Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушыларды түгелдеу. Сабақты бекіту
Сабақтың тақырыбы:Көңіл сұрауды білемін
58 сабақ. Жолбарыс пен түлкі (ертегі)
Мұғалімнің аты-жөні: Елемесова Г.И
Күні:29.01.18ж
СЫНЫП: 2
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағаноқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау, сахналау
2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау
Сабақ нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:
Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:
Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі
Тақырыптың мағанасын біледі, түсінеді , өз ойларын дәлелдеуге, топпен жұмыс істеуде пайдаланады
Ресурстар
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс
Музыка, қазақ тілі.
Сабақтың барысы
Жоспарланған
уақыт
Жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Басталуы
5 минут
Сынып реттілігін қадағалау.
Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
<<Орныңды тап>> ойыны.
Үй тапсырмасынсұрау.
<<Тосын сұрақтар>>
Психология
лық ахуал қалыптастыру
Жаңа білім
5 минут
Білу және түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
Нақыл сөз.
Ауырып ем іздегенше,
Ауырмайтын жол ізде.
-Көңіл сұрау дегенді қалай түсінесіздер?
* Нақыл сөзбен танысады.
* Мағынасын ашады.
* Көңіл сұрауды қалай түсінетіндерін айтады.
Бағалау: <<Бас бармақ>>
Оқулық,
мәтіндер.
<<Жариялау>> әдісі
Ортасы
15 минут
Қолдану
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау.
Ертегі <<Жолбарыс пен түлкі>>
* Рөлге бөліп мәнерлеп оқиды.
* Жолбарыс пен түлкінің іс әрекетін сахналап көрсетеді.
* Дәптермен жұмыс жүргізеді.
Бағалау: <<От шашу>>
Оқулық, дәптер, Көрнекіліктер
Аяқталуы
Сабақты бекіту
10 минут
Синтез
Тапсырма Мәтінді түсініп оқы. Тапсырмаларды орында.
Бір күні әтеш аулаға қыдыруға шығады. Ауладағы құстар ұсқынсыз әтешті мазақтай бастады. - Қайғырма, - деді көлеңкеде жатқан ит. Бояуларға бар, олар саған көмектеседі. Әтеш түрлі-түсті бояуларға келіп, көмек сұрады. - Мен саған көмектесемін, - деді қызыл бояу. Сөйтті де әтештің айдары мен сақалын қып-қызыл етіп бояды. Көк бояу құйрықтарына жағылды. Қанаттарына жасыл бояу, ал кеудесіне сары түс көмектесті. Әтеш айнаға қарады да, өз-өзін танымай қалды. Осылайша әтеш түрленіп шыға келді.
1. Мәтіннің кейіпкерлерін теріп жаз. ___________
2. Ауладағы құстардың жасаған әрекеті туралы не айтасың? Неліктен?
3. Әтештің суретін мәтінге сәйкестендіріп боя. Оның сырт келбетін сипаттап айт.
* Білім алушы - мәтіннің кейіпкерлерін анықтайды;
* Кейіпкерлердің іс-әрекетіне қатысты ойын айтады;
* Әтештің суретін мәтінге сәйкестендіріп бояйды;
* Әтештің сыртқы келбетін сипаттап айтады
ҚБ-жүргізіледі
Бағалау
2 минут
<<Білім қоржыны>> кері байланыс
<<Білім қоржыны>> кері байланыс
Үйге тапсырма:Ертегіні рөлге бөліп оқу. көркем оқу.
Саралау - Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
Қосымша мәліметтерді, өз біліміне сүйене отырып диаграмма құрады.
Жетістік критерийлері/дескриптор/, қол шапалақтау, бас бармақ, бағдаршам арқылы бағалау
Құндылықтарыды дарыту
Ынтымақтастық, құрмет.
Пәнаралық байланыс:
қазақ тілі, музыка
АКТ-ны қолдану дағдылары: интербелсенді тақта
Тәрбиелік мәні: туған жердің қадірін білуге, қамқорлыққа тәрбиелеу
Рефлексия
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ / оқу мақсаттары
шынайы ма?
Сабақ мақсатына жетті.
Бүгін оқушылар не білді?
Ауырғанға көңіл сұрау туралы білімдерін толықтырды
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Оқушылар белсенді жұмыс жасады
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Әдіс-тәсілдер, бағалау, АКТ мүмкіндіктері тиімді жүзеге асырылды
Мен берілген уақыт ішінде
үлгердім бе?
Уақыт шеңберінде үлгердім.
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне
неліктен?
Өзгерістер еңгізілген жоқ, жоспарға сай жүргізілді.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: Жұптық жұмыста белсенді жұмыс табысты болды
2: Оқушылардың өзара, топтық бағалаулары / бағалау себептерін нақты айта алды/
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: әдіс-тәсілдердің тиімді қолданылуы
2: АКТ технологиясының қолданылуы/караоке, өлең-тыңдалым, слайд-таныстырылым/
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажеттті болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
Оқушылардың өз ойын еркін айтуға, дәлелдемелер келтіруге, салыстыра білу дағдыларын дамытуда қолданылған әдіс-тәсілдердің тиімділігін көре отырып келесі сабақтарымда да осы әдістерді көбірек қолдануды көздеп отырмын.
58 сабақ. Жолбарыс пен түлкі (ертегі)
Мұғалімнің аты-жөні: Елемесова Г.И
Күні:29.01.18ж
СЫНЫП: 2
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағаноқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау, сахналау
2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау
Сабақ нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:
Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:
Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі
Тақырыптың мағанасын біледі, түсінеді , өз ойларын дәлелдеуге, топпен жұмыс істеуде пайдаланады
Ресурстар
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс
Музыка, қазақ тілі.
Сабақтың барысы
Жоспарланған
уақыт
Жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Басталуы
5 минут
Сынып реттілігін қадағалау.
Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
<<Орныңды тап>> ойыны.
Үй тапсырмасынсұрау.
<<Тосын сұрақтар>>
Психология
лық ахуал қалыптастыру
Жаңа білім
5 минут
Білу және түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
Нақыл сөз.
Ауырып ем іздегенше,
Ауырмайтын жол ізде.
-Көңіл сұрау дегенді қалай түсінесіздер?
* Нақыл сөзбен танысады.
* Мағынасын ашады.
* Көңіл сұрауды қалай түсінетіндерін айтады.
Бағалау: <<Бас бармақ>>
Оқулық,
мәтіндер.
<<Жариялау>> әдісі
Ортасы
15 минут
Қолдану
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау.
Ертегі <<Жолбарыс пен түлкі>>
* Рөлге бөліп мәнерлеп оқиды.
* Жолбарыс пен түлкінің іс әрекетін сахналап көрсетеді.
* Дәптермен жұмыс жүргізеді.
Бағалау: <<От шашу>>
Оқулық, дәптер, Көрнекіліктер
Аяқталуы
Сабақты бекіту
10 минут
Синтез
Тапсырма Мәтінді түсініп оқы. Тапсырмаларды орында.
Бір күні әтеш аулаға қыдыруға шығады. Ауладағы құстар ұсқынсыз әтешті мазақтай бастады. - Қайғырма, - деді көлеңкеде жатқан ит. Бояуларға бар, олар саған көмектеседі. Әтеш түрлі-түсті бояуларға келіп, көмек сұрады. - Мен саған көмектесемін, - деді қызыл бояу. Сөйтті де әтештің айдары мен сақалын қып-қызыл етіп бояды. Көк бояу құйрықтарына жағылды. Қанаттарына жасыл бояу, ал кеудесіне сары түс көмектесті. Әтеш айнаға қарады да, өз-өзін танымай қалды. Осылайша әтеш түрленіп шыға келді.
1. Мәтіннің кейіпкерлерін теріп жаз. ___________
2. Ауладағы құстардың жасаған әрекеті туралы не айтасың? Неліктен?
3. Әтештің суретін мәтінге сәйкестендіріп боя. Оның сырт келбетін сипаттап айт.
* Білім алушы - мәтіннің кейіпкерлерін анықтайды;
* Кейіпкерлердің іс-әрекетіне қатысты ойын айтады;
* Әтештің суретін мәтінге сәйкестендіріп бояйды;
* Әтештің сыртқы келбетін сипаттап айтады
ҚБ-жүргізіледі
Бағалау
2 минут
<<Білім қоржыны>> кері байланыс
<<Білім қоржыны>> кері байланыс
Үйге тапсырма:Ертегіні рөлге бөліп оқу. көркем оқу.
Саралау - Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
Қосымша мәліметтерді, өз біліміне сүйене отырып диаграмма құрады.
Жетістік критерийлері/дескриптор/, қол шапалақтау, бас бармақ, бағдаршам арқылы бағалау
Құндылықтарыды дарыту
Ынтымақтастық, құрмет.
Пәнаралық байланыс:
қазақ тілі, музыка
АКТ-ны қолдану дағдылары: интербелсенді тақта
Тәрбиелік мәні: туған жердің қадірін білуге, қамқорлыққа тәрбиелеу
Рефлексия
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ / оқу мақсаттары
шынайы ма?
Сабақ мақсатына жетті.
Бүгін оқушылар не білді?
Ауырғанға көңіл сұрау туралы білімдерін толықтырды
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Оқушылар белсенді жұмыс жасады
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Әдіс-тәсілдер, бағалау, АКТ мүмкіндіктері тиімді жүзеге асырылды
Мен берілген уақыт ішінде
үлгердім бе?
Уақыт шеңберінде үлгердім.
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне
неліктен?
Өзгерістер еңгізілген жоқ, жоспарға сай жүргізілді.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: Жұптық жұмыста белсенді жұмыс табысты болды
2: Оқушылардың өзара, топтық бағалаулары / бағалау себептерін нақты айта алды/
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: әдіс-тәсілдердің тиімді қолданылуы
2: АКТ технологиясының қолданылуы/караоке, өлең-тыңдалым, слайд-таныстырылым/
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажеттті болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
Оқушылардың өз ойын еркін айтуға, дәлелдемелер келтіруге, салыстыра білу дағдыларын дамытуда қолданылған әдіс-тәсілдердің тиімділігін көре отырып келесі сабақтарымда да осы әдістерді көбірек қолдануды көздеп отырмын.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz