Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
ВАЗ - 2108 карбюраторлық электромагниттік клапанының басқару жүйесінің диаграммасы
Пән аты: Өндірістік оқыту
Топ № _______ Мамандығы: <<Автомобиль көлігіне қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану>>
Квалификациясы : <<Автокөлікті жөндеу слесары>>
БЕКІТЕМІН
Аға шебер _______________ Т.Тажиметов.
- - - - - - - ________ 20 _______ж
№ 26 ӨНДІРІСТІК ОҚЫТУ САБАҚ ЖОСПАРЫ
1. Сабақтың тақырыбы: Карбюратордың бекітпесін, басқару механизмінің жұмысын тексеру
2. Сабақтың мақсаты: Студенттердің білімділік қабілетін арттыру
3. Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызығушылығын арттыру
4. Дамытушылық: Студенттердің есте сақтау логикалық қабілетін дамыту
5. Сабақтың көрнекілігі: Оқу өндірістік шеберханасы, плакат, оқулықтар
САБАҚ БАРЫСЫ
І Кіріспе нұсқау:
А) Тәртіп секторының баяндамасын қабылдау;
Б) Оқушылардың сырт көрінісіне назар аудару, құрал-жабдықтарын тексеру;
В) Оқушыларды жұмыс орнына отырғызу, кезекші тағайындау;
Г) Техника қауіпсіздігін еске салу;
--------------------------------------------------------------------------------
Д) Бұрын өтілген оқу материалын еске алу;
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ - - - ______
ІІ Ағымдағы нұсқау.
Тақырып:
--------------------------------------------------------------------------------
Карбюраторлы двигательдердіің қоректендіру жүйесі жану қоспасын дайындау қызметін атқарады. Ал жану қоспасы деп жанар май мен ауаның араласқан қоспасын айтады. Ондай қоспаның құрамы двигательдің жұмыс істеу жағдайына байланысты әртүрлі болуға тиіс. Қоректендіру жүйесі осындай талаптарға сай келетін жану қоспасын дайындайды.
--------------------------------------------------------------------------------
Соленоидтық клапан - бұл ағынның иілімді карбюраторы арқылы отын ағынын бөгеп тастайтын инелер. Клапанды қосу және өшіру электрондық блок басқару.
--------------------------------------------------------------------------------
Клапанды карбюраторға дұрыс орнату өте маңызды.
--------------------------------------------------------------------------------
Клапанды қолмен орау көбінесе тұрақсыз бос тұру жылдамдығының себептерінің бірі болып табылады. Осылайша нашар күшейтілген клапан ауа шығынын тудырады және соның салдарынан қоспасы азаяды. L Егер соленоидтық клапан тозады - клапанның өзі жұмыс істемей қалса, орын (ол өте нәзік) немесе карбюратор қақпағындағы жіп сынған.
--------------------------------------------------------------------------------
Клапанды 0,4 кГ-м (3,68 Нм) крутящего мықтап бұрау керек.
--------------------------------------------------------------------------------
Егер кілт кілт жоқ болса, онда:
--------------------------------------------------------------------------------
Соленоид клапанындағы резеңке тығыздағышты алып тастаңыз;
--------------------------------------------------------------------------------
Қолды тоқтату үшін айналымды есептегенде күш салудың қажеті жоқ (қандай байланыс болғанын есте сақтау қажет);
--------------------------------------------------------------------------------
Қақпақты кигізіп, алдымен қолмен бұрап, сосын 13 пернесі бірдей контакт күйіне дейін бұраңыз;
--------------------------------------------------------------------------------
Басталған қозғалтқышта клапанды максималды айналымға жету үшін (120 градустан аспайтын) өшіруге болады.
--------------------------------------------------------------------------------
Соленоидтық клапанның жұмысқа қабілеттілігі жанбайтын қосқышпен жұмыс істемейтін қозғалтқышта тексерілуі мүмкін, ол оның жалынына қосылып, сымға тиіп кетеді. Сонымен қатар, тән шертілім естілуі тиіс. Клик болмаса, басқару блогынан орнатылған карбюратор клапанынан сымдарды алып тастау керек және клапанның контактісін басқа сыммен батареяның оң терминалына тікелей жалғаңыз. Қысымдардың пайда болуы клапан мен басқару блогы арасындағы байланыстың үзілуін немесе қосқыштағы нашар байланыс немесе басқару блогындағы ақаулықты көрсетеді. Кликстің болмауы электромагнитті клапанның бұзылуы, мысалы, ораманың үзілуі (клапанды орамасының кедергісі 70 мм-ден 80 мм-ге дейін болуы тиіс - 20 мм қиғаш диаметрі бар клапандар үшін және 13 мм-дегі қиғаш диаметрі бар клапандар үшін 30-40 Ом). (босатылған) сымдарды клапан контактісінен алып тастағанда, қозғалтқыш тоқтап қалуы керек. Егер бұл болмаса, карбюратор клапанының орнату процедурасын қайталау қажет. Соққы бар, ал игн электромагнитен толығымен шықпайды. Сондай-ақ, карбюратор дұрыс реттелмеген болуы мүмкін және қозғалтқыш бірінші камераның апертурасына байланысты бос тұрып өтпей тұр. Бұл сондай-ақ сапаның бұрандалары мен қоспалардың санының айналуы кезінде реакция болмауы (ХХ бұрышындағы өзгерістер) арқылы да көрсетіледі.
--------------------------------------------------------------------------------
Кінәлінің тұрақсыз жылдамдығы XX әуе кемелерінің бос тұрып қалуы мүмкін.
--------------------------------------------------------------------------------
Сондай-ақ құлыптау инені клапанының күйін бақылау қажет. Егер бөртпелер табылса, инені цилиндрдің шүмегіне отырғызу керек (лақтырылған пастаны пайдаланып).
--------------------------------------------------------------------------------
Резеңке тығыздағыштың жағдайы да EPHH жүйесінің жұмысына әсер етуі мүмкін. Мөрді қабыршақтағанда, ауа ағып кетеді және қоспасы азаяды. Бұл міну жылдамдығындағы құлдырау кезінде көрінеді және ХХ-та <<жүзу>> кезекпен жүруі мүмкін.
--------------------------------------------------------------------------------
Резеңке тығыздағышқа зақым келтіріп, көлік қозғалысы кезінде газдың иісін тудыруы мүмкін.
--------------------------------------------------------------------------------
Сирек жағдайларда, ауаның кетуіне себеп болуы мүмкін соленоидты клапан өзі (клапанның айналасындағы эпоксидті қосындыдағы жарықтар).
--------------------------------------------------------------------------------
Автомобильден алынатын электромагниттік клапаны тексеру, күріш. ? қуат көзі қосылса, клапанның басуын есту керек, ал ампермер 14 мм-нен 0,3-0,4 А-ге дейінгі аралықты, 20 мм артқы диаметрі бар клапандар үшін және 13 A артқы диаметрі бар клапандар үшін 15 А тіркеуі керек.
--------------------------------------------------------------------------------
Соленоидтық клапанның жолға түсуі сәтсіз болған жағдайда оны жаңадан ауыстыруға болмайтын болса, сіз оны клемплермен тартып немесе пластикалық ұшымен бұзып, клапанның тоқтату инесін алып тастай аласыз. Осыдан кейін клапанды орнына орнату керек.
--------------------------------------------------------------------------------
сізде бұл клапанның басқару клапаны болуы мүмкін, сондықтан оны қалай тексеруге болады
--------------------------------------------------------------------------------
Бұл клапанның мақсаты xx арналған газдың жүгірісін азайту болып табылады.
--------------------------------------------------------------------------------
100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 ..
--------------------------------------------------------------------------------
Арнайы құрылғыларсыз EPHH жүйесін тексеру ВАЗ-2108
--------------------------------------------------------------------------------
ВАЗ-2108 карбюраторлық электромагниттік клапанының басқару жүйесінің диаграммасы
--------------------------------------------------------------------------------
1 - от алдырғышы;
2 - соленоидтық клапан;
3 - басқару блогы;
4 - карбюраторды шектеу қосқышы;
5 - монтаж блогы;
6 - тұтану қосқышы;
7 - тұтану релесі
--------------------------------------------------------------------------------
Карбюраторы бар ВАЗ автомобилдері бос тұрған жүйеде жұмыс істейтін ағынымен электромагниттік клапаны (ЭМҮ) бар. Бұл клапан электронды босату блогымен (EPHH) бақыланады. ВАЗ 2108, ВАЗ 2109, ВАЗ 21099, ВАЗ 21093 автокөліктерінде бос тұрып қалудың үш таралған себептері бар
ІІІ Қортынды нұсқау.
Студенттердің жұмысты толық меңгергеніне көз жеткізу. Түсінбеген жерлерін қайталап түсіндіру
Үй тапсырмасы.
Бір күндік қортынды шығару. Орындалған жұмыстарға сарапта жасау.
Әрбір білім алушының орындаған жұмысын сапасын бағалау.
Білім алушының ішінен кім жақсы көрсеткішке ие болғанын атап айту.
Білім алушылардың жұмыс барысында едәуір жіберген қателіктерін талдау.
Жұмыс орнын жинау.
Топ шебері: ____________________________________
Топ № _______ Мамандығы: <<Автомобиль көлігіне қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану>>
Квалификациясы : <<Автокөлікті жөндеу слесары>>
БЕКІТЕМІН
Аға шебер _______________ Т.Тажиметов.
- - - - - - - ________ 20 _______ж
№ 26 ӨНДІРІСТІК ОҚЫТУ САБАҚ ЖОСПАРЫ
1. Сабақтың тақырыбы: Карбюратордың бекітпесін, басқару механизмінің жұмысын тексеру
2. Сабақтың мақсаты: Студенттердің білімділік қабілетін арттыру
3. Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызығушылығын арттыру
4. Дамытушылық: Студенттердің есте сақтау логикалық қабілетін дамыту
5. Сабақтың көрнекілігі: Оқу өндірістік шеберханасы, плакат, оқулықтар
САБАҚ БАРЫСЫ
І Кіріспе нұсқау:
А) Тәртіп секторының баяндамасын қабылдау;
Б) Оқушылардың сырт көрінісіне назар аудару, құрал-жабдықтарын тексеру;
В) Оқушыларды жұмыс орнына отырғызу, кезекші тағайындау;
Г) Техника қауіпсіздігін еске салу;
--------------------------------------------------------------------------------
Д) Бұрын өтілген оқу материалын еске алу;
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ - - - ______
ІІ Ағымдағы нұсқау.
Тақырып:
--------------------------------------------------------------------------------
Карбюраторлы двигательдердіің қоректендіру жүйесі жану қоспасын дайындау қызметін атқарады. Ал жану қоспасы деп жанар май мен ауаның араласқан қоспасын айтады. Ондай қоспаның құрамы двигательдің жұмыс істеу жағдайына байланысты әртүрлі болуға тиіс. Қоректендіру жүйесі осындай талаптарға сай келетін жану қоспасын дайындайды.
--------------------------------------------------------------------------------
Соленоидтық клапан - бұл ағынның иілімді карбюраторы арқылы отын ағынын бөгеп тастайтын инелер. Клапанды қосу және өшіру электрондық блок басқару.
--------------------------------------------------------------------------------
Клапанды карбюраторға дұрыс орнату өте маңызды.
--------------------------------------------------------------------------------
Клапанды қолмен орау көбінесе тұрақсыз бос тұру жылдамдығының себептерінің бірі болып табылады. Осылайша нашар күшейтілген клапан ауа шығынын тудырады және соның салдарынан қоспасы азаяды. L Егер соленоидтық клапан тозады - клапанның өзі жұмыс істемей қалса, орын (ол өте нәзік) немесе карбюратор қақпағындағы жіп сынған.
--------------------------------------------------------------------------------
Клапанды 0,4 кГ-м (3,68 Нм) крутящего мықтап бұрау керек.
--------------------------------------------------------------------------------
Егер кілт кілт жоқ болса, онда:
--------------------------------------------------------------------------------
Соленоид клапанындағы резеңке тығыздағышты алып тастаңыз;
--------------------------------------------------------------------------------
Қолды тоқтату үшін айналымды есептегенде күш салудың қажеті жоқ (қандай байланыс болғанын есте сақтау қажет);
--------------------------------------------------------------------------------
Қақпақты кигізіп, алдымен қолмен бұрап, сосын 13 пернесі бірдей контакт күйіне дейін бұраңыз;
--------------------------------------------------------------------------------
Басталған қозғалтқышта клапанды максималды айналымға жету үшін (120 градустан аспайтын) өшіруге болады.
--------------------------------------------------------------------------------
Соленоидтық клапанның жұмысқа қабілеттілігі жанбайтын қосқышпен жұмыс істемейтін қозғалтқышта тексерілуі мүмкін, ол оның жалынына қосылып, сымға тиіп кетеді. Сонымен қатар, тән шертілім естілуі тиіс. Клик болмаса, басқару блогынан орнатылған карбюратор клапанынан сымдарды алып тастау керек және клапанның контактісін басқа сыммен батареяның оң терминалына тікелей жалғаңыз. Қысымдардың пайда болуы клапан мен басқару блогы арасындағы байланыстың үзілуін немесе қосқыштағы нашар байланыс немесе басқару блогындағы ақаулықты көрсетеді. Кликстің болмауы электромагнитті клапанның бұзылуы, мысалы, ораманың үзілуі (клапанды орамасының кедергісі 70 мм-ден 80 мм-ге дейін болуы тиіс - 20 мм қиғаш диаметрі бар клапандар үшін және 13 мм-дегі қиғаш диаметрі бар клапандар үшін 30-40 Ом). (босатылған) сымдарды клапан контактісінен алып тастағанда, қозғалтқыш тоқтап қалуы керек. Егер бұл болмаса, карбюратор клапанының орнату процедурасын қайталау қажет. Соққы бар, ал игн электромагнитен толығымен шықпайды. Сондай-ақ, карбюратор дұрыс реттелмеген болуы мүмкін және қозғалтқыш бірінші камераның апертурасына байланысты бос тұрып өтпей тұр. Бұл сондай-ақ сапаның бұрандалары мен қоспалардың санының айналуы кезінде реакция болмауы (ХХ бұрышындағы өзгерістер) арқылы да көрсетіледі.
--------------------------------------------------------------------------------
Кінәлінің тұрақсыз жылдамдығы XX әуе кемелерінің бос тұрып қалуы мүмкін.
--------------------------------------------------------------------------------
Сондай-ақ құлыптау инені клапанының күйін бақылау қажет. Егер бөртпелер табылса, инені цилиндрдің шүмегіне отырғызу керек (лақтырылған пастаны пайдаланып).
--------------------------------------------------------------------------------
Резеңке тығыздағыштың жағдайы да EPHH жүйесінің жұмысына әсер етуі мүмкін. Мөрді қабыршақтағанда, ауа ағып кетеді және қоспасы азаяды. Бұл міну жылдамдығындағы құлдырау кезінде көрінеді және ХХ-та <<жүзу>> кезекпен жүруі мүмкін.
--------------------------------------------------------------------------------
Резеңке тығыздағышқа зақым келтіріп, көлік қозғалысы кезінде газдың иісін тудыруы мүмкін.
--------------------------------------------------------------------------------
Сирек жағдайларда, ауаның кетуіне себеп болуы мүмкін соленоидты клапан өзі (клапанның айналасындағы эпоксидті қосындыдағы жарықтар).
--------------------------------------------------------------------------------
Автомобильден алынатын электромагниттік клапаны тексеру, күріш. ? қуат көзі қосылса, клапанның басуын есту керек, ал ампермер 14 мм-нен 0,3-0,4 А-ге дейінгі аралықты, 20 мм артқы диаметрі бар клапандар үшін және 13 A артқы диаметрі бар клапандар үшін 15 А тіркеуі керек.
--------------------------------------------------------------------------------
Соленоидтық клапанның жолға түсуі сәтсіз болған жағдайда оны жаңадан ауыстыруға болмайтын болса, сіз оны клемплермен тартып немесе пластикалық ұшымен бұзып, клапанның тоқтату инесін алып тастай аласыз. Осыдан кейін клапанды орнына орнату керек.
--------------------------------------------------------------------------------
сізде бұл клапанның басқару клапаны болуы мүмкін, сондықтан оны қалай тексеруге болады
--------------------------------------------------------------------------------
Бұл клапанның мақсаты xx арналған газдың жүгірісін азайту болып табылады.
--------------------------------------------------------------------------------
100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 ..
--------------------------------------------------------------------------------
Арнайы құрылғыларсыз EPHH жүйесін тексеру ВАЗ-2108
--------------------------------------------------------------------------------
ВАЗ-2108 карбюраторлық электромагниттік клапанының басқару жүйесінің диаграммасы
--------------------------------------------------------------------------------
1 - от алдырғышы;
2 - соленоидтық клапан;
3 - басқару блогы;
4 - карбюраторды шектеу қосқышы;
5 - монтаж блогы;
6 - тұтану қосқышы;
7 - тұтану релесі
--------------------------------------------------------------------------------
Карбюраторы бар ВАЗ автомобилдері бос тұрған жүйеде жұмыс істейтін ағынымен электромагниттік клапаны (ЭМҮ) бар. Бұл клапан электронды босату блогымен (EPHH) бақыланады. ВАЗ 2108, ВАЗ 2109, ВАЗ 21099, ВАЗ 21093 автокөліктерінде бос тұрып қалудың үш таралған себептері бар
ІІІ Қортынды нұсқау.
Студенттердің жұмысты толық меңгергеніне көз жеткізу. Түсінбеген жерлерін қайталап түсіндіру
Үй тапсырмасы.
Бір күндік қортынды шығару. Орындалған жұмыстарға сарапта жасау.
Әрбір білім алушының орындаған жұмысын сапасын бағалау.
Білім алушының ішінен кім жақсы көрсеткішке ие болғанын атап айту.
Білім алушылардың жұмыс барысында едәуір жіберген қателіктерін талдау.
Жұмыс орнын жинау.
Топ шебері: ____________________________________
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz