Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылар рефлексиясы

ҚМЖ шаблоны

|Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: |
|Мектеп: |
|Күні: |
|Мұғалімнің аты-жөні: |
|Сынып: Қатысқандар:|
|Қатыспағандар: |
|Сабақ тақырыбы | |
|Осы сабақта қол | |
|жеткізілетін оқу | |
|мақсаттары (оқу | |
|бағдарламасына | |
|сәйкес) | |
|Сабақ мақсаты |Сабақ мақсаты ОМ-мен бірдей немесе ОМ жету үшін бірнеше сабақ |
| |қажет болатын болса, дәл осы сабақ үшін бейімдеу |
|Бағалау критерийі |ҚБ арналған тапсырмалар жинағынан дайын критерийді алу немесе |
| |әдістемелік нұсқау олмаған жағдайда, ОМ үшін өз критерийіңізді |
| |құрыңыз |
|Тілдік мақсаттар |Қажетті лексика мен сөз тіркестерінің мысалдарын қамтитын |
| |мақсат |
| |Пәнге қатысты сөздік қор мен термин |
| |Диалог пен жазу үшін қолданылатын тіркестер |
|Құндылықтарға баулу|Оқу бағдарламасында көрсетілген құндылықтар, сабақ арқылы |
| |баулуға бағытталаған ұлттық және адамзаттық құндылықтар. |
| |Құндылықтарға баулу ... арқылы іске асырылады немесе тақырып |
| |мазмұнын сипаттау |
|Пәнаралық байланыс |Сабақта пәнаралық байланыс қалай жүзеге асырылатынын көрсетіңіз|
| |(іс әрекеттер немесе мазмұн арқылы) |
|Алдыңғы білім |Оқушылар нені біледі және осы сабақтың алдында нені білулері |
| |керек? (негізгі түсінік, деректер, формула, теория) |
| |Сіз бар біліміңізді қалай тиімді пайдалана аласыз? |
|Сабақ барысы |
|Сабақтың |Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері |Ресурстар |
|жоспарланған | | |
|кезеңдері | | |
|Сабақтың басы |Назар аудару керек: | |
| |Оқушы назарын шоғырландыру; | |
| |Оқушылармен бірге сабақ мақсатын, оқу мақсатын | |
| |анықтау | |
| |Оқушылардың «жақын арадағы даму аймағын», сабақ | |
| |соңында күтілетін нәтижелерін анықтау; | |
|Сабақтың ортасы |Сабақ мақсатына сай білімді қалыптастыру және | |
| |дағдыны дамытуға бағытталаған әрекеттер | |
|Сабақтың соңы |Оқушылар рефлексиясы: | |
| |Нені білді, нені үйренді; | |
| |Не әлі де түсініксіз? | |
| |Қандай бағытта жұмыс жүргізу қажет? | |
| |Мүмкін болса, оқушылар өз жұмысын және | |
| |сыныптастарының жұмыстарын бағалай алады | |
| |
|Саралау: Сіз қандай тәсілмен|Бағалау: Сіз оқушылардың |Денсаулық және |
|көбірек қолдау көрсетпексіз?|материалды игеру деңгейін |қауіпсіздік техникасын |
|Сіз басқаларға қарағанда |қалай тексеруді жоспарлап |сақтау |
|қабілетті оқушыларға қандай |отырсыз? | |
|тапсырма бересіз? | | |
|Тапсырмаларды іріктеу, |Оқушылардың нені үйренгендерін|Денсаулық сақтау |
|оқушыға жеке қолдау |бағалау үшін қолданылатын әдіс|технологиялары |
|көрсетуде, материалдар мен |тәсілдерді жазыңыз |Сабақтағы сергіту |
|ресурстарды әзірлеуде | |сәттері мен белсенді |
|оқушылардың жеке | |жаттығу түрлері |
|қабілеттерін ескеруді | |Осы сабақта |
|қамтиды. | |қолданылатын |
|Барлық оқушылар үшін | |қауіпсіздік техникасы |
|Оқушылардың көпшілігі үшін | |ережесінің тармақтары |
|Кейбір оқушылар үшін | | |
|Сабақ бойынша рефлексия |Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін |
| |пайдаланаңыз. Төменде өзіңіз маңызды деп санайтын |
| |сұрақтарға жауап беріңіз |
|Сабақ мақсаты қолжетімді болды ма? |
| |
|Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? |
| |
|Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? |
| |
|Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? |
| |
|Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? |
| |
|Сабақ жоспарынан ауытқу болды ма және неліктен? |
|Жалпы бағалау |
|Сабақта ең жақсы өткен 2 нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? |
|1. |
|2. |
|Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? |
|1. |
|2. |
|Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың |
|жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақта не нәрсеге назар |
|аудару керек? |
| |

Ұқсас жұмыстар
Қазақстан Республикасының мемлекеттік елтаңбасы
Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады
Кесте құрудың алгоритмі
Рационал өрнектер, рационал өрнектерді қысқарту
Дигибридті будандастыру және белгілердің тәуелсіз ажырау заңдылығы
Жүру жаттығулары
Тірек - қимыл жүйесі
Types of school
Жылу мөлшерін есептеудің формуласы
Қауіпті жағдайлар. Сыпайы бас тарту
Пәндер