Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Дизель қоректендіру жүйесінің жұмыс приципі

Сабақтың тақырыбы: Іс-тәжірибе. Дизель двигателі қамтамасыз ету жүйесінің жұмыс істеуі.
Топтар
Аэл 9-191

Сабақ өтетін күн
23.09.2020

САБАҚ БАРЫСЫ
І Ұйымдастыру бөлімі:
А) <<Топтық>> ашылған чатқа кіру;
Б) Чатқа оқытушы өзінің пәнін кесте бойынша жариялау;
В) Оқушылардың чатқа қосылғанын тексеру, қадағалау;
Г) Өтетін сабақтың тақырыбын чатқа жазу;
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
А) Өткен тақырып бойынша үй тапсырмасын сұрау;
Б) Орындалған үй тапсырмаларын чат арқылы электронды қабылдау
В) Студенттерге үй тапсырмасынан сұрақтар қою;
Дизельді двигательдердің қоректендіру жүйесі карбюраторлы двигательдің қоректендіру жүйесінен айырмашылығы қандай?
Жоғарғы қысымды насос неше түрлі қызмет атқарады?
Форсунка және отын өткізгіштер қызметі қандай?
Г) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
ІІІ Жаңа оқу материалын баяндау (Электронды түрде: мәтін, сурет, видео)
Дизельді қоректендіру жүйесінің қызметі мен жіктелуі
Дизельді қозғалтқыштың қоректендіру жүйесі - инжекторлы форсункаларды отынмен жабдықтау және оны беру кезінде жоғары қысымды қамтамасыз ету, сондай-ақ отынды тазарту және оны қозғалтқыш цилиндрлері бойынша біркелкі бөлу үшін арналған.
Дизель қоректендіру жүйесінің жұмыс приципі:
бактағы отын фильтр арқылы жанармай құю сорғысы, жанармай желісі, қайнаған сүзгіге дейін жоғары қысыммен отыннан кейін отын желісі жұқа сүзгіге жіберіледі;
қатты сүзгіде отын механикалық бөлшектерден және қалған қоспалардың жұқа сүзгісінен тазаланады;
сүзгіден отын жанармай сорғысына кіреді, онда жоғары қысымды отын желісі инжекторларға жеткізіледі, ал саптама жанармайды жану камераларына салады. Сорғыдан отын желісінен асып түсетін отын бөтелке сорғысына жалғасады;
қозғалтқыш цилиндрлерінде пайда болатын вакуумның әсерінен ауа атмосферадан сорылып, ауа тазалағыштан өту үш сатылы тазалаудан өтеді;
цилиндр басындағы каналдар арқылы кіріс құбырлар арқылы тазартылған ауа дизель цилиндріне түседі;
қозғалтқыш суық болған кезде қысылған ауаның жоғары температурасын қамтамасыз ету үшін әр қозғалтқыш камерасында жылтырату саңылаулары бар;
бұдан басқа, дизельді қозғалтқыш суық қозғалтқышты іске қосу үшін үдеткішпен жабдықталған, ол аспаптың панеліндегі түйме арқылы іске қосылады.
Дизельді қозғалтқыштың қоректендіру жүйесінің жұмыс циклітөрт тактіден тұрады:
енгізу (шашу тактісі);
сығу тактісі;
жұмыс жүрісі;
шығару тактісі.
Дизельді двигательдердің тағы бір ерекшелігі , жану қоспасы цилиндр ішінде өздігінен, қосылған ауа температурасының көмегімен тұтанады, Сондықтанда жанар майды цилиндр ішіне қысу процесінің соңында бүркіп береді.
Сору помпасы арқылы насосқа жеткізілетін жанармай мөлшері автоматты түрде өзгереді. Сору помпасының қалыпты өнімділігі - 1,5 л/мин, жанармай жеткізу қысымы - 0,15 МПа.
Дизельді двигательдердегі негігі құралға жоғарғы қысымды насос пен форсунка жатады.
Дизельді двигательдерде жанар май мөлшерін өзгерту арқылы жану қоспасының сапасын өзгертуді, арнаулы реттегіш арқылы іске асырады, яғни автомобильді жүргізуші тікелей жанармай насосына әсер етпей, реттегіш арқылы жанар майды мөлшерлеп отырады.Қоректендіру жүйесінің ең жиі кездесетін ақаулары: дизель двигательдерінің жанармай жүйесіне ауа неуі; жанармай өткізгіштердің және сүзгілердің ластануы; құрамы сәйкес келмейтін жанғыш қоспа түзілуі; жанармайдың форсункамен тозаңдану кезінде сапасы бұзылуы және жоғары қысымды насоста жанармай берілудің басталу бұрышының өзгеруі. Мұндай ақаулар болған жағдайда двигатель от алмайды, толық қуатын үдете алмай үзіліспен жұмыс істейді, түтіндеп немесе кенеттен тоқтап қалады.
Дизельді қозғалтқыштардың қоректендіру жүйесінің аспаптары және дизель отының негізгі көрсеткіштері
Дизель қозғалтқышының тамақтану жүйесі төмендегілерден тұрады:
отын багінен;
қатты және жұқа тазалау сүзгілері;
отын беретін сорғыдан;
төменгі қысымдағы сорғыштан;
жоғарғы қысымдағы сорғыштан;
бүріккіштерден;
отын желілерінен;
ауа тазалығыштан;
шығару газ құбыры.
Дизель отынын керосин-газ май фракцияларынан мұнайды тікелей айдау арқылы алады.
Дизельді отынның негізгі көрсеткіші - жану камерасында жанармайдың жануы мүмкіндігін сипаттайтын цетандық сан. Дизель отынының тұтану температурасы 70 °C-тан жоғары болмауы керек. Дизельді отын бензинге қарағанда үнемді және экологиялық таза.
Дизель отынның үш түрі шығарылады:
Ж (жазғы);
Қ (қысқы);
А (арктикалық).
IV. Бағалау
А) Студенттерге жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою;
Б) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
Сұрақтар мен тапсырмалар
Дизель қоректендіру жүйесінің жұмыс приципі ?
Дизельді двигательдердегі негігі құралдырына нелер жатады?
Дизель қозғалтқышының тамақтану жүйесі?

В) Студенттердің тапсырма жауаптары бойынша баға қою.
V. Үй тапсырмасын беру
Үй тапсырмасы
Жаңа сабақты оқып, пысықтау.
Сұрақтар мен тапсырмаларға жазбаша және электронды түрде жауап беру.

Ұқсас жұмыстар
Жоғары қысымды жанармай сорғылары
Форсунка және отын өткізгіштер
Студенттерге жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою
Редуктор - буландырғыштың мақсаты
Дизельді қозғалтқышты автокөліктерді пайдаланылған газдардың түтеуіне тексеру
Қоректендіру жүйесіне ТҚК дегі талаптар
Сұрақтар мен тапсырмалар. САБАҚ БАРЫСЫ
Карбюраторлы қоректендіру жүйесі
Қоректендіру жүйесінің приборлары
Бүрку жуйесі бар қозғалтқыштың отын беру жүйесін тексеру
Пәндер