Заттың тығыздығы

Пәні: Физика. Сыныбы: 7 а .
№82 Қаратерең орта мектебі.
Қартаңбаева Кенжегүл
Физика пәнінің мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Заттың тығыздығы.
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Заттың тығыздығы деп аталатын физикалық шаманы енгізу. «Тығыздық» ұғымының физикалық мағынасын ашу. Заттың тығыздығының өрнегін жазып, өлшем бірліктерімен танысу
Дамытушылық: оқушылардың танымдық қабілеттері мен ойлауын, зейінін, есте сақтауын дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: өз бетінше жұмыс жасауға, ізденімпаздыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Типі: жаңа білімді қалыптастыру.
Түрі: аралас сабақ.
Әдісі: сұрақ-жауап, кестемен жұмыс, түсіндіру, топтық жұмыс.
Көрнекілігі: стақан, су, сүт, күнбағыс майы, таразы, мата қиындысы, кір сабын, қалам, кесте, бағалау парағы, мензурка.
Техникалық құралдар: интерактивті тақта.
Пәнаралық байланыс: математика. .
Сабақтың жоспары: І. Ұйымдастыру бөлімі.
(сынып оқушыларын түгелдеп, сабаққа назарын аудару)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. «Кім жылдам?»
- Инерция дегеніміз не?
 - Инерция заңын ашқан ғалым?.
 - Масса бірліктерін ата.
 - Бұрынғы кезде ата-бабаларымыз пайдаланған қандай масса бірліктерін білесің? (мысқыл-1гр, қадақ-750гр, пұт-16кг, батпан-100кг)
 - Денелердің өзара әркеттесуіне қандай ұлттық ойындар мысал бола алады?
 - Өзі затты құрайды, теңесуге таразыны сұрайды?
 - сурет бойынша жұмыс.
 - практикалық жұмыс (мата қиындысы, кір сабын, өшіргіш таразыға тартып өлшеу)
 
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру
1. Заттың тығыздығының анықтамасы
2 . Тығыздықтың формуласы және өлшем бірліктері .
3. Тығыздықтардың кестесі
Заттың тығыздығы дегеніміз-сол заттың көлем бірлігіндегі массасына тең физикалық шаманы айтады. Оны әрпімен белгілейді. Формуласы
 
 
 
 
Тығыздықтың өлшем бірліктері
1г/см 3 = 1000 кг/м 3
1г/м 3 = 0, 001 кг/м 3
1т/м 3 = 1000 кг/м 3
IV. есептер шығару . Перфокартамен жұмыс
V. Эксперименттік тапсырма.
Әр қатарға 200 см 3 стақанға толтыра құйылған
1-қатарға -су
2-қатарға -сүт
3-қатарға -күнбағыс майы
Өздеріңізге берілген заттың массасын табыңдар.
VI. Сабақты қорытындылау «Сөзжұмбақты шешу»
- ұзындықтың өлшем бірлігі ?
 - бізді қоршаған орта ?
 - марстың қазақша аты?
 - табиғат туралы ғылым?
 - пішіні мен көлемі бар нәрсе?
 - табиғатты зерттеу әдісі ?
 - физикалық шама -t
 
VIІ. Бағалау . Оқушыларды бағалап, озып шыққан топты анықтау.
VIІІ. Үйге тапсырма. §32 №12-жаттығу.
- Іс жүргізу
 - Автоматтандыру, Техника
 - Алғашқы әскери дайындық
 - Астрономия
 - Ауыл шаруашылығы
 - Банк ісі
 - Бизнесті бағалау
 - Биология
 - Бухгалтерлік іс
 - Валеология
 - Ветеринария
 - География
 - Геология, Геофизика, Геодезия
 - Дін
 - Ет, сүт, шарап өнімдері
 - Жалпы тарих
 - Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
 - Журналистика
 - Информатика
 - Кеден ісі
 - Маркетинг
 - Математика, Геометрия
 - Медицина
 - Мемлекеттік басқару
 - Менеджмент
 - Мұнай, Газ
 - Мұрағат ісі
 - Мәдениеттану
 - ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
 - Педагогика
 - Полиграфия
 - Психология
 - Салық
 - Саясаттану
 - Сақтандыру
 - Сертификаттау, стандарттау
 - Социология, Демография
 - Спорт
 - Статистика
 - Тілтану, Филология
 - Тарихи тұлғалар
 - Тау-кен ісі
 - Транспорт
 - Туризм
 - Физика
 - Философия
 - Халықаралық қатынастар
 - Химия
 - Экология, Қоршаған ортаны қорғау
 - Экономика
 - Экономикалық география
 - Электротехника
 - Қазақстан тарихы
 - Қаржы
 - Құрылыс
 - Құқық, Криминалистика
 - Әдебиет
 - Өнер, музыка
 - Өнеркәсіп, Өндіріс
 
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
            
                Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz