Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жатканы комбайнға асып орнату
Сабақтың тақырыбы: Практика. Дестелік жаткалар ЖВН-6А. Десте қабылдауыштар ППТ-3А
Топтар
ТР 9-192
Сабақ өтетін күн
19.04.2021
САБАҚ БАРЫСЫ
І Ұйымдастыру бөлімі:
А) <<Топтық>> ашылған чатқа кіру;
Б) Чатқа оқытушы өзінің пәнін кесте бойынша жариялау;
В) Оқушылардың чатқа қосылғанын тексеру, қадағалау;
Г) Өтетін сабақтың тақырыбын чатқа жазу;
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
А) Өткен тақырып бойынша үй тапсырмасын сұрау;
Б) Орындалған үй тапсырмаларын чат арқылы электронды қабылдау
В) Студенттерге үй тапсырмасынан сұрақтар қою;
Дифференциалдың қызметі?
Беріліс (сатылы) қораптары қалай жіктеледі?
Басты берілістің қызметі қалай?
Г) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
ІІІ Жаңа оқу материалын баяндау (Электронды түрде: мәтін, сурет, видео)
Алғашқы шығарылған ЖВН-6 жаткалары кенепті- тақтайшалы транспортермен жабдықталған. 1969 ж . бастап оларға белдікті- тақтайшалы транспортерлер орнатыла бастады.
Эксцентрикті қалбағайы бар ЖВН-6 жаткасының массасы; 1170кг (+-3%).
Жатканың жұмыс органдарына қозғалыс мынандай ретпен беріледі. Корпус аспасының жоғарғы білігінің оң жақ ұшындағы; шкив молотилканың алдыңғы қарсы жетегінің білігі арқылы қозғалысқа түседі. Бұл біліктің сол жақ ұшында қос кертікті щкив, бекітілген. Одан төмендегі білікке орнатылған шкивке айналыс' екі белдік (корпус аспасының төменгі жағынан өтетін) арқылы жеткізіледі.
Жатканың эксцентрикті немесе кәдімгі (радиалды) қалбағаймен қамтамасыз етілуі мүмкін.
Жатканың алым ені 6 м. Алайда түсімі өте жоғары егінді жинау кезінде десте үлкен болғанда алым енін 5 метрге дейін шектеген дұрыс. Ол үшін сыртка шығаратын терезенің жанына қырку аппаратының үстіне шектеуіш қондырылады. Шектеуіш ретінде, алым ені 4,1 м комбайндық жатканың қырқу аппаратының ол жағына жинауыш орнатқан кезде қойылатын қалақша пайдала-нылады. Қалақшаны орнату үшін қырқу аппаратының саусақтарын бекітуге арналған екі болтты пайдаланады.
Жатка егістін, бетін көлденең бағытта оң жағымен +- 170 мил-лиметрге, ал сол жағымен +- 265 миллиметрге көшірмелейді. Бой-лық көшірмелеуі басқа комбайн жаткаларынікі сияқты +- 150 мм.
Қалбағайдың айналыс жиілігін 22 -- 58 айналыс/минут шегінде вариатормен реттеуге болады. Қалбағайдың сақтандырғыш муф-тасын 10 кгс. м (100 Н. м) айналыс моментіне реттейді.
Жаткаға универсалды немесе кәдімгі (радиалды) қалбағайды орнатуға болады. Егер қалбағай универсалды болса, онда гидро-цилиндрді таяныштарға алдыңғы қалпында жалғастырады. Кәдімгі қалбағай болса оларды артқы қалпында жалғастырады.
Қалбағайдың қырқу аппаратының, аспа және теңестіру меха-низмдерінің қызметі мен реттелуі комбайн жаткаларынікі сияқты. ЖВН-6 дестелеуіш жаткасын молотилкаға қосу комбайн жаткасын қосқанға ұқсас.
Топсалы телескоптық білік төменгі білікті конус тәрізді бері-лістер қорабына қосады. Қораптың бойлық білігіне жұлдызша мен шалғы шатунының эксцентригі кигізілген, ал көлденең білік тран- спортердің жетекші білікшесін қозғалысқа түсіреді. Қозғалыс жұлдызшадан вариаторға, ал соңғысынан қалбағай білігіне беріледі.
Көшірмелеумен жұмыс істеген кезде қырқу биіктігі башмак-тардың қалпына байланысты болады, башмактарды косынка мен рычаг арқылы өзгертуге болады (18-сурет). 1-таблицада ЖВН-6 жаткасының қырқу биіктігінің рычаг пен косынканың өзара орна-ласуына байланысты екендігі көрсетілген.
Белдікті-тақтайшалы транспортер ағаш тақтайшалар жапсырылған, ені 125 мм резиналанған лентадан тұрады. Осы лентанын, астындағы жатка төсеміне өзектер ойып жасалған. Транспортердің екі білігіне де, яғни жетектеуіш және жетектелуші біліктеріне лентаның екі жағына ауысуын болдырмайтын дискі пісіріліп орнатылған. Дискілер сабақтардың транспортер астына түспеуі үшін қалқаншамен жабылған лентаны жатка төсеміні ортасынан 200 -- 250 мм кө терілетіндей етіп тарту керек.
Жатканы комбайнға асып орнату. Комбайн молотилкасына жатканы асып орнатқан кезде операциялардын. төменгі тәртібін сақтайды.
1. Корпустың жоғарғы білік корпусы подшипниктерінің фла-нецтерінің бекітілу беріктігін тексереді.
2. Тексеру рычагтары екі жағынан да кронштейнге болттар арқылы 9-суреттегі 11-позицияда көрсетілгендей бекітілгендігіне көз жеткізу керек.
3. Текестіруші серіппе блогының екі жағын да 670 мм шамасында тартады.
4. Жатканың тірек бүрандаларын реттеу арқылы оның корпу-сының асылып тұруын былай реттейді. Оның жоғарғы білігінің подшипниктері корпусының- фланецтері молотилканың алдыңғы тіреулері кронштейндерінің 49 (2-сурет) деңгейінде түруға тиіс. Тіректің винтін бұрандадағы бақылау тесігіне дейін ғана бұрап шығару керек.
5. Жаткаға молотилканы жақындатып, фланецтерді крон-штейндерге 49 кіргізіп, орындарына қойып, қамыттар арқылы бе-кітеді.
6. Жатканы көтеретін гидроцилнндрді қосып, оны қозғалысқа түсіретін белдікті кигізеді.
7. Жатканы көтеріп транспорттық жағдайға келтіреді, гидро-цилиндрге май беретін вентильді жабады, корпус блогының астна домкрат қояды, содан кейін башмактарды орнатады.
8. Теңестіру рычагтарын кронштейнге бекітетін екі жақта болттарды алып тастайды, ал жатканың тіректерін транспорттық жағдайға ауыстырады.
9. Домкратты алады, гидроцилиндрге май беретін вентильді ашады, содан кейін серіппе тартпасын жатканын. саусақты білеуі-нің екі жағындағы түсіретін қысымы 23 -- 30 кгс (250 -- 300 Н) болатындай етіп реттейді.
ЖВА-3.5А жаткасы. 1969 жылға дейін бұл жатка ЖВА-3,5 мар-калы атанып және тракторға (Т-28, МТЗ-5М. және т. б.) асылып орнатылатын. Содан кейін ол өзгертіліп, комбайндарға (СК-4 және т. б.) асып орнатуға болатындай етіліп қайта жасалынған. Негізгі қызметі -- бұршақ және жарма дақылдарды, тұқымдық шөптерді, көк бұршақты орьш және дестеге салу. Бұл жаткамен кұлап қалған дәнді дақылдарды да жинауға болады.
ЖВА-3,5 жаткасын асып орнататын тракторға өзгерістер ен-гізіледі; қосымша орындық, тежеуіш пен іліністі басқаратын пе-дальдар қойылып, қосымша алақша және т. б. жасалынды. Себебі трактор артқы жүріспен жұмыс істеуге тиіс, сондықтан жетектеуіш доңғалақтарды алып, оның покрышкаларын кейін қаратып ауыстыру керек, Оң жақтағы доңғалақты (трактордын. жүріс бағыты бойынша) 450 мм, ал сол жақтағы доқғалақты -- 340 мм кейін жылжытады,
ЖВА-3.5А жаткасын комбайнра асып орнату үшін ЖВН-б жатсының көлбеу корпусын теңестіруші механизмімен қоса пайда-ианады. Осының арқасында ЖВА-3.5А комбайнға топсалы жалға-сып егістіктің бетін көшірмелеуіш доңғалақтармен көшірмелейді.
ЖВА-3.5А жаткасының басқа жаткалардан ең басты ерекшелі-гі қырқу аппаратынын конструкциясында. Қырқу аппараты жатка рамасына топсалы ілінген және егіс бетін сүйретпемен 3 (35-сурет) көшірмелейді. Саусақты білеудің көлбеулігін реттеуге болады.
Егінді аласа шапқан (60 мм) кезде өте ауыр жағдайда жұмыс істелінетін болғандықтан саусақтар саны көбейтіледі. Олар 65Г полосты болаттан жасалған серпімді саусақтық білуге бекітілген.
IV. Бағалау
А) Студенттерге жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою;
Б) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
Сұрақтар мен тапсырмалар
ЖВН-6 жатканың техникалық сипаттамасы қандай?
ЖВА-3.5А жаткасының басқа жаткалардан ең басты ерекшелігі неде?
Жатканы комбайнға асып орнату қалай жүргізіледі?
В) Студенттердің тапсырма жауаптары бойынша баға қою.
V. Үй тапсырмасын беру
Үй тапсырмасы
Жаңа сабақты оқып, пысықтау.
Сұрақтар мен тапсырмаларға жазбаша және электронды түрде жауап беру.
Топтар
ТР 9-192
Сабақ өтетін күн
19.04.2021
САБАҚ БАРЫСЫ
І Ұйымдастыру бөлімі:
А) <<Топтық>> ашылған чатқа кіру;
Б) Чатқа оқытушы өзінің пәнін кесте бойынша жариялау;
В) Оқушылардың чатқа қосылғанын тексеру, қадағалау;
Г) Өтетін сабақтың тақырыбын чатқа жазу;
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
А) Өткен тақырып бойынша үй тапсырмасын сұрау;
Б) Орындалған үй тапсырмаларын чат арқылы электронды қабылдау
В) Студенттерге үй тапсырмасынан сұрақтар қою;
Дифференциалдың қызметі?
Беріліс (сатылы) қораптары қалай жіктеледі?
Басты берілістің қызметі қалай?
Г) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
ІІІ Жаңа оқу материалын баяндау (Электронды түрде: мәтін, сурет, видео)
Алғашқы шығарылған ЖВН-6 жаткалары кенепті- тақтайшалы транспортермен жабдықталған. 1969 ж . бастап оларға белдікті- тақтайшалы транспортерлер орнатыла бастады.
Эксцентрикті қалбағайы бар ЖВН-6 жаткасының массасы; 1170кг (+-3%).
Жатканың жұмыс органдарына қозғалыс мынандай ретпен беріледі. Корпус аспасының жоғарғы білігінің оң жақ ұшындағы; шкив молотилканың алдыңғы қарсы жетегінің білігі арқылы қозғалысқа түседі. Бұл біліктің сол жақ ұшында қос кертікті щкив, бекітілген. Одан төмендегі білікке орнатылған шкивке айналыс' екі белдік (корпус аспасының төменгі жағынан өтетін) арқылы жеткізіледі.
Жатканың эксцентрикті немесе кәдімгі (радиалды) қалбағаймен қамтамасыз етілуі мүмкін.
Жатканың алым ені 6 м. Алайда түсімі өте жоғары егінді жинау кезінде десте үлкен болғанда алым енін 5 метрге дейін шектеген дұрыс. Ол үшін сыртка шығаратын терезенің жанына қырку аппаратының үстіне шектеуіш қондырылады. Шектеуіш ретінде, алым ені 4,1 м комбайндық жатканың қырқу аппаратының ол жағына жинауыш орнатқан кезде қойылатын қалақша пайдала-нылады. Қалақшаны орнату үшін қырқу аппаратының саусақтарын бекітуге арналған екі болтты пайдаланады.
Жатка егістін, бетін көлденең бағытта оң жағымен +- 170 мил-лиметрге, ал сол жағымен +- 265 миллиметрге көшірмелейді. Бой-лық көшірмелеуі басқа комбайн жаткаларынікі сияқты +- 150 мм.
Қалбағайдың айналыс жиілігін 22 -- 58 айналыс/минут шегінде вариатормен реттеуге болады. Қалбағайдың сақтандырғыш муф-тасын 10 кгс. м (100 Н. м) айналыс моментіне реттейді.
Жаткаға универсалды немесе кәдімгі (радиалды) қалбағайды орнатуға болады. Егер қалбағай универсалды болса, онда гидро-цилиндрді таяныштарға алдыңғы қалпында жалғастырады. Кәдімгі қалбағай болса оларды артқы қалпында жалғастырады.
Қалбағайдың қырқу аппаратының, аспа және теңестіру меха-низмдерінің қызметі мен реттелуі комбайн жаткаларынікі сияқты. ЖВН-6 дестелеуіш жаткасын молотилкаға қосу комбайн жаткасын қосқанға ұқсас.
Топсалы телескоптық білік төменгі білікті конус тәрізді бері-лістер қорабына қосады. Қораптың бойлық білігіне жұлдызша мен шалғы шатунының эксцентригі кигізілген, ал көлденең білік тран- спортердің жетекші білікшесін қозғалысқа түсіреді. Қозғалыс жұлдызшадан вариаторға, ал соңғысынан қалбағай білігіне беріледі.
Көшірмелеумен жұмыс істеген кезде қырқу биіктігі башмак-тардың қалпына байланысты болады, башмактарды косынка мен рычаг арқылы өзгертуге болады (18-сурет). 1-таблицада ЖВН-6 жаткасының қырқу биіктігінің рычаг пен косынканың өзара орна-ласуына байланысты екендігі көрсетілген.
Белдікті-тақтайшалы транспортер ағаш тақтайшалар жапсырылған, ені 125 мм резиналанған лентадан тұрады. Осы лентанын, астындағы жатка төсеміне өзектер ойып жасалған. Транспортердің екі білігіне де, яғни жетектеуіш және жетектелуші біліктеріне лентаның екі жағына ауысуын болдырмайтын дискі пісіріліп орнатылған. Дискілер сабақтардың транспортер астына түспеуі үшін қалқаншамен жабылған лентаны жатка төсеміні ортасынан 200 -- 250 мм кө терілетіндей етіп тарту керек.
Жатканы комбайнға асып орнату. Комбайн молотилкасына жатканы асып орнатқан кезде операциялардын. төменгі тәртібін сақтайды.
1. Корпустың жоғарғы білік корпусы подшипниктерінің фла-нецтерінің бекітілу беріктігін тексереді.
2. Тексеру рычагтары екі жағынан да кронштейнге болттар арқылы 9-суреттегі 11-позицияда көрсетілгендей бекітілгендігіне көз жеткізу керек.
3. Текестіруші серіппе блогының екі жағын да 670 мм шамасында тартады.
4. Жатканың тірек бүрандаларын реттеу арқылы оның корпу-сының асылып тұруын былай реттейді. Оның жоғарғы білігінің подшипниктері корпусының- фланецтері молотилканың алдыңғы тіреулері кронштейндерінің 49 (2-сурет) деңгейінде түруға тиіс. Тіректің винтін бұрандадағы бақылау тесігіне дейін ғана бұрап шығару керек.
5. Жаткаға молотилканы жақындатып, фланецтерді крон-штейндерге 49 кіргізіп, орындарына қойып, қамыттар арқылы бе-кітеді.
6. Жатканы көтеретін гидроцилнндрді қосып, оны қозғалысқа түсіретін белдікті кигізеді.
7. Жатканы көтеріп транспорттық жағдайға келтіреді, гидро-цилиндрге май беретін вентильді жабады, корпус блогының астна домкрат қояды, содан кейін башмактарды орнатады.
8. Теңестіру рычагтарын кронштейнге бекітетін екі жақта болттарды алып тастайды, ал жатканың тіректерін транспорттық жағдайға ауыстырады.
9. Домкратты алады, гидроцилиндрге май беретін вентильді ашады, содан кейін серіппе тартпасын жатканын. саусақты білеуі-нің екі жағындағы түсіретін қысымы 23 -- 30 кгс (250 -- 300 Н) болатындай етіп реттейді.
ЖВА-3.5А жаткасы. 1969 жылға дейін бұл жатка ЖВА-3,5 мар-калы атанып және тракторға (Т-28, МТЗ-5М. және т. б.) асылып орнатылатын. Содан кейін ол өзгертіліп, комбайндарға (СК-4 және т. б.) асып орнатуға болатындай етіліп қайта жасалынған. Негізгі қызметі -- бұршақ және жарма дақылдарды, тұқымдық шөптерді, көк бұршақты орьш және дестеге салу. Бұл жаткамен кұлап қалған дәнді дақылдарды да жинауға болады.
ЖВА-3,5 жаткасын асып орнататын тракторға өзгерістер ен-гізіледі; қосымша орындық, тежеуіш пен іліністі басқаратын пе-дальдар қойылып, қосымша алақша және т. б. жасалынды. Себебі трактор артқы жүріспен жұмыс істеуге тиіс, сондықтан жетектеуіш доңғалақтарды алып, оның покрышкаларын кейін қаратып ауыстыру керек, Оң жақтағы доңғалақты (трактордын. жүріс бағыты бойынша) 450 мм, ал сол жақтағы доқғалақты -- 340 мм кейін жылжытады,
ЖВА-3.5А жаткасын комбайнра асып орнату үшін ЖВН-б жатсының көлбеу корпусын теңестіруші механизмімен қоса пайда-ианады. Осының арқасында ЖВА-3.5А комбайнға топсалы жалға-сып егістіктің бетін көшірмелеуіш доңғалақтармен көшірмелейді.
ЖВА-3.5А жаткасының басқа жаткалардан ең басты ерекшелі-гі қырқу аппаратынын конструкциясында. Қырқу аппараты жатка рамасына топсалы ілінген және егіс бетін сүйретпемен 3 (35-сурет) көшірмелейді. Саусақты білеудің көлбеулігін реттеуге болады.
Егінді аласа шапқан (60 мм) кезде өте ауыр жағдайда жұмыс істелінетін болғандықтан саусақтар саны көбейтіледі. Олар 65Г полосты болаттан жасалған серпімді саусақтық білуге бекітілген.
IV. Бағалау
А) Студенттерге жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою;
Б) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
Сұрақтар мен тапсырмалар
ЖВН-6 жатканың техникалық сипаттамасы қандай?
ЖВА-3.5А жаткасының басқа жаткалардан ең басты ерекшелігі неде?
Жатканы комбайнға асып орнату қалай жүргізіледі?
В) Студенттердің тапсырма жауаптары бойынша баға қою.
V. Үй тапсырмасын беру
Үй тапсырмасы
Жаңа сабақты оқып, пысықтау.
Сұрақтар мен тапсырмаларға жазбаша және электронды түрде жауап беру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz