Білімнің педагогикалық аспектісі - Оқушыларға ғылымды

ПЕД 300 АЛФАВИТ ворд

ПЕДАГОГИК -300 -АЛФАВИТ

  1. Lessonstudy кезеңдерінің бірі-«Қатысушылардың өткізілген сабақ бойынша оқушылардың оқу үдерісіне қатысты барлық нәтижелерін жүйелеп, талдауы». Осыдан кейінгі кезең -Зерделенген мәселелерді негізге ала отырып, келесі Lesson Study-ді жоспарлау

ААА

  1. «Ақпаратты тарату және мәселелерді шешу мақсатында ой бөлісу» сипаттамасына тән білімді игеру үлгісі (Александр) -Талқылау
  2. Авторитарлы тәрбие, либералды тәрбие, демократиялық тәрбие, еркін тәрбие. Қандай белгілер бойынша жіктелген-Өзара қарым-қатынас стилі бойынша
  3. Адам тәжірбиесінің толық тізімі алғаш сақталатын жады түрі-Эпизодты
  4. Адамгершілік тәрбиесі-Жалпы адамзаттық құндылықтарды игеру
  5. Адамгершілік, еңбек, ақыл-ой, физикалық тәрбие-бұл-Тәрбиенің бағыты
  6. Адамзаттың жинақтаған тәжірбиесі, заттармн құбылыстарды, табиғатпен қоғам заңдарын тану нәтижесі -Білім
  7. Адамгершілік тәрбиесінің міндеттері-Адамдарға құрмет сезімін дамыту
  8. Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі, есінде сақтауы және қайта жаңыртуы ол-Білім
  9. АКТ қолдануда «көрсету» оқыту аспектісін қолданудың мысалы-Оқу және талқылау мақсатында оқушылардың жұмыстарды алмастыруы
  10. Александердің зерттеуіне сәйкес диалогтың бес үлгісіндегі механикалық есте сақтау- Үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды жаттау
  11. Ата-анасынан ұрпақтарына қандайда бір белгілердің, ерекшеліктердің берілуі-Тұқым қуалаушылық
  12. Аударма жасау, интерпретация, экстраполицияны қамтитын Блум таксономиясының кезеңі- Түсіну

БББ

  1. Б. Синнер көз қарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру, лайықсыз қылықтарын елемеу немесе жаза қолдану- Операннты шарттылы
  2. Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі-Оқушылардың өзін-өзі бағалауға қатыстырылуы
  3. Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы-Алынған мәліметтердің мәнін анықтау
  4. Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Интерпретация» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті-Оқушының жауабын критерийге сәйкестендіру
  5. Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қадағалау» сипаттамасына сәйкес мұғалімнің әрекеті-Оқушының сұраққа жауабын тыңдау
  6. Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қорытынды сипаттамасына тән мұғалім әрекетін көрсетіңіз-Оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау

20. Бағалаудың қай түрінде бір оқушының жетістіктерінің белгіленген нормаларымен немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қолжеткізген деңгейі мен арақатынасы салыстырылған соң қорытынды жасалады-Оқуды бағалау

21. Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау жасай алады деген түсінікке негізделген оқыту ортасы-Оқушыға бағдарланған

22. Балаларды сүйетін, жүрек қалауымен әрбір педагогтың қолжетерлік тәрбие мен оқытуда тұрақты жетілдіріп отыратын өнер-Педагогикалық шеберлік

23. Баланы озықтиярымен оқыту бұл-Педагогикалық жаңашылдықтың идеясы

  1. «Бастаған істі аяғына дейін жеткіз, өз әрекетіңді жоспарла» ережесі қай принципке жатады -Жүйелілік

25. Бейнелеу көрнектілігіне жатады-Макет

26. Белгілі бір жаңа енгізілімнің тиіміділігіне баға беретіндей нақты критерий-Жаңашылдық

27. Белгілі бір тапсырманы орындаудың алдын алагерілетін алгоритмдерін нақты пайдалануға негізделген ойлаудың түрі-Репродуктивті

28. Берілген мысал сұрақ қоюдың қайсысына тән? Асқар, ережені жақсы айттыңы. Енді мысал келтіре аласызба?-Сынақтан өткізу

29. Білім алушы мұғалімнің басқаруынан тәуелсіз болатын типті жүйенің сипатын көрсетіңіз -Жұмыстың құндылығын айқындап, мақсатын, орындалу ұзақтығын, нәтижесін- белгілейді

30. Білім беру мазмұны-Ғылыми білімдер, іскерліктермен дағдылар жүйесі

31. Білім беру мазмұнын анықтайтын нормативтік құжаттар -Білім бері стандарты

32. Білім берудегі инновациялық процесстердің педагогикалық маңызды проблемасы- Озық педагогикалық тәжірбиені зерттеу, жинақтау және тарату

33. Білімді іс-әрекет негізінде қабылдап, оның өмірмен және практикамен байланысын тереңдету-Белсенділік

34. Білімнің педагогикалық аспектісі-Оқушыларға ғылымды оңтайлы түсіндіру тәсілі

35. Бірегей, жоғары сапалы және дана нәтижелер шығатын тұлға аралық және тұлға ішілік күдеріс -шығармашылы

36. Бітіруші түлектерге ұлттық бірыңғай тестілеу өткізудегі бағалаудың мақсаты-Стандартты бақылау және орындау

37. Білім таксономиясына сәйкес жаңа үлгідегі әр түрлі тәсілдермен элементтерді қиыстыру арқылы ақпаратты жүйелеу деңгейі-Жинақтау

38. Бұл өлшемге тән оқушыларда "қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу" байқалады-Күрделілікке деген сүйіспеншілік

39. Бұл үдеріс арқылы оқушылар түсіну, бақылау, оқу тәжірибесіне қадағалау қабілетін дамытады- Метатану

ВВВ

40. В. В. Давыдов бойынша оқу іс-әрекетінің басты нәтижесі-Теориялық сана мен ойлау

ҒҒҒ

41. Ғылыми-жаратылыс пәндері-Физика, математика, химия, биология

42. Ғылыми білімді игеру, арнайы және жалпы білімділік іскерлікпен дағдыларды қалыптастыру оқытудың қай функциясына жатады?-Білімділік

43. Ғылыми педагогикалық тәжірибеге баға беруде басшылыққа алынатын жаңашылдық- Инновацияның негізгі крийтерилері

44. Дарынды және талантты балаларды анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алуымен ерекшеленетін оқушының өлшемі -Ойлау қабілетінің жылдамдығы

ДДД

45. Дарынды және талантты балаларды анықтауды "өз білімін жетілдіру" өлшемін сәкес келетін балаларда көрініс табатын ерекшелік -Олар өздерінің оқуларын реттей алады

46. Дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші кезеңі (Ренцулли мен Райс) -Жалпы зерттеу жаттығулары

47. Дарынды және талантты оқушылардың таландыруға қатысты сипаттамасын көрсетіңіз-Өзін-өзі сынайды, бағалай алады

48. Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша "Оқуда және проблемаларды шешуде балама шешімдерді көріп, қабылдай алады" деп анықталған өлшем-Икемділік

49. Дәйектілікті дамытуда АКТ қолдану және оқыту аспектісінің мысалы-Талдау және бағалау

50. Дж. Флейвелл бойынша, оқушыға білиеген тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрсада, тапсырманы орындай алмауы-Өнімділік тапшылығы

51. Дидактиканың нақты түсініктері-Сабақ беру, оқыту, білім беру, оқу

ЕЕЕ

52. Ең үздік оқушыларды анықтайтын өлшемдерінің ішіне икемділік сипаттамасына сәйкес келетінін көрсетіңіз -Тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп, қабылдай алады

53. Ең үздік оқушыларды анықтауға көмектесетін сипаттамалар ішінен "ақпаратты толықтырып, олардың қайшылықтарын анықтай алатын және оның мәніне тез жететін" өлшем-Мәселені шешу

54. Ең үздік оқушыларды анықтаудағы "өз білімін жетілдіру" сенімді өлшемнің сипаттамасы-Олар өздерінің оқуларын реттей алады

55. Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік сенімді өлшемнің сипаттамасы-Басқаларға қарағанда ойлау қабілеттері жақсы ұйымдастырылған

56. Есте сақтайтын ақпаратты танымал жерлермен байланыстырып елестетуге негізделген?-Орын әдісі

ӘӘӘ

57. Әр сабаққа дайындалу үшін ең алдымен оның мақсатын анықтауды талап ететін принцип- Мақсаттылық

58. Әрқайсысында анықталған тапсырмаларды шешетін әр түрлі және қайталанатын істердің көмегімен оқушылардың оқу іс-әрекетін басқару әдісі-Жаттығу

59. Әрқашанда пайымдау, қорыту және дәлелдеуді талап ететін оқу әдісі-Түсіндіру

ЖЖЖ

60. Жағымсыз істердің алдын алатын, өзінің және басқалардың алдында кінәлі сезінуге шақыратын әдіс-Жазалау

61. Жазалау әдісі-Келеңсіз қылықтарды шектеп, тежеу үшін қолданылатын педагогикалық ықпал

62. Жазалау әдістерін таңдауда ескеретін жағдайлар-Оқушының жасы

63. Жаңа білімдерді, әдістерді және ережелерді түрлі нұсқада пайдалану. Блум таксономиясының қай қадамына сәкес -қолдану

64. Жаңа оқулықтың пәнді оқытудағы тиіміділігін тәжірибе жүзінде сынақтан өткізудегі бағалау мақсаты-Бағдарлама мазмұнын бақылау

65. Жарыс әдісі-Өз нәтижесін басқалармен салыстыра отырып, тұлға қасиеттерін қалыптастыру және бекіту

66. Жаттап алынған білімді тексеруге арналған сұрақ-Төмен дәрежелі

67. «Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар-Сайтта ақпаратты жариялайды

68. «Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар-Электронды поштаны қолданады

69. «Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар-Электронды тасығышқа ақпаратты сақтайды

70. «Жеңілден ауырға, белгіліден белгісізге, қарапайымнан күрделіге» деген ереже қандай принципке жатады -Бірізділікпен жүйелілік

71. Жеке адамның қалыптасуындағы жетекші фактор Отбасы

72. Жеке балаға, сондай-ақ тұтас ұжымға тәрбиелік әсер етуге таңдаған әдістемелерді жүзеге асыратын білім, шеб ер-Педагогикалық технология

73. Жеке тәжірибенің дамуы, басқалар жасаған тәжірибені және ғылыми басылымдарды меңгеру, қателер мен сынақтар әдісі, эксперимент-Мектепті жаңарту жолдары

74. Жеке тәжірибенің қағидалары, жалпы ережелер, оймен ойлау, оқиғамен кейбір жағдайлар туралы еске алуың бір бөлігін айқындайтын жады түрі. -Сематикалық

75. Жеке тулғаны дамыту, базалық мәдениетін қалыптастыруда негізгі құрал болып табылады -Білім беру

76. Жекелкп оқыту-Оқушылардың дербес ерекшеліктерін ескере отырып оқыту процесін ұйымдастыру

77. Жетекші іс-әрекеті ойын болып табылатын жастық даму кезеңі-Мектепке дейінгі жас

78. Жинақталған мәліметтерді талдау, саралау жинақтау және бағалау сияқты динамикалы күдерістер жүретін жады түрі -Жұмыс

79. Жорамалдарды растау, тексеру үшін деректерді жинау АКТ қолдану мен оқыту аспектісінің мысалы болып табылады-Тестілеу және растау

ЗЗЗ

80. Зерттеу тәжірибелеріне сүйене отырып, педагогикалық жаңалықтардың мынадай критерийлер жиынтығын анықтауға болады -Жаңашылдық, оптималдық, жоғары нәтижелілік, тәжірибеде шығармашылық пен қолдану мүмкіндігі.

81. Зерттеушілік әңгіме жүргізу кезінде оқушылардың әрекеті-Айтқандарын дәлелдейді

ИИИ

82. Идея қайталанады және жасалады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейтін әңгіме түрі -Кумулятивтік әңгіме

83. Инновациялық білім беру үдерісінің негізінде педагогиканың басты мәселесі -Педагогикалық тәжірибені зерттеу және психологиямен педагогика ғылымының жетістіктерін тәжірибеге жеткізу

84. Инновациялық педагогикалық технологиялар -Мұғалімдердің даралығын жетілдіру, оларға кәсіби іс - әрекет аумағында жаңашылдық тұрғысынан шығармашылықпен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін арнайы білім, білік және дағдының көмегімен меңгеру арқылы мұғалім шеберлігін қалыптастыру

85. Инновациялық процестердің маңызды проблемасы ол-Педагогикалық - психологиялық ғылымдардың жетістігін практикаға енгізу

ІІІ

86. Іс-әрекеттер арқылы дамитын білімі сақтау жадысы-Рәсімдік

87. Іс-әрекетті зерттеу тәсіліндегі басты үрдіс -Сабақты зерттеу

88. Іс-әрекетті зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны-Міндеттеме алу

89. Іс-әрекеттегі зерттеу үдерісіне ықпалдастыру нәтижесі -Оқышының оқу тәжірибесін жақсартады.

ККК

90. Компьютерлік бағдарламалауда құжаттарды ашу және мұрағаттау үдерістерін білуді қамтитын білім саласы- Технологиялық білім

91. Көру(визуальды), есту(аудиалды) құралдары арқылы оқушылардың сезім мүшелеріне әсер ететін оқыту принципі- Көрнекілік

92. «Көпіршелер» деп саналу үшін оқыту мен оқуда қарастырылатын жағдайдың бірі-Оқушыларға өз бетінше орындай алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік беру

93. Курс тарауы аяқталғаннан кейін оқушыларың өз бетімен орындайтын лабораториялық жұмысының кешендісі Практикумдар

ҚҚҚ

94. Қазақ балаларының оқыту, оларға білім беру мәселелерін көтерген кім-Ы. Алтынсарин

95. Қайта тәрбиелеу адамның қандай қасиеттерін жоюдан басталады-Жағымсыз

96. Қалай жүгіру, шанышқыны қолдану, қаламмен жазу туралы білімімізді сақтауға жауап беретін жады түрі - Рәсімдік

97. Қоғамдық түрдегі тәрбие принципінің талаптары -Азаматты тәрбиелеу

98. қолдану ерекшелігімен орнына байланысты жаңалық енгізудің түрлері-Технологиялық, әдістемелік, ұйымдастырушылық

99. Құқықтық тәрбие негізі-Отбасы

100. Құқықтық тәрбие нәтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады-Құқықтық сананы қалыптастыру деңгейі

101. Қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылатын оқушыларға тән өлшем- Күрделілікке деген сүйіспеншілік

ЛЛЛ

102. Л. С. Выготский зерттеулерінің теориялық атауы-Мәдени-тариха даму теориясы

103. Л. Шульман құзырлы мұғалімге тән үш белгіні көрсеткен. Соның бірі болып табылатын оқытудың тәліжибелік дағдыларнының сипаттамасы-Оқушылардың білімін бағалау, ынталандыру, сабақты жоспарлау әдістемелерін меңгеруі

104. Латын тілінен аударғанда «бағалау» термині-«білім алу»

МММ

105. М. Чиксентмихайың «өзіндік мақсат» сызбасы бойынша дағдысы жоғары оқушыға төмен міндет қоюдың нәтижесі Зерігу

106. Мақсатты аудитория сипатымен бағалау стратегияларын білуді қамтитын білім саласы-Пеагогикалық білім

107. Мектеп бітіруші түлектерге мемлекеттік емтихан өткізудегі бағалаудың мақсаты-Стандартты бақылау және орындау

108. Мектеп жағдайында пайдаланып, арнайы құралдармен жабдықталған кабинеттерде мұғалімнің басшылығымен оқушылардың табиғи құбылыстарды, заттарды зерттеуін қамтитын оқыту әдісі-Лабораториялық жұмыс

109. Мектеп шеберханасында, оқу-тәжірибе участігінде, оқушылардың өндірістік бригадаларында оқытуы іске асыруға болады-Практикалық жұмыстар

110. Мектептен және сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастырушының міндетіне жатпайды-Сабақ кестесін жасау

111. Мемлекет саясатының өзекті мәселелерінің бірі -Халыққа білім беру ісін жетілдіру

112. Меңгерген біліммен өмірлік тәжірибе негізінде тез, нақты, саналы орындалатын практикалық және теориялық іс-әрекетке даярлық-білік

113. Метатануды өлшеудің екінші өлшемі-Тапсырмаға бағытталған

114. Мұғалім басты тұлға болу үшін оған қойылатын талаптар-Педагогикалық әдеп және ұстаздық шеберлік

115. Мұғалңм іс - әрекетінің нәтижелілігі-Тиімділігімен анықталады

116. Мұғалім қызметінегі оң нәтижелердің барынша тұрақтылығын білдіретін педагогикалық инноварцияның критерийі-Нәтижелілік

117. Мұғалім қызметіндегі сындырлы оқыту теориясына сәйкес маңызды басымдықтардың бірі -Оқушылардың сабақты қабылдау ерекшеліктерін түсіну

118. Мұғалім қызметінің инновациялық бағыттылығы-Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нәтижесін педагогикалық қызметтің тәжірибесінен

119. Мұғалім өз пәнінен оқушының тұлғасын қалыптастыру құралына, өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту және өздігінен білім алу құралдарына айналдыра алатын білімдік деңгей-іс-әрекетпен мінез құлықты жүйелік модельдеуші деңгей

120. Мұғалім педагогикалық іс-әрекет құралдары мен тәсілдерін пайдалануда ескішілдік танытатын стиль- Пайымдаушы - әдісқойлық стильі

121. Мұғалім сабақты жоспарлауды -Әрбір жеке сабақтың тақырыптық жоспарға сәйкестігін нақтылаудан бастауды

122. Мұғалім тәжірибесі аймағында білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастықтағы педагогикалық тәсіл- Сабақты зерттеу

123. Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қаағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік-Оқушының оқу материалын меңгеру тереңдігін байқау

124. Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қаағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік-Өзінің сабақты түсіндіруімен қойған сұрақтарына оқушылардың жауабын реакцияларын қабылдау.

125. Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қаағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік -Балаларың психофизикалық күйлерін байқау.

126. Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қаағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік-Оқушының жеке дара бейіміліктерімен қабілеттерін байқау.

127. Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қаағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік-Оқушының материалды түсінуін, жұмыс қарынын байқау.

128. Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік -Сабақ барысында өзінің мінез құлқымен сөйлеуін қадағалау.

129. Мұғалімдердің белгілі бір тәсілді қалай дамытуға болатындығын анықтау мақсатында оқушылардың оқу дерісін зерелеу-Сабақты зерттеу

130. Мұғалімнің инновациялық іс әрекеті-Озық педагогикалық тәжірибелерді оқу тәрбие үрдісіне енгізу.

131. Мұғалімнің қандай жоспарында оқушылардың әр түрлі сыныптан тыссыз әрекеттері және басқа іс-шараларын көрсетеді-Сынып жетекшісінің тәрбие жұмыс жоспарында.

132. Мұғалімнің озық педагогикалық тәжірибесінің жай тәжірибеден артықшылығы-Логикасы, әдісі, тәсілі жағынан ерекше тиімді нәтиже береді.

133. Мұғалімнің сабаққа дайындағының бірінші кезеңі-Сабақтарды тақырып бойынша жоспарлау.

134. Мұғалімнің субьект пен жүргізуші, әдіскер, зерттеуші, оқушылардың іс- әрекетін ұйымдастырушы ретінде қарастырылуы -Кәсіби педагогикалық позициялар

135. «Мұғалім сабақта білім әлі мені терезе ашып қоймай, өзіне де көрсетеді, оқушылар алдында өзінің рухани әлемін, рухани байлығына ашады»-В. А. Сухомлинский

136. «Мұғалімдерге ең тамаша міндет жүктелген, Күн астында одақ тұрған еш нәрсе жоқ» деп жазған-Я. А. Коменский

ННН

137. Н. Мерсер балалардың сыныпта талқылау кезінде өз сөздерін дәйектеуінің үш түрін анықтаған. Соның ішінде зерттеушілік әңгіме сипаттамасын көрсетіңіз-Ұсыныстар сын тұрғысынан ойлау арқылы жалғасады.

138. Н. Мерсер зерттеуіне сәйкес, қатысушылар өзгелер ұсынған қандайда болсын идеяларды төзімділікпен тыңдайтын әңгіме түрі-Кумулятивтік

139. Н. Мерсердің зерттеуіне сәйкес, ұжымдық әңгіме түсіну мен білім беруге қол жеткізу аясындағы табысты талқылаулар да басымдылыққа ие болатын әңгіменің түрі-Зерттеушілік әңгіме

140. Нақты іс-қимылдар арқылы дамитын және әрекеттерді қалай орындау керектігі туралы білімді сабақ-Рәсімдік

141. Нәтижеге қол жеткізуге мұғаліммен оқушының жұмсаған күшінің шығынымен қолданылған тәсілдерінің тиімділігін анықтайтын педагогикалық инновациялық критерий- оптималдық

ООО

142. Озық тәжірибенің ең жоғарғы деңгейі -Жағашылдық

143. Ойын-тәрбиенің қай бөлімінің негізгі құралы -Ақыл-ой

144. Оқу бағдарламасы, пәндік мазмұн қамтылатын жоспар. -Ұзақ мерзімді жоспар

145. Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты 30% есте сақтауына көмектесетін тәсілі көрсетіңіз- Көрсетілім

146. Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты 75% есте сақтауына көмектесетін тәсілді көрсетіңіз- Тәжірибе жасау

147. Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі -Өзгелерді оқыту

148. Оқу сабақтарының стандартсыз формалары -Сабақ-конференция, панарама сабақ, интеграцияланған сабақ.


Ұқсас жұмыстар
Инновациялық технологияларды қолдану ерекшеліктері
Математика пәні мұғалімі
Өзекті бағыт
Педагог имиджі
Білімнің педагогикалық аспектісі
Бастауыш буындағы педагогикалық тренингтердің тиімділігі
Эссе. мен және менің оқушыларым қалай өзгерді?
Ақпараттық- коммуникативтік технологияларды пайдалану (баяндама)
Оқушылар бір - бірінің үлесін сынамайтын және сындарлылыққа негізделетін әңгіме түрі
Шетел тілдерін оқытудың өзекті мәселелері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz