Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Редуктор - буландырғыштың мақсаты
Сабақтың тақырыбы: Сұйытылған газда істейтін двигатель жүйесі.
Топтар
Аэл 9-191
Сабақ өтетін күн
САБАҚ БАРЫСЫ
І Ұйымдастыру бөлімі:
А) <<Топтық>> ашылған чатқа кіру;
Б) Чатқа оқытушы өзінің пәнін кесте бойынша жариялау;
В) Оқушылардың чатқа қосылғанын тексеру, қадағалау;
Г) Өтетін сабақтың тақырыбын чатқа жазу;
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
А) Өткен тақырып бойынша үй тапсырмасын сұрау;
Б) Орындалған үй тапсырмаларын чат арқылы электронды қабылдау
В) Студенттерге үй тапсырмасынан сұрақтар қою;
Жоғары қысымды жанармай сорғылары жұмыс приципі ?
Жоғары қысымды жанармай сорғылары құрылысы?
Форсунка қызметі және құрылысы?
Г) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
ІІІ Жаңа оқу материалын баяндау (Электронды түрде: мәтін, сурет, видео)
Сұйылтылған газ - бұл газ тəрізді сұйық күйден 50 ° C-қа дейін жəне 1,6 МПа қысым кезінде өтетін газ.
Газды ауамен жақсы араластырудың арқасында, газды ауа қоспасы сұйық жанармаймен ауаның қоспасынан гөрі біртекті болады. Газ ауа қоспасы жоғары жану дəрежесіне ие, жану кезінде көміртек тотығы мен басқа ластаушы заттарды айтарлықтай азайтады. Газ қозғалтқыштарының жұмыс тəжірибесі көрсеткендей, қозғалтқыш жұмыс істеп тұрған кезде көміртектің құрамы төмендейді, конденсация жоқ, тиісінше, майлаудың сұйылтуы, оның нəтижесінде қозғалтқыш компоненттерінің тозуы азаяды. Сұйық жəне газ тəрізді отынға арналған қозғалтқыштардың жұмыс процестері негізінен бірдей екенін атап өткен жөн. Арасындағы айырмашылық ауа ағыны араласуының жану жылдамдығының төмендеуіне əкеп соқтырады, соның салдарынан от алдыратын уақытты ұлғайту қажет, сонымен қатар қоспаның құрамын жəне оны сыртқы қоспаны қалыптастыратын қозғалтқыштар үшін оны дайындау əдісін өзгерту керек.
Газ тəрізді жанармаймен жұмыс істеу үшін қозғалтқыштың қуат жүйесі негізгі электр жүйесімен (бензин немесе дизель) параллель қосылған жəне қуат жүйелерін ауыстыру қозғалтқышты тоқтатпай орындалады.
Жалпы жағдайда, газ тəріздес жанармайдағы қуат жүйесі газ сақтау баллонынан тұрады; газдың екі сатылы редукторы; жылытқыш жəне буландырғыш; сүзгілер, жалғастырушы құбырлар; ажыратқыштар жəне басқару құрылғылары.
Сығымдалған газбен жұмыс істейтін қозғалтқыштың электрмен жабдықтау жүйесінде , жоғары қысымдағы газ баллондарда болады, ол газ құбыры арқылы , шығын клапаны арқылы , жылытқыш жəне сүзгі арқылы редукторға түседі. Газдың қысымы төмендегенде ылғалдың мұзға айланбауын болдырмау үшін газды қыздыру қажет. Редуктордағы газдың қысымы 0,1 МПа дейін азаяды, содан кейін газ өлшеу қондырғысы арқылы карбюратор-араластырғышқа ағып барады, мұнда жанғыш қоспасы пайда болады. Редуктордың жүктеу құрылымы арнайы құбыр арқылы қозғалтқыштың кіріс құбырына қосылады.
Баллонда сұйытылған газ бар, оның мөлшері деңгей көрсеткіші бойынша бақыланады. Электромагниттік клапаны қосылған кезде сұйылтылған газ, қозғалтқыштың салқындату жүйесін сұйықтықпен қыздыратын, баллоннан буландырғышқа кіреді. Сұйылтылған газ буланады жəне екі сатылы редукторға түседі, онда оның қысымы 0,1 МПа дейін төмендейді, содан кейін газ карбюратор-араластырғышқа енеді. Газ қысымын бақылау манометрмен қамтамасыз етіледі.
Екі сатылы төмен қысымды редуктор газбен жұмыс істейтін қуат беру жүйесінде өте маңызды . Редуктор-буландырғыштың мақсаты - араластырғышқа кіру кезінде тұрақты газ қысымын автоматты түрде азайту жəне ұстау (шамамен 0,1 МПа); кішігірім (шамамен 100 Pa) артық қысымның жұмыс істейтін қозғалтқышын ұстау; қозғалтқыш тоқтаған кезде газ беру тоқтатылады.
Редукторлы-буландырғыш үшін жылу көзі - қозғалтқыштың салқындату жүйесіндегі сұйықтықтың қызметі. Редуктор-буландырғыш екі төмендету сатысынан, разрядтау құрылғысынан, буландырғыштан жəне іске қосу-шығару жүйесінен тұрады. Редуктор келесідей жұмыс істейді. Магистральдан газ бірінші сатыдағы Б қуысына ағып, артық қысым қалыптастырады. Қысым айырмашылығының нəтижесінде (E қуысы атмосфераға қосылған), диафрагма ауытқып, серіппесінің күшін жояды жəне клапанды тұтқаны арқылы жауып тастайды; Б қуысында тұрақты жоғары қысым (0,18 ... 0,2 МПа) орнайды.
Қозғалтқышты іске қосқан кезде, араластырғыш камерада сиретудің салдарынан Ж қуысында жəне, тиісінше, диафрагма майысып, серіппені қысып, бос тұру клапанын ашады. Б қуысынан газ B қуысына аусыады жəне кеңейеді. B қуысында тұрақты газ қысымы 0,005,0.01 МПа ұсталады, ол арқылы газ карбюратор-араластырғышқа енеді. Тұрақты қысым клапанды жабу арқылы орындалады : қысым төмендегенде - серіппенің əрекетімен, қысымның жоғарылауы кезінде - диафрагманың майысуына байланысты болады.
Бос тұрған кезде, газ Б қуысына реттегіш бұранданың тесігі арқылы арнамен, клапанды айналып өтіп, В қуысына енеді. Осылайша, түсіру құрылғысы арқылы газ B қуысында 0,01 МПа тұрақты қысымын сақтайды, мұнда газ карбюратордың дроссельдеу кеңістігіне енеді.
Қозғалтқышқа жүктеме күшейген кезде, карбюратор диффузорындағы қысым артады, ал B қуысының қысымы азаяды. Клапан 15 көп мөлшерде ашылады, сəйкесінше кіріс газының мөлшері артады. Г қуысының сиретілуі жоғарыласа, онда диафрагма 1 көбірек майысады, яғни, В қуысындағы газдың шығыны жəне клапанның ағын аймағын ұлғайтады. Ж қуысында сиретілудің бір мезгілде өсуі диафрагманы майыстырады, газдың қосымша үлесі, клапанды айналып өтіп, Б қуысына өтуіне жол ашады. Осылайша, қозғалтқыштың жүктемесі артып, газ шығыны артады.
Шығыс жəне толтыру бұрандаларының құрылымы бірдей, ең бастысы, ерекше назар аударатын нəрсе - қосылған жерлердің жəне бұранда толық жабылған кездегі тығыздық. Тығыздық барлық қосылыстарды сабандаумен тексеріледі. Газ көпіршіктерінің болуына жол берілмейді. Жоғары қысымды газ құбырлары негізінен мыс құбырдан жасалады, қосылулардың тығыздығы <<конустық муфта>> ниппельді қосылуымен жүзеге асырылады. Ниппельді пісіру жəне пісіру құбырларының ұштарын жағуға жол берілмейді.
Шланг қосылымдары тек төмен қысымды желілерде ғана пайдаланылады, ал таспа қысқыштары қосылым үшін қолданылады.
IV. Бағалау
А) Студенттерге жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою;
Б) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
Сұрақтар мен тапсырмалар
Сұйытылған газда істейтін двигатель жүйесі жұмыс приципі ?
Сығымдалған газбен жұмыс істейтін қозғалтқыштың электрмен жабдықтау жүйесі
Редуктор-буландырғыштың мақсаты?
В) Студенттердің тапсырма жауаптары бойынша баға қою.
V. Үй тапсырмасын беру
Үй тапсырмасы
Жаңа сабақты оқып, пысықтау.
