Заттың тығыздығы

Пәні: Физика. Сыныбы: 7 а .
№82 Қаратерең орта мектебі.
Қартаңбаева Кенжегүл
Физика пәнінің мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Заттың тығыздығы.
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Заттың тығыздығы деп аталатын физикалық шаманы енгізу. «Тығыздық» ұғымының физикалық мағынасын ашу. Заттың тығыздығының өрнегін жазып, өлшем бірліктерімен танысу
Дамытушылық: оқушылардың танымдық қабілеттері мен ойлауын, зейінін, есте сақтауын дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: өз бетінше жұмыс жасауға, ізденімпаздыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Типі: жаңа білімді қалыптастыру.
Түрі: аралас сабақ.
Әдісі: сұрақ-жауап, кестемен жұмыс, түсіндіру, топтық жұмыс.
Көрнекілігі: стақан, су, сүт, күнбағыс майы, таразы, мата қиындысы, кір сабын, қалам, кесте, бағалау парағы, мензурка.
Техникалық құралдар: интерактивті тақта.
Пәнаралық байланыс: математика. .
Сабақтың жоспары: І. Ұйымдастыру бөлімі.
(сынып оқушыларын түгелдеп, сабаққа назарын аудару)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. «Кім жылдам?»
- Инерция дегеніміз не?
- Инерция заңын ашқан ғалым?.
- Масса бірліктерін ата.
- Бұрынғы кезде ата-бабаларымыз пайдаланған қандай масса бірліктерін білесің? (мысқыл-1гр, қадақ-750гр, пұт-16кг, батпан-100кг)
- Денелердің өзара әркеттесуіне қандай ұлттық ойындар мысал бола алады?
- Өзі затты құрайды, теңесуге таразыны сұрайды?
- сурет бойынша жұмыс.
- практикалық жұмыс (мата қиындысы, кір сабын, өшіргіш таразыға тартып өлшеу)
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру
1. Заттың тығыздығының анықтамасы
2 . Тығыздықтың формуласы және өлшем бірліктері .
3. Тығыздықтардың кестесі
Заттың тығыздығы дегеніміз-сол заттың көлем бірлігіндегі массасына тең физикалық шаманы айтады. Оны әрпімен белгілейді. Формуласы
Тығыздықтың өлшем бірліктері
1г/см 3 = 1000 кг/м 3
1г/м 3 = 0, 001 кг/м 3
1т/м 3 = 1000 кг/м 3
IV. есептер шығару . Перфокартамен жұмыс
V. Эксперименттік тапсырма.
Әр қатарға 200 см 3 стақанға толтыра құйылған
1-қатарға -су
2-қатарға -сүт
3-қатарға -күнбағыс майы
Өздеріңізге берілген заттың массасын табыңдар.
VI. Сабақты қорытындылау «Сөзжұмбақты шешу»
- ұзындықтың өлшем бірлігі ?
- бізді қоршаған орта ?
- марстың қазақша аты?
- табиғат туралы ғылым?
- пішіні мен көлемі бар нәрсе?
- табиғатты зерттеу әдісі ?
- физикалық шама -t
VIІ. Бағалау . Оқушыларды бағалап, озып шыққан топты анықтау.
VIІІ. Үйге тапсырма. §32 №12-жаттығу.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz