Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Цилиндрдің тығыздығын талдағыш
Сабақтың тақырыбы: Іс-тәжрибе.Компрессометр моделі
Топтар
Асл 9-182
Сабақ өтетін күн
29.12.2020
САБАҚ БАРЫСЫ
І Ұйымдастыру бөлімі:
А) <<Топтық>> ашылған чатқа кіру;
Б) Чатқа оқытушы өзінің пәнін кесте бойынша жариялау;
В) Оқушылардың чатқа қосылғанын тексеру, қадағалау;
Г) Өтетін сабақтың тақырыбын чатқа жазу;
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
А) Өткен тақырып бойынша үй тапсырмасын сұрау;
Б) Орындалған үй тапсырмаларын чат арқылы электронды қабылдау
В) Студенттерге үй тапсырмасынан сұрақтар қою;
Сканерлердің түрлері мен функционалдық мүмкіндіктері?
OBD 2 диагностикалық ағытпаларының қандай түрлері бар?
ISO 9141-2 стандартты протоколын пайдаланған кезде деректерді беру үшін нөмірлері бар қандай шығыстар қолданылады?
SAE J1850 типті протоколды пайдаланған кезде деректерді беру үшін нөмірлері бар қандай шығыстар қолданылады?
Г) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
ІІІ Жаңа оқу материалын баяндау (Электронды түрде: мәтін, сурет, видео)
Іс-тәжрибе.Компрессометр моделі
--------------------------------------------------------------------------------
Өздігінен өлшейтін жабдық: компрессор және АГС. Қозғалтқыштың қысылуын өлшеу қозғалтқыштың жанама ақауларын анықтау үшін жүргізіледі. Дәл диагноз қою үшін келесі құралдар қолданылады:
Компрессор;
Компрессор;
Цилиндрдің тығыздығын талдағыш.
--------------------------------------------------------------------------------
Компрессор. Бұл КҚК күйін бюджеттік тексеруге мүмкіндік береді. Арзан модель 11 доллар тұрады. Бұл бірнеше өлшеу үшін жеткілікті болады. Неғұрлым қымбат нұсқа шамамен $ 25 тұрады. Оның жиынтығында әртүрлі ұзындықтағы шлангтары бар бірнеше адаптерлер бар.
Құрылғының бұрандалы құлыппен болуы немесе қысқыш болуы мүмкін екеніне назар аударған жөн. Бірінші жағдайда, ол штепсельдік тесікке бұралған, бұл процедураны жеңілдетеді және дәлірек болады (кішкене ағып кетулер алынып тасталынады). Екінші типтегі құрылғылардың резеңке тістері шамның саңылауына мықтап басылуы керек.
Бұл құрылғы қарапайым манометр тексеру клапаны бар, ол сізге индикаторды көруге ғана емес, оны біраз уақытқа түзетуге де мүмкіндік береді. Тексеру клапаны бөлек болғаны жөн, қысым өлшегіш жабдықталғанына қанағаттанбаған жөн. Бұл жағдайда өлшеу дәлдігі жоғарырақ болады.
Электронды компрессорлар да бар. Бұл тек цилиндрдегі қысымды ғана емес, сонымен қатар қозғалтқыштың бос тұрып қалуы кезінде стартердегі токтың өзгеруін өлшеуге мүмкіндік беретін моторды тексеретін құрал. Мұндай құрылғылар көлікті терең диагностикалау үшін кәсіби қызмет көрсету станцияларында қолданылады.
Компрессор. Бұл қысымды өлшеу құралының қымбат нұсқасы, ол жеке цилиндрдегі қысымды өлшеп қана қоймай, әр түйін үшін графикалық есеп шығарады. Бұл құрылғы кәсіби жабдықтар санатына жатады. Оның құны шамамен 300 долларды құрайды.
Цилиндрдің ағып кетуін талдағыш.Бұл құрылғы қысуды өзі өлшемейді, бірақ цилиндрдегі вакуум. Бұл жағдайды бағалауға мүмкіндік береді:
цилиндрлер;
поршеньдер;
поршеньді сақиналар;
қабылдау және шығару клапандары;
клапан бағанының тығыздағыштары (немесе клапан тығыздағыштары)
лайнерлер (кию);
поршеньді сақиналар (кокстау);
газ тарату механизмінің клапандары.
Құрал қозғалтқышты бөлшектеместен көрсеткіштерді өлшеуге мүмкіндік береді.
Үйде өзін-өзі тексеру үшін бюджеттік компрессор жеткілікті. Егер ол төмен нәтиже көрсеткен болса, онда мамандар мәселені анықтап, қажетті жөндеу жұмыстарын жүргізу үшін қызмет көрсету станциясына хабарласқан жөн.
Мұндай қозғалтқыш үшін компрессорды сатып алғанда, өлшеу қалай жасалатынын алдын-ала анықтауыңыз керек - саптаманың немесе жылтыратқыштың саңылауы арқылы. Олардың әрқайсысы үшін бөлек адаптерлер бар.
Негізгі ережелер.Өлшеу алдында негізгі ережелерді есте сақтау керек:
Қозғалтқыш 60-80 градус температураға дейін қызады (қозғалтқыш желдеткіш қосылғанша жұмыс істейді). <<Суық>> іске қосылу проблемаларын диагностикалау үшін алдымен суық қозғалтқыштағы қысуды өлшеңіз (яғни, ішкі жану қозғалтқышының температурасы ауа температурасымен бірдей), содан кейін ол қызады. Егер сақиналар <<жабысқан>> болса немесе цилиндр-поршень тобының бөліктері нашар тозған болса, онда <<суықта>> іске қосу индикаторы төмен болады, ал қозғалтқыш қызған кезде қысым бірнеше бірлікке көтеріледі.
Жанармай жүйесі ажыратылған. Карбюраторлы қозғалтқышта сіз жанармай түтігін кіріс фитингтен шешіп, оны бос контейнерге түсіре аласыз. Егер ішкі жану қозғалтқышы инжектор болса, онда сіз отын сорғысына қуат беруді өшіре аласыз. Жанармай цилиндрге май құятын шаңды шайып кетпеуі үшін енбеуі керек. Дизель қозғалтқышына жанармай беруді тоқтату үшін сіз жанармай желісіндегі соленоидты клапанды қуатсыздандыруға немесе жоғары қысымды сорғының өшіру тұтқасын төмен қарай жылжытуға болады.
Барлық шамдарды бұрап алыңыз. Барлық ұшқын штепсельдерін қалдыру (сыналатын цилиндрден басқа) бұрылыс кезінде қосымша қарсылық тудырады. иінді білік... Осыған байланысты қысуды өлшеу иінді біліктің айналуының әртүрлі жылдамдықтарында жасалады.
Толық зарядталған батарея. Егер ол босатылса, иінді біліктің әрбір келесі айналуы баяу жүреді. Осыған байланысты әр цилиндр үшін соңғы қысым әр түрлі болады.
Иінді білікті шебер жылдамдықпен тұрақты жылдамдықпен итеру үшін бастапқы құрылғыларды пайдалануға болады.
Ауа сүзгісі таза болуы керек.
Бензин қозғалтқышында батарея артық қуат тұтынбауы үшін тұтану жүйесі өшірілген.
Беріліс бейтарап болуы керек. Егер автомобильде автоматты беріліс қорабы болса, онда селекторды P (тұрақ) күйіне ауыстыру керек.
Дизель қозғалтқышының цилиндріндегі максималды қысым 20 атмосферадан асатындықтан (көбінесе ол 48 атмға жетеді), содан кейін қысуды өлшеу үшін тиісті манометр қажет (қысымның жоғарылау шегі - көбінесе шамамен 60-70 атм).
Бензин мен дизель қондырғыларында қысу иінді білікті бірнеше секундқа итеру арқылы өлшенеді. Алғашқы екі секундта манометрдегі көрсеткі көтеріліп, содан кейін тоқтайды. Бұл қысу инсультінің соңында максималды қысым болады. Келесі цилиндрді өлшеуді бастамас бұрын, манометрді қалпына келтіру керек.
Компрессорсыз. Егер автокөлік құралының құралында жеке сығу есептегіші болмаса, онда сіз онсыз қысымды тексере аласыз. Әрине, бұл әдіс дұрыс емес және қозғалтқыштың күйін анықтауға сенуге болмайды. Керісінше, бұл электр қуатының жоғалуы мотордың жұмыс істемеуіне байланысты ма, жоқ па, соны анықтауға көмектесетін әдіс.
Цилиндрде жеткілікті қысымның бар-жоғын анықтау үшін бір штепсель бұралып, орнына құрғақ газеттен орама салынған (шүберек жамбас жұмыс істемейді). Қалыпты қысу кезінде иінді білік иілген кезде жоғары қысымды тетік ұшқынның саңылауынан шығып кетуі керек. Мықты поп шығады.Қысым туындаған жағдайда, шкаф әлі де құдықтан секіреді, бірақ мақта болмайды. Бұл процедураны әр цилиндрмен бөлек қайталау керек. Егер олардың біреуінде гаг пайда болған болса, онда машинаны ақыл-кеңесшіге апару керек.
Комрессорды қолдану.Классикалық нұсқада үйде қысуды өлшеу компрессор көмегімен жүзеге асырылады. Ол үшін қозғалтқыш жылынуда. Содан кейін барлық шамдар бұрап шығарылады, олардың орнына адаптерді пайдаланып, қысым өлшеуішке қосылған шланг шамды ұңғымаға бұрайды (егер қысым өлшегіш қолданылса, оны тесікке мықтап салып, ауа цилиндрден ағып кетпейтіндей етіп мықтап ұстау керек).
Көмекші ілінісу педальын (стартердің ұшқышты айналдыруын жеңілдету үшін) және дроссельді (дроссельді толығымен ашу үшін) қысуы керек. Қысуды өлшеу алдында ассистент цилиндрден қоқыстар мен қалдықтарды кетіру үшін қозғалтқышты қосуға тырысады.
Стартер тартылыс туралы бес секундтай бұралған. Әдетте бұл уақыт өлшеуіш иненің көтеріліп, тұрақтануы үшін жеткілікті.
IV. Бағалау
А) Студенттерге жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою;
Б) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
Сұрақтар мен тапсырмалар
Цилиндрдің ағып кетуін қалай талдайды?
Өлшеу алдында қандай ережелерді есте сақтау керек?
Компрессометр қалай қолданылады?
В) Студенттердің тапсырма жауаптары бойынша баға қою.
V. Үй тапсырмасын беру
Үй тапсырмасы
Жаңа сабақты оқып, пысықтау.
Сұрақтар мен тапсырмаларға жазбаша және электронды түрде жауап беру.
Топтар
Асл 9-182
Сабақ өтетін күн
29.12.2020
САБАҚ БАРЫСЫ
І Ұйымдастыру бөлімі:
А) <<Топтық>> ашылған чатқа кіру;
Б) Чатқа оқытушы өзінің пәнін кесте бойынша жариялау;
В) Оқушылардың чатқа қосылғанын тексеру, қадағалау;
Г) Өтетін сабақтың тақырыбын чатқа жазу;
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
А) Өткен тақырып бойынша үй тапсырмасын сұрау;
Б) Орындалған үй тапсырмаларын чат арқылы электронды қабылдау
В) Студенттерге үй тапсырмасынан сұрақтар қою;
Сканерлердің түрлері мен функционалдық мүмкіндіктері?
OBD 2 диагностикалық ағытпаларының қандай түрлері бар?
ISO 9141-2 стандартты протоколын пайдаланған кезде деректерді беру үшін нөмірлері бар қандай шығыстар қолданылады?
SAE J1850 типті протоколды пайдаланған кезде деректерді беру үшін нөмірлері бар қандай шығыстар қолданылады?
Г) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
ІІІ Жаңа оқу материалын баяндау (Электронды түрде: мәтін, сурет, видео)
Іс-тәжрибе.Компрессометр моделі
--------------------------------------------------------------------------------
Өздігінен өлшейтін жабдық: компрессор және АГС. Қозғалтқыштың қысылуын өлшеу қозғалтқыштың жанама ақауларын анықтау үшін жүргізіледі. Дәл диагноз қою үшін келесі құралдар қолданылады:
Компрессор;
Компрессор;
Цилиндрдің тығыздығын талдағыш.
--------------------------------------------------------------------------------
Компрессор. Бұл КҚК күйін бюджеттік тексеруге мүмкіндік береді. Арзан модель 11 доллар тұрады. Бұл бірнеше өлшеу үшін жеткілікті болады. Неғұрлым қымбат нұсқа шамамен $ 25 тұрады. Оның жиынтығында әртүрлі ұзындықтағы шлангтары бар бірнеше адаптерлер бар.
Құрылғының бұрандалы құлыппен болуы немесе қысқыш болуы мүмкін екеніне назар аударған жөн. Бірінші жағдайда, ол штепсельдік тесікке бұралған, бұл процедураны жеңілдетеді және дәлірек болады (кішкене ағып кетулер алынып тасталынады). Екінші типтегі құрылғылардың резеңке тістері шамның саңылауына мықтап басылуы керек.
Бұл құрылғы қарапайым манометр тексеру клапаны бар, ол сізге индикаторды көруге ғана емес, оны біраз уақытқа түзетуге де мүмкіндік береді. Тексеру клапаны бөлек болғаны жөн, қысым өлшегіш жабдықталғанына қанағаттанбаған жөн. Бұл жағдайда өлшеу дәлдігі жоғарырақ болады.
Электронды компрессорлар да бар. Бұл тек цилиндрдегі қысымды ғана емес, сонымен қатар қозғалтқыштың бос тұрып қалуы кезінде стартердегі токтың өзгеруін өлшеуге мүмкіндік беретін моторды тексеретін құрал. Мұндай құрылғылар көлікті терең диагностикалау үшін кәсіби қызмет көрсету станцияларында қолданылады.
Компрессор. Бұл қысымды өлшеу құралының қымбат нұсқасы, ол жеке цилиндрдегі қысымды өлшеп қана қоймай, әр түйін үшін графикалық есеп шығарады. Бұл құрылғы кәсіби жабдықтар санатына жатады. Оның құны шамамен 300 долларды құрайды.
Цилиндрдің ағып кетуін талдағыш.Бұл құрылғы қысуды өзі өлшемейді, бірақ цилиндрдегі вакуум. Бұл жағдайды бағалауға мүмкіндік береді:
цилиндрлер;
поршеньдер;
поршеньді сақиналар;
қабылдау және шығару клапандары;
клапан бағанының тығыздағыштары (немесе клапан тығыздағыштары)
лайнерлер (кию);
поршеньді сақиналар (кокстау);
газ тарату механизмінің клапандары.
Құрал қозғалтқышты бөлшектеместен көрсеткіштерді өлшеуге мүмкіндік береді.
Үйде өзін-өзі тексеру үшін бюджеттік компрессор жеткілікті. Егер ол төмен нәтиже көрсеткен болса, онда мамандар мәселені анықтап, қажетті жөндеу жұмыстарын жүргізу үшін қызмет көрсету станциясына хабарласқан жөн.
Мұндай қозғалтқыш үшін компрессорды сатып алғанда, өлшеу қалай жасалатынын алдын-ала анықтауыңыз керек - саптаманың немесе жылтыратқыштың саңылауы арқылы. Олардың әрқайсысы үшін бөлек адаптерлер бар.
Негізгі ережелер.Өлшеу алдында негізгі ережелерді есте сақтау керек:
Қозғалтқыш 60-80 градус температураға дейін қызады (қозғалтқыш желдеткіш қосылғанша жұмыс істейді). <<Суық>> іске қосылу проблемаларын диагностикалау үшін алдымен суық қозғалтқыштағы қысуды өлшеңіз (яғни, ішкі жану қозғалтқышының температурасы ауа температурасымен бірдей), содан кейін ол қызады. Егер сақиналар <<жабысқан>> болса немесе цилиндр-поршень тобының бөліктері нашар тозған болса, онда <<суықта>> іске қосу индикаторы төмен болады, ал қозғалтқыш қызған кезде қысым бірнеше бірлікке көтеріледі.
Жанармай жүйесі ажыратылған. Карбюраторлы қозғалтқышта сіз жанармай түтігін кіріс фитингтен шешіп, оны бос контейнерге түсіре аласыз. Егер ішкі жану қозғалтқышы инжектор болса, онда сіз отын сорғысына қуат беруді өшіре аласыз. Жанармай цилиндрге май құятын шаңды шайып кетпеуі үшін енбеуі керек. Дизель қозғалтқышына жанармай беруді тоқтату үшін сіз жанармай желісіндегі соленоидты клапанды қуатсыздандыруға немесе жоғары қысымды сорғының өшіру тұтқасын төмен қарай жылжытуға болады.
Барлық шамдарды бұрап алыңыз. Барлық ұшқын штепсельдерін қалдыру (сыналатын цилиндрден басқа) бұрылыс кезінде қосымша қарсылық тудырады. иінді білік... Осыған байланысты қысуды өлшеу иінді біліктің айналуының әртүрлі жылдамдықтарында жасалады.
Толық зарядталған батарея. Егер ол босатылса, иінді біліктің әрбір келесі айналуы баяу жүреді. Осыған байланысты әр цилиндр үшін соңғы қысым әр түрлі болады.
Иінді білікті шебер жылдамдықпен тұрақты жылдамдықпен итеру үшін бастапқы құрылғыларды пайдалануға болады.
Ауа сүзгісі таза болуы керек.
Бензин қозғалтқышында батарея артық қуат тұтынбауы үшін тұтану жүйесі өшірілген.
Беріліс бейтарап болуы керек. Егер автомобильде автоматты беріліс қорабы болса, онда селекторды P (тұрақ) күйіне ауыстыру керек.
Дизель қозғалтқышының цилиндріндегі максималды қысым 20 атмосферадан асатындықтан (көбінесе ол 48 атмға жетеді), содан кейін қысуды өлшеу үшін тиісті манометр қажет (қысымның жоғарылау шегі - көбінесе шамамен 60-70 атм).
Бензин мен дизель қондырғыларында қысу иінді білікті бірнеше секундқа итеру арқылы өлшенеді. Алғашқы екі секундта манометрдегі көрсеткі көтеріліп, содан кейін тоқтайды. Бұл қысу инсультінің соңында максималды қысым болады. Келесі цилиндрді өлшеуді бастамас бұрын, манометрді қалпына келтіру керек.
Компрессорсыз. Егер автокөлік құралының құралында жеке сығу есептегіші болмаса, онда сіз онсыз қысымды тексере аласыз. Әрине, бұл әдіс дұрыс емес және қозғалтқыштың күйін анықтауға сенуге болмайды. Керісінше, бұл электр қуатының жоғалуы мотордың жұмыс істемеуіне байланысты ма, жоқ па, соны анықтауға көмектесетін әдіс.
Цилиндрде жеткілікті қысымның бар-жоғын анықтау үшін бір штепсель бұралып, орнына құрғақ газеттен орама салынған (шүберек жамбас жұмыс істемейді). Қалыпты қысу кезінде иінді білік иілген кезде жоғары қысымды тетік ұшқынның саңылауынан шығып кетуі керек. Мықты поп шығады.Қысым туындаған жағдайда, шкаф әлі де құдықтан секіреді, бірақ мақта болмайды. Бұл процедураны әр цилиндрмен бөлек қайталау керек. Егер олардың біреуінде гаг пайда болған болса, онда машинаны ақыл-кеңесшіге апару керек.
Комрессорды қолдану.Классикалық нұсқада үйде қысуды өлшеу компрессор көмегімен жүзеге асырылады. Ол үшін қозғалтқыш жылынуда. Содан кейін барлық шамдар бұрап шығарылады, олардың орнына адаптерді пайдаланып, қысым өлшеуішке қосылған шланг шамды ұңғымаға бұрайды (егер қысым өлшегіш қолданылса, оны тесікке мықтап салып, ауа цилиндрден ағып кетпейтіндей етіп мықтап ұстау керек).
Көмекші ілінісу педальын (стартердің ұшқышты айналдыруын жеңілдету үшін) және дроссельді (дроссельді толығымен ашу үшін) қысуы керек. Қысуды өлшеу алдында ассистент цилиндрден қоқыстар мен қалдықтарды кетіру үшін қозғалтқышты қосуға тырысады.
Стартер тартылыс туралы бес секундтай бұралған. Әдетте бұл уақыт өлшеуіш иненің көтеріліп, тұрақтануы үшін жеткілікті.
IV. Бағалау
А) Студенттерге жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою;
Б) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
Сұрақтар мен тапсырмалар
Цилиндрдің ағып кетуін қалай талдайды?
Өлшеу алдында қандай ережелерді есте сақтау керек?
Компрессометр қалай қолданылады?
В) Студенттердің тапсырма жауаптары бойынша баға қою.
V. Үй тапсырмасын беру
Үй тапсырмасы
Жаңа сабақты оқып, пысықтау.
Сұрақтар мен тапсырмаларға жазбаша және электронды түрде жауап беру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz