Жылу мөлшерін есептеудің формуласы

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Отынның энергиясы. Отынның меншікті жану жылуы

Бөлімі:
Бөлімі:: Педагогтің аты-жөні:
:
Бөлімі:: Күні:
:
Бөлімі:: Сыныбы:
: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлімі:: Сабақтың тақырыбы:
: Отынның энергиясы. Отынның меншікті жану жылуы
Бөлімі:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
: 8. 3. 2. 7 - отынның жануы кезінде бөлінген жылу мөлшерін анықтау. Отынның жануы кезінде бөлінген жылу мөлшерінің формуласын есептер шығаруда қолдану
Бөлімі:: Сабақтың мақсаты:
: Отынның жануы кезінде бөлінген жылу мөлшерін анықтай алады. Отынның жануы кезінде бөлінген жылу мөлшерінің формуласын есептер шығаруда қолдана алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

2 мин.

«Физикалық диктант»-әдісі

5 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. «Пазл» әдісі бойынша кесілген иллюстрациялардан бір сурет нұсқамасын жинау. Себетте отын түрлерінің кесілген суреттері, ағаш, көмір, газдың салынған.

Кесілген суреттерді оқушылар топтасып жинап, топ-топқа бөлінеді.

1. Good morning, students.

- How are you?

2. Divide into group.

Өткен тақырыпты еске түсіруге арналған физикалық диктант

1. Жылу мөлшерін есептеудің формуласы:

\[Q=c m(t_{2}-t_{1})\]

2. Жылу берілу кезіндегі энергия ал, һған немесе берілген энергия:

жылу мөлшері

3. Жылу мөлшерінің өлшем бірлігі:

Дж

4. Меншікті жылу сыйымдылығының өлшем бірлігі?

А) Дж/кг

5. Массасы 1 кг дененің температурасын 1 0 С арттыруға қажетті жылу мөлшері:

меншіті жылу сыйымдылық

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар өткен тақырыпты еске түсіру үшін физикалық диктант тапсырмасын орындайды.
Бағалау:

Дескриптор:

-жылу мөлшерін сипаттайды.

- заттардың меншікті жылусыйымдылықтарын ажыратады.

Жалпы балл -2

Ресурстар: Оқулық 8- сынып
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

«Ой қозғау»

5 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

«Пазлдағы» суреттер арқылы жаңа тақырыпты анықтау және сабаққа мақсат қою

отын - fuel

қыздыру (тұтату) - ignition

жану- burning

жану - сгорание, горение - combustion

қазба отын - fossil fuel

жасанды отын - artificial fuel

бу - steam

бензин - gasoline

жану жылуы - теплота горения - heat of combustion

меншікті жылу - удельная теплота - spesific heat

меншікті - удельная - spesific

май-масло - oil

Білім дағдысы: Білу (D)

Бос стаканмен жанып тұрған май шамды жабамыз. Біраз уақыттан кейін май шам өшеді. Жанудың қандай шарты бұзылды . Алдымен оқушылар жұпта талқылайды. Содан соң мүғалім әр жұптың пікірін тыңдап, кері байланыс жасай отырып бүгінгі сабақтың мақсатын анықтауға бағыттайды. Видео қарау арқылы түсінік алу

Мақсатты болжау. Оқушылармен бірге сабақ мақсаты анықталады:

Отының меншікті жану жылуының физикалық мағынасын түсіну;

Меншікті жану жылуының формуласын есептер шығару барысында дұрыс қолдана алу;

Отын энергиясы мен отының меншікті жану жылуы арасындағы байланысты көрсету;

Отынның меншікті жану жылуының өлшем бірлігін білу.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар мұғаліммен бірге сабақ мақсатын анықтайды

Физикалық терминдердің оқиды

Бағалау:

Дескриптор:

-отынның жану жылуы тақырыбын түсінеді.

Физикалық терминдердің дұрыс қолданылуына мән беру.

Ресурстар:

ДЭ

Презентация

Оқулық 8-сынып.

Май шам, стақан

https://bilimland. kz/kk/online-mektep

Флипчарт

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Топтық жұмыс

15 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

Білім дағдысы: Қолдану

1-тапсырма (Р) Топтық талқылау

Оқушылар топта берілген тақырыптарын қорғайды:

1 -топ . Отын түрлері. Отынның меншікті жану жылуы. отын энергиясы.

Жұмысқа нұсқау: Грфиктік редактор арқылы орындау

2-топ. Қазақстан энергетикасындағы негізгі қорлары.

3-топ. Отын энергетика өндірісі және қоршаған орта. Сарқылмайтын және қайта қалпына келетін энергетикалық ремурстар

Сарқылмайтын және қалпына келетін энергетика ресурстарын пайдаланудың перспективалары

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар оқулықтан, интернеттен малімет ала отырып постер қорғайды.
Бағалау:

Дескриптор:

- отын жанғанда бөлінетін жылу мөлшерін сипаттайды;

- отынның меншікті жану жылуының физикалық мағынасын түсіндіреді.

Жалпы балл -4

Ресурстар:

ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Картон, фольга, мақта, бензин, спирт тамшысы

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жеке жұмыс

«Кім алғыр» әдісі

13

№3-task: Match this word below мин

Педагогтің іс-әрекеті:

Білім дағдысы: Қолдану (І)

2-тапсырма

«Кім алғыр» әдісі арқылы есептер беріледі

Тапсырмалар:

1-1. Массасы 15кг тас көмір толық жанғанда, қанша жылу мөлшері бөлінеді?

1-2. Құрғақ ағаш жанғанда 5 кДж энергия бөлінсе, массасы қанша ағаш жағу керек?

1-3. Егер массасы 10 кг ағаш көмірі жанғанда 340 МДЖ энергия бөлінсе, оның меншікті жану жылуы неге тең?

№3-task: Match this word below.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушының іс-әрекеті: май
Бағалау: gasoline
Ресурстар: қыздыру (тұтату)
burning
бензин
Fuel
жану
ignition
жану
fossil fuel
отын
combustion
қазба отын
Oil
жасанды отын
artificial fuel
жану жылуы
spesific heat
меншікті
heat of combustion
меншікті жылу
Spesific
Оқушылар берілген есептерді шығарады

Дескриптор:

-Отын энергиясының формуласын есептер шығаруда қолдана алады.

-Физикалық шамалардың өлшем бірлігін ХБЖ ауыстыра алады. - Белгісіз шаманың формуласын дұрыс қорытып шығарады.

-Берілген шамалардың мәндерін пайдаланып, дұрыс есептеулер жүргізе алады

Жалпы балл- 4

Ағылшынша сөздерді сәйкестендіру жалпы балл -2

ДЭ,

8-сынып оқулық

Ж. О. Бақынов есептер жинағы

Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың соңы.

Рефлексия

5 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

Сабақтың рефлексиясы .

Мұғалім тапсырманың орындалу деңгейін талқылай отырып, сабақ мақсатына оралады. Сабақтың рефлексиясы.

Жеке жұмыс «Ойды аяқта» әдісі

Бүгін мен білдім. Мен үйрендім.

Қиындық туғызды. Қолымнан келді.

- Picture 6

Үйге тапсырма: 6 жаттығу 1, 2 есебін шығару

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар сұраққа жауап береді
Бағалау:
Ресурстар:
Сабақ кезеңі/Уақыты: Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
Педагогтің іс-әрекеті: Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Оқушының іс-әрекеті: Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Сабақ кезеңі/Уақыты: Оқушылардың сабақты түсіну деңгейі арту үшін тәжірибелік жұмыс жасауға мүмкіндік беріледі. Оқушылардың деңгейіне байланысты есептер шығарады. Оқушылардың түсінбеген тұстары бойынша көмек беріледі.
Педагогтің іс-әрекеті:

-Отының меншікті жану жылуының физикалық мағынасын түсіндіреді;

-Меншікті жану жылуының формуласын есептер шығару барысында дұрыс қолданады;

-Отын энергиясы мен отының меншікті жану жылуы арасындағы байланысты көрсете алