Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқу сабақтарының стандартсыз формалары педагогикалық тәжірибелерді оқу тәрбие үрдісіне енгізу

ПЕД 300 АЛФАВИТ ворд

| | |
|ПЕДАГОГИК -300 -АЛФАВИТ |20. Бағалаудың қай түрінде бір оқушының жетістіктерінің |
|Lessonstudy кезеңдерінің бірі-«Қатысушылардың өткізілген |белгіленген нормаларымен немесе бірдей жастағы оқушылар |
|сабақ бойынша оқушылардың оқу үдерісіне қатысты барлық |тобының қолжеткізген деңгейі мен арақатынасы |
|нәтижелерін жүйелеп, талдауы». Осыдан кейінгі кезең |салыстырылған соң қорытынды жасалады-Оқуды бағалау |
|–Зерделенген мәселелерді негізге ала отырып, келесі |21. Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау |
|Lesson Study-ді жоспарлау |жасай алады деген түсінікке негізделген оқыту |
|ААА |ортасы-Оқушыға бағдарланған |
|«Ақпаратты тарату және мәселелерді шешу мақсатында ой |22. Балаларды сүйетін, жүрек қалауымен әрбір педагогтың |
|бөлісу» сипаттамасына тән білімді игеру үлгісі |қолжетерлік тәрбие мен оқытуда тұрақты жетілдіріп |
|(Александр)-Талқылау |отыратын өнер-Педагогикалық шеберлік |
|Авторитарлы тәрбие, либералды тәрбие, демократиялық |23. Баланы озықтиярымен оқыту бұл-Педагогикалық |
|тәрбие, еркін тәрбие. Қандай белгілер бойынша |жаңашылдықтың идеясы |
|жіктелген-Өзара қарым-қатынас стилі бойынша |«Бастаған істі аяғына дейін жеткіз, өз әрекетіңді |
|Адам тәжірбиесінің толық тізімі алғаш сақталатын жады |жоспарла» ережесі қай принципке жатады -Жүйелілік |
|түрі-Эпизодты |25. Бейнелеу көрнектілігіне жатады-Макет |
|Адамгершілік тәрбиесі-Жалпы адамзаттық құндылықтарды |26. Белгілі бір жаңа енгізілімнің тиіміділігіне баға |
|игеру |беретіндей нақты критерий-Жаңашылдық |
|Адамгершілік, еңбек, ақыл-ой, физикалық |27. Белгілі бір тапсырманы орындаудың алдын алагерілетін |
|тәрбие-бұл-Тәрбиенің бағыты |алгоритмдерін нақты пайдалануға негізделген ойлаудың |
|Адамзаттың жинақтаған тәжірбиесі, заттармн құбылыстарды, |түрі-Репродуктивті |
|табиғатпен қоғам заңдарын тану нәтижесі -Білім |28. Берілген мысал сұрақ қоюдың қайсысына тән? Асқар, |
|Адамгершілік тәрбиесінің міндеттері-Адамдарға құрмет |ережені жақсы айттыңы. Енді мысал келтіре |
|сезімін дамыту |аласызба?-Сынақтан өткізу |
|Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, |29. Білім алушы мұғалімнің басқаруынан тәуелсіз болатын |
|заңдарды, қағидаларды түсінуі, есінде сақтауы және қайта |типті жүйенің сипатын көрсетіңіз -Жұмыстың құндылығын |
|жаңыртуы ол-Білім |айқындап, мақсатын, орындалу ұзақтығын, нәтижесін- |
|АКТ қолдануда «көрсету» оқыту аспектісін қолданудың |белгілейді |
|мысалы-Оқу және талқылау мақсатында оқушылардың |30. Білім беру мазмұны-Ғылыми білімдер, іскерліктермен |
|жұмыстарды алмастыруы |дағдылар жүйесі |
|Александердің зерттеуіне сәйкес диалогтың бес үлгісіндегі|31. Білім беру мазмұнын анықтайтын нормативтік құжаттар |
|механикалық есте сақтау- Үнемі қайталап отыру арқылы |-Білім бері стандарты |
|фактілерді, ойларды жаттау |32. Білім берудегі инновациялық процесстердің |
|Ата-анасынан ұрпақтарына қандайда бір белгілердің, |педагогикалық маңызды проблемасы- Озық педагогикалық |
|ерекшеліктердің берілуі-Тұқым қуалаушылық |тәжірбиені зерттеу, жинақтау және тарату |
|Аударма жасау,интерпретация, экстраполицияны қамтитын |33. Білімді іс-әрекет негізінде қабылдап, оның өмірмен |
|Блум таксономиясының кезеңі- Түсіну |және практикамен байланысын тереңдету-Белсенділік |
|БББ |34. Білімнің педагогикалық аспектісі-Оқушыларға ғылымды |
|Б.Синнер көз қарасы бойынша, адамдардың лайықты істері |оңтайлы түсіндіру тәсілі |
|үшін ынталандыру, лайықсыз қылықтарын елемеу немесе жаза |35. Бірегей, жоғары сапалы және дана нәтижелер шығатын |
|қолдану- Операннты шарттылы |тұлға аралық және тұлға ішілік күдеріс -шығармашылы |
|Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес |36. Бітіруші түлектерге ұлттық бірыңғай тестілеу |
|түйінді фактордың бірі-Оқушылардың өзін-өзі бағалауға |өткізудегі бағалаудың мақсаты-Стандартты бақылау және |
|қатыстырылуы |орындау |
|Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің |37. Білім таксономиясына сәйкес жаңа үлгідегі әр түрлі |
|интерпретациясы-Алынған мәліметтердің мәнін анықтау |тәсілдермен элементтерді қиыстыру арқылы ақпаратты |
|Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. |жүйелеу деңгейі-Жинақтау |
|«Интерпретация» сипаттамасына сәйкес мұғалім |38. Бұл өлшемге тән оқушыларда "қызығушылықты арттыру |
|әрекеті-Оқушының жауабын критерийге сәйкестендіру |үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу" |
|Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. |байқалады-Күрделілікке деген сүйіспеншілік |
|«Қадағалау» сипаттамасына сәйкес мұғалімнің |39. Бұл үдеріс арқылы оқушылар түсіну, бақылау, оқу |
|әрекеті-Оқушының сұраққа жауабын тыңдау |тәжірибесіне қадағалау қабілетін дамытады- Метатану |
|Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. |ВВВ |
|«Қорытынды сипаттамасына тән мұғалім әрекетін | |
|көрсетіңіз-Оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау | |

| | |
|40. В.В.Давыдов бойынша оқу іс-әрекетінің басты |ӘӘӘ |
|нәтижесі-Теориялық сана мен ойлау |57. Әр сабаққа дайындалу үшін ең алдымен оның мақсатын |
|ҒҒҒ |анықтауды талап ететін принцип- Мақсаттылық |
|41. Ғылыми-жаратылыс пәндері-Физика, математика, химия, |58. Әрқайсысында анықталған тапсырмаларды шешетін әр |
|биология |түрлі және қайталанатын істердің көмегімен оқушылардың |
|42. Ғылыми білімді игеру, арнайы және жалпы білімділік |оқу іс-әрекетін басқару әдісі-Жаттығу |
|іскерлікпен дағдыларды қалыптастыру оқытудың қай |59. Әрқашанда пайымдау, қорыту және дәлелдеуді талап |
|функциясына жатады?-Білімділік |ететін оқу әдісі-Түсіндіру |
|43. Ғылыми педагогикалық тәжірибеге баға беруде |ЖЖЖ |
|басшылыққа алынатын жаңашылдық- Инновацияның негізгі |60. Жағымсыз істердің алдын алатын, өзінің және |
|крийтерилері |басқалардың алдында кінәлі сезінуге шақыратын |
|44. Дарынды және талантты балаларды анықтауда жоспарлауға|әдіс-Жазалау |
|көп уақыт жұмсап, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алуымен|61. Жазалау әдісі-Келеңсіз қылықтарды шектеп, тежеу үшін |
|ерекшеленетін оқушының өлшемі -Ойлау қабілетінің |қолданылатын педагогикалық ықпал |
|жылдамдығы |62. Жазалау әдістерін таңдауда ескеретін |
|ДДД |жағдайлар-Оқушының жасы |
|45. Дарынды және талантты балаларды анықтауды "өз білімін|63. Жаңа білімдерді, әдістерді және ережелерді түрлі |
|жетілдіру" өлшемін сәкес келетін балаларда көрініс |нұсқада пайдалану. Блум таксономиясының қай қадамына |
|табатын ерекшелік -Олар өздерінің оқуларын реттей алады |сәкес -қолдану |
|46. Дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру |64. Жаңа оқулықтың пәнді оқытудағы тиіміділігін тәжірибе |
|бойынша қызметтің бірінші кезеңі (Ренцулли мен |жүзінде сынақтан өткізудегі бағалау мақсаты-Бағдарлама |
|Райс)-Жалпы зерттеу жаттығулары |мазмұнын бақылау |
|47. Дарынды және талантты оқушылардың таландыруға қатысты|65. Жарыс әдісі-Өз нәтижесін басқалармен салыстыра |
|сипаттамасын көрсетіңіз-Өзін-өзі сынайды, бағалай алады |отырып, тұлға қасиеттерін қалыптастыру және бекіту |
|48. Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша |66. Жаттап алынған білімді тексеруге арналған сұрақ-Төмен|
|"Оқуда және проблемаларды шешуде балама шешімдерді көріп,|дәрежелі |
|қабылдай алады" деп анықталған өлшем-Икемділік |67.«Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында |
|49. Дәйектілікті дамытуда АКТ қолдану және оқыту |ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану |
|аспектісінің мысалы-Талдау және бағалау |барысында оқушылар-Сайтта ақпаратты жариялайды |
|50. Дж. Флейвелл бойынша, оқушыға білиеген тапсырманы |68. «Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында |
|орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп|ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану |
|тұрсада, тапсырманы орындай алмауы-Өнімділік тапшылығы |барысында оқушылар-Электронды поштаны қолданады |
|51. Дидактиканың нақты түсініктері-Сабақ беру, оқыту, |69.«Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында |
|білім беру, оқу |ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану |
|ЕЕЕ |барысында оқушылар-Электронды тасығышқа ақпаратты |
|52. Ең үздік оқушыларды анықтайтын өлшемдерінің ішіне |сақтайды |
|икемділік сипаттамасына сәйкес келетінін көрсетіңіз |70.«Жеңілден ауырға, белгіліден белгісізге, қарапайымнан |
|-Тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп, қабылдай |күрделіге» деген ереже қандай принципке жатады |
|алады |-Бірізділікпен жүйелілік |
|53. Ең үздік оқушыларды анықтауға көмектесетін |71. Жеке адамның қалыптасуындағы жетекші фактор Отбасы |
|сипаттамалар ішінен "ақпаратты толықтырып, олардың |72. Жеке балаға, сондай-ақ тұтас ұжымға тәрбиелік әсер |
|қайшылықтарын анықтай алатын және оның мәніне тез |етуге таңдаған әдістемелерді жүзеге асыратын білім, шеб |
|жететін" өлшем-Мәселені шешу |ер-Педагогикалық технология |
|54. Ең үздік оқушыларды анықтаудағы "өз білімін |73. Жеке тәжірибенің дамуы, басқалар жасаған тәжірибені |
|жетілдіру" сенімді өлшемнің сипаттамасы-Олар өздерінің |және ғылыми басылымдарды меңгеру, қателер мен сынақтар |
|оқуларын реттей алады |әдісі, эксперимент-Мектепті жаңарту жолдары |
|55. Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік сенімді |74. Жеке тәжірибенің қағидалары, жалпы ережелер, оймен |
|өлшемнің сипаттамасы-Басқаларға қарағанда ойлау |ойлау, оқиғамен кейбір жағдайлар туралы еске алуың бір |
|қабілеттері жақсы ұйымдастырылған |бөлігін айқындайтын жады түрі.-Сематикалық |
|56. Есте сақтайтын ақпаратты танымал жерлермен |75. Жеке тулғаны дамыту, базалық мәдениетін |
|байланыстырып елестетуге негізделген?-Орын әдісі |қалыптастыруда негізгі құрал болып табылады -Білім беру |

| | |
|76. Жекелкп оқыту-Оқушылардың дербес ерекшеліктерін |93. Курс тарауы аяқталғаннан кейін оқушыларың өз бетімен |
|ескере отырып оқыту процесін ұйымдастыру |орындайтын лабораториялық жұмысының кешендісі |
|77. Жетекші іс-әрекеті ойын болып табылатын жастық даму |Практикумдар |
|кезеңі-Мектепке дейінгі жас |ҚҚҚ |
|78. Жинақталған мәліметтерді талдау, саралау жинақтау |94. Қазақ балаларының оқыту, оларға білім беру |
|және бағалау сияқты динамикалы күдерістер жүретін жады |мәселелерін көтерген кім-Ы.Алтынсарин |
|түрі -Жұмыс |95. Қайта тәрбиелеу адамның қандай қасиеттерін жоюдан |
|79. Жорамалдарды растау, тексеру үшін деректерді жинау |басталады-Жағымсыз |
|АКТ қолдану мен оқыту аспектісінің мысалы болып |96. Қалай жүгіру, шанышқыны қолдану, қаламмен жазу туралы|
|табылады-Тестілеу және растау |білімімізді сақтауға жауап беретін жады түрі - Рәсімдік |
|ЗЗЗ |97. Қоғамдық түрдегі тәрбие принципінің талаптары |
|80. Зерттеу тәжірибелеріне сүйене отырып, педагогикалық |-Азаматты тәрбиелеу |
|жаңалықтардың мынадай критерийлер жиынтығын анықтауға |98. қолдану ерекшелігімен орнына байланысты жаңалық |
|болады -Жаңашылдық, оптималдық , жоғары нәтижелілік, |енгізудің түрлері-Технологиялық, әдістемелік, |
|тәжірибеде шығармашылық пен қолдану мүмкіндігі. |ұйымдастырушылық |
|81.Зерттеушілік әңгіме жүргізу кезінде оқушылардың |99. Құқықтық тәрбие негізі-Отбасы |
|әрекеті-Айтқандарын дәлелдейді |100. Құқықтық тәрбие нәтижелілігінің басты көрсеткіші |
|ИИИ |болып табылады-Құқықтық сананы қалыптастыру деңгейі |
|82. Идея қайталанады және жасалады, бірақ үнемі мұқият |101. Қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен |
|бағалана бермейтін әңгіме түрі -Кумулятивтік әңгіме |тапсырмаларға ұмтылатын оқушыларға тән өлшем- |
|83. Инновациялық білім беру үдерісінің негізінде |Күрделілікке деген сүйіспеншілік |
|педагогиканың басты мәселесі -Педагогикалық тәжірибені |ЛЛЛ |
|зерттеу және психологиямен педагогика ғылымының |102. Л.С. Выготский зерттеулерінің теориялық |
|жетістіктерін тәжірибеге жеткізу |атауы-Мәдени-тариха даму теориясы |
|84. Инновациялық педагогикалық технологиялар |103. Л.Шульман құзырлы мұғалімге тән үш белгіні |
|-Мұғалімдердің даралығын жетілдіру, оларға кәсіби іс – |көрсеткен. Соның бірі болып табылатын оқытудың |
|әрекет аумағында жаңашылдық тұрғысынан шығармашылықпен |тәліжибелік дағдыларнының сипаттамасы-Оқушылардың білімін|
|жұмыс істеуге мүмкіндік беретін арнайы білім, білік және |бағалау, ынталандыру, сабақты жоспарлау әдістемелерін |
|дағдының көмегімен меңгеру арқылы мұғалім шеберлігін |меңгеруі |
|қалыптастыру |104. Латын тілінен аударғанда «бағалау» термині-«білім |
|85. Инновациялық процестердің маңызды проблемасы |алу» |
|ол-Педагогикалық – психологиялық ғылымдардың жетістігін |МММ |
|практикаға енгізу |105. М. Чиксентмихайың «өзіндік мақсат» сызбасы бойынша |
|ІІІ |дағдысы жоғары оқушыға төмен міндет қоюдың нәтижесі |
|86. Іс-әрекеттер арқылы дамитын білімі сақтау |Зерігу |
|жадысы-Рәсімдік |106. Мақсатты аудитория сипатымен бағалау стратегияларын |
|87. Іс-әрекетті зерттеу тәсіліндегі басты үрдіс -Сабақты |білуді қамтитын білім саласы-Пеагогикалық білім |
|зерттеу |107. Мектеп бітіруші түлектерге мемлекеттік емтихан |
|88. Іс-әрекетті зерттеуді жүзеге асыру айналымының |өткізудегі бағалаудың мақсаты-Стандартты бақылау және |
|бірінші қадамының мазмұны-Міндеттеме алу |орындау |
|89. Іс-әрекеттегі зерттеу үдерісіне ықпалдастыру нәтижесі|108. Мектеп жағдайында пайдаланып, арнайы құралдармен |
|-Оқышының оқу тәжірибесін жақсартады. |жабдықталған кабинеттерде мұғалімнің басшылығымен |
|ККК |оқушылардың табиғи құбылыстарды, заттарды зерттеуін |
|90. Компьютерлік бағдарламалауда құжаттарды ашу және |қамтитын оқыту әдісі-Лабораториялық жұмыс |
|мұрағаттау үдерістерін білуді қамтитын білім саласы- |109. Мектеп шеберханасында, оқу-тәжірибе участігінде, |
|Технологиялық білім |оқушылардың өндірістік бригадаларында оқытуы іске асыруға|
|91. Көру(визуальды), есту(аудиалды)құралдары арқылы |болады-Практикалық жұмыстар |
|оқушылардың сезім мүшелеріне әсер ететін оқыту принципі- |110. Мектептен және сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын |
|Көрнекілік |ұйымдастырушының міндетіне жатпайды-Сабақ кестесін жасау |
|92.«Көпіршелер» деп саналу үшін оқыту мен оқуда |111. Мемлекет саясатының өзекті мәселелерінің бірі |
|қарастырылатын жағдайдың бірі-Оқушыларға өз бетінше |-Халыққа білім беру ісін жетілдіру |
|орындай алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік беру |112. Меңгерген біліммен өмірлік тәжірибе негізінде тез, |
| |нақты, саналы орындалатын практикалық және теориялық |
| |іс-әрекетке даярлық-білік |
| |113. Метатануды өлшеудің екінші өлшемі-Тапсырмаға |
| |бағытталған |

| | |
|114. Мұғалім басты тұлға болу үшін оған қойылатын |131. Мұғалімнің қандай жоспарында оқушылардың әр түрлі |
|талаптар-Педагогикалық әдеп және ұстаздық шеберлік |сыныптан тыссыз әрекеттері және басқа іс-шараларын |
|115. Мұғалңм іс – әрекетінің нәтижелілігі-Тиімділігімен |көрсетеді-Сынып жетекшісінің тәрбие жұмыс жоспарында. |
|анықталады |132. Мұғалімнің озық педагогикалық тәжірибесінің жай |
|116. Мұғалім қызметінегі оң нәтижелердің барынша |тәжірибеден артықшылығы-Логикасы, әдісі, тәсілі жағынан |
|тұрақтылығын білдіретін педагогикалық инноварцияның |ерекше тиімді нәтиже береді. |
|критерийі-Нәтижелілік |133. Мұғалімнің сабаққа дайындағының бірінші |
|117. Мұғалім қызметіндегі сындырлы оқыту теориясына |кезеңі-Сабақтарды тақырып бойынша жоспарлау. |
|сәйкес маңызды басымдықтардың бірі -Оқушылардың сабақты |134. Мұғалімнің субьект пен жүргізуші, әдіскер, |
|қабылдау ерекшеліктерін түсіну |зерттеуші, оқушылардың іс- әрекетін ұйымдастырушы ретінде|
|118. Мұғалім қызметінің инновациялық |қарастырылуы -Кәсіби педагогикалық позициялар |
|бағыттылығы-Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің |135.«Мұғалім сабақта білім әлі мені терезе ашып қоймай, |
|нәтижесін педагогикалық қызметтің тәжірибесінен |өзіне де көрсетеді, оқушылар алдында өзінің рухани |
|119. Мұғалім өз пәнінен оқушының тұлғасын қалыптастыру |әлемін, рухани байлығына ашады»-В.А.Сухомлинский |
|құралына, өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту және |136.«Мұғалімдерге ең тамаша міндет жүктелген, Күн астында|
|өздігінен білім алу құралдарына айналдыра алатын білімдік|одақ тұрған еш нәрсе жоқ» деп жазған-Я.А.Коменский |
|деңгей-іс-әрекетпен мінез құлықты жүйелік модельдеуші |ННН |
|деңгей |137. Н. Мерсер балалардың сыныпта талқылау кезінде өз |
|120. Мұғалім педагогикалық іс-әрекет құралдары мен |сөздерін дәйектеуінің үш түрін анықтаған. Соның ішінде |
|тәсілдерін пайдалануда ескішілдік танытатын стиль- |зерттеушілік әңгіме сипаттамасын көрсетіңіз-Ұсыныстар сын|
|Пайымдаушы – әдісқойлық стильі |тұрғысынан ойлау арқылы жалғасады. |
|121. Мұғалім сабақты жоспарлауды -Әрбір жеке сабақтың |138. Н. Мерсер зерттеуіне сәйкес, қатысушылар өзгелер |
|тақырыптық жоспарға сәйкестігін нақтылаудан бастауды |ұсынған қандайда болсын идеяларды төзімділікпен тыңдайтын|
|122.Мұғалім тәжірибесі аймағында білімді жетілдіруге |әңгіме түрі-Кумулятивтік |
|бағытталған ынтымақтастықтағы педагогикалық тәсіл- |139. Н. Мерсердің зерттеуіне сәйкес, ұжымдық әңгіме |
|Сабақты зерттеу |түсіну мен білім беруге қол жеткізу аясындағы табысты |
|123. Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қаағалауға |талқылаулар да басымдылыққа ие болатын әңгіменің |
|негіз болатын педагогикалық іскерлік-Оқушының оқу |түрі-Зерттеушілік әңгіме |
|материалын меңгеру тереңдігін байқау |140. Нақты іс-қимылдар арқылы дамитын және әрекеттерді |
|124. Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қаағалауға |қалай орындау керектігі туралы білімді сабақ-Рәсімдік |
|негіз болатын педагогикалық іскерлік-Өзінің сабақты |141. Нәтижеге қол жеткізуге мұғаліммен оқушының жұмсаған |
|түсіндіруімен қойған сұрақтарына оқушылардың жауабын |күшінің шығынымен қолданылған тәсілдерінің тиімділігін |
|реакцияларын қабылдау. |анықтайтын педагогикалық инновациялық критерий- |
|125. Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қаағалауға |оптималдық |
|негіз болатын педагогикалық іскерлік -Балаларың |ООО |
|психофизикалық күйлерін байқау. |142. Озық тәжірибенің ең жоғарғы деңгейі -Жағашылдық |
|126. Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қаағалауға |143. Ойын-тәрбиенің қай бөлімінің негізгі құралы |
|негіз болатын педагогикалық іскерлік-Оқушының жеке дара |-Ақыл-ой |
|бейіміліктерімен қабілеттерін байқау. |144. Оқу бағдарламасы, пәндік мазмұн қамтылатын жоспар. |
|127. Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қаағалауға |-Ұзақ мерзімді жоспар |
|негіз болатын педагогикалық іскерлік-Оқушының материалды |145. Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты |
|түсінуін, жұмыс қарынын байқау. |30% есте сақтауына көмектесетін тәсілі көрсетіңіз- |
|128. Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға|Көрсетілім |
|негіз болатын педагогикалық іскерлік -Сабақ барысында |146. Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты |
|өзінің мінез құлқымен сөйлеуін қадағалау. |75% есте сақтауына көмектесетін тәсілді көрсетіңіз- |
|129.Мұғалімдердің белгілі бір тәсілді қалай дамытуға |Тәжірибе жасау |
|болатындығын анықтау мақсатында оқушылардың оқу дерісін |147. Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты |
|зерелеу-Сабақты зерттеу |есте сақтауы үшін ең тиімдісі -Өзгелерді оқыту |
|130. Мұғалімнің инновациялық іс әрекеті-Озық |148. Оқу сабақтарының стандартсыз формалары |
|педагогикалық тәжірибелерді оқу тәрбие үрдісіне енгізу. |-Сабақ-конференция, панарама сабақ, интеграцияланған |
| |сабақ. |

| | |
|149. Оқу үдерісінің қалай жүретінін басқалардан гөрі |170.Оқушыларды тұжырымдар жасай отырып, негізгі |
|жақсы біліп, өздерінің оқуын реттей алатын ең үздік |дереккөздерді салыстыру және талқылауға жетелегенде |
|оқүшыны аныктайтын сенімді өлшем-Өз білімін жетілдіру |дамитын сыни ойлау дағдысы-Қорытындылау |
|150. Оқу үдерісінің қатысушыларына жетістіктерімен дамуы |171.Оқушылардыңанағұрлым толық |
|туралы хабарлау-Кері байланыс |жауапберуіне,өзидеяларындамытуына көмектесетін |
|151. Оқу үдерісінің тиімділігін айқындайтын негізгі |сұрақтәсілі-Сынақтан өткізу |
|факторлардың бірі-Балалардың қалай оқитынын мұгалімнің | |
|түсінуі |172.Оқушылардың барлығына оқу ептілігі және білім, |
|152. Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі |дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай |
|факторлардың бірі-Нені оқу керектігін түсіну |қалыптастыруы-Оқыту ортасын құру |
|153. Оқу үшін бағалаудың мақсаты-Табысқа жетуге бағыт |173.Оқушылардың барлық қорытындылары бағалап, болжамды |
|беру |көзкарастармен мумкіндіктерді карастыруын білдіретін сыни|
|154. Оқуға қызығуды ынталандыру әдісі – бұл-Танымды |ойлау ерекшелігі-Сыңаржақтылықтын болмауы |
|қойындар |174.Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланылатын |
|155. Оқуда қолданылатын зерттеушілік әңгімеге тән |басқаға бағыттау,сұрақ қою мысалын көрсетіңіз-Көмектесе |
|белгі-Әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанмен,мүқият |алатындар бар ма |
|бағаланады. |175. Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланылатын |
|156. Оқуды бағалаудың мақсаты -Баға қойып, нәтижені |сынактан өткізуде сұрақ кою мысалы-Осы ойыңызды |
|тіркеу |дәлелдейтін мысал барма |
|157. Оқуды даралаудың шешуші критерий-Білім алуда |176. Оқушылардың кәсіби бағдарлығын анықтайтын әдістеме- |
|тәуелсіздікті қамтамасыз ету |"Менің қалауым" дифференциалды-диагностикалық сауалдамасы|
|158. Оқулыққа қойылатын талаптар -Оқу материалдарының |177. Оқушылардың мегатанымдық немесе өздігінен реттелетін|
|жоғары идеялық және ғылыми деңгейінде түсінікті болып |оқуының алғы шарты-Мұғалімнің қолданған әдіс-тәсілі |
|баяндалуы |178.Оқушылардың нені білетіндігін және не істей |
|159. Оқушы жетістіктерін белгіленген нормалармен немесе|алатындығын, сонымен қатар олар кандай қиындықтармен |
|бірдей жастағы оқушылар тобының кол жеткізген деңгейімен |кездесуі мүмкін екендігін анықтау үшін мұғалім өткізетін |
|салыстырған соң қорытынды жасалады-Оқуды бағалау |бағалау кезеңі-Қадағалау |
|160.Оқушы қалай ойлайтынын, оқитынын қадағалау, бағалау, |179.Оқушылардың өзін-өзіынталандыра отырып оқуғадеген |
|бақылау, осы ойлау нәтижелерін кейін оқү үдерісінде |ұмтылыспен кызығушылықтарының пайда болуы-Ішкі уәж |
|саналы пайдалану үдерісі-Метатану |180.Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауының негізгі |
|161. Оқушыға тапсырманы орындауға кеңес берілмгендіктен, |ерекшеліктері «сыңар жақтылықтың болмауына» сәйкес |
|оқушының қабілеті жетіп тұрса да-тапсырманы орындай алауы|келетін сипаттама-Көз карастардың барлығын қарастыру |
|Дж.Флейвелл-Өнімділік тапшылығы |181.Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауының негізгі |
|162.Оқушылар бір-біріне сұрақ қойып, айтқандарын |ерекшеліктерінің бірі-Өзге идеяларды қабылдауға ашық |
|дәлелдейтін және өзара келісімге жетуге |болуы |
|тырысатын-Зерттеушілік |182.Оқушылардыңсынтұргысынанойлауыныңнегізгі |
|163.Оқушылар бір-бірінің үлесін сынамайтын және |ерекшеліктерініңбірі"пайымга"тән |
|сындарлылыққа негізделетін әңгіме түрі-Кумулятивтік |Сипаттама-Дәлелдердіңдеңгейін,маңызынмойындау |
|164.Оқушылар жаңа білімді игеріп, өздерінің пікірін |183.Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауының негізгі |
|бекітіп, көзқарасын дәлелдеп шығуға көмектесетін оқыту |ерекшеліктерінің бірі "тәртіпке" тән сипаттама-Тиянақты, |
|әдісі-Дискуссиялық |нақты және жан-жақты болуы |
|166.Оқушылар жауап бергеннен кейін мұғалімнің кідіріс |184.Оқушылармен тұрақты араласатын, оларды дербестікке |
|жасау уақытын ұлғайтуы -Жауаптарын түзетуге, нақтылауға, |ынталандыратын мұғалімнің стилі-Демократиялық |
|дұрыстаүға мүмкіндік береді |185. Оқушыны бағалау үшін қорытынды жасау |
|167.Оқушыларіс-әрекетінің мазмұны мен түрінің олардың |үдерісі-Оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау |
|жасына, өмір тәжірибесіне, күш-қуатымен мүмкіндіктеріне |186.Оқушының білім алуын қолдау үшін қойылатын сынақтан |
|сәйкес болуы-Тәрбиенің оқушылардың жас және дербес |өткізу сұрағы-Осы айтқандарыңызға мысал келтіре алсыз ба |
|ерекшеліктеріне сәйкестігі | |
|168.Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын | |
|нық білдіруге, идеяларын дамытуға көмектесетін, | |
|тапсырманы орындау барысында оқушыға бағдар беріп | |
|отыратын сұрақ қою тәсілі-түртік болу | |
|169.Оқушыларда «өзіндік мақсаты» қалыптастыру жағдайында | |
|дағдылар мен міндеттердің сәйкес келуінің нәтижесі-Ағын | |

| | |
|187.Оқушының жазалауға ұшырамауы, нашар баға алмау үшін |208. Оқытудың негізгі компоненттері-білім, іскерлік, |
|оқуы-Сыртқы уәж |дағды |
|188.Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау |209. Оқытудың тәжірбие үлгісі және |
|қажеттілігі-оқушы өз жауабын түзетуге, нақтылауға |ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен |
|мүмкіндік алады |«модельдеу» аспектілері арасындағы-ықтимал әсерлерді |
|189.Оқушының сабаққа ықыласты болуы және өзін-өзі |имитациялау |
|ынталандыруы-Ішкі уәж |210. Оқытудың тиімділігін, сапасын жақсарту үшін |
|190.Оқушының сын тұрғысынан ойлауындағы «дәлелдерді талап|оқушылардың білімдерінің толық, терең, нақты қамтитын |
|етіп, кез келген дәлелді есепке алып отыруын» көрсететін |оқыту принципі -беріктік |
|ерекшелігі-ұтымдылық |211. Орта бірлесуден гөрі, бәсекеге бағытталған әңгіменің|
|191.Оқып үйренуге деген уәжін қиынырақ, ойын мен |түрі-әңгіме- дебат |
|тапсырмаларға ұмтылу арқылы арқылы арттыратын оқушыны |212. Орта мерзімді жоспардың қызметі-тізбектелген |
|анықтайтын өлшем-күрделілікке деген сүйіспеншілік |сабақтар жоспарын құру |
|192. Оқыту барысында оқушылардың меңгеруі тиіс міндетті |213. Орта мерзімді жоспарлауда оқу мақсаттарын |
|білім мазмұнының құрылымы- ғылыми |қалыптастыру шараларын белгілеуге бағыттайтын негізгі |
|білімдер,дағды,дүниетанымдық,адамгершілік,эстетикалық |сұрақтың бірі-оқушылар нені білуге тиіс |
|идеялар. |214. Орта мерзімді жоспарлауды қамтитын |
|193.Оқыту әдістемесінің әдістемелік негіздері-таным |мазмұн-тізбектелген сабақтар топтамасы |
|теориясы |«Оңайдан қиынға» ережесі қай принципке |
|194.Оқыту әдістері анықталмайды-оқушылардың |жатады-Түсініктілік |
|қызығушылығымен |ӨӨӨ |
|195. Оқыту заңдылықтарымен құбылыстарына қатысты |216.Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсайды, |
|ілімдермен оқыту ілімі-дидактика |бірақ жоспарды тез жүзеге асыратын оқушыға сәйкес |
|196. Оқыту мазмұны оқушыларды объективті ғылыми |өлшем-ойлау қабілетінің жылдамдығы |
|дәйектермен, теориялармен, заңдармен таныстырса және |217.Өзін-өзі тәрбиелеудің негізгі әдісі -өзіндік талдау |
|ғылымның қазіргі жағдайын көрсете алса, ол қай принцике |өзіндік бағалау, өзіндік бақылау, өзіндік жүзеге асу |
|жатады-ғылымилық |218.Өткен метериалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, |
|197. Оқыту принципінің мәні-дидактикалық процесті |толық жауап беруге итермелеу мақсатын көздейтін қарапайым|
|ұйымдастырудагы және өткізудегі нормативті талаптар, |сұрақ -түрткі болу |
|жетекші идеялар |219.Өткен сабақты талдаудың негізгі мәселесі -сабақтың |
|198. Оқыту процесінде оқушылармен меғгеруге тиіс |дидактикалық және тәрбиелік міндеттері қалай шешіледі |
|іс-әрекеттер тәсілдерәмен ғылыми білім, білік және дағды |П П П |
|жүйесі – бұл білім беру мазмұны |220. Падкаст жасаудың оқушылар үшін пайдасы -сауаттылық |
|199. Оқыту үдерісі кезінде ең үздік оқушыларды анықтауға |дағдыларын жетілдіреді |
|арналған өлшемдерінің бірі болып табылатын икемділік |221. Педагогика ғылымының саласы -педагогика тарихы |
|сипаттамасы-тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп |222. Педагогикалық жаңалықтарды жасау оларды |
|қабылдайды |педагогикалық қауымдастықтың игеруі, бағалануы, |
|200.Оқытуда басшылыққа алатын идея, негізгі талап-принцип|пайдаланымен оқыту және тәрбиелеу практикасына ендіру |
|201.Оқытудағы саналықпен белсенділік принципіне |үрдісі -инновациялық |
|сипатталады-оқыту процесінде оқушылардың белсенді |223. Педагогикалық жаңалықтардың пайда болуы, олардың |
|қатысуымен оқу материалын меңгеруімен |практикада игерілуімен пайдаланудың ордасы инновациялық |
|202.Оқытудағы тәжірбие үлгісі және |орта |
|ақпараттық-коммуникациялық технологиялар көмегімен |224. Педагогикалық жаңалықты жасау, игеру және |
|«бағалау және талдау» акспектілері арасы-әр-түрлі |пайдалануға негізделген мұғалім қызметі -инновациялық |
|жұмыстарды салыстыру |бағыттылығын көрсетеді |
|203.Оқытудағы тәжірбие үлгісі және ақпараттық- |225. Педагогикалық зерттеудің негізгі әдістерін білу |
|коммуникациялық технологиялар көмегімен «көрсету» |мұғалімге не үшіг қажет -тәрбиемен оқытудың міндеттерін |
|аспектілері арасындағы сәйкесті-өлшеулерді қалай жүргізу |шешу үшін |
|керектігін көрсету |226. Педагогикалық процестің бағыттылық принципі -оқыту |
|204.Оқытудың ғылымилық принципі-оқушылардың дүние |мен тәрбие үйлесімділігіне ықпалы |
|танымдық коз-қарасын қалыптастыратын ғылыми білімдер |227. Педагогтің өз ішкі дүниесін түсіну, ұғыну, |
|жүйесімен қарулану |вербализациялау арқылы психологиялық талдау жасау |
|205.Оқытудың жаңа тәсілдерін әзірлеуде мұғалімнің жаңа |күйі-Педагогикалық рефлексия |
|бастамасын жинақтауды көздейтін сабақты зерттеу тәсілінің|228. Педагогтың тұлғалық центрациясын психология |
|түйінді сипаты-креативтілік |саласында зерттеген ғалым-А.Б.Оралов |
|206.Оқытудың мазмұнын, ұйымдастыру тұрлерін, әдістерін, |229. Пән бойынша білімдерді, әдістерді және ережелерді |
|оқытудың мақсатымен заңдылықтарына сай анықтайтын |түрлі нұскада пайдалану Блум таксономиясының қай қадамына|
|қағидалар жүйесі-дидактикалық принциптер |сәйкес-Қолдану |
|207.Оқытудың мақсаты, оқушылардың білімдеріне, | |
|біліктерімен дағдыларына қойылатын талаптар, олардың | |
|білімін бағалау жолдары, оқытудың түрлерімен әдістері | |
|туралы нұсқаулар, қажетті әдебиеттер қайда | |
|көрсетіледі-оқу бағдарламасының құрамында | |

| | |
|230. Пән бойынша педагогикалық білімнің сипаттамасын |249.Сабақты зерттеу тобы зерттеу сабағынан кейін |
|көрсетіңіз-ғылыми идеяларды оңтайлы түсіндіру тәсілі |жүргізілетін талқылау кұрылымына сай бірінші |
|231. Проблемалық ситуация-Бар білімге сүйене отырып |қарастырылады - "бақыланатын" оқушылардың оқуы |
|тапсырманы шеше алмау немесе фактіні түсіндіре алмау |250.Сабақты зертгеу үдерісінде білім сапасын арттыратын |
|қиыншылығының психологиялық жағдайы |белгілі бір тәсілді дамыту жолына нықтау үшін |
|232. Проблеманы шешуде дәстүрлі тәсілді қолдануды |зерделенеді-оқушылардың оқу үдерісі |
|меңзейтін және нәтижесінде сол тәріздес идеялар |251.Сабақты зертеуде зерттеу үшін жауапкершілік |
|туындайтын ойлаудың түрі-Конвергентті |алады-бүкіл зерттеу тобы |
|РРР |252.Сабақты зерттеуді жүзеге асыратын педагогтар-оқытудың|
|233. Ренцулли мен Райстың дарынды және талантты |жаңа тәсілін модельдейді |
|оқушылардың білімін жетілдіру моделінің үш |253.Сабақты зерттеудің (Lesson Study) түйінді сипатының |
|кезеңі-Жетілдірү, удеріс, нәтиже |бірі-креативтілік |
|234. Рефлекциялаушы практиктің өзгеріп жатқан жағдайға |254.Сабақты психологиялық талдау – бұл-мүғалімнің |
|сай әрекет ететін көмектесетін үдеріс-іс-әрекеттегі |проективті-рефлексивті іс-әрекеті |
|толғаныс |255.Сабақтың мазмұнын ойластырып алу...оқыту принципіне |
|ССС |негізделеді-бірізділік |
|235. Сабақты зерттеу (Lesson Study) үдерісінде топ |256.Сандық технологияны пайдалана отырып, деректердің |
|мүшелерінің зерттеу сабағын жоспарлауға дейінгі |орналасқан жерін анықтап,оны түсіну бағалау |
|кезеңі-Топ мүшелерінің бақылауға алынатын оқушыларды |қабілеті-ақпараттық сауаттылық |
|анықтауы |257.Сандық технологияны пайдалана отырып, мәліметтердің |
|236. Сабақ беруде пайдаланылатын тәсілдерін жұмыс |орналасқан жерін анықтап, оны түсіну бағалау |
|амалдарын ұғынуға бағытталған мұғалімнің рефлекциялық |қабілеті-педагогикалық сауаттылық |
|іс-әрекеті-сабақты психологиялық талдау |258.Сендірудің маңызды әдісі-өнеге-үлгі |
|237.Сабақ жоспарының соңғы кезеңі-сабақты қорытындылау |259.Сұрақ қойылғаннан кейінгі кідіріспен қатар оқушының |
|238.Сабаққа психологиялық талдау жасау ол-мұғалімнің |жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау оқушыға мумкіндік|
|проективті-рефлексивті іс-әрекеті |береді-өз жауабын түзетуге, нақтылауға |
|239.Сабақты жоспарлау және оны өткізуге технологияларын |260.Сұрақты қарапайым етіп қою, өткен материалға оралу |
|дайындаудың бірінші бөлігі- сабақ мақсатын оның әрбір |ойға салу дұрысын қабылдау және толығырақ жауап беруге |
|қадамын терең ойластыру |итермелейтін сұрақ тәсілі-түрткі болу |
|240.Сабақты жоспарлауда және оны өткізуге технологияларын|261.Сын тұрғысынан ойлау қарым-қатынас жасау дағыдыларын |
|дайындауда өзара байланысты қанша бөлік бар - 2 |дамытудың негізгі тәсілі-дәлелдеу |
|241.Сабақты жоспарлауда мұғалім алдында қойылатын алғашқы|262.Сынақтан өткізу сұрағы-осы айтқандарыңызға дәлел |
|сұрақ-сабақтың мақсаты қандай |келтіре аласыз ба |
|242.Сабақты зерттеу тобы зерттеу сабағынан кейін |263.Сынып сағатына жатады-форма |
|жүргізілетін талқылау құрылымының соңғы кезеңінде |264.Сыныпта талқылау кезінде өз сөзін дәйектеудің |
|карастырылады-Келесі сабақты зерттеуді жоспарлау |әңгіме-дебат түрі-бас қадамдардың көз қарасын қабылдауды |
|243.Сабақты зерттеу (Lesson Study) тәсіліндегі ең басты |қаламайды |
|үдеріс-Сабақты зерттеу |Т Т Т |
|244.Сабақты зерттеу тәсілінің аясын зерттеу сабағын |265.Табиғат, қоғам, мәдениет, ойлау дамуының |
|жоспарлауда ерекше мән беріледі-«Бақылаудағы» оқушылардың|заңдылықтарын білуді талап ететін оқыту принципі- |
|сабақта өтілетін материалды игеру |ғылымилылық |
|245.Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық |266.Талдау, жинақтау деңгейіндегі тапсырмаларға |
|ерекшеліктерінің бірі-мұғалім зерттеу барысында |бағытталған сұрақ-жоғары дәрежелі |
|жинақтаған білімімен педагогика қауыммен кеңінен бөлісе |267.Танымдық үдерістерді білу, түсіну, реттеу-мегатану |
|алады |268.Танымдық, эмоцияналдық және психомоторлық бағыттар |
|246.Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық |бойынша оқушыларды оқыту мақсаттарының тізімін жасауға |
|ерекшеліктерінің бірі-оқытумен сабаққа берілген |негізделген модель-Блум таксономиясы |
|кез-келген баға тұтас топ жұмысына қатысты |269.Тәрбие әдісіретінде жаттығудың мәнінеде-мінез-құлық |
|247.Сабақты зерттеу тәсілінің қажеттілігі-оқу сапасын |нормалары мен ережелеріне сай тәрбиешінің әр түрлі іс |
|арттыру |әрекетті ұйымдастыру |
|248.Сабақты зерттеу тәсілінің тиімділігін көрсететін |270.Тәрбие әдістеріне жатады - әңгімелесу |
|оқушылардың оқуы туралы деректерді жинауды көздейтін |271.Тәрбие әдістсрінің логикалық қатарынан қайсысына |
|түйінді сипаты-ғылыми дәлділік |шектеу қоюға болады-көрнекілік |
| | |

| | |
|272. Тәрбие процесі көп факторлы процесс-объективті, |ҰҰҰ |
|субъективті |293.Ұжымдық танымдық іс-әрекет формасына |
|273. Тәрбие процесі нәтижелігінің басты белгісі |кірмейді-оқушының сабақтағы жауабы |
|-Тәрбиеленушілердің өз жас ерекшеліктеріне қарай |294.Ұзақ мерзімді жадыда тәжірибелердің толық тізімі |
|мінез-құлық нормаларын және ережелерін білу |алғашқы болып сақталатын компонент-эпизодты |
|274.Тәрбие процесі нәтижелігінің маңызды |ФФФ |
|сипаты-тәрбиеленушілердің жас ерекшеліктері мен |295.Факультатив-оқытудың қосымша формасы |
|мінез-құлық ерекшеліктеріне сәйкес білімі |ЭЭЭ |
|275.Тәрбие процесіндегі субъективті факторлар-тұлғаның |296.Эстетикалық білімнің негізін қалыптастырады-оқу |
|ішкі қажеттіліктерін білдіріп, тұлға қалыптасып, өмір |пәндері |
|сүретін объективті жағдай |297.Эстетикалық тәрбиенің міндеттері-оқушылардың |
|276.Тәрбие процесінің диалектикалық қайшылығы-өзіндік |әсемдікті тануға орайласқан санасын, қасиетін, |
|алғашқы түсінігін өзіне қойылатын талаптармен оларды |бағалау-эстетикалық қатынастарын ашу |
|орындау мүмкіндігі арасыныда |298.Эстетикалық ұғым, пайымдау тәрбиенің қай |
|277.Тәрбие процесінің ерекшеліктері-тәрбиелік |саласы-эстетикалық |
|іс-әрекеттер нәтижесінің мақсаттылығы көп факторлылығы, |299.Этикалық әңгіме-оқушылардың бойындағы белгілік |
|уздіксіздігі |қасиеттерді тәрбиелеу жоспарлы түрде өткізіледі |
|278.Тәрбие процесінің қиындықтары-өзгерісті, динамикалық,| |
|қозғалмалы | |
|279.Тәрбие процсесі -сыртқы мақсат бағдарлы ықпалмен | |
|тұлғаның өзін-өзі тәрбиелеуін кірістіре жүргізілетін | |
|тұлға қалыптастыру, дамыту процесі | |
|280. Тәрбие тәсілі-жалпы әдістің бөлігі, жеке дара | |
|әрекет, нақ тиіс | |
|281.Тәрбиелік ықпалдардың тізбектілігі, жүйелілігі, | |
|беріктігі және үздіксіздік принципі-әр-бір бөліктерімен | |
|элементтері түгел біртұтастық құрайтын педагогикалық жүйе| |
|282.Тәрбиенің идеялылығымен мақсаттылығы-тәрбиенің алдына| |
|қоғам болашағына берік сенімі бар азаматтарды | |
|қалыптастыруы міндеті қойылады | |
|283. Тәрбиенің құрамды бөлігі-дене тәрбиесі | |
|284. Тәрбиенің мақсаты-жеке тұлғаны жан-жақты дамыту | |
|285.Тәрбиенің негізгі құрамдас бөліктері-ақыл-ой, дене, | |
|адамгершілік, экономикалық, еңбек | |
|286.Тәрбиенің негізгі мақсаты- жеке адамды қалыптастыру | |
|және оның жан-жақты толық қанды дамуын қамтамасыз ету | |
|287.Тәрбиенің обьективті факторлары-тұрмыстың шарттары, | |
|қоғамдық қатынастар | |
|288.Тәрбиенің өмірмен,еңбекпен,қоғам құрылысының | |
|тәжірибесімен байланыс принципі қоғамның экономикалық, | |
|әлеуметтік және рухани қатынастарын, өмір шындығының | |
|моралі және әсемділікке көзқарасын тәрбиесінде қолдану | |
|289.Толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз | |
|идеяларын дамытуға көмектесетін және тапсырманы орындау | |
|барысында бағдар беретін сұрақ-сынақтан өткізү | |
|290.Топ бәсекелестікте болып, ортақ шешімге келе алмайтын| |
|әңгіме түрі-әңгіме-дебат | |
|291.Тұлғаның білім алуында ақыл-ой үдерістеріне мән | |
|беретін оқу тәсілі-танымдық тәсіл | |
|292.Тұлғаның өмір жолында өзін-өзі дамытуына | |
|мүмкіншіліктеріне жете білуіне бағытталған тұтас процесс | |
|- білім беру | |

Ұқсас жұмыстар
Дәстүрлі емес сабақтар
Білімнің педагогикалық аспектісі - Оқушыларға ғылымды
Білім беру үрдісіне жаңа технологияларды белсенді енгізу
Оқушылар бір - бірінің үлесін сынамайтын және сындарлылыққа негізделетін әңгіме түрі
Мектепке дейінгі білім беру бойынша әдіскер жұмысының ерекшеліктері
БАЛА БОЙЫНДА АЗАМАТТЫҚ ПЕН ПАТРИОТИЗМДІ ҚАЛЫПТАСЫРУДА МЕКТЕП ПЕН ОТБАСЫ ҚАРЫМ - ҚАТЫНАСЫ
Дидактикалық ойындар - балалардың білімдерін арттырудың құралы
Жаңа ақпараттық технологияларда
Физика сабағын оқытуда электрондық оқулықтың ролі
Арнайы семинар
Пәндер