Сұрақтар мен тапсырмаларға жазбаша және электронды түрде жауап беру.
Топтар
Аэл 9-191
Сабақ өтетін күн
САБАҚ БАРЫСЫ
І Ұйымдастыру бөлімі:
А) <<Топтық>> ашылған чатқа кіру;
Б) Чатқа оқытушы өзінің пәнін кесте бойынша жариялау;
В) Оқушылардың чатқа қосылғанын тексеру, қадағалау;
Г) Өтетін сабақтың тақырыбын чатқа жазу;
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
А) Өткен тақырып бойынша үй тапсырмасын сұрау;
Б) Орындалған үй тапсырмаларын чат арқылы электронды қабылдау
В) Студенттерге үй тапсырмасынан сұрақтар қою;
Жоғары қысымды жанармай сорғылары жұмыс приципі ?
Жоғары қысымды жанармай сорғылары құрылысы?
Форсунка қызметі және құрылысы?
Г) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
ІІІ Жаңа оқу материалын баяндау (Электронды түрде: мәтін, сурет, видео)
Сұйылтылған газ - бұл газ тəрізді сұйық күйден 50 ° C-қа дейін жəне 1,6 МПа қысым кезінде өтетін газ.
Газды ауамен жақсы араластырудың арқасында, газды ауа қоспасы сұйық жанармаймен ауаның қоспасынан гөрі біртекті болады. Газ ауа қоспасы жоғары жану дəрежесіне ие, жану кезінде көміртек тотығы мен басқа ластаушы заттарды айтарлықтай азайтады. Газ қозғалтқыштарының жұмыс тəжірибесі көрсеткендей, қозғалтқыш жұмыс істеп тұрған кезде көміртектің құрамы төмендейді, конденсация жоқ, тиісінше, майлаудың сұйылтуы, оның нəтижесінде қозғалтқыш компоненттерінің тозуы азаяды. Сұйық жəне газ тəрізді отынға арналған қозғалтқыштардың жұмыс процестері негізінен бірдей екенін атап өткен жөн. Арасындағы айырмашылық ауа ағыны араласуының жану жылдамдығының төмендеуіне əкеп соқтырады, соның салдарынан от алдыратын уақытты ұлғайту қажет, сонымен қатар қоспаның құрамын жəне оны сыртқы қоспаны қалыптастыратын қозғалтқыштар үшін оны дайындау əдісін өзгерту керек.
Газ тəрізді жанармаймен жұмыс істеу үшін қозғалтқыштың қуат жүйесі негізгі электр жүйесімен (бензин немесе дизель) параллель қосылған жəне қуат жүйелерін ауыстыру қозғалтқышты тоқтатпай орындалады.
Жалпы жағдайда, газ тəріздес жанармайдағы қуат жүйесі газ сақтау баллонынан тұрады; газдың екі сатылы редукторы; жылытқыш жəне буландырғыш; сүзгілер, жалғастырушы құбырлар; ажыратқыштар жəне басқару құрылғылары.
Сығымдалған газбен жұмыс істейтін қозғалтқыштың электрмен жабдықтау жүйесінде , жоғары қысымдағы газ баллондарда болады, ол газ құбыры арқылы , шығын клапаны арқылы , жылытқыш жəне сүзгі арқылы редукторға түседі. Газдың қысымы төмендегенде ылғалдың мұзға айланбауын болдырмау үшін газды қыздыру қажет. Редуктордағы газдың қысымы 0,1 МПа дейін азаяды, содан кейін газ өлшеу қондырғысы арқылы карбюратор-араластырғышқа ағып барады, мұнда жанғыш қоспасы пайда болады. Редуктордың жүктеу құрылымы арнайы құбыр арқылы қозғалтқыштың кіріс құбырына қосылады.
Баллонда сұйытылған газ бар, оның мөлшері деңгей көрсеткіші бойынша бақыланады. Электромагниттік клапаны қосылған кезде сұйылтылған газ, қозғалтқыштың салқындату жүйесін сұйықтықпен қыздыратын, баллоннан буландырғышқа кіреді. Сұйылтылған газ буланады жəне екі сатылы редукторға түседі, онда оның қысымы 0,1 МПа дейін төмендейді, содан кейін газ карбюратор-араластырғышқа енеді. Газ қысымын бақылау манометрмен қамтамасыз етіледі.
Екі сатылы төмен қысымды редуктор газбен жұмыс істейтін қуат беру жүйесінде өте маңызды . Редуктор-буландырғыштың мақсаты - араластырғышқа кіру кезінде тұрақты газ қысымын автоматты түрде азайту жəне ұстау (шамамен 0,1 МПа); кішігірім (шамамен 100 Pa) артық қысымның жұмыс істейтін қозғалтқышын ұстау; қозғалтқыш тоқтаған кезде газ беру тоқтатылады.
Редукторлы-буландырғыш үшін жылу көзі - қозғалтқыштың салқындату жүйесіндегі сұйықтықтың қызметі. Редуктор-буландырғыш екі төмендету сатысынан, разрядтау құрылғысынан, буландырғыштан жəне іске қосу-шығару жүйесінен тұрады. Редуктор келесідей жұмыс істейді. Магистральдан газ бірінші сатыдағы Б қуысына ағып, артық қысым қалыптастырады. Қысым айырмашылығының нəтижесінде (E қуысы атмосфераға қосылған), диафрагма ауытқып, серіппесінің күшін жояды жəне клапанды тұтқаны арқылы жауып тастайды; Б қуысында тұрақты жоғары қысым (0,18 ... 0,2 МПа) орнайды.
Қозғалтқышты іске қосқан кезде, араластырғыш камерада сиретудің салдарынан Ж қуысында жəне, тиісінше, диафрагма майысып, серіппені қысып, бос тұру клапанын ашады. Б қуысынан газ B қуысына аусыады жəне кеңейеді. B қуысында тұрақты газ қысымы 0,005,0.01 МПа ұсталады, ол арқылы газ карбюратор-араластырғышқа енеді. Тұрақты қысым клапанды жабу арқылы орындалады : қысым төмендегенде - серіппенің əрекетімен, қысымның жоғарылауы кезінде - диафрагманың майысуына байланысты болады.
Бос тұрған кезде, газ Б қуысына реттегіш бұранданың тесігі арқылы арнамен, клапанды айналып өтіп, В қуысына енеді. Осылайша, түсіру құрылғысы арқылы газ B қуысында 0,01 МПа тұрақты қысымын сақтайды, мұнда газ карбюратордың дроссельдеу кеңістігіне енеді.
Қозғалтқышқа жүктеме күшейген кезде, карбюратор диффузорындағы қысым артады, ал B қуысының қысымы азаяды. Клапан 15 көп мөлшерде ашылады, сəйкесінше кіріс газының мөлшері артады. Г қуысының сиретілуі жоғарыласа, онда диафрагма 1 көбірек майысады, яғни, В қуысындағы газдың шығыны жəне клапанның ағын аймағын ұлғайтады. Ж қуысында сиретілудің бір мезгілде өсуі диафрагманы майыстырады, газдың қосымша үлесі, клапанды айналып өтіп, Б қуысына өтуіне жол ашады. Осылайша, қозғалтқыштың жүктемесі артып, газ шығыны артады.
Шығыс жəне толтыру бұрандаларының құрылымы бірдей, ең бастысы, ерекше назар аударатын нəрсе - қосылған жерлердің жəне бұранда толық жабылған кездегі тығыздық. Тығыздық барлық қосылыстарды сабандаумен тексеріледі. Газ көпіршіктерінің болуына жол берілмейді. Жоғары қысымды газ құбырлары негізінен мыс құбырдан жасалады, қосылулардың тығыздығы <<конустық муфта>> ниппельді қосылуымен жүзеге асырылады. Ниппельді пісіру жəне пісіру құбырларының ұштарын жағуға жол берілмейді.
Шланг қосылымдары тек төмен қысымды желілерде ғана пайдаланылады, ал таспа қысқыштары қосылым үшін қолданылады.
IV. Бағалау
А) Студенттерге жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою;
Б) Студенттерден ауызша түрде қабылдау;
Сұрақтар мен тапсырмалар
Сұйытылған газда істейтін двигатель жүйесі жұмыс приципі ?
Сығымдалған газбен жұмыс істейтін қозғалтқыштың электрмен жабдықтау жүйесі
Редуктор-буландырғыштың мақсаты?
В) Студенттердің тапсырма жауаптары бойынша баға қою.
V. Үй тапсырмасын беру
Үй тапсырмасы
Жаңа сабақты оқып, пысықтау.
Сұрақтар мен тапсырмаларға жазбаша және электронды түрде жауап беру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz