Оқушыларды түгелдеу. Сабақты бекіту

Сабақтың тақырыбы:Көңіл сұрауды білемін

58 сабақ. Жолбарыс пен түлкі (ертегі)

Мұғалімнің аты-жөні: Елемесова Г. И

Күні:29. 01. 18ж

Сабақтың тақырыбы:Көңіл сұрауды білемін58 сабақ. Жолбарыс пен түлкі (ертегі): СЫНЫП: 2
Мұғалімнің аты-жөні: Елемесова Г. ИКүні:29. 01. 18ж: Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағаноқушылар саны: 0
Сабақтың тақырыбы:Көңіл сұрауды білемін58 сабақ. Жолбарыс пен түлкі (ертегі): Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Мұғалімнің аты-жөні: Елемесова Г. ИКүні:29. 01. 18ж:

2. 1. 2. 1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау, сахналау

2. 2. 6. 1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

Сабақтың тақырыбы:Көңіл сұрауды білемін58 сабақ. Жолбарыс пен түлкі (ертегі): Сабақ нәтижесі:
Мұғалімнің аты-жөні: Елемесова Г. ИКүні:29. 01. 18ж:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Топтық жұмысты брлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады :

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Сабақтың тақырыбы:Көңіл сұрауды білемін58 сабақ. Жолбарыс пен түлкі (ертегі): Бағалау критерийі
Мұғалімнің аты-жөні: Елемесова Г. ИКүні:29. 01. 18ж: Тақырыптың мағанасын біледі, түсінеді, өз ойларын дәлелдеуге, топпен жұмыс істеуде пайдаланады
Сабақтың тақырыбы:Көңіл сұрауды білемін58 сабақ. Жолбарыс пен түлкі (ертегі): Ресурстар
Мұғалімнің аты-жөні: Елемесова Г. ИКүні:29. 01. 18ж: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Сабақтың тақырыбы:Көңіл сұрауды білемін58 сабақ. Жолбарыс пен түлкі (ертегі): Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің аты-жөні: Елемесова Г. ИКүні:29. 01. 18ж: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Сабақтың тақырыбы:Көңіл сұрауды білемін58 сабақ. Жолбарыс пен түлкі (ертегі): Пәнаралық байланыс
Мұғалімнің аты-жөні: Елемесова Г. ИКүні:29. 01. 18ж: Музыка, қазақ тілі.
Сабақтың тақырыбы:Көңіл сұрауды білемін58 сабақ. Жолбарыс пен түлкі (ертегі): Сабақтың барысы
Сабақтың тақырыбы:Көңіл сұрауды білемін58 сабақ. Жолбарыс пен түлкі (ертегі):

Жоспарланған

уақыт

Мұғалімнің аты-жөні: Елемесова Г. ИКүні:29. 01. 18ж: Жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың тақырыбы:Көңіл сұрауды білемін58 сабақ. Жолбарыс пен түлкі (ертегі):

Басталуы

5 минут

Мұғалімнің аты-жөні: Елемесова Г. ИКүні:29. 01. 18ж:

Сынып реттілігін қадағалау.

Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Орныңды тап» ойыны.

Үй тапсырмасынсұрау.

«Тосын сұрақтар»

Психология

лық ахуал қалыптастыру

Сабақтың тақырыбы:Көңіл сұрауды білемін58 сабақ. Жолбарыс пен түлкі (ертегі):

Жаңа білім

5 минут

Мұғалімнің аты-жөні: Елемесова Г. ИКүні:29. 01. 18ж:

Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Нақыл сөз.

Ауырып ем іздегенше,

Ауырмайтын жол ізде.

-Көңіл сұрау дегенді қалай түсінесіздер?

  • Нақыл сөзбен танысады.
  • Мағынасын ашады.
  • Көңіл сұрауды қалай түсінетіндерін айтады.

Бағалау : «Бас бармақ»

Оқулық,

мәтіндер.

«Жариялау» әдісі

Сабақтың тақырыбы:Көңіл сұрауды білемін58 сабақ. Жолбарыс пен түлкі (ертегі):

Ортасы

15 минут

Мұғалімнің аты-жөні: Елемесова Г. ИКүні:29. 01. 18ж:

Қолдану

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау.

Ертегі «Жолбарыс пен түлкі»

  • Рөлге бөліп мәнерлеп оқиды.
  • Жолбарыс пен түлкінің іс әрекетін сахналап көрсетеді.
  • Дәптермен жұмыс жүргізеді.

C:\Users\Илья\Desktop\Без названия.jpg

Бағалау : «От шашу»

Оқулық, дәптер, Көрнекіліктер
Сабақтың тақырыбы:Көңіл сұрауды білемін58 сабақ. Жолбарыс пен түлкі (ертегі):

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Мұғалімнің аты-жөні: Елемесова Г. ИКүні:29. 01. 18ж:

Синтез

Тапсырма Мәтінді түсініп оқы. Тапсырмаларды орында.

Бір күні әтеш аулаға қыдыруға шығады. Ауладағы құстар ұсқынсыз әтешті мазақтай бастады. - Қайғырма, - деді көлеңкеде жатқан ит. Бояуларға бар, олар саған көмектеседі. Әтеш түрлі-түсті бояуларға келіп, көмек сұрады. - Мен саған көмектесемін, - деді қызыл бояу. Сөйтті де әтештің айдары мен сақалын қып-қызыл етіп бояды. Көк бояу құйрықтарына жағылды. Қанаттарына жасыл бояу, ал кеудесіне сары түс көмектесті. Әтеш айнаға қарады да, өз-өзін танымай қалды. Осылайша әтеш түрленіп шыға келді.

  1. Мәтіннің кейіпкерлерін теріп жаз.

2. Ауладағы құстардың жасаған әрекеті туралы не айтасың? Неліктен?

3. Әтештің суретін мәтінге сәйкестендіріп боя. Оның сырт келбетін сипаттап айт.

  • Білім алушы - мәтіннің кейіпкерлерін анықтайды;
  • Кейіпкерлердің іс-әрекетіне қатысты ойын айтады;
  • Әтештің суретін мәтінге сәйкестендіріп бояйды;
  • Әтештің сыртқы келбетін сипаттап айтады
ҚБ-жүргізіледі
Сабақтың тақырыбы:Көңіл сұрауды білемін58 сабақ. Жолбарыс пен түлкі (ертегі):

Бағалау

2 минут

Мұғалімнің аты-жөні: Елемесова Г. ИКүні:29. 01. 18ж:

«Білім қоржыны» кері байланыс

C:\Users\Администратор\Downloads\20161124_115003.jpg

«Білім қоржыны» кері байланыс
Сабақтың тақырыбы:Көңіл сұрауды білемін58 сабақ. Жолбарыс пен түлкі (ертегі): Үйге тапсырма:Ертегіні рөлге бөліп оқу. көркем оқу.
Сабақтың тақырыбы:Көңіл сұрауды білемін58 сабақ. Жолбарыс пен түлкі (ертегі):
Мұғалімнің аты-жөні: Елемесова Г. ИКүні:29. 01. 18ж:
Сабақтың тақырыбы:Көңіл сұрауды білемін58 сабақ. Жолбарыс пен түлкі (ертегі):
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Мұғалімнің аты-жөні: Елемесова Г. ИКүні:29. 01. 18ж:

Саралау - Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз?

Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Қосымша мәліметтерді, өз біліміне сүйене отырып диаграмма құрады.
Жетістік критерийлері/дескриптор/, қол шапалақтау, бас бармақ, бағдаршам арқылы бағалау

Құндылықтарыды дарыту

Ынтымақтастық, құрмет.

Пәнаралық байланыс:

қазақ тілі, музыка

АКТ-ны қолдану дағдылары: интербелсенді тақта

Тәрбиелік мәні: туған жердің қадірін білуге, қамқорлыққа тәрбиелеу

Рефлексия

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма?

Сабақ мақсатына жетті.
Бүгін оқушылар не білді?
Ауырғанға көңіл сұрау туралы білімдерін толықтырды
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Оқушылар белсенді жұмыс жасады
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Әдіс-тәсілдер, бағалау, АКТ мүмкіндіктері тиімді жүзеге асырылды

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе?

Уақыт шеңберінде үлгердім.

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?

Өзгерістер еңгізілген жоқ, жоспарға сай жүргізілді.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1: Жұптық жұмыста белсенді жұмыс табысты болды

2: Оқушылардың өзара, топтық бағалаулары / бағалау себептерін нақты айта алды/

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?


Ұқсас жұмыстар
Орта ғасырлардағы дүние жүзі тарихы
7-сынып. Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы
6-ші сыныптарға арналған тарих сабағына жоспар
Қазақстан тарихы. 9-сынып
Қазіргі дүние жүзі тарихы. 9-сынып
Грек жазбаларында
Оқушылар зейінін сабаққа аудару
Сабақты бекіту сұрақтары
Сабақтың дамытушылық мақсаты
§1. Англиядағы капитализмнің жеңісі және орнығуы Англиядағы азамат соғысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz