Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылар рефлексиясы
ҚМЖ шаблоны
|Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: |
|Мектеп: |
|Күні: |
|Мұғалімнің аты-жөні: |
|Сынып: Қатысқандар:|
|Қатыспағандар: |
|Сабақ тақырыбы | |
|Осы сабақта қол | |
|жеткізілетін оқу | |
|мақсаттары (оқу | |
|бағдарламасына | |
|сәйкес) | |
|Сабақ мақсаты |Сабақ мақсаты ОМ-мен бірдей немесе ОМ жету үшін бірнеше сабақ |
| |қажет болатын болса, дәл осы сабақ үшін бейімдеу |
|Бағалау критерийі |ҚБ арналған тапсырмалар жинағынан дайын критерийді алу немесе |
| |әдістемелік нұсқау олмаған жағдайда, ОМ үшін өз критерийіңізді |
| |құрыңыз |
|Тілдік мақсаттар |Қажетті лексика мен сөз тіркестерінің мысалдарын қамтитын |
| |мақсат |
| |Пәнге қатысты сөздік қор мен термин |
| |Диалог пен жазу үшін қолданылатын тіркестер |
|Құндылықтарға баулу|Оқу бағдарламасында көрсетілген құндылықтар, сабақ арқылы |
| |баулуға бағытталаған ұлттық және адамзаттық құндылықтар. |
| |Құндылықтарға баулу ... арқылы іске асырылады немесе тақырып |
| |мазмұнын сипаттау |
|Пәнаралық байланыс |Сабақта пәнаралық байланыс қалай жүзеге асырылатынын көрсетіңіз|
| |(іс әрекеттер немесе мазмұн арқылы) |
|Алдыңғы білім |Оқушылар нені біледі және осы сабақтың алдында нені білулері |
| |керек? (негізгі түсінік, деректер, формула, теория) |
| |Сіз бар біліміңізді қалай тиімді пайдалана аласыз? |
|Сабақ барысы |
|Сабақтың |Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері |Ресурстар |
|жоспарланған | | |
|кезеңдері | | |
|Сабақтың басы |Назар аудару керек: | |
| |Оқушы назарын шоғырландыру; | |
| |Оқушылармен бірге сабақ мақсатын, оқу мақсатын | |
| |анықтау | |
| |Оқушылардың «жақын арадағы даму аймағын», сабақ | |
| |соңында күтілетін нәтижелерін анықтау; | |
|Сабақтың ортасы |Сабақ мақсатына сай білімді қалыптастыру және | |
| |дағдыны дамытуға бағытталаған әрекеттер | |
|Сабақтың соңы |Оқушылар рефлексиясы: | |
| |Нені білді, нені үйренді; | |
| |Не әлі де түсініксіз? | |
| |Қандай бағытта жұмыс жүргізу қажет? | |
| |Мүмкін болса, оқушылар өз жұмысын және | |
| |сыныптастарының жұмыстарын бағалай алады | |
| |
|Саралау: Сіз қандай тәсілмен|Бағалау: Сіз оқушылардың |Денсаулық және |
|көбірек қолдау көрсетпексіз?|материалды игеру деңгейін |қауіпсіздік техникасын |
|Сіз басқаларға қарағанда |қалай тексеруді жоспарлап |сақтау |
|қабілетті оқушыларға қандай |отырсыз? | |
|тапсырма бересіз? | | |
|Тапсырмаларды іріктеу, |Оқушылардың нені үйренгендерін|Денсаулық сақтау |
|оқушыға жеке қолдау |бағалау үшін қолданылатын әдіс|технологиялары |
|көрсетуде, материалдар мен |тәсілдерді жазыңыз |Сабақтағы сергіту |
|ресурстарды әзірлеуде | |сәттері мен белсенді |
|оқушылардың жеке | |жаттығу түрлері |
|қабілеттерін ескеруді | |Осы сабақта |
|қамтиды. | |қолданылатын |
|Барлық оқушылар үшін | |қауіпсіздік техникасы |
|Оқушылардың көпшілігі үшін | |ережесінің тармақтары |
|Кейбір оқушылар үшін | | |
|Сабақ бойынша рефлексия |Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін |
| |пайдаланаңыз. Төменде өзіңіз маңызды деп санайтын |
| |сұрақтарға жауап беріңіз |
|Сабақ мақсаты қолжетімді болды ма? |
| |
|Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? |
| |
|Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? |
| |
|Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? |
| |
|Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? |
| |
|Сабақ жоспарынан ауытқу болды ма және неліктен? |
|Жалпы бағалау |
|Сабақта ең жақсы өткен 2 нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? |
|1. |
|2. |
|Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? |
|1. |
|2. |
|Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың |
|жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақта не нәрсеге назар |
|аудару керек? |
| |
|Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: |
|Мектеп: |
|Күні: |
|Мұғалімнің аты-жөні: |
|Сынып: Қатысқандар:|
|Қатыспағандар: |
|Сабақ тақырыбы | |
|Осы сабақта қол | |
|жеткізілетін оқу | |
|мақсаттары (оқу | |
|бағдарламасына | |
|сәйкес) | |
|Сабақ мақсаты |Сабақ мақсаты ОМ-мен бірдей немесе ОМ жету үшін бірнеше сабақ |
| |қажет болатын болса, дәл осы сабақ үшін бейімдеу |
|Бағалау критерийі |ҚБ арналған тапсырмалар жинағынан дайын критерийді алу немесе |
| |әдістемелік нұсқау олмаған жағдайда, ОМ үшін өз критерийіңізді |
| |құрыңыз |
|Тілдік мақсаттар |Қажетті лексика мен сөз тіркестерінің мысалдарын қамтитын |
| |мақсат |
| |Пәнге қатысты сөздік қор мен термин |
| |Диалог пен жазу үшін қолданылатын тіркестер |
|Құндылықтарға баулу|Оқу бағдарламасында көрсетілген құндылықтар, сабақ арқылы |
| |баулуға бағытталаған ұлттық және адамзаттық құндылықтар. |
| |Құндылықтарға баулу ... арқылы іске асырылады немесе тақырып |
| |мазмұнын сипаттау |
|Пәнаралық байланыс |Сабақта пәнаралық байланыс қалай жүзеге асырылатынын көрсетіңіз|
| |(іс әрекеттер немесе мазмұн арқылы) |
|Алдыңғы білім |Оқушылар нені біледі және осы сабақтың алдында нені білулері |
| |керек? (негізгі түсінік, деректер, формула, теория) |
| |Сіз бар біліміңізді қалай тиімді пайдалана аласыз? |
|Сабақ барысы |
|Сабақтың |Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері |Ресурстар |
|жоспарланған | | |
|кезеңдері | | |
|Сабақтың басы |Назар аудару керек: | |
| |Оқушы назарын шоғырландыру; | |
| |Оқушылармен бірге сабақ мақсатын, оқу мақсатын | |
| |анықтау | |
| |Оқушылардың «жақын арадағы даму аймағын», сабақ | |
| |соңында күтілетін нәтижелерін анықтау; | |
|Сабақтың ортасы |Сабақ мақсатына сай білімді қалыптастыру және | |
| |дағдыны дамытуға бағытталаған әрекеттер | |
|Сабақтың соңы |Оқушылар рефлексиясы: | |
| |Нені білді, нені үйренді; | |
| |Не әлі де түсініксіз? | |
| |Қандай бағытта жұмыс жүргізу қажет? | |
| |Мүмкін болса, оқушылар өз жұмысын және | |
| |сыныптастарының жұмыстарын бағалай алады | |
| |
|Саралау: Сіз қандай тәсілмен|Бағалау: Сіз оқушылардың |Денсаулық және |
|көбірек қолдау көрсетпексіз?|материалды игеру деңгейін |қауіпсіздік техникасын |
|Сіз басқаларға қарағанда |қалай тексеруді жоспарлап |сақтау |
|қабілетті оқушыларға қандай |отырсыз? | |
|тапсырма бересіз? | | |
|Тапсырмаларды іріктеу, |Оқушылардың нені үйренгендерін|Денсаулық сақтау |
|оқушыға жеке қолдау |бағалау үшін қолданылатын әдіс|технологиялары |
|көрсетуде, материалдар мен |тәсілдерді жазыңыз |Сабақтағы сергіту |
|ресурстарды әзірлеуде | |сәттері мен белсенді |
|оқушылардың жеке | |жаттығу түрлері |
|қабілеттерін ескеруді | |Осы сабақта |
|қамтиды. | |қолданылатын |
|Барлық оқушылар үшін | |қауіпсіздік техникасы |
|Оқушылардың көпшілігі үшін | |ережесінің тармақтары |
|Кейбір оқушылар үшін | | |
|Сабақ бойынша рефлексия |Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін |
| |пайдаланаңыз. Төменде өзіңіз маңызды деп санайтын |
| |сұрақтарға жауап беріңіз |
|Сабақ мақсаты қолжетімді болды ма? |
| |
|Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? |
| |
|Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? |
| |
|Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? |
| |
|Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? |
| |
|Сабақ жоспарынан ауытқу болды ма және неліктен? |
|Жалпы бағалау |
|Сабақта ең жақсы өткен 2 нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? |
|1. |
|2. |
|Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? |
|1. |
|2. |
|Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың |
|жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақта не нәрсеге назар |
|аудару керек? |
| |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz