюратордың дросель мен ауа қалқаншаларының жұмысын тексеру - өндірістік оқыту сабақ жоспары
Карбюратордың басқару механизмін тексеру, бос жүрісін реттеу және жанармай жүйесін диагностикалау - өндірістік оқыту сабақ жоспары
Өндірістік оқыту сабақ жоспары: Автомобильдің рульдік басқару жүйесі
Рөлдік басқару механизмінің ақауларын анықтау және жөндеу
Механикалық, гидравликалық және электронды басқару жүйелері: өндірістік оқыту сабақ жоспары
Өндірістік оқыту сабағы: Автомобильдің пневматикалық және гидравликалық тежегіш жүйелері
Сабақ жоспары: Даяшы жұмысын ұйымдастыру тәсілдері және қызмет көрсету басқару құрылымы
Өндірістік оқыту сабағы: Іштен жану қозғалтқышы - сабақ жоспары
Автокөлікті жалпы тексеру және техникалық диагностика: әдістері мен өндірістік тиімділігі
Өндірістік оқыту сабағы: Microsoft Excel бағдарламасында диаграммалар құру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz