Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Карданды беріліс агрегаттарынаы диагностикалау

Сабақтың тақырыбы: Карданды беріліс агрегаттарынаы диагностикалау
Топтар
Асл 9-182

Сабақ өтетін күн
10.04.2021

САБАҚ БАРЫСЫ
І Ұйымдастыру бөлімі:
А) <<Топтық>> ашылған чатқа кіру;
Б) Чатқа оқытушы өзінің пәнін кесте бойынша жариялау;
В) Оқушылардың чатқа қосылғанын тексеру, қадағалау;
Г) Өтетін сабақтың тақырыбын чатқа жазу;
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
А) Өткен тақырып бойынша үй тапсырмасын сұрау;
Б) Орындалған үй тапсырмаларын чат арқылы электронды қабылдау
В) Студенттерге үй тапсырмасынан сұрақтар қою;
Беріліс қорабының жағдайын диагностикалау қай кезде болады?
Беріліс қорабының қақпағында не болмауы керек?
Берілісті қайта қосу механизмін басқару қалай жетегін реттейді?
Г) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
ІІІ Жаңа оқу материалын баяндау (Электронды түрде: мәтін, сурет, видео):

Кардандық берілістің бөлшектерінің дефектациясы жағдайында инелі мойынтіректің тесіктерінің тозуын, оймакілтек қосылыстарының, айқыш кертіктері мен инелі мойынтіректің тозуын, сондай-ақ теңгерімсіздігі мен ауытқымасын тексеру. Оймакілтек қосылыстары мен айқыштардың инелі мойынтірек тесіктері тозғанда оларды ауыстыру қажет. Ақыштың бүйір кертігінің кертіктің жұмысшы бетіне қатысты ауытқымасына 0,025 мм артық емес рұқсат етіледі. Кардандық біліктердің ауытқымасын, түзелуін жəне теңгерімдігін тексеруді арнайы жабдығы бар шеберханада жүргізген жөн. Ауытқыма тексмерісін білікті шағын айыр көздерінің өңделген жазықтықтары бойынша центрлеумен айырдың инелі мойынтірек тесіктеріне орнатылатын екі жақтаудың ортасына орнатады (пісіреді). Біліктің ауытқымасы 0,8 мм аспауы тиіс. Біліктің ауытқымасы рұқсат етілгеннен асып кетсе, оны тіреуішке орната отырып, пресспен түзеу керек.
Тіреуіш мойынтірегін қондырудың оймакілтек төлкелері беттерінің ауытқымасына 0,3 мм артық емес рұқсат етіледі, ал құбырларға - 0,8 мм артық емес. Аралық біліктің (пісіру) ауытқуын біліктің екі жақтаудың ортасына орнатылған жағдайында орындайды. Бірінші жақтауды айыр көздерінің өңделген жазықтықтары бойынша центрлеумен айырдың инелі мойынтірек тесіктеріне орнатады. Екінші жақтауды 100 мм ұзындығында ішкі диаметр бойынша центрлеумен оймакілтек төлкесінің оймакілтек тесігіне орнатады; ол біліктен 115 мм шығып тұруы тиіс. Аралық кардандық біліктің тіреуіштері мойынтірегінің оймакілтек төлкесінің мойындары немесе төлкенің оймакілтек тесігінің тозған жағдайында білікті ауыстыру керек. Мойынтіректің қақпақтары майысқанда жəне аралық кардандық біліктің тіреуішінің кергі төлкелері жөндеусіз рұқсат етілген көлемдерден асып тозып кетсе, қақпақтар мен кергі төлкелерді ауыстыру қажет.
Карданы келесі жағдайларда тексеру қажет:
артық шу кезінде пайда болады;
өткізу пунктінің жанында мұнайдың ағуы болды;
редукторды қосқан кезде соғыңыз;
жылдамдықта денеге берілетін дірілдің жоғарылауы байқалады.
Диагностика автомобильді лифтке көтеру немесе ұяларды пайдалану арқылы жүргізілуі керек (тиісті модификацияны қалай таңдау керек, қараңыз) бөлек мақала). Жетек доңғалақтарының еркін айналуы маңызды.

Міне, тексерілетін түйіндер.
Бекіту. Аралық тіреуіш пен фланецті байланыстарды құлыпты жуғыш болтпен бекіту керек. Егер жоқ болса, гайка босатылып, кері соққыға және шамадан тыс дірілге әкеледі.
Серпімді муфта. Бұл көбінесе сәтсіздікке ұшырайды, өйткені резеңке бөлік қосылатын бөліктердің осьтік, радиалды және бұрыштық орнын ауыстыруды өтейді. Сіз ақаулықты орталық білікті баяу бұру арқылы (бұру бағытында және керісінше) тексере аласыз. Муфтаның резеңке бөлігі болтты бекіту нүктесінде жыртылмауы немесе еркін ойнатылмауы керек.
Сырғымалы шанышқы. Бұл қондырғыда еркін жүру сплайн байланысының табиғи тозуына байланысты пайда болады. Егер сіз білік пен муфтаны қарама-қарсы бағытқа бұруға тырыссаңыз және шанышқы мен білік арасында аздап ойнау болса, онда бұл құрылғыны ауыстыру керек.
Ұқсас процедура ілмектермен жүзеге асырылады. Шанышқылардың көздерінің арасына үлкен бұрағыш салынған. Бұл білікті бір бағытта немесе басқа бағытта бұруға тырысатын тұтқаның рөлін атқарады. Егер тербелу кезінде кері қақтығыстар болса, крест ауыстырылуы керек.
Аспалы подшипниктер. Оның жұмысқа қабілеттілігін бір қолыңызбен алдыға, ал артына екінші қолымен ұстап, әртүрлі бағытта шайқау арқылы тексеруге болады. Бұл жағдайда аралық тірек мықтап бекітілген болуы керек. Егер подшипникте елеулі ойын болса, онда мәселе оны ауыстыру арқылы шешіледі.
Тепе-теңдік. Ол диагностикада ақаулар анықталмаса орындалады. Бұл процедура арнайы стендте орындалады.

IV. Бағалау
А) Студенттерге жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою;
Б) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
Сұрақтар мен тапсырмалар
Кардандық берілісті диагностикалауда қандау жұмыстар атқарылуы тиіс?
Карданы қандай жағдайларда тексеру қажет?
Диагностиканы автомобильде қалай жүргізілуі керек?
В) Студенттердің тапсырма жауаптары бойынша баға қою.
V. Үй тапсырмасын беру
Үй тапсырмасы
Жаңа сабақты оқып, пысықтау.
Сұрақтар мен тапсырмаларға жазбаша және электронды түрде жауап беру.

Ұқсас жұмыстар
Карданды берілістердің қызметі
Механикалық трансмиссияның жалпы құрылысы
САБАҚ БАРЫСЫ. Сабақтың тақырыбы
Рөлдік күшейткіш механизмін диагностикалау
Автоматты беріліс қорабының ақаулары
Автокөлікті орнынан қозғау және берілістерді ауыстыру
Сұрақтар мен тапсырмаларға жазбаша және электронды түрде жауап беру
Автокөліктің жалпы құрылымы
Тыңайтқыш дайындайтын машиналар
Жүйелер мен механизмдер
Пәндер