Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жанармай шашыраған кздегі қысымның төмендеуі

Сабақтың тақырыбы: Іс-тәжрибе: Саңылауларды тексеруге және реттеуге арналған КП-1609А құрылғысы
Топтар
Асл 9-182

Сабақ өтетін күн
19.02.2021

САБАҚ БАРЫСЫ
І Ұйымдастыру бөлімі:
А) <<Топтық>> ашылған чатқа кіру;
Б) Чатқа оқытушы өзінің пәнін кесте бойынша жариялау;
В) Оқушылардың чатқа қосылғанын тексеру, қадағалау;
Г) Өтетін сабақтың тақырыбын чатқа жазу;
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
А) Өткен тақырып бойынша үй тапсырмасын сұрау;
Б) Орындалған үй тапсырмаларын чат арқылы электронды қабылдау
В) Студенттерге үй тапсырмасынан сұрақтар қою;
Дизельді қуат көзі жүйесінің аппараттарын тексеру қалай жүргізіледі ?
Қуат көзі жүйесіне техникалық қызмет көрсетуде қандай жұмыстар атқарылады?
Дизельді қоректендіру жүйесін диагностикалау үшін қандай жабдық қолданылады?
Г) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
ІІІ Жаңа оқу материалын баяндау (Электронды түрде: мәтін, сурет, видео):
Бүріккіштің бұзылуының негізгі себептеріне бүрку басталғандағы қысымның төмендеуі салдарынан бұрку сапасының нашарлауы немесе иненің көтерілуі, оның саңлаусыздығы немесе ластануы, бүрку саңылауының коксталуы немесе ластануы және оған су тию жатады. Нәтижесінде қоздырғыштың қуаты мен экономдылығы төмендейді, оның иіннің аз айналу жиілігіндегі жұмысы тұрақсызданады, пайдаланылған газдардың түтеуі пайда болады.
Бүріккіштерді алдын-ала жұмыс істеп тұрған қозғалтқышта, цилиндрлерді кезекпен өшіру арқылы тексереді. Ол үшін тексеріп жатқан бүріккіш келтеқосқышындағы салмалы сомынды жанармайдың бүріккішке тимей, сыртқа шығуы үшін босатады, осылайша цилиндрлер өшіріледі. Егер өшірілген бүріккіштің ақауы болмаса, қозғалғыш жұмысындағы кідірістер көбейеді, иінді біліктің айналу жиілігі азаяды, ал түтін шығару азаймайды. Керісінше, егер бүріккіштің ақауы болса, қозғалғыштың жұмыс істеу қалпі өзгермейді, ал түтін шығару азаяды. Мұндай жағдайда бүріккішті шешіп алып, жанармай цехына жөнелтеді. ТО-2 кезінде, сонымен қатар бүріккішті жөндеуден өткізгеннен кейін оны стендті қолдану арқылы саңлаусыздыққа, иненің қысымының жоғарлауына және жанармайдың сапасының тозаңдануына тексереді.
Бүріккіштің саңлаусыздығын, қысым бүркуін және жанармайдың бүрку сапасын КП-609А құрылғысында (17.4 сурет) көрсетілген стендтегідей орналастырылып тексеріледі. Бүріккіштің саңлаусыздығын тексеру кезінде оның реттеуші білігі ақырын жабылады және тетікті қозғай отырып, қысымды 30 МПа-ға дейін жеткізеді. Осыдан кейін қысымның берілуін тоқтатып, қысымның төмендеуін бақыылайды. Қысым 28 МПа-ға дейін төмендеген кезде секундомерді өшіріп, қысымның 23 МПа-ға дейін төмендеу уақытын бақылайды.
Ақаусыз бүріккіштің қысымының төмендеу уақыты 5 с-тан кем болмауы керек, ал жаңа бүріккіш болған жағдайда орта есеппен 20...30с-тан кем болмауы тиіс. Қысымның төмендеуі көрсетілген кезде жанармайдың сорғалауына немесе бүріккіштің шетжағының булануына рұқсат етілмейді.

Бүрку қысымын немесе бүріккіштің инесінің көтерілуі жанармайды бүрку кезінде тексеріледі. Ол үшін тиекті шұра 5 пен тетікті 7 сүйенішке дейін бұрап, қысымды 12,5МПа-ға дейін жеткізеді, одан кейін оны секундына 0,5 МПа-ға дейін төмендетіп, жанармайдың бүркуінің басталуын бақылайды. ЯМЗ-236 және ЯМЗ-238 қозғалтқыштарында жанармайдың бүркуінің басталуы (15+-0,5) МПа қысымында болады. Бүріккішті реттегіш иіннің көмегімен бүріккіштің тесігіне жабыстырылған серіппенің созылуын өзгерте отырып реттейді.
Жанармайдың бүріккішпен бүрку сапасын манометрдің 4 жабық тиекті шұрасында 5, сорғы тетігін 7 қолдану арқылы тексереді, бірнеше рет қатты шайқап жіберіп, бүркудің қалпін бақылайды. Бүріккіштің саңылауынан шыққан жанармай тұман тәріздес қаліпке дейін шашырауы керек. Конустың бүрку бұрышын қорғаныс қақпағындағы линиялармен тексереді. Жанармай шашыраған кздегі қысымның төмендеуі 0,8...1,7 МПа шамасында болуы керек, жанармайдың ағуына рұқсат етілмейді. Бүркудің басталуы мен аяқталуы қатты дауыспен (шу) сипатталады.
Осы стендті КП-1609А (17.4 суретті қараңыз) құрылғысында жоғарғы қысымды сорғы тығынжыл буының гидравликалық тығыздығын тетікке 7 механикалық салмақ түсіру арқылы тексеруге болады. Тығынжылды жіберу уақыты пардың ескіру деңгейін сипаттайды және үш өлшемнің орта есебі бойынша 10с-тан кем болмауы тиіс.
КамАЗ автокөліктері қозғалтқышының қоректендіру жүйесін тексеру және реттеу кезінде алдында көрсетілген әдістер мен құрылғылар қолданылады.
ТО-2-де жоғарғы қысымды сорғыны жанармай беруді бастауына, мөлшеріне және берілудің біркелкілігіне тексереді және реттейді. Алдында айтылғандай, ЯМЗ-236 қозғалтқыштарының бөліктеріне сорғы арқылы жанармайдың беріліп басатуын моментаскоп арқылы жүзеге асырады. ЯМЗ-740 қозғалтқыштарына жанармайды беру үшін сорғы иінінің сегізінші бөлік 45° айналымында, төртінші - 90°, бесінші - 135°, жетінші - 180°, үшінші - 225°, алтыншы - 270° және екіншісі - 315° айналымында жүзеге асырылады.
Сорғының жанармайды бөліктерге беруі бастауын реттеуді тығынжыл итергішке түрлі қалыңдықтағы шайбаларды орнату арқылы жүзеге асырылады. Тығынжылға цилиндрдің бір ретте беретін отынының саны мен біркелкілігі СДТА-1 үлгісіндегі стенде анықталады. 0,15...0,20 МПа қысымындағы әрбір бөліктің айдау клапандарының саңлаусыздығын толығымен суырылған тақтайды 2 минут ішінде бақылайды, отынқұбырдағы жанармай қысымы сорғыға 0,05...0,10 МПа кірер алдын жұдырықшалы біліктің айналу жиілігі 1300 мин-1 болуы керек.
ЯМЗ-740 және -741 қозғалтқыштары үшін жұдырықшалы біліктің 1290 мин-1 айналу жиілігі тығынжылдың бір реттік жанармай беруінің орташа саны 72,5...75,0 мм3/циклді құрауы керек.
Берілу көлемін реттеу бекіткішінің босауынан кейін сорғы секциясы корпусының бекіту арқылы реттеледі. Жанармай берілуінің біркелкі еместігі 3%-дан аспау керек. Бүріккішті тексеру барысында бүрку инесінің 18 МПа қысымында көтеріле бастау мерзімі бақыланады. Бұл қысымның мөлшері КП-1609А құрылғысы арқылы анықталады. Бүріккішті реттеуді бүрку бұрандаларын шешкеннен кейін серіппеге түрлі қалыңдықтағы бұрандаларды орнату арқылы реттеледі. Бұрандалар жиынтығының қалыңдығы артқан жағдайда қысым көтеріледі және керісінше.
Бұдан басқа, реттегіш жұдырықшалы біліктің (1820+-10) мин-1 айналу жиілігін қосымша тексереді. Қозғалтқыштың иінді білігінің айналу жиілігі 350...400 мин-1 кезіндегі жанармайдың берілуін тоқтату тексеріледі, айналу жиілігін реттейтін басқару тетігінің қозғалтқыш иінді білігіне (1500+-15) мин-1 тірелгенде тексеруді бастайды. Қосымша ТО-1 және ТО-2 жанармайды қаралап тазарту сүзгілерін жуады, ақтап тазарту сүзгілерінің сүзгіш элементтерін ауыстырады, тығыздалған ауамен немесе жуғыш ерітіндіде сұзгі элементтін тазалп, ауа сүзгішіндегі майды ауыстырады.
IV. Бағалау
А) Студенттерге жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою;
Б) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
Сұрақтар мен тапсырмалар
КП-609А құрылғысында тексеру қалай жүргізіледі ?
Бүріккіштің бұзылуының негізгі себептері қандай?
КП-1609А құрылғысында жоғарғы қысымды сорғы қалай тексеріледі?
В) Студенттердің тапсырма жауаптары бойынша баға қою.
V. Үй тапсырмасын беру
Үй тапсырмасы
Жаңа сабақты оқып, пысықтау.
Сұрақтар мен тапсырмаларға жазбаша және электронды түрде жауап беру.

Ұқсас жұмыстар
Дизельді қозғалтқышты автокөліктерді пайдаланылған газдардың түтеуіне тексеру
Сабақ барысында қарастырылатын сұрақтар
Сабақтың тақырыбы. Сабақ жоспары
Цилиндрдің тығыздығын талдағыш
Сабақтың тәрбиелік мақсаты
Редуктор - буландырғыштың мақсаты
Оқу үрдісінде кешенді бақылау жұмысын жүргізу және пайыздық бағалау жүйесін қолдану
Жүйелер мен механизмдер
Салқындату жүйесінің диагностикалау
Көліктердің қозғалыс қауіпсіздігі және басқару техникасы
Пәндер