Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Шарлы топсаны бұдан анығырақ тексеру

Сабақтың тақырыбы: Аспаларды диагностикалау технологиясы (Подвестка)
Топтар
Асл 9-182

Сабақ өтетін күн
30.04.2021

САБАҚ БАРЫСЫ
І Ұйымдастыру бөлімі:
А) <<Топтық>> ашылған чатқа кіру;
Б) Чатқа оқытушы өзінің пәнін кесте бойынша жариялау;
В) Оқушылардың чатқа қосылғанын тексеру, қадағалау;
Г) Өтетін сабақтың тақырыбын чатқа жазу;
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
А) Өткен тақырып бойынша үй тапсырмасын сұрау;
Б) Орындалған үй тапсырмаларын чат арқылы электронды қабылдау
В) Студенттерге үй тапсырмасынан сұрақтар қою;
Доңғалақтарды тексеруді жəне реттеуде қандай стендттерде жүргізеді?
Доңғалақтарды теңгерімдеуде қандай стендтер қоланылады?
Доңғалақты теңдестіру технологиясы қалай жүргізіледі?
Г) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
ІІІ Жаңа оқу материалын баяндау (Электронды түрде: мәтін, сурет, видео):
Автомобиль белдіктерін рамаға немесе шанаққа бекіту рессордың не амортизаторлардың көмегімен жүзеге асады. Рессор мен амортизатордың жағдайынан артқы жəне алдынғы белдіктердің өзара дұрыс орналасуы тəуелді. Белдіктердің елеусіз ауытқуы автомобильдің басқаруын бұзуға, қозғалыстағы қосымша қарсыластықтарға, жанармайдың көп шығынына жəне шиналардың тозуына алып келеді. Рессорлардың жағдайын - майысуы мен ұзындығын шаблондармен өлшейді.
Аспаға техникалық қызмет көрсету оның конструкиясына байланысты. Рессорлық аспаның сенімді əрі ұзақ жұмысы - оны жүйелі сылап жəне бекітуді тартып отыру. Рессорлық аспаның жапырақтарының тотығуы олардың жамардылық мерзімін азайтады. Жеңіл автомобильде қолданылатын гидравликалық бағаналары бар алдынғы серіппелі аспаға əрбір техникалық қызмет көрсетуде қаптарда механикалық зақымдардың болмауына ерекше назар аударып, аспаның шарлы топсаларының қорғанысты қаптарының жағдайын тексеру керек. Аспа бөлшектерінде жарылыстар, жол төсеміне қажалу іздері, арқалық тетіктердің, тұрақтандырғыш штангалары мен бағандарының, соымен қатар аспа тораптары мен элементтері бекітілген жерлерде шанақ алды бөлшектерінің деформаиясы бар жоғын тексеру. Аспа бөлшектерінің, ең əуелі шанақ алдының бөлшектерінің деформаиясы доңғалақ орнату бұрыштарын бұзады жəне оларды ттеу мүмкіндігінен айырады.
Резеңке металл топсаларының, резеңке жастықшаларының, аспаның шарлы топспаларының жағдайын, сонымен қатар аспаның телескопиялық бағаналардың жоғарғы тіреуіштерінің жағдайын (отырып қалуын) тексеру керек. Резеңке металлды топсалар мен резеңке жастықтары жаралыстар жағдайында жəне резеңке біржақты <<ісініп>> кеткенде, сондай-ақ олардың бүйір беттері кесілгенде оларды ауыстыру қажет. аспаның шарлы топсасын тексеру үшін доңғалақты шешіп, төменгі тетік пен тежегіш диск арасын өлшеу керек. Егер аспаны бербегенде арақашықтығы 0,8 мм артық өзгермесе шарлы топсаны ауыстыру керек. Шарлы топсаны бұдан анығырақ тексеру 7.2.2-бөлімшесінде жазылған. Автомобильде шарлы топсаның саңылауын өлшеу үшін арнайы құрылғыны падалану керек.
Рөлдік басқару буындарын жəне автомобиль аспасын автосервисте диагностикалау люфт тестерімен жүргізуге болады, онда амортизатор мен тіреуіштер бекітулерін, қозғалтқыш аспасын, доңғалақ күпшесінің мойынтірегін, тəуелсіз аспа топсасын, аспаның арқалық тетігін, рөлдік тартылыс пен басқа тораптарды тексеруге болады. Тестер (7.2-сур.) антифрикиондық қаптамалары жəне пневмоцилиндр штогымен бұрыштық ось айналасында қозғалатын алаңы бар жылжыматын плитадан тұратын стационарлық орнатылған платформаны білдірелі. Ол көтергіште не қарау жырасында орнатыла алады. Алаңды жылжытуды басқару қаралатын механизмдерді жарықтандыратын шамдағы түйменің көмегімен жүргізіледі.

Тестердің жұмыс істеу қағидаты электр қозғалтқышын қосқанда арнайы құрылғымен оның айналу қозғалысы тербеліске түрленуінде; айналу сəті сермермен ұлғаяды. Тербеліс қозғалысы серіппе мен реттегіш винт арқылы тетікке, содан кейін автомобильдің доңғалағы мінетін платформаға беріледі. Тербелістер автомобиль аспасымен қабылданады, жəне электр қозғалтқышы сөнгеннен кейін, аспа мен платформа тербелістерінің жиілігі бірдей болады. Кейін тербелістер амортизатормен тоқтатылады. Өзі жазатын диаграммдық дискте амплитудасына байланысты максималды жəне минималды тербелістер көрінеді, олар эталондықпен салыстырылады - жазу ұзақтығы мен тербелісті сөндіру уақыты. Тербелісті тіркеу уақытын қысқарту үшін стендке тербелісті автоматты жазып алатын құрылғы орнатылады.
IV. Бағалау
А) Студенттерге жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою;
Б) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
Сұрақтар мен тапсырмалар
Аспаларды диагнострикалау қалай жүргізіледі?
Рөлдік басқару буындарын жəне автомобиль аспасын диагностикалау қандай тестерімен жүргізуге болады,?
Тестердің жұмыс істеу қағидаты қалай жүргізіледі?
В) Студенттердің тапсырма жауаптары бойынша баға қою.
V. Үй тапсырмасын беру
Үй тапсырмасы
Жаңа сабақты оқып, пысықтау.
Сұрақтар мен тапсырмаларға жазбаша және электронды түрде жауап беру.

Ұқсас жұмыстар
Аспаның тетіктерін тексеру
Алдынғы доңғалақтардың жетегін шеші және орнату
Сепараторды құрсаумен қоса топса корпусынан шығару
Рөлдік күшейткіш механизмін диагностикалау
Автомобильден алдынғы аспаны шешу
Қазіргі заман бағдарламалық қамтамасыз етуге шолу. Программалық қамтамасыз етуді орнату және жою. Операциялық жүйенің параметрлерін баптау және қалпына келтіру
Пайдаланылған газдарды шығару жүйесі
Аспа құрылымындағы саңылаулар мен амортизаторларды тексеруге арналған стендтер
Егу секциялары
Тақырыпқа берілген есептерді шығару
Пәндер