Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Күрделі функциялар

|Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі10.1 |Мектеп: М.Мәметова атындағы орта мектебі |
|A Функция, қасиеттері және графигі  |мектепке дейінгі шағын орталығымен » КММ |
|   Күні: 20.09.2019 |Пән мұғалімі: |Тексерілді:  |
|Сынып: 10 |Қатысқан оқушы саны: |Қатыспаған оқушы саны: |
|Сабақ тақырыбы       №12 |Күрделі функциялар. Кері функциялар |
|Осы сабақта қол жеткізілетін оқу |10.5.1.7  f(g(x)) күрделі функциясын ажырата білу |
|мақсаттары |және функциялар композициясын құрастыру; |
|Сабақтың мақсаты |БО:     - Функция графигі бойынша оның қасиеттерін |
| |сипаттайды  |
| |КО:    - Берілген функция графигіне түрлендірулер |
| |орындайды |
| |ІО:     - Бөлшек-сызықтық функцияның асимптоталарын |
| |анықтап, графигін салады |
|Жетістік критерийлері |Жетістік критерийлері |
| |күрделі функция ұғымын түсінеді  |
| |күрделі функцияны табудың алгоритмін біледі;  |
| |берілген 2 функция бойынша функциялар |
| |композициясынқұрастыра алады. |
| |күрделі функцияның мәнін графиктік және аналитикалық |
| |тәсілдермен табады;  |
| |қолданбалы есептерді күрделі функция бойынша шығарады. |
|Тілдікмақсат |Оқытудың тілдік мақсаты Оқушылар |
| |берілген график бойынша функцияның қасиеттерін сипаттайды;|
| |берілген функцияға кері функция табу алгоритмін |
| |түсіндіреді; |
| |функциялар композициясын табуды түсіндіріп айта алады;  |
| |функция графигін түрлендіру қалай орындалатынын |
| |түсіндіреді |
| |Пәнге тән лексика мен терминология:  |
| |кері функция; |
| |күрделі функция; |
| |функцияның бірсарындылығы; |
| |функцияның шенелгендігі; |
| |функция периодтылығы; |
| |функция периоды; |
| |функцияның жұп тақтылығы; |
| | функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндері; |
| |функция графигін түрлендіру; |
| |-функцияның үзіліссіздігі. |
| |Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер |
| |бөлшек-сызықты функцияның графигін/ берілген функцияның |
| |графигін салу үшін...түрлендірулер орындалады; |
| |берілген функцияға кері функция табу үшін … керек; |
| |берілген күрделі функция...функцияларынан құралған; |
| |егер...шартын қанағаттандыратындай М оң саны бар |
| |болса,онда функция шенелгендеп аталады; |
| |егер функция қандай да бір аралықтаөсетін (кемитін) болса,|
| |онда ол осы аралықта... деп аталады; |
| |егер...болса, функция жұп деп аталады; |
| |егер ... болса, функция тақ деп аталады; |
| |жұп (тақ) функцияның графигі... симметриялы; |
| |жұп (тақ) функцияның графигін салу үшін ... керек; |
| |егер ... болса,функция периодты деп аталады. |
|Құндылықтарды дарыту |Құндылықтарды дарыту топпен, жұппен жұмыс жасау арқылы |
| |жүзеге асады. Сыныптағы құрдастарының ойын тыңдау, |
| |қадірлеу.  |
| |«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясы: Отанымыздың игілігі |
| |үшін өмір бойы білім алуға баулу, өзін-өзі тәрбиелеуге, |
| |өзін-өзі тануға,     сыни ойлауды дамытуға және білім |
| |берудегі үш тілдік саясатты іске асыруға |
| |бағытталады.Сабақтың адамгершілік аспектісі мыналарды |
| |қамтиды: оқуға деген жауапкершілікті сезіну; басқаларға |
| |құрметпен қарау |
|Алдыңғы |Сызықтық, квадраттық, кері пропорционалдық тәуелділік, |
|меңгерілген білім |y=  функцияларының графиктерін салу дағдылары, |
| |функциялардың қасиеттерін сипаттау. |
|Сабақ барысы |
|Сабақтың ке|Сабақта орындалатын іс-әрекеттер |ресурст|
|зеңдері | |ары |
|Ұйымдастыру|1.Оқушылармен амандасу. | |
|бөлімі |2.Үй жұмысын тексеру | |
|5 минут |Сабақтың тақырыбын, мақсатын, жетістік критерийлерін анықтау | |
| |үшін  оқушыларға функциялар және оларды түрлендіруге байланысты| |
| |тапсырмалар жазылған карточкаларды ұсынамыз. | |
| |1.у= х22.у = (х+1)2 | |
|Сабақтың |1.у= х3                   2.у = (х+4)3 | |
|басы |1.   у=2.у = | |
|10 минут |1.   2. | |
| |1.Берілген функциялардың формулаларын салыстырыңыздар. | |
| |2.Бұл формулалардың ұқсастығына байланысты топ құруын | |
| |сұраймыз.  | |
| |Жетелеуші сұрақтар қоя отырып, топтың дұрыс құрылғанына көз | |
|  |жеткіземіз. | |
| |    Әр топта айырмашылықтарын талқылауын сұраймыз. | |
| |Оқушылардың ұсыныстарын толықтырып, қорытынды | |
| |жасау  үшін g(x) – ішкі  функция,       f(t)  – сыртқы функция | |
| |екенін мысалдар арқылы түсіндіріп ,  y=f(g(x)) –күрделі функция| |
| |болатынын айтамыз. | |
| |Мысал: | |
| |  | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Сабақтың | | |
|ортасы   |  | |
| | | |
|10 минут |g(x)=            – ішкі  функция | |
| |  | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |  | |
| | | |
| |f(t) =       -     сыртқы  функция | |
| | | |
| |Әр топтан берілген карточкалардағы функциялардан күрделі | |
| |функцияны анықтап, ішкі және сыртқы функцияларды көрсетуін және| |
| |жауаптарын негіздеуді  сұраймыз. | |
| |Бағалау критерийлері: | |
| |Күрделі функцияны дұрыс анықтаған. | |
| |Сыртқы функция   дұрыс табылған. | |
| |Ішкі функция дұрыс анықтаған. | |
| |Сағат тілімен тапсырмаларын алмастыру арқылы топтар  бір-бірін | |
| |бағалайды. | |
| |Жеке тапсырма | |
| | | |
|24-37 мин |Тапсырма 1. | |
| | және функциялары x-тің | |
| |барлық  нақты  мәндері     үшін  берілген.      ,      | |
| |f (g(x))  және     g (f (x))       функцияларын  табыңыз және | |
| |ықшамдаңыз. | |
| |Бағалау критерийлері: | |
| | күрделі функцияны табудың алгоритмін білген;  | |
| |берілген 2 функция бойынша күрделі функция құрастыра алған. | |
| |Ықшамдау дұрыс жүргізілген. | |
| |Тапсырма 2. күрделі функциясын жазыңыз және мәнін есептеңіз: | |
| |і) ,  ;  f( u(-3)) -? | |
| |іі)  ,  ;  f(u( 2)) -? | |
| |ііі) ,  ;  f(u( 49)) -? | |
| |Бағалау критерийлері: | |
| | күрделі функцияны табудың алгоритмін білген;  | |
| |берілген 2 функция бойынша күрделі функция құрастыра алған. | |
| |Мәнін  дұрыс есептеген. | |
| | | |
| |Тапсырма 3.  | |
| | | |
| |Тапсырма | |
| |Графиктер | |
| | | |
| | табыңыз. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Бағалау критерийлері: | |
| | | |
| |Күрделі функцияның мәнін графиктік табу алгоритмін білген. | |
| |График арқылы  мәні дұрыс анықталған. | |
| |График арқылы  мәні дұрыс табылған. | |
| | | |
| |Дайын жауаптар бойынша өзара тексеруді ұйымдастырамыз. | |
|Сабақтың | | |
|соңы |Деңгейлік тапсырма.  Барлық оқушылардың шығаруы міңдетті емес. | |
|5 минут |№3. Егер, ,  болса, онда | |
| |келесі функцияларды арқылы өрнектеңіз: | |
| |1. 2. 3.  | |
| |Үй жұмысы: | |
| | | |
| |2. Рефлексия : | |
| |Оқушыларға келесі сұрақтар ұсынылады:  | |
| |Мен бүгінгі сабақта нені білдім және үйрендім? | |
| |Мен осы сабақта нені орындай алмадым? | |
| |Оны орындау үшін маған не істеу керек? қалай? | |
|Саралау – оқушыларға қалай  көбірек|Бағалау – оқушылардың |Денсаулық және |
|қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз? |материалды меңгеру деңгейін |қауіпсіздік |
|Қабілеті жоғары оқушыларға қандай |қалай тексеруді |техникасының |
|міндет қоюды жоспарлап отырсыз?  |жоспарлайсыз?  |сақталуы  |
| | | |
| | | |
| | |  |
|Саралау іріктелген тапсырмалар, бір|Тапсырманы толық дұрыс |Нұсқаулықпен |
|оқушыдан күтілетін нәтижелер, |орындаған оқушыларды |жүргізіледі. |
|оқушыға дербес қолдау көрсету |марапаттау | |
|жұмыстары.  | | |
|Сабақ бойынша рефлексия  |
|Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол |
|жеткізді ме?  |
| |
| |
|Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?  |
| |
| |
| |
|Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, |
|неліктен? |
|Жалпы баға  |
| |
|Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? |
|1: |
| |
|2: |
| |
|Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? |
|1:  |
| |
|2: |
| |
|Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары |
|туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |

Ұқсас жұмыстар
Курстың міндеті
Паскаль – бағдарламалау тілі
Тригонометриялық функциялар, олардың қасиеттері
Программа құрылымы
Сабақтың түрі. Сабақтың мақсаты
Логикасын арттыру
Функциялар
Шығару операторы
Көрсеткіштік функция
Ұбтға дайындық математика
Пәндер