Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тірі ағзалар патшалағы

Ұзақ мерзімі жоспардың тарауы: Экожүйе

Күні: 19.04.21
Сынып: 5
Мектеп: Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Зеленый бор ауылының мектеп-гимназиясы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Мұғалімнің аты-жөні: Зарлыкова М.Е.
Қатысқандар саны: 20
Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы
Біржасушалы ағзалар және олардың экожүйедегі маңызы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
5.6.2.2.Біржасушалы және көпжасушалы ағзаларды сипаттау
Сабақтың мақсаты
> Тірі ағзалардың патшалықтарын және оларға тән белгілерді біледі;
> Әрбір патшалықтың өкілдерін және олардыңнегізгі ерекшеліктерін ажырата алады;
> Біржасушалы және көпжасушалы ағзалардың ерекшеліктерін талдай алады.
Бағалау критерийі
-Ағзаларды патшалықтарға жіктейді негізгі белгілерін анықтайды
- Біржасушалы және көпжасушалы ағзалардың
ерекшеліктерін талдай алады

Тілдік мақсаттар
Тірі ағзалардың бес патшалығына тән ерекшеліктерді сипаттайды , бір-бірінің пікірін тыңдайды
Оқылықтың мәтінін оқиды және талдайды.
Мәтінді кестені мүмкіндегінше ауызша және жазбаша сипаттайды.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Патшалық, түр, классификация,тән белгілер прокариоттар,протистер,саңырауқұлақтар,өсімдіктер,
жануарлар.
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
Тірі ағзалар патшалығы ................ жіктеледі
Бактериялар патшалығына тән ерекшеліктер .........
Саңырауқұлақтар патшалығын .................... және .............. әлемде ұқсас белгілері бар.
Өсімдіктер фотосинтез көмегімен........................ жолымен қоректенеді.
Жануарларпатшалығына тән белгілер.
Құндылықтарға баулу

Табиғатты қорғауға баулу <<Мәңгілік ел>> ұлттық идеясының құндылықтары.Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік,құрмет,ынтымақтастық,еңбек пен шығармашылық ашықтық және өмір бойы оқып - үйрену.
Пәнаралық байланыс
Биология пәнінен өсімдіктер мен жануарлардың классификациясы тақырыбы мен байланыстырылады.
Алдыңғы білім
Оқушылар 3 - 4 сыныптан тірі ағзаларға тән тіршілік қасиеттерін біледі.

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңі
Жоспарланатын қызмет

Ресурстар
Сабақтың
басы
Оқушылармен амандасу:
Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал.
"Ыстық лебіз" Оқушылар бір -біріне жылы лебіздерін білдіреді. Көңіл күйін сабаққа аудару.
Үй тапсырмасы: <<Блум түймедағы>> өткен тақырып бойынша білімдерін тексеру.
<<Құпия зат>> әдісімен тірі ағзалардың суреттерін көрсетіп, сол арқылы жаңа сабақты ашу.

Сабақтың ортасы

<<Оқы. Түсін. Бөліс>> әдісі арқылы оқулық мәтінімен жұмыстану.Оқулықтағы мәтінмен жеке танысып топта талқылайды

Жеке ж.<<Өзіңізді тексеріңіз>> әдісі арқылы орындайды.
№1 Тапсырма :
Берілген түйінді сөздерді пайдаланып өсімдіктер дүниесі мен жануарлар дүниесінің айырмашылықтарын көрсетіңіз:
Хлорофилл, дайын органикалық заттармен қоректенеді, белсенді қозғалыста болады,органикалық заттар түзеді, фотосинтез, тұтынушылар, түзушілер, оттегін бөледі.
Өсімдіктер
Жануарлар

Бағалау критерийі
Дескриптор
Ағзаларды патшалықтарға жіктейді
өсімдікке тән қасиеттерді жазады:
жануарларға тән қасиеттерді жазады.

* ҚБ: басбармақ арқылы бағалайды.
Саралау: тапсырма арқылы жүзеге асады

№2 Тапсырма: <<Бірге ойлаймыз>> әдісі
Жұптықж. Бұл тірі ағзаларға және оның белгілеріне қай патшалық тиесілі екенін анықтаңыз.

Тіріағзалардыңатары
Оның суреті
Жасушасы
Патшалығы
Ерекше белгілері
Сар шұнақ

Жалған аяқ

Раушан гүл

Саңырауқұлақ

Адам

Бактерия

Бағалау критерийі
Дескриптор
Тірі ағзалардың патшалықтарын және оларға тән белгілерді біледі

Патшалықты жіктейді
Патшалықтың түрлерін анықтайды
Патшалықтың жеке ерекшелігін жіктейді

ҚБ: Дәптер алмасу арқылы бірін-бірі бағалайды.
Саралау: дереккөздер,тапсырма ,диалог және қолдау көрсету, арқылы жүзеге асады

№3 Тапсырма:
Жекеж.<<Бос орынды толтырыңыз>> әдісі
oo Біржасушалы және көпжасушалы ағзаларды кестеде берілген белгілер бойынша сипаттаңыз.
Біржасушалы және көпжасушалы ағзалар
Мекен ортасы
Қоректенуі
Құрылысы
Пайдасы немесе зияны
Амеба

Кірпікшелі кебісше

Хламидомонада

Бағалау критерийі
Дескриптор
Біржасушалы және көпжасушалы ағзалардың ерекшеліктерін талдай алады
- ағзалардың тіршілік ортасын жазады:
-ағзалардың қоректенуін сипаттайды:
-ағзалардың құрылысын сипаттайды:
-ағзалардың пайдасын немесе зиянын жазады

oo Венн диаграмассы арқылы біржасушалы және көпжасушалы ағзаларды салыстырыңыз./ амеба, кірпікшелі кебісше,хламидомонада, саңырауқұлақ -таңдау бойынша/

Бағалау критерийі
Дескриптор
Ағзаларды негізгі белгілерін анықтап талдайды

- ағзалардың ерекшелігін жазады
- - ағзалардың ұқсастығын жазады:

ҚБ.<<Смайлик>> әдісі арқылы мұғалім ынталандырады.
* Саралау: тапсырма, қарқын арқылы жүзеге асады

Видео <<Жердегі ағзалар алуандылығы>>

<<Алматыкітап>> О.А.Костюченко, М.В.Ушакова

Қалыптастырушы бағалауға арналған
тапсырмалар
жинағы 5-сынып

Сабақтың соңы

Географиялық диктант
Тірі ағзалар патшалағы ................. жіктеледі
Бактериялар патшалығына тән ерекшеліктер
Саңырауқұлақтар патшалығын .......................... және ....................... әлемде ұқсас белгілері бар.
Өсімдіктер фотосинтез көмегімен ................................ жолмен қоректенеді.
Жануарлар патшалыға тән белгілер ......................................

Кері байланыс <<Стикер>> әдісін қолданып оқушылар мынадай сұрақтарға жауап бере алады:

-Мен нені үйрендім?
-Маған не қиын болып көрінді?
-Не күрделі болды?
Мен енді нені үйренгім келді?

Үй тапсырмасы: Тірі ағзалардың патшылығына эссе жазу

Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулықжәнеқауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау сабақ барысында дереккөздер,тапсырма,диалог және қолдау көрсету, қорытынды,бағалау арқылы жүзеге асады.Барлық оқушылар тірі ағзалардың бес патшалықтардың негізгі ерекшеліктерін біледі
-әрбір патшалықтың өкілдерін және оларға тән белгілерді сипаттай алады:
Қабілеттері жоғары оқушылар - қосымша ақпаратты қолдану арқылы тірі ағзалар топтарының ерекшеліктерін зерттей алады.
Өзін - өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы.Бағалау түрлері - жеке жұмысты мұғалімнің бағалауымадақтау,ынталандыру арқылы,оқушылардың өзін- өзі бағалауы смайлктермен ,бірін - бірін бағалауы <<Дәптер алмасу>> әдісі арқылы ,бас бармақ арқылы жүргізілді. Стикерлерге бүгінгі сабақ бойынша Мен нені үйрендім?
-Маған не қиын болып көрінді?
-Не күрделі болды?
Мен енді нені үйренгім келді?
Сұрақтарына жауап беру арқылы ,кері байланыс жүзеге асады.
Тәсілдердің түрлілігі және
Шаршауды басу үшін оқушылардың бір-бірімен әңгімелесуі.Дене сымбаты бойынша нұсқаулықтар

Ұқсас жұмыстар
Жанды және жансыз табиғат
Судың тірі ағзалар үшін маңызы
Дене құрылымы
Қарағайлы орман
Жасушадан мүшеге
Ядроның құрылысы мен қызметі. Хромосомалар
Жасуша ядросы
Бактериялар. бактериялардың жалпы сипаттамас
Раушангүл тұқымдас
Фотосинтез факторлары
Пәндер