Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Батареядан оталу құрылғысы
Пән аты: Өндірістік оқыту
Топ №_____ Мамандығы: <<Автомобиль көлігіне қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану>>
Квалификациясы : <<Автокөлікті жөндеу слесары>>
БЕКІТЕМІН
Аға шебер _______________ Т.Тажиметов.
- - - - - - - ________ 20 _______ж
№ 15 ӨНДІРІСТІК ОҚЫТУ САБАҚ ЖОСПАРЫ
1. Сабақтың тақырыбы: Оталдыру жүесі
2. Сабақтың мақсаты: Оқушылардың білімділік қабілетін арттыру
3. Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызығушылығын арттыру
4. Дамытушылық: Оқушылардың есте сақтау логикалық қабілетін дамыту
5. Сабақтың көрнекілігі: Оқу өндірістік шеберханасы, плакат, оқулықтар
САБАҚ БАРЫСЫ
І Кіріспе нұсқау:
А) Тәртіп секторының баяндамасын қабылдау;
Б) Оқушылардың сырт көрінісіне назар аудару, құрал-жабдықтарын тексеру;
В) Оқушыларды жұмыс орнына отырғызу, кезекші тағайындау;
Г) Техника қауіпсіздігін еске салу;
--------------------------------------------------------------------------------
Д) Бұрын өтілген оқу материалын еске алу;
--------------------------------------------------------------------------------
1.Қоректендіру жүйелерінің түрлері қандай?
2.Дизельді қозғалтқышта қоректендіру жүйесі отынды жану камерасына қалай және қандай қысыммен бүркеді?
ІІ Ағымдағы нұсқау.
Тақырып: Оталдыру жүесі
Бензинді қозғалтқыштардың цилиндрлерінде сығылғап жұмыс қоспасы оталу шамынан шығатын ұшқыннан түтады. Ұшқынды разрядтандыруға қәжетті жоғары кернеу тогі оталу батарея аспаптарынан немесе магнетодан алады. Төмен кернеулі токты жоғары кернеулі тоққа айналдыру және оны қозғалтқыштың цилиндрлеріне бөлу қызметін атқарады. Батареядан оталу құрылғысының сызбасы 4.6-суретте көрсетілген.Төмен кернеулі ток тізбегі аккумулятор батареясынан немесе генератордан қөректенеді. Оған тізбекті түрде оталдыру қосқышы (3), қосымша резисторы бар оталу катушкасының алғашқы орамы (4), үзгіш (8) пен <<масса>> қосылған.
Жоғары кернеу тогының тізбегі оталу катушкасының еісінші орамынан (5), таратқыштан (7), жоғары кернеу откізгіштерінен, оталу шамы (10) мен <<массадан>> тұрады. Жоғары кернеу тогының пайда болуы өзара индукциялану принципіне негізделген. Оталу бекіткіші қосылған және үзгіш контактілері тұйықталган жағдайда электр тогы оталу катушкасының (6) алғашқы орамы айналасында магнит магнит туғыза отырып, аккумулятор батареясынан немесе генератордан сол орамға түседі.
4.6-сурет. Батареядан оталу құрылғысы: 1 -- аккумулятор батареясы, 2 -- стартерді қосқыш, 3 -- оталдыру қосқышы, 4 -- алгашқы орама, 5 -- екінші орама, 6 -- оталу катушкасы, 7 -- таратқыш, 8 -- үзгіш, 9 -- конденсатор, 10 -- оталу шамы
Төменгі кернеу тізбектер үзгішін (8) контакт арқылы ажыратқанда, оталу катушкасының алғашкы орамындағы токпен оны қоршаған магнит өрісі де жоғалады.
ІІІ Қортынды нұсқау.
Өтілген тақрып бойынша қайталап келу. Оқушылардың жұмысты толық меңгергеніне көз жеткізу.
Үй тапсырмасы.
Автомобильдің құрылысы және пайдаланылуы П.Жүнісбеков. 151-153 бет
Бір күндік қортынды шығару. Орындалған жұмыстарға сарапта жасау.
Әрбір білім алушының орындаған жұмысын сапасын бағалау.
Білім алушының ішінен кім жақсы көрсеткішке ие болғанын атап айту.
Білім алушылардың жұмыс барысында едәуір жіберген қателіктерін талдау.
Жұмыс орнын жинау.
Топ шебері: ____________________________________
Топ №_____ Мамандығы: <<Автомобиль көлігіне қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану>>
Квалификациясы : <<Автокөлікті жөндеу слесары>>
БЕКІТЕМІН
Аға шебер _______________ Т.Тажиметов.
- - - - - - - ________ 20 _______ж
№ 15 ӨНДІРІСТІК ОҚЫТУ САБАҚ ЖОСПАРЫ
1. Сабақтың тақырыбы: Оталдыру жүесі
2. Сабақтың мақсаты: Оқушылардың білімділік қабілетін арттыру
3. Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызығушылығын арттыру
4. Дамытушылық: Оқушылардың есте сақтау логикалық қабілетін дамыту
5. Сабақтың көрнекілігі: Оқу өндірістік шеберханасы, плакат, оқулықтар
САБАҚ БАРЫСЫ
І Кіріспе нұсқау:
А) Тәртіп секторының баяндамасын қабылдау;
Б) Оқушылардың сырт көрінісіне назар аудару, құрал-жабдықтарын тексеру;
В) Оқушыларды жұмыс орнына отырғызу, кезекші тағайындау;
Г) Техника қауіпсіздігін еске салу;
--------------------------------------------------------------------------------
Д) Бұрын өтілген оқу материалын еске алу;
--------------------------------------------------------------------------------
1.Қоректендіру жүйелерінің түрлері қандай?
2.Дизельді қозғалтқышта қоректендіру жүйесі отынды жану камерасына қалай және қандай қысыммен бүркеді?
ІІ Ағымдағы нұсқау.
Тақырып: Оталдыру жүесі
Бензинді қозғалтқыштардың цилиндрлерінде сығылғап жұмыс қоспасы оталу шамынан шығатын ұшқыннан түтады. Ұшқынды разрядтандыруға қәжетті жоғары кернеу тогі оталу батарея аспаптарынан немесе магнетодан алады. Төмен кернеулі токты жоғары кернеулі тоққа айналдыру және оны қозғалтқыштың цилиндрлеріне бөлу қызметін атқарады. Батареядан оталу құрылғысының сызбасы 4.6-суретте көрсетілген.Төмен кернеулі ток тізбегі аккумулятор батареясынан немесе генератордан қөректенеді. Оған тізбекті түрде оталдыру қосқышы (3), қосымша резисторы бар оталу катушкасының алғашқы орамы (4), үзгіш (8) пен <<масса>> қосылған.
Жоғары кернеу тогының тізбегі оталу катушкасының еісінші орамынан (5), таратқыштан (7), жоғары кернеу откізгіштерінен, оталу шамы (10) мен <<массадан>> тұрады. Жоғары кернеу тогының пайда болуы өзара индукциялану принципіне негізделген. Оталу бекіткіші қосылған және үзгіш контактілері тұйықталган жағдайда электр тогы оталу катушкасының (6) алғашқы орамы айналасында магнит магнит туғыза отырып, аккумулятор батареясынан немесе генератордан сол орамға түседі.
4.6-сурет. Батареядан оталу құрылғысы: 1 -- аккумулятор батареясы, 2 -- стартерді қосқыш, 3 -- оталдыру қосқышы, 4 -- алгашқы орама, 5 -- екінші орама, 6 -- оталу катушкасы, 7 -- таратқыш, 8 -- үзгіш, 9 -- конденсатор, 10 -- оталу шамы
Төменгі кернеу тізбектер үзгішін (8) контакт арқылы ажыратқанда, оталу катушкасының алғашкы орамындағы токпен оны қоршаған магнит өрісі де жоғалады.
ІІІ Қортынды нұсқау.
Өтілген тақрып бойынша қайталап келу. Оқушылардың жұмысты толық меңгергеніне көз жеткізу.
Үй тапсырмасы.
Автомобильдің құрылысы және пайдаланылуы П.Жүнісбеков. 151-153 бет
Бір күндік қортынды шығару. Орындалған жұмыстарға сарапта жасау.
Әрбір білім алушының орындаған жұмысын сапасын бағалау.
Білім алушының ішінен кім жақсы көрсеткішке ие болғанын атап айту.
Білім алушылардың жұмыс барысында едәуір жіберген қателіктерін талдау.
Жұмыс орнын жинау.
Топ шебері: ____________________________________
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz