Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Табиғи факторлар

Пән аты: Өндірістік оқыту
Топ № _______ Мамандығы: <<Автомобиль көлігіне қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану>>
Квалификациясы : <<Автокөлікті жөндеу слесары>>

БЕКІТЕМІН

Аға шебер _______________ Т.Тажиметов.

- - - - - - - ________ 20 _______ж

№ __1__ӨНДІРІСТІК ОҚЫТУ САБАҚ ЖОСПАРЫ
1. Сабақтың тақырыбы: Қоректендіру ТҚ көрсету, ақауларын анықтау және жөндеу
2. Сабақтың мақсаты: Студенттердің білімділік қабілетін арттыру
3. Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызығушылығын арттыру
4. Дамытушылық: Студенттердің есте сақтау логикалық қабілетін дамыту
5. Сабақтың көрнекілігі: Оқу өндірістік шеберханасы, плакат, оқулықтар

САБАҚ БАРЫСЫ

І Кіріспе нұсқау:
А) Тәртіп секторының баяндамасын қабылдау;
Б) Оқушылардың сырт көрінісіне назар аудару, құрал-жабдықтарын тексеру;
В) Оқушыларды жұмыс орнына отырғызу, кезекші тағайындау;
Г) Техника қауіпсіздігін еске салу;
--------------------------------------------------------------------------------
Д) Бұрын өтілген оқу материалын еске алу;
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ - - - ______

ІІ Ағымдағы нұсқау.
Тақырып:
--------------------------------------------------------------------------------
Адам еңбек кезінде құралдарымен, машиналармен, сондай-ақ басқа адамдармен қатынаста болады. Сондай-ақ, жұмысс кезінде адамға ауаның температурасы, ылғалдылығы, шу, діріл, жарық, т.б түрлі өндірістік жағдайлар да әсер етеді. Осының барлығы белгілі бір өндірістік жағдайды қалыптастырады және адамның денсаулығы мен жұмысқа қабілеті, жұмысының өнімділігі осы жағдайларға нашар ұйымдастырылған болса, ол еңбеккердің жарақаттануы мен науқастануына басты себеп болады.
--------------------------------------------------------------------------------
Сонымен, еңбек жағдайы дегеніміз-еңбек ету кезінде адамның денсаулығы мен еңбекке қабілетіне әсер ететін өндірістік факторлардың жиынтығы.
--------------------------------------------------------------------------------
Ал өндірістік факторларлардың өзі үш топқа бөлінеді: 1) Әлеуметтік-эканомикалық факторлар, 2) Техникалық және ұйымдастыру факторлар, 3) Табиғи факторлар.
--------------------------------------------------------------------------------
1. Әлеуметтік-эканомикалық факторлар оған жататындар: -нормативтік-құқықтық факторлар, яғнии туралы заңдар, ережелер, нормалар, стандарттар және олардың орындалуын бақылаудың тәжірибелері; -қоғамдық-саяси факторлар, яғни жағдайын жақсарту қоғамдық қозғалыстар, жаңашылдық т.б; 2. Техникалық және ұйымдастыру факторлары, яғни жағдайының материалдық-заттай элементтерінқалыптастыру тікелей әсер ететін факторлар. Оған жататындар: еңбек құралдары, өндірісті ұйымдастыру шаралар. 3. Табиғи факторлар, яғни еңбек ететін жердің ауа райының, жер қыртысы мен суларының кенеттен шұғыл төмендеуіне әкеліп соқса, онда ол факторлар қауіпті өндірістік факторлар деп аталады. Аса қауіпті жағдай деп өндірісте жазатайым оқиғаны тудыратын төтенше жағдайды айтады. Еңбекшінің жарақттануына әкеліп соқтыратын жағдайлар жұмысшының өзінің немесе жанындағы адамның қимылының дұрыс болмауынан, машиналар мен ұйымдастыру тәртібінің бұзылуынан болады.
--------------------------------------------------------------------------------
Өндірістің жоғары мәдениеті орныққан жұмыс орындарында, өдірістік және технологиялық тәртіп жоғары ұйымдастырылған орындарда, техниканы пайдалану ережелері кездеседі, кездескен жағдайда жұмысшының өз кінәсінен болады. Әдетте, сыртқы жағымсыз жағдайлар, яғни жоғары немесе өте төмен температура, ауаның ылғалдылығы мен қозғалу жылдамдығы көбіне төтеннен және жедел өзгеріп тұрады.

ІІІ Қортынды нұсқау.
Студенттердің жұмысты толық меңгергеніне көз жеткізу. Түсінбеген жерлерін қайталап түсіндіру

Үй тапсырмасы.

Бір күндік қортынды шығару. Орындалған жұмыстарға сарапта жасау.
Әрбір білім алушының орындаған жұмысын сапасын бағалау.
Білім алушының ішінен кім жақсы көрсеткішке ие болғанын атап айту.
Білім алушылардың жұмыс барысында едәуір жіберген қателіктерін талдау.
Жұмыс орнын жинау.

Топ шебері: ____________________________________

Ұқсас жұмыстар
Дұшпанның бастырмалатқан соққыларының зардаптары мен қауіпті факторлардың әсерін жою
Сабақтың басталуы
Экологиялық факторлар
Экология негіздері. таңдау курсы
Экономикалық өсу
Солтүстік Американың табиғат зоналары
Табиғатты қорғау. 8 сынып
Өлі табиғат факторы
Дене тәрбиесі сабағындағы балалар киімі
Электроизоляциялық материалдар
Пәндер