Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Постерді бағалау
САБАҚ ЖОСПАРЫ
Пән
Информатика
Мұғалім
Киікбаев Алтынбек
Мектеп, сынып
Қызылорда облысы, Арал қаласы, №62 мектеп-лицей, 5-сынып
Сабақ тақырыбы
Ақпарат түрлері
Жұмыс нәтижесі
Ақпарат ұғымы, оның түрлері, қасиеттері туралы кеңінен мағлұмат алады. Сабаққа деген қызығушылығын арттады.
Сілтеме
Электрондық оқулық, информатика 5сынып, пән бойынша әдістемелік нұсқау, мұғалімдерге арналған нұсқаулық, bilimland.kz, imektep.kz
Қолданылатын әдіс-тәсілдері
топпен жұмыс, диалогтық оқыту, Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау технологиясы <<Басбармақ>>, <<Екі жұлдыз, бір тілек>>, <<Ыстық орындық>>,құзырлық тапсырма, сарамандық жұмыс
Ресурстар
Оқулық, интерактивті тақта, компьютер, флипчарт, постер, стикер, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар
Ұйымдастыру
- Оқушылармен сәлемдесу;
- Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;
- Жағымды психологиялық ахуал туғызу; (<<Досымның жақсы қасиетті>>)
- Оқушыларды топқа бөлу флипчарт көрсетілген <<Сыйқырлы сандықша>> ойыны арқылы (<<Алма>>, <<Әуен>>, <<Жібек>> суреттері бойынша);
- Топта басшысын тағайындау.
Тапсырма түрлері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
<<Білу>>
5 минут
- Өткен тақырып бойынша бір-бірлеріне сұрақтарға қойып, жауап беру.
(<<Ыстық орындық>> әдісі)
- Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. Интерактивті тақта http://imektep.kz/sandik-koltanbali-oner бірнеше бейне таспа көрсету. Өздеріне мысал келтіру. Флипчарттағы сағаттағы әріптерді біреу тастап оқыса бүгінгі сабақтың тақырыбы шығады.
- Әр топтан оқушылар шығып орындыққа отырып, қойылған сұрақтарға жауап береді.
- Оқушылар мұғаліммен бірге http://imektep.kz/sandik-koltanbali-oner бойынша жұмыс жасайды. Флипчарттағы сағаттағы әріптерді біреу тастап оқиды.
<<Түсіну>>
9 минут
- Ақпараттың түрлері;
- Ақпараттың қасиеттері
http://bilimland.kz/kk/home#lesson=16303 сілтемесі арқылы түсіндірме жұмысын жүргізу;
- Ақпарат көзі http://bilimland.kz/kk/home#lesson=16303 мәтінді оқыту.
Құзырлық тапсырма <<Ой қозғау>>.
Кестені толтырыңыз
Жұмсақ,тәтті,айқай,қызыл,тікінек,жай дыбыс, қатты, қышқыл, жұпар иісті,ақ-ала
Есту
Көру
Дәм сезу
Иіскеу
Сезу
Себебі:
Себебі:
Себебі:
Себебі:
Себебі:
- Оқушылар http://bilimland.kz/kk/home#lesson=16303 сілтемесін тыңдап, мағлұмат алады. Ой қозғап, ой бөліседі.
- http://bilimland.kz/kk/home#lesson=16303 мәтінді оқиды.
Берілген кестені толтырып, себебін түсіндіреді.
Кестені толтырыңыз
Жұмсақ,тәтті,айқай,қызыл,тікінек,жай дыбыс, қатты, қышқыл, жұпар иісті,ақ-ала
Есту
Көру
Дәм сезу
Иіскеу
Сезу
айқай
қатты
тәтті
жұпар иісті
Жұмсақ
жай дыбыс
ақ-ала
қышқыл
тікінек
Себебі:
Себебі:
Себебі:
Себебі:
Себебі:
<<Қолдану>>
9 минут
1. Компьютермен тәжірибелік жұмыс <<Кім жылдам?>>
http://bilimland.kz/kk#lesson=16303
2. Қыз қандай ақпарат алды?
1. Оқушылар компьютерде тапсырмалар орындайды.
http://bilimland.kz/kk#lesson=16303 орындайды.
2. Қыз қандай ақпарат алды?
<<Талдау>>
6 минут
1. Өмірде ақпараттың қандай түрлері кездеседі? - деген сұраққа ой қозғау.
2. Постерді бағалау
3. Сөздікті дәптерге түсіру http://bilimland.kz/kk#lesson=16303.
- әр топ осы сұрақ көлемінде постерге өз ойларын жазып, талдайды, сызады.
- Постерді қорғайды.
- Әр топ қарсы топтың постерін <<Екі жұлдыз, бір тілек>> арқылы бағалайды.
- Сөздікті дәптерге жазып алады.
Сергіту сәті
1 минут
БЕРІЛГЕН КАРТОЧКАЛАРДЫ АШУ АРҚЫЛЫ СӘЙКЕС ЖҰПТАРДЫ ТАБЫҢЫЗ.
http://imektep.kz/iw_819
<<Жинақтау>> теориясы
13 минут
1. Жаттығу №2 <<Дұрыс жауабын таңдаңыз>>.
http://bilimland.kz/kk#lesson=16303
2. Жаттығу №3 <<Ұяшықтағы сөздерді тартып әкелу арқылы бос орындарды толтырыңыз>>.
http://bilimland.kz/kk#lesson=16303
3. Тест тапсырады <<Дұрыс нұсқасын таңдаңыз>>.
http://bilimland.kz/kk#lesson=16303
- Әр топ берілген тапсырманың дүрыс жауабын табады.
- Әр топ өз ойларын жинақтап, ұяшықтарды толтырады.
- Тест тапсырады.
<<Бағалау>>
1 минут
Бағалау парағы.
Бағалау критерийлері:
:: Үй жұмысы <<Ыстық орындық>>
:: Тақырып ашу
:: Құзырлық тапсырма <<Ой қозғау>>
:: Кім жылдам?
:: Постер қорғау
:: тапсырма №2
:: тапсырма №3
:: Тест
Бағалау критерийлері негізінде бағалайды.
Рефлексия
1 минут
<<Басбармақ>>.
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша алған білімдері мен өз әсерлерін білдіреді.
Үйге тапсырма
§2. Ақпарат түрлері.
Пән
Информатика
Мұғалім
Киікбаев Алтынбек
Мектеп, сынып
Қызылорда облысы, Арал қаласы, №62 мектеп-лицей, 5-сынып
Сабақ тақырыбы
Ақпарат түрлері
Жұмыс нәтижесі
Ақпарат ұғымы, оның түрлері, қасиеттері туралы кеңінен мағлұмат алады. Сабаққа деген қызығушылығын арттады.
Сілтеме
Электрондық оқулық, информатика 5сынып, пән бойынша әдістемелік нұсқау, мұғалімдерге арналған нұсқаулық, bilimland.kz, imektep.kz
Қолданылатын әдіс-тәсілдері
топпен жұмыс, диалогтық оқыту, Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау технологиясы <<Басбармақ>>, <<Екі жұлдыз, бір тілек>>, <<Ыстық орындық>>,құзырлық тапсырма, сарамандық жұмыс
Ресурстар
Оқулық, интерактивті тақта, компьютер, флипчарт, постер, стикер, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар
Ұйымдастыру
- Оқушылармен сәлемдесу;
- Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;
- Жағымды психологиялық ахуал туғызу; (<<Досымның жақсы қасиетті>>)
- Оқушыларды топқа бөлу флипчарт көрсетілген <<Сыйқырлы сандықша>> ойыны арқылы (<<Алма>>, <<Әуен>>, <<Жібек>> суреттері бойынша);
- Топта басшысын тағайындау.
Тапсырма түрлері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
<<Білу>>
5 минут
- Өткен тақырып бойынша бір-бірлеріне сұрақтарға қойып, жауап беру.
(<<Ыстық орындық>> әдісі)
- Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. Интерактивті тақта http://imektep.kz/sandik-koltanbali-oner бірнеше бейне таспа көрсету. Өздеріне мысал келтіру. Флипчарттағы сағаттағы әріптерді біреу тастап оқыса бүгінгі сабақтың тақырыбы шығады.
- Әр топтан оқушылар шығып орындыққа отырып, қойылған сұрақтарға жауап береді.
- Оқушылар мұғаліммен бірге http://imektep.kz/sandik-koltanbali-oner бойынша жұмыс жасайды. Флипчарттағы сағаттағы әріптерді біреу тастап оқиды.
<<Түсіну>>
9 минут
- Ақпараттың түрлері;
- Ақпараттың қасиеттері
http://bilimland.kz/kk/home#lesson=16303 сілтемесі арқылы түсіндірме жұмысын жүргізу;
- Ақпарат көзі http://bilimland.kz/kk/home#lesson=16303 мәтінді оқыту.
Құзырлық тапсырма <<Ой қозғау>>.
Кестені толтырыңыз
Жұмсақ,тәтті,айқай,қызыл,тікінек,жай дыбыс, қатты, қышқыл, жұпар иісті,ақ-ала
Есту
Көру
Дәм сезу
Иіскеу
Сезу
Себебі:
Себебі:
Себебі:
Себебі:
Себебі:
- Оқушылар http://bilimland.kz/kk/home#lesson=16303 сілтемесін тыңдап, мағлұмат алады. Ой қозғап, ой бөліседі.
- http://bilimland.kz/kk/home#lesson=16303 мәтінді оқиды.
Берілген кестені толтырып, себебін түсіндіреді.
Кестені толтырыңыз
Жұмсақ,тәтті,айқай,қызыл,тікінек,жай дыбыс, қатты, қышқыл, жұпар иісті,ақ-ала
Есту
Көру
Дәм сезу
Иіскеу
Сезу
айқай
қатты
тәтті
жұпар иісті
Жұмсақ
жай дыбыс
ақ-ала
қышқыл
тікінек
Себебі:
Себебі:
Себебі:
Себебі:
Себебі:
<<Қолдану>>
9 минут
1. Компьютермен тәжірибелік жұмыс <<Кім жылдам?>>
http://bilimland.kz/kk#lesson=16303
2. Қыз қандай ақпарат алды?
1. Оқушылар компьютерде тапсырмалар орындайды.
http://bilimland.kz/kk#lesson=16303 орындайды.
2. Қыз қандай ақпарат алды?
<<Талдау>>
6 минут
1. Өмірде ақпараттың қандай түрлері кездеседі? - деген сұраққа ой қозғау.
2. Постерді бағалау
3. Сөздікті дәптерге түсіру http://bilimland.kz/kk#lesson=16303.
- әр топ осы сұрақ көлемінде постерге өз ойларын жазып, талдайды, сызады.
- Постерді қорғайды.
- Әр топ қарсы топтың постерін <<Екі жұлдыз, бір тілек>> арқылы бағалайды.
- Сөздікті дәптерге жазып алады.
Сергіту сәті
1 минут
БЕРІЛГЕН КАРТОЧКАЛАРДЫ АШУ АРҚЫЛЫ СӘЙКЕС ЖҰПТАРДЫ ТАБЫҢЫЗ.
http://imektep.kz/iw_819
<<Жинақтау>> теориясы
13 минут
1. Жаттығу №2 <<Дұрыс жауабын таңдаңыз>>.
http://bilimland.kz/kk#lesson=16303
2. Жаттығу №3 <<Ұяшықтағы сөздерді тартып әкелу арқылы бос орындарды толтырыңыз>>.
http://bilimland.kz/kk#lesson=16303
3. Тест тапсырады <<Дұрыс нұсқасын таңдаңыз>>.
http://bilimland.kz/kk#lesson=16303
- Әр топ берілген тапсырманың дүрыс жауабын табады.
- Әр топ өз ойларын жинақтап, ұяшықтарды толтырады.
- Тест тапсырады.
<<Бағалау>>
1 минут
Бағалау парағы.
Бағалау критерийлері:
:: Үй жұмысы <<Ыстық орындық>>
:: Тақырып ашу
:: Құзырлық тапсырма <<Ой қозғау>>
:: Кім жылдам?
:: Постер қорғау
:: тапсырма №2
:: тапсырма №3
:: Тест
Бағалау критерийлері негізінде бағалайды.
Рефлексия
1 минут
<<Басбармақ>>.
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша алған білімдері мен өз әсерлерін білдіреді.
Үйге тапсырма
§2. Ақпарат түрлері.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz