Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Автомобильдің тарту - экономикалық қасиеттерін диагноздауға арналған стендтер

Сабақтың тақырыбы: Автомобильдің тарту-экономикалық қасиеттерін диагноздауға арналған стендтер.
Топтар
Асл 9-182

Сабақ өтетін күн
13.11.2020

САБАҚ БАРЫСЫ
І Ұйымдастыру бөлімі:
А) <<Топтық>> ашылған чатқа кіру;
Б) Чатқа оқытушы өзінің пәнін кесте бойынша жариялау;
В) Оқушылардың чатқа қосылғанын тексеру, қадағалау;
Г) Өтетін сабақтың тақырыбын чатқа жазу;
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
А) Өткен тақырып бойынша үй тапсырмасын сұрау;
Б) Орындалған үй тапсырмаларын чат арқылы электронды қабылдау
В) Студенттерге үй тапсырмасынан сұрақтар қою;
1. Автокөліктік кәсіпорындарында автомобильдерге диагностика жұмыстарын жүргізу?
2. Диагностика дегеніміз не және бізге не үшін қажет ?
3. Диагноздау әдістері мен құралдарына қойылатын талаптар?
Г) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
ІІІ Жаңа оқу материалын баяндау (Электронды түрде: мәтін, сурет, видео)
Автомобильдің тарту-экономикалық қасиеттерін диагноздауға арналған стендтер.
Тарту-экономикалық қасиеттерін диагноздауға арналған стендтер автомобильге оның отын үнемділігі мен қуаты сияқты пайдалану қасиеттері сияқты негізгі көрсеткіштері бойынша кешенді диагноздау жұмыстарын жүргізуге арналған. Көп жағдайда келесі диагностикалық параметрлері бақыланады: жетекші доңғалақтардағы қуат (доңғалақ қуаты) , айналу моменті (немесе тарту күші) , ролик айналасындағы сызықтық жылдамдық ; сыбағалы отын шығыны , қозғалтқыштың тиімді қуаты , доңғалақтардың және трансмиссияның қарсыласу моменті .
Сонымен қатар, тарту-экономикалық қасиеттерін диагноздау стендтері автомобильге тереңдетілген элементтік диагноздаумен байланысты жұмыстар жүргізуге мүмкіндік береді (мысалы, ілініс муфтасының пробуксовкасын анықтауға болады, жүктемемен жұмыс жасап тұрған трансмиссияны тыңдау және бақылау арқылы спидометрдің дұрыстығын бағалау, оның жеке бөлшектері мен элементтеріндегі ақауларды анықтау және т.б. ) автомобильдің тарту-экономикалық қасиеттерін диагноздауға арналған стенд (10.1-сурет) тіреуші-жетекті қондырғыдан 2, жүктелген қондырғыдан, басұару пультынан 4 тұрады. Сонымен қатар стендтер тесттік тәртіптің тапсырмаларын жасау қондырғысымен, диагноз қою, ақпаратты беру және өңдеуге арналған қондырғылармен жабдықталған.
10.1.-сурет Автомобильдің тарту-экономикалық қасиеттерін диагноздау стендінің сұлбасы: 1 -- пайдаланылған газдарды ығыстыру қондырғысы, 2 -- тіреуші-жетек құрылғысы; 3 -- диагноз қойылатын автомобиль; 4 -- басқару пульті және индикация; 5 -- желдеткіш

Тарту экономикалық қасиетін диагноздау стенді конструкциясының негiзгi классификациялық белгiлерi болып мыналар табылады:
- тiрек - жетектің құрылымның түрi;
- жүктеме құрылымының түрi;
- өлшелетiн диагностикалық параметрлердiң түрi;
- диагноздалатын автокөлiктiң түрі бойынша стендтiң тағайындауы.
Тарту экономикалық қасиетін диагноздау стендінің тірек - жетегінің қондырғысы бiр немесе екi бастаушы өстерiмен жылжымалы роликтерi бар рама болып табылады. автокөлiктi әрбiр бастаушы доңғалаққа екi роликтерi бар тiрек - құрылымдар кең таралған болып саналады. Тiрек - жетекті құрылымды автомобильдің стендтен қауіпсіз түсуі үшін тежеуiштермен және роликтердің аралығында орналасқан көтергіштермен жабдықтайды. Роликтер екеуiнiң бiрi - жұмыс, екiншi - бос жүрісті, бірақ стендтiң екi ролигі де жұмысшы болып табылатын конструкцияларда бар.
10.2-сурет. Автомобильдің тарту-экономикалық қасиеттерін диагноздауға арналған құрамдық стендтің кинематикалық сұлбасы:
1 -- тахогенератор; 2 -- инерционды масса (маховик); 3, 5 -- роликтер; 4 -- доңғалақты ығыстырушы; 6 -- редуктор; 7 -- қысым сезгісі; 8 -- жүктегіш; 9 -- доңғалақ қаққыш.
Жүктеме құрылымдар диагноздалатын автомобильдердің қойылған жүктеме және жылдамдық тәртібін автомобиль доңғалақтарының көмегімен айналдырылатын роликтерді тежеу үшін қызмет атқарады және балансталған тежеуіш болып табылады.Жүктеме құрылымдары оның доңғалақ айналдырылатын роликтердiң тежеуi тап қалған диагноздалатын автокөлiктi жүктеме және шапшаң жұмыс тәртiбiнiң жасауы үшiн жолымен қызмет көрсетедi, және тепе-теңдiктi сақтау болады қауырсын қанат массалар да тежедi. Жүктеме құрылымдарының бiрiншi түрi күш беретiн стендтерi үшiн қолданады, екiншi - инерция стендтерi үшiн. Құрамалы стендтерді тепе-теңдiктi сақтау тежеуiшпен және маховикті массалармен жабдықтайды. Тежеуiшпен және роликтердiң арасындағы редуктордың қоюы болуы мүмкiн.
Құрамалы тарту-экономикалық қасиетінің стендінің кинематиялық схемасы 10.2-шi суретте көрсетілген. Инерция және күш беретiн стендтер конструкциясында сәйкесiнше жүктеме немесе маховикті массалар болмайды.
Жүктеме құрылымдарының түрiне байланысты диагностикалаудың екi тәртібін атауға болады: шапшаң және жүктемелі. Шапшаң тәртiп автокөлiк инерция стендтерiнiң инерция жүйесiнiң таратып жiберуiн процессiнде жүзеге асырылады. Жүктемелік диагнозду тәртібі тұрақты жылдамдық және диагноздау кезіндегі жүріс роликтерінің тежеу күшімен сипатталады.
Куштік тарту-экономикалық қасиеттерін диагноздауға арналған құрамдық стендте жүктегіш ретінде гидравликалық тежеуіш, генератор тәртібінде жұмыс жасайтын ауыспалы және тұрақты токты электродвигатель, электродинамикалық тежеуіш (индикатор) пайдаланылады. Барлық аталған тежеуiштер жылжымалы ролигiмен бiрлескен ротор және тепе-теңдiктi сақтала отырып iлiнген статорлардан тұрады. Жүктеме конструкциясы автокөлiктi техникалық күйінің негiзгi кешендi параметрі болатын жұтылатын қуатты өлшеуге мүмкiндiк бередi.

Инерциялық тарту-экономикалық қасиеттерін диагноздауға арналған құрамдық стендінде серпімді массалар есебінде стенд роликтерінің массасын және роликтермен редуктор арқылы байланысқан арнайы сермерлер қолданылады. Стктерiне стендтiң роликтерi және роликтермен редуктор арқылы бiрлескен арнайы сермерлер қауырсын қанат массалар ретiнде массаны пайдаланады. Маховиктік массалардың автокөлiктiң бастаушы доңғалақтарының роликтерiнiң таратып жiберуiнде стендтiң тең инерция моментiне кедергi көрсетедi. Автокөлiктi доңғалақты қуат көбiрек болған сайын қойылған шапшаң диапазондағы инерция массаларының жолы мен ұмтылыс уақыты аз болады.
Диагностикалаудың параметрлерi екi топқа бөлінеді: бiрiншiсi ортақ диагностикалаудың интегралды параметрлерiнен тұрды, екiншi - жеке жүйелердегi ақаулықтардың iздестiруi және құрылымдар үшiн элемент бойынша диагностикалаудың (бөлiндiлер ) қосымша параметрлерi.
IV. Бағалау
А) Студенттерге жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою;
Б) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
Сұрақтар мен тапсырмалар
1. Автомобильдің тарту-экономикалық қасиеттерін диагноздау стендінің сұлбасы қандай?
2. Тарту экономикалық қасиетін диагноздау стенді конструкциясының негiзгi классификациялық белгiлерi нелер болып табылады?
3. Диагностикалаудың параметрлерi неше топқа бөлінеді:?
В) Студенттердің тапсырма жауаптары бойынша баға қою.
V. Үй тапсырмасын беру
Үй тапсырмасы
Жаңа сабақты оқып, пысықтау.
Сұрақтар мен тапсырмаларға жазбаша және электронды түрде жауап беру.

Ұқсас жұмыстар
Автомобильдерді диагностикалау әдістері мен құралдары
Жай күйін анықтау үдерісі мен тәсілдері
Алдынғы доңғалақтардың құлау бұрышы
Автомобильдің жай - күйін анықтау тәсілдері
Сұрақтар мен тапсырмалар
Автомобильдердің жай - күйін анықтау жүмыстарын ұйымдастыру
Автомобильдің габариттері жəне қауіпсіздік
Кардандық біліктердің ауытқымаларын тексеруге арналған құрылғы
Автомобиль жолдарының сипаттамасы
Топтық ашылған чатқа кіру
Пәндер