Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Аспа құрылымындағы саңылаулар мен амортизаторларды тексеруге арналған стендтер

Сабақтың тақырыбы: Аспа құрылымындағы саңылаулар мен амортизаторларды тексеруге арналған стендтер.
Топтар
Асл 9-182

Сабақ өтетін күн
27.11.2020
28.11.2020

САБАҚ БАРЫСЫ
І Ұйымдастыру бөлімі:
А) <<Топтық>> ашылған чатқа кіру;
Б) Чатқа оқытушы өзінің пәнін кесте бойынша жариялау;
В) Оқушылардың чатқа қосылғанын тексеру, қадағалау;
Г) Өтетін сабақтың тақырыбын чатқа жазу;
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
А) Өткен тақырып бойынша үй тапсырмасын сұрау;
Б) Орындалған үй тапсырмаларын чат арқылы электронды қабылдау
В) Студенттерге үй тапсырмасынан сұрақтар қою;
1. Қозғалтқышты диагностикалау оның техникалық күйiн анықтауда неден бастайды?
2. Қозғалтқыштың жеке жүйелерін және жалпы кешендi диагностикалауды қалай жүргізеді?
3. Цилиндрлі-поршенді топтың техникалық жағдайын сипаттайтын негізгі көрсеткіштер ата?

Г) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
ІІІ Жаңа оқу материалын баяндау (Электронды түрде: мәтін, сурет, видео)
Аспа құрылымындағы саңылаулар мен амортизаторларды тексеруге арналған стендтер.
Жүріс бөлігін диагноздау шкворенди және шарлы байланыстардың саңылауларын, доңғалақ ступицаларындағы мойынтірек люфттарын жуйелі түрде тексеруге, рессорлы аспа мен амортизаторлардың жағдайын бағалауға негізделеді.
Рессор мен серіппені тексеру, әдетте жутелген автомобильдерде де, жүктелмеген автомобильдерде де (серіппе ұзындығы мен рессордың иілу бағыты) геометриялық өлшемдері бойынша жүргізіледі. Амортизатордың ақауларын оны шешкенде ғана жөнделетіндіктен, диагностикалаудың мақсаты тек амортизатордың ақауын анықтау ғана болып саналады. Амортизаторларды диагноздау әдістерінен көп қолданыс тапқан тек екі әдіс қана болып табылады
Бірінші әдіс қолдан жасалған кедергі баспалдағының бойымен жүріп өткенде пайда болатын шанақтың тербеліс амплитудасының бәсеңдеуін анықтауға негізделген. Әдетте шанаққа бекітілетін қабылдаушы қондырғы еркін өшетін шанақ тербелісінің санын анықтайды немесе оларды диаграмма турінде түсіріп отырады. Қабылдағыш қондырғының екі жерде орнатылуымен, яғни қанатына (крыло) және доңғалаққа орнатылуының есебінен әдістің дәлдігін арттыруға болады.
Екінші әдіс тербеліс ең жоғарғы кризистік диапазонында болған кезде бастапқы жиілік бере отырып, аспада еріксіз тербеліс тудыруға негізделген. Бұл үшін автомобиль доңғалақтарын динамикалық ауданға орнатады, ол аралық серпімді элементтер арқылы кривошиптін көмегімен қайтарымды-ілгерілемелі қозғалысқы келтіріледі. Аспаның жағдайын резонанс нүктесін қоса алғанда, барлық төменгі жиіліктегі диапазондар арқылы өтетін аспа тербелісінің бәсеңдеу диаграммасымен бағалайды.
IV. Бағалау
А) Студенттерге жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою;
Б) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
Сұрақтар мен тапсырмалар
1. Автокөлiктердiң доңғалақтарының басқарылуларының бұрыштарының тексеруi үшiн электр - оптикалық стендтердiң конструктивтiк құрылым және әрекет ету қағидаты қандай?
2. Автокөлiктердiң доңғалақтарының басқарылуларының бұрыштарының тексеруi үшiн үш өлшемдi стендтердiң әрекет ету қағидаты қандай?
3. Автокөлiктердi аспа құрылымындағы бәсеңдеткiштер және саңылауларды тексеру үшiн құрылымдардың негiзгi түрлерiн санап шығыңыз.
4. Тағайындау және диагностикалық кешендердiң архитектураның құрастыруының негiзгi қағидалары қандай?
В) Студенттердің тапсырма жауаптары бойынша баға қою.
V. Үй тапсырмасын беру
Үй тапсырмасы
Жаңа сабақты оқып, пысықтау.
Сұрақтар мен тапсырмаларға жазбаша және электронды түрде жауап беру.

Ұқсас жұмыстар
Шарлы топсаны бұдан анығырақ тексеру
Алдынғы және артқы аспаны бөлшектеу
Алдынғы доңғалақтардың құлау бұрышы
Доңғалақтарды теңгерімдеу
Өлшеу камераларпы
Автомобильден алдынғы аспаны шешу
Рөлдік басқаруды диагностикалау
Жетектегі тістегеріштің осі корпусқа
Әскери бөлімнің жауынгерлік туы.жауынгерлік туының саптағы жағдайы 10 сынып
Автомобильдің тарту - экономикалық қасиеттерін диагноздауға арналған стендтер
Пәндер