Оқушыларды түгелдеу. Сабақты бекіту

Сабақтың тақырыбы:Көңіл сұрауды білемін
58 сабақ. Жолбарыс пен түлкі (ертегі)
Мұғалімнің аты-жөні: Елемесова Г. И
Күні:29. 01. 18ж
2. 1. 2. 1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау, сахналау
2. 2. 6. 1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:
Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:
Топтық жұмысты брлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады :
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Жоспарланған
уақыт
Басталуы
5 минут
Сынып реттілігін қадағалау.
Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
«Орныңды тап» ойыны.
Үй тапсырмасынсұрау.
«Тосын сұрақтар»
Психология
лық ахуал қалыптастыру
Жаңа білім
5 минут
Білу және түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
Нақыл сөз.
Ауырып ем іздегенше,
Ауырмайтын жол ізде.
-Көңіл сұрау дегенді қалай түсінесіздер?
- Нақыл сөзбен танысады.
- Мағынасын ашады.
- Көңіл сұрауды қалай түсінетіндерін айтады.
Бағалау : «Бас бармақ»
Оқулық,
мәтіндер.
«Жариялау» әдісі
Ортасы
15 минут
Қолдану
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау.
Ертегі «Жолбарыс пен түлкі»
- Рөлге бөліп мәнерлеп оқиды.
- Жолбарыс пен түлкінің іс әрекетін сахналап көрсетеді.
- Дәптермен жұмыс жүргізеді.
Бағалау : «От шашу»
Аяқталуы
Сабақты бекіту
10 минут
Синтез
Тапсырма Мәтінді түсініп оқы. Тапсырмаларды орында.
Бір күні әтеш аулаға қыдыруға шығады. Ауладағы құстар ұсқынсыз әтешті мазақтай бастады. - Қайғырма, - деді көлеңкеде жатқан ит. Бояуларға бар, олар саған көмектеседі. Әтеш түрлі-түсті бояуларға келіп, көмек сұрады. - Мен саған көмектесемін, - деді қызыл бояу. Сөйтті де әтештің айдары мен сақалын қып-қызыл етіп бояды. Көк бояу құйрықтарына жағылды. Қанаттарына жасыл бояу, ал кеудесіне сары түс көмектесті. Әтеш айнаға қарады да, өз-өзін танымай қалды. Осылайша әтеш түрленіп шыға келді.
- Мәтіннің кейіпкерлерін теріп жаз.
2. Ауладағы құстардың жасаған әрекеті туралы не айтасың? Неліктен?
3. Әтештің суретін мәтінге сәйкестендіріп боя. Оның сырт келбетін сипаттап айт.
- Білім алушы - мәтіннің кейіпкерлерін анықтайды;
- Кейіпкерлердің іс-әрекетіне қатысты ойын айтады;
- Әтештің суретін мәтінге сәйкестендіріп бояйды;
- Әтештің сыртқы келбетін сипаттап айтады
Бағалау
2 минут
«Білім қоржыны» кері байланыс
Саралау - Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
Құндылықтарыды дарыту
Ынтымақтастық, құрмет.
Пәнаралық байланыс:
қазақ тілі, музыка
АКТ-ны қолдану дағдылары: интербелсенді тақта
Тәрбиелік мәні: туған жердің қадірін білуге, қамқорлыққа тәрбиелеу
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ / оқу мақсаттары
шынайы ма?
Мен берілген уақыт ішінде
үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне
неліктен?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1: Жұптық жұмыста белсенді жұмыс табысты болды
2: Оқушылардың өзара, топтық бағалаулары / бағалау себептерін нақты айта алды/
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz