Постерді бағалау

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Пән: Пән
Информатика: Информатика
:
Пән: Мұғалім
Информатика: Киікбаев Алтынбек
Пән: Мектеп, сынып
Информатика: Қызылорда облысы, Арал қаласы, №62 мектеп-лицей, 5-сынып
Пән: Сабақ тақырыбы
Информатика: Ақпарат түрлері
Жұмыс нәтижесі
Ақпарат ұғымы, оның түрлері, қасиеттері туралы кеңінен мағлұмат алады. Сабаққа деген қызығушылығын арттады.
Жұмыс нәтижесі: Сілтеме
Ақпарат ұғымы, оның түрлері, қасиеттері туралы кеңінен мағлұмат алады. Сабаққа деген қызығушылығын арттады.: Электрондық оқулық, информатика 5сынып, пән бойынша әдістемелік нұсқау, мұғалімдерге арналған нұсқаулық, bilimland. kz, imektep. kz
Жұмыс нәтижесі: Қолданылатын әдіс-тәсілдері
Ақпарат ұғымы, оның түрлері, қасиеттері туралы кеңінен мағлұмат алады. Сабаққа деген қызығушылығын арттады.: топпен жұмыс, диалогтық оқыту, Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау технологиясы «Басбармақ», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Ыстық орындық», құзырлық тапсырма, сарамандық жұмыс
Жұмыс нәтижесі: Ресурстар
Ақпарат ұғымы, оның түрлері, қасиеттері туралы кеңінен мағлұмат алады. Сабаққа деген қызығушылығын арттады.: Оқулық, интерактивті тақта, компьютер, флипчарт, постер, стикер, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар
Жұмыс нәтижесі: Ұйымдастыру
Ақпарат ұғымы, оның түрлері, қасиеттері туралы кеңінен мағлұмат алады. Сабаққа деген қызығушылығын арттады.:

- Оқушылармен сәлемдесу;

- Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;

- Жағымды психологиялық ахуал туғызу; («Досымның жақсы қасиетті»)

- Оқушыларды топқа бөлу флипчарт көрсетілген «Сыйқырлы сандықша» ойыны арқылы («Алма», «Әуен», «Жібек» суреттері бойынша) ;

- Топта басшысын тағайындау.

Жұмыс нәтижесі: Тапсырма түрлері
Ақпарат ұғымы, оның түрлері, қасиеттері туралы кеңінен мағлұмат алады. Сабаққа деген қызығушылығын арттады.: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Жұмыс нәтижесі:

«Білу»

5 минут

Ақпарат ұғымы, оның түрлері, қасиеттері туралы кеңінен мағлұмат алады. Сабаққа деген қызығушылығын арттады.:

- Өткен тақырып бойынша бір-бірлеріне сұрақтарға қойып, жауап беру.

(«Ыстық орындық» әдісі)

- Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. Интерактивті тақта http://imektep. kz/sandik-koltanbali-oner бірнеше бейне таспа көрсету. Өздеріне мысал келтіру. Флипчарттағы сағаттағы әріптерді біреу тастап оқыса бүгінгі сабақтың тақырыбы шығады.

- Әр топтан оқушылар шығып орындыққа отырып, қойылған сұрақтарға жауап береді.

- Оқушылар мұғаліммен бірге http://imektep. kz/sandik-koltanbali-oner бойынша жұмыс жасайды. Флипчарттағы сағаттағы әріптерді біреу тастап оқиды.

Жұмыс нәтижесі:

«Түсіну»

9 минут

Ақпарат ұғымы, оның түрлері, қасиеттері туралы кеңінен мағлұмат алады. Сабаққа деген қызығушылығын арттады.:

- Ақпараттың түрлері;

- Ақпараттың қасиеттері

http://bilimland. kz/kk/home#lesson=16303 сілтемесі арқылы түсіндірме жұмысын жүргізу;

- Ақпарат көзі http://bilimland. kz/kk/home#lesson=16303 мәтінді оқыту.

Құзырлық тапсырма «Ой қозғау».

:
:
:
:
:
:
Кестені толтырыңыз
Жұмсақ, тәтті, айқай, қызыл, тікінек, жай дыбыс, қатты, қышқыл, жұпар иісті, ақ-ала
Есту
Көру
Дәм сезу
Иіскеу
Сезу
Себебі:
Себебі:
Себебі:
Себебі:
Себебі:

- Оқушылар http://bilimland. kz/kk/home#lesson=16303 сілтемесін тыңдап, мағлұмат алады. Ой қозғап, ой бөліседі.

- http://bilimland. kz/kk/home#lesson=16303 мәтінді оқиды.

Берілген кестені толтырып, себебін түсіндіреді.

:
:
:
:
:
:
Кестені толтырыңыз
Жұмсақ, тәтті, айқай, қызыл, тікінек, жай дыбыс, қатты, қышқыл, жұпар иісті, ақ-ала
Есту
Көру
Дәм сезу
Иіскеу
Сезу
айқай
қатты
тәтті
жұпар иісті
Жұмсақ
жай дыбыс
ақ-ала
қышқыл
тікінек
Себебі:
Себебі:
Себебі:
Себебі:
Себебі:
Жұмыс нәтижесі:
Жұмыс нәтижесі:
Жұмыс нәтижесі:
Ақпарат ұғымы, оның түрлері, қасиеттері туралы кеңінен мағлұмат алады. Сабаққа деген қызығушылығын арттады.:
Жұмыс нәтижесі:
Ақпарат ұғымы, оның түрлері, қасиеттері туралы кеңінен мағлұмат алады. Сабаққа деген қызығушылығын арттады.:
Жұмыс нәтижесі:
Ақпарат ұғымы, оның түрлері, қасиеттері туралы кеңінен мағлұмат алады. Сабаққа деген қызығушылығын арттады.:
Жұмыс нәтижесі:
Ақпарат ұғымы, оның түрлері, қасиеттері туралы кеңінен мағлұмат алады. Сабаққа деген қызығушылығын арттады.:
Жұмыс нәтижесі:
Ақпарат ұғымы, оның түрлері, қасиеттері туралы кеңінен мағлұмат алады. Сабаққа деген қызығушылығын арттады.:
Жұмыс нәтижесі:
Жұмыс нәтижесі:
Жұмыс нәтижесі:
Ақпарат ұғымы, оның түрлері, қасиеттері туралы кеңінен мағлұмат алады. Сабаққа деген қызығушылығын арттады.:
Жұмыс нәтижесі:
Ақпарат ұғымы, оның түрлері, қасиеттері туралы кеңінен мағлұмат алады. Сабаққа деген қызығушылығын арттады.:
Жұмыс нәтижесі:
Ақпарат ұғымы, оның түрлері, қасиеттері туралы кеңінен мағлұмат алады. Сабаққа деген қызығушылығын арттады.:
Жұмыс нәтижесі:
Ақпарат ұғымы, оның түрлері, қасиеттері туралы кеңінен мағлұмат алады. Сабаққа деген қызығушылығын арттады.:
Жұмыс нәтижесі:
Ақпарат ұғымы, оның түрлері, қасиеттері туралы кеңінен мағлұмат алады. Сабаққа деген қызығушылығын арттады.:
Жұмыс нәтижесі:

«Қолдану»

  1. минут
Ақпарат ұғымы, оның түрлері, қасиеттері туралы кеңінен мағлұмат алады. Сабаққа деген қызығушылығын арттады.:

1. Компьютермен тәжірибелік жұмыс «Кім жылдам?»

http://bilimland. kz/kk#lesson=16303

2. Қыз қандай ақпарат алды?

1. Оқушылар компьютерде тапсырмалар орындайды.

http://bilimland. kz/kk#lesson=16303 орындайды.

2. Қыз қандай ақпарат алды?

Жұмыс нәтижесі:

«Талдау»

  1. минут
Ақпарат ұғымы, оның түрлері, қасиеттері туралы кеңінен мағлұмат алады. Сабаққа деген қызығушылығын арттады.:

1. Өмірде ақпараттың қандай түрлері кездеседі? -деген сұраққа ой қозғау.

2. Постерді бағалау

3. Сөздікті дәптерге түсіру http://bilimland. kz/kk#lesson=16303 .

- әр топ осы сұрақ көлемінде постерге өз ойларын жазып, талдайды, сызады.

- Постерді қорғайды.

- Әр топ қарсы топтың постерін «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды.

- Сөздікті дәптерге жазып алады.

Жұмыс нәтижесі:

Сергіту сәті

1 минут

Ақпарат ұғымы

Ұқсас жұмыстар
Мәтіндік редактор. WordPad мәтіндік редактордың интерфейсі
Батырлар жыры
Қазақ халқы қалыптасуының ежелгі және орта ғасырлардағы тарихи кезеңдері
Көшбасшылық қасиет
Цитоплазма жəне оның органоидтері,олардың құрылысы жəне қызметі
Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану
Қалалық мәдениеттің дамуы
Бағалау үдерісінің мақсаты. ОүБ дегеніміз не
Графикалық редакторлар
Менің туған өлкем
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz