Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Автомобиль амортизаторлары

Пән аты: Өндірістік оқыту
Топ № 13 Мамандығы: <<Автомобиль көлігіне қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану>>
Квалификациясы : <<Автокөлікті жөндеу слесары>>

БЕКІТЕМІН

Аға шебер _______________ Т.Тажиметов.

- - - - - - - ________ 20 _______ж

№ - - 24 ӨНДІРІСТІК ОҚЫТУ САБАҚ ЖОСПАРЫ
1. Сабақтың тақырыбы: Рессор және амартизатор құрылысы
2. Сабақтың мақсаты: Оқушылардың білімділік қабілетін арттыру
3. Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызығушылығын арттыру
4. Дамытушылық: Оқушылардың есте сақтау логикалық қабілетін дамыту
5. Сабақтың көрнекілігі: Оқу өндірістік шеберханасы, плакат, оқулықтар

САБАҚ БАРЫСЫ

І Кіріспе нұсқау:
А) Тәртіп секторының баяндамасын қабылдау;
Б) Оқушылардың сырт көрінісіне назар аудару, құрал-жабдықтарын тексеру;
В) Оқушыларды жұмыс орнына отырғызу, кезекші тағайындау;
Г) Техника қауіпсіздігін еске салу;
--------------------------------------------------------------------------------
Д) Бұрын өтілген оқу материалын еске алу;
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
1.Автомобильдің жүріс бөлігі қандай негізгі бөліктерден тұрады?
--------------------------------------------------------------------------------
2.Автомобильдерде асқыш қандай рөл атқарады?
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

ІІ Ағымдағы нұсқау:
Тақырып: Рессор және амартизатор құрылысы
Автомобиль аспасы Жеңіл автомобильдің артқы асқышына көбіне рессорларды (10.1 сурет, а-нұсқасы), ал алдыңғы асқышына серіпелерді (10.1 сурет, б-нұсқасы) пайдаланады. Рессордың алдыңғы шеті жапсырмалы құлақшаға бекітіліп, артқы шеті сырғымалы болады. Рессор астары артқы рессор ортасынан жетекші белдік картеріне үзеңгі арқылы бекітіледі. Рессор астары құлақшасы жоқ шеті сырғанамалы болады.Кедергіге кездескенде рессор тербелісін өшіру үшін амортизатор пайдаланылады.Автобустарда және жүк автомобильдерінде серіппе ретінде рессорлар, торисиондар (10.1 сурет, в-нұсқасы) және пневмобаллондар (10.1, г-нұсқасы) қолданылады.

а - рессор; б - серіппе; в - торисион; г - пневмобаллон; 1 - басты рессор төсемі; 2 - орталық болт; 3 - қамыт, 4 - төсем; 5 - болт; 6,7 - сығушы бөлуші сақина, 8 - эластикалық қабық.
10.1 - сурет - Автомобильдің серпімді асқыштары.

Автомобиль амортизаторлары
Амортизаторлар механикалық тербеліс энергиясын жылу энергиясына айналдырып, автомобильдің жатық (селкілдемей) жүруін қамтамасыз етеді.
Амортизаторлар екі топқа бөлінеді - бір және екі түтікті (трубалы). Олар қос әрекетті сұйық телескоптық немесе сұйық пен газды болады.
Бір түтікті амортизаторлар сұйық телескопты немесе сүйық пен газды телескопты болады. Сұйық пен газды амортизаторларда, газ (В) және сұйық (А) бір-бірімен бөлектеуші поршеньнің (1) әсерінен жанаспайды (10.2-сурет, а-нұсқасы).

Екі түтікті амортизаторлар көбінде телескопты болады, оларда да сұйық немесе сұйық пен газды бірге қолданады. Бұл амортизаторларда газ (В) бен сүйық (А) бір-бірімен жанасады (10.2-сурет, б-нұсқасы).
10.2 - сурет - Бір (а) және екі (б) түтікті амортизаторлар.
Амортизатор поршеньдерінде (2) екі тесік (3,5) жасалған, олар бір жағынан пластиналы серіппелі клапандармен жабылған.
Кедергіден дөңгелек өту кезінде рессор майысады да, амортизатор сығылады. Рессор қайта серпілгенде амортизатор созылады. Дөңгелек жоғары көтерілгенде (3) клапан ашылып, сұйық поршеньнің бір қуысынан екінші қуысына ауысады. Поршень (2) жылдам қозғалғанда ауысу қуысында қысым ұлғаяды. Амортизатордың сығу кедергісі оның кері кедергісінен бірнеше рет аз болады. Бұл қайту (созылу) автомобильдің кедергіге тап болған кезіндегі соққысын азайтады.
Автомобильдерде қос әрекетті сұйық телескоптық амортизаторлар қолданылады.
Үй тапсырмасы.
Автомобильдің құрылысы және пайдаланылуы П.Жүнісбеков. 185-189 бет
Бір күндік қортынды шығару. Орындалған жұмыстарға сарапта жасау.
Әрбір білім алушының орындаған жұмысын сапасын бағалау.
Білім алушының ішінен кім жақсы көрсеткішке ие болғанын атап айту.
Білім алушылардың жұмыс барысында едәуір жіберген қателіктерін талдау.

Топ шебері: ____________________________________

Ұқсас жұмыстар
Шиналар кесіндісі
Автокөліктің жалпы құрылымы
Автомобиль және экология
Пайдаланылған газдардың құрамы
Көлік және байланыс географиясы. 10 сынып
Автомобиль көлігін басқарудың электронды жүйелері, автомобильдердің электронды жүйе сезгілертері
Автокөлік құралдарын пайдаланудағы техникалық күйінің өзгеру себептері
Карбюраторлы қоректендіру жүйесі
Автомобиль жолдарының сипаттамасы
Сұрақтар мен тапсырмалар
Пәндер