Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың тәрбиелік мақсаты
Пән аты: Өндірістік оқыту
Топ № _______ Мамандығы: <<Автомобиль көлігіне қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану>>
Квалификациясы : <<Автокөлікті жөндеу слесары>>
БЕКІТЕМІН
Аға шебер _______________ Т.Тажиметов.
- - - - - - - ________ 20 _______ж
№ 28 ӨНДІРІСТІК ОҚЫТУ САБАҚ ЖОСПАРЫ
1. Сабақтың тақырыбы: Дизельді қозғалтқышқа ТҚ көрсету, ақауларын анықтау және жөндеу
2. Сабақтың мақсаты: Студенттердің білімділік қабілетін арттыру
3. Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызығушылығын арттыру
4. Дамытушылық: Студенттердің есте сақтау логикалық қабілетін дамыту
5. Сабақтың көрнекілігі: Оқу өндірістік шеберханасы, плакат, оқулықтар
САБАҚ БАРЫСЫ
І Кіріспе нұсқау:
А) Тәртіп секторының баяндамасын қабылдау;
Б) Оқушылардың сырт көрінісіне назар аудару, құрал-жабдықтарын тексеру;
В) Оқушыларды жұмыс орнына отырғызу, кезекші тағайындау;
Г) Техника қауіпсіздігін еске салу;
--------------------------------------------------------------------------------
Д) Бұрын өтілген оқу материалын еске алу;
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ - - - ______
ІІ Ағымдағы нұсқау.
Тақырып: Дизельді двигательдердің қоректендіру жүйесінің ерешеліктеріне, мұнда дайын жану қоспасының орнына сырттан цилиндрге таза ауа сорылады, ал жану қоспасы цилиндрдың ішінде жасалады. Ол үшін цилиндр ішіне, дер кезінде жанар май бүркіп шашылады да ондағы ауамен араласып жану қоспасын құрайды.
Олай болса, цилиндр ішінде жасалатын жану қоспасының сапасы оған шашылып берілетін жанар май мөлшеріне байланысты болады. Сондықтанда дизельді двигательдерде жұмыс жағдайларына байланысты жану қоспасының әртүрлі жасалады, яғни қалыпты байытылған немесе кедейлетілген түрлері.
Дизельді двигателдердің тағы да бір ерекшелігі, жану қоспасы цилиндр ішінде өздігінен, қосылған ауа температурасының көмегімен тұтанады. Сондықтаңда жанар майды цилиндр ішіне қысу процесінің соныңда бүркіп береді. Себебі қысу процесінің соныңда, оының температурасы жану қоспасын тұтандыра алатын деңгейге жетеді. Бұл кезде цилиндр ішіндегі ауаның тек температурасы ғана көтеріліп қоймайды, осыған қосымша оның қысымы да үлкенболады. Ал осындай қысымы үлкен ортада, жанар май ауаны араластырып жану қоспасын жасау үшін, бүркіп берілетін жанар май қысымы, сол цилиндр ішіндегі қысымнан едәуір жоғары болуы қажет. Сонда ғана ол ауамен араласып, жану қоспасын түзетеді.
Дизельді двигательдердің осындай ерешеліктерінің салдарынан, оның қоректендіру жұйесі өте күрделі құралдарды қажет етеді.
Дизельді двигательдердегі негізгі құралға жағары қысым насос пен форсунка жатады. Себебі олардың атқаратын жұмыстарыда саған байланысты құрылыстарыда күрделі болып жасалады.
Жоғары қысым насос екі түрлі қызмет атқарады: Біріншісі - жанар майды цилиндр ішіне дер кезінде ғана, яғни қысу процесінің соңында үлкен қысыммен, форсунка арқылы бүркіп береді. Екінші қызметі двигательдердін жұмыс жағдайына байланысты қажетті жану қоспасының сапасын қамтамасыз ету үшін, жанар майды мөлшерлеп береді.
Сонымен жоғары қысымды жанар май насосы әрі дер кезінде, әрі қажетті мөлшерде ғана жанар май беруді іске асырады.
--------------------------------------------------------------------------------
Дизельді қозғалтқыштар жұмыс істеген кезде эртүрлі себептерден келесі ақаулықтар пайда болуы мүмкін. Қозгалтқыштың қиындыңпен іске қосылуы. Негізгі себептері келесіде:
--------------------------------------------------------------------------------
-- қыздыру білтелерінің жұмыс істемеуі;
--------------------------------------------------------------------------------
-- бакты желдету құбырларының бітеліп қалуы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- жанармай жүйесінде ауаның пайда болуы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- жанармайды беруді тоқтатуға электромагнитті клапанның немесе жанармайды жылыту жүйесінің жұмыс істемеуі;
--------------------------------------------------------------------------------
-- жанармайды буркудің озу бұрышының дұрыс орнатылмауы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- жоғарғы қысымды отын сорғысының (ЖҚОС) дұрыс жұмыс істемеуі, бүріккіштердің тозуы немесе бітелуі;
--------------------------------------------------------------------------------
-- қозғалтқыш цилиндріндегі компрессияның төмен болуы. Қозгалтқыштың бос жүріс режимінде түрақты жүмыс істемеуі.
--------------------------------------------------------------------------------
Негізгі себептері:
--------------------------------------------------------------------------------
-- жанармай жүйесінде ауаның пайда болуы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- жанармайдың ластануы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- бос жүріс режимінде иінді біліктің төменгі айналымының дұрыс реттелмеуі;
--------------------------------------------------------------------------------
-- бүріккіштердің тозуы немесе бітеліп қалуы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- жанармайды бүркудің озу бұрышы реттелуінің бұзылуы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- жанармай құбырларының бұзылуы немесе бекітілістерінің босап кетуі;
--------------------------------------------------------------------------------
-- жоғарғы қысым отын сорғысының дұрыс жұмыс істемеуі. Қозгалтқыш қуатының төмендеуі. Себептері:
--------------------------------------------------------------------------------
-- бүріккіштердің тозуы немесе бітеліп қалуы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- жоғарғы қысымды отын сорғысының отынды аз мөлшерде беруі;
--------------------------------------------------------------------------------
-- жанармайды бүркудің озу бұрышының бұзылуы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- қозғалтқыш цилиндріндегі компрессияның төмен болуы. Жанармай шыгынының көбеюі және қозгалтқыштың түтіндетуі.
--------------------------------------------------------------------------------
Себептері:
--------------------------------------------------------------------------------
-- қоректендіру жүйесі тығыздығының бұзылуы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- ауа сүзгісінің ластануы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- жанармайды ағызу құбырының ластануы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- бүріккіштердің ластануы мен тозуы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- жанармайды бүркудің озу бұрышының бұзылуы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- клапанды механизмдегі саңылаудың дұрыс орнатылмауы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- жоғары қысымды отын сорғысының ақауы.
ІІІ Қортынды нұсқау.
Студенттердің жұмысты толық меңгергеніне көз жеткізу. Түсінбеген жерлерін қайталап түсіндіру
Үй тапсырмасы.
Бір күндік қортынды шығару. Орындалған жұмыстарға сарапта жасау.
Әрбір білім алушының орындаған жұмысын сапасын бағалау.
Білім алушының ішінен кім жақсы көрсеткішке ие болғанын атап айту.
Білім алушылардың жұмыс барысында едәуір жіберген қателіктерін талдау.
Жұмыс орнын жинау.
Топ шебері: ____________________________________
Топ № _______ Мамандығы: <<Автомобиль көлігіне қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану>>
Квалификациясы : <<Автокөлікті жөндеу слесары>>
БЕКІТЕМІН
Аға шебер _______________ Т.Тажиметов.
- - - - - - - ________ 20 _______ж
№ 28 ӨНДІРІСТІК ОҚЫТУ САБАҚ ЖОСПАРЫ
1. Сабақтың тақырыбы: Дизельді қозғалтқышқа ТҚ көрсету, ақауларын анықтау және жөндеу
2. Сабақтың мақсаты: Студенттердің білімділік қабілетін арттыру
3. Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызығушылығын арттыру
4. Дамытушылық: Студенттердің есте сақтау логикалық қабілетін дамыту
5. Сабақтың көрнекілігі: Оқу өндірістік шеберханасы, плакат, оқулықтар
САБАҚ БАРЫСЫ
І Кіріспе нұсқау:
А) Тәртіп секторының баяндамасын қабылдау;
Б) Оқушылардың сырт көрінісіне назар аудару, құрал-жабдықтарын тексеру;
В) Оқушыларды жұмыс орнына отырғызу, кезекші тағайындау;
Г) Техника қауіпсіздігін еске салу;
--------------------------------------------------------------------------------
Д) Бұрын өтілген оқу материалын еске алу;
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ - - - ______
ІІ Ағымдағы нұсқау.
Тақырып: Дизельді двигательдердің қоректендіру жүйесінің ерешеліктеріне, мұнда дайын жану қоспасының орнына сырттан цилиндрге таза ауа сорылады, ал жану қоспасы цилиндрдың ішінде жасалады. Ол үшін цилиндр ішіне, дер кезінде жанар май бүркіп шашылады да ондағы ауамен араласып жану қоспасын құрайды.
Олай болса, цилиндр ішінде жасалатын жану қоспасының сапасы оған шашылып берілетін жанар май мөлшеріне байланысты болады. Сондықтанда дизельді двигательдерде жұмыс жағдайларына байланысты жану қоспасының әртүрлі жасалады, яғни қалыпты байытылған немесе кедейлетілген түрлері.
Дизельді двигателдердің тағы да бір ерекшелігі, жану қоспасы цилиндр ішінде өздігінен, қосылған ауа температурасының көмегімен тұтанады. Сондықтаңда жанар майды цилиндр ішіне қысу процесінің соныңда бүркіп береді. Себебі қысу процесінің соныңда, оының температурасы жану қоспасын тұтандыра алатын деңгейге жетеді. Бұл кезде цилиндр ішіндегі ауаның тек температурасы ғана көтеріліп қоймайды, осыған қосымша оның қысымы да үлкенболады. Ал осындай қысымы үлкен ортада, жанар май ауаны араластырып жану қоспасын жасау үшін, бүркіп берілетін жанар май қысымы, сол цилиндр ішіндегі қысымнан едәуір жоғары болуы қажет. Сонда ғана ол ауамен араласып, жану қоспасын түзетеді.
Дизельді двигательдердің осындай ерешеліктерінің салдарынан, оның қоректендіру жұйесі өте күрделі құралдарды қажет етеді.
Дизельді двигательдердегі негізгі құралға жағары қысым насос пен форсунка жатады. Себебі олардың атқаратын жұмыстарыда саған байланысты құрылыстарыда күрделі болып жасалады.
Жоғары қысым насос екі түрлі қызмет атқарады: Біріншісі - жанар майды цилиндр ішіне дер кезінде ғана, яғни қысу процесінің соңында үлкен қысыммен, форсунка арқылы бүркіп береді. Екінші қызметі двигательдердін жұмыс жағдайына байланысты қажетті жану қоспасының сапасын қамтамасыз ету үшін, жанар майды мөлшерлеп береді.
Сонымен жоғары қысымды жанар май насосы әрі дер кезінде, әрі қажетті мөлшерде ғана жанар май беруді іске асырады.
--------------------------------------------------------------------------------
Дизельді қозғалтқыштар жұмыс істеген кезде эртүрлі себептерден келесі ақаулықтар пайда болуы мүмкін. Қозгалтқыштың қиындыңпен іске қосылуы. Негізгі себептері келесіде:
--------------------------------------------------------------------------------
-- қыздыру білтелерінің жұмыс істемеуі;
--------------------------------------------------------------------------------
-- бакты желдету құбырларының бітеліп қалуы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- жанармай жүйесінде ауаның пайда болуы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- жанармайды беруді тоқтатуға электромагнитті клапанның немесе жанармайды жылыту жүйесінің жұмыс істемеуі;
--------------------------------------------------------------------------------
-- жанармайды буркудің озу бұрышының дұрыс орнатылмауы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- жоғарғы қысымды отын сорғысының (ЖҚОС) дұрыс жұмыс істемеуі, бүріккіштердің тозуы немесе бітелуі;
--------------------------------------------------------------------------------
-- қозғалтқыш цилиндріндегі компрессияның төмен болуы. Қозгалтқыштың бос жүріс режимінде түрақты жүмыс істемеуі.
--------------------------------------------------------------------------------
Негізгі себептері:
--------------------------------------------------------------------------------
-- жанармай жүйесінде ауаның пайда болуы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- жанармайдың ластануы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- бос жүріс режимінде иінді біліктің төменгі айналымының дұрыс реттелмеуі;
--------------------------------------------------------------------------------
-- бүріккіштердің тозуы немесе бітеліп қалуы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- жанармайды бүркудің озу бұрышы реттелуінің бұзылуы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- жанармай құбырларының бұзылуы немесе бекітілістерінің босап кетуі;
--------------------------------------------------------------------------------
-- жоғарғы қысым отын сорғысының дұрыс жұмыс істемеуі. Қозгалтқыш қуатының төмендеуі. Себептері:
--------------------------------------------------------------------------------
-- бүріккіштердің тозуы немесе бітеліп қалуы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- жоғарғы қысымды отын сорғысының отынды аз мөлшерде беруі;
--------------------------------------------------------------------------------
-- жанармайды бүркудің озу бұрышының бұзылуы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- қозғалтқыш цилиндріндегі компрессияның төмен болуы. Жанармай шыгынының көбеюі және қозгалтқыштың түтіндетуі.
--------------------------------------------------------------------------------
Себептері:
--------------------------------------------------------------------------------
-- қоректендіру жүйесі тығыздығының бұзылуы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- ауа сүзгісінің ластануы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- жанармайды ағызу құбырының ластануы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- бүріккіштердің ластануы мен тозуы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- жанармайды бүркудің озу бұрышының бұзылуы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- клапанды механизмдегі саңылаудың дұрыс орнатылмауы;
--------------------------------------------------------------------------------
-- жоғары қысымды отын сорғысының ақауы.
ІІІ Қортынды нұсқау.
Студенттердің жұмысты толық меңгергеніне көз жеткізу. Түсінбеген жерлерін қайталап түсіндіру
Үй тапсырмасы.
Бір күндік қортынды шығару. Орындалған жұмыстарға сарапта жасау.
Әрбір білім алушының орындаған жұмысын сапасын бағалау.
Білім алушының ішінен кім жақсы көрсеткішке ие болғанын атап айту.
Білім алушылардың жұмыс барысында едәуір жіберген қателіктерін талдау.
Жұмыс орнын жинау.
Топ шебері: ____________________________________
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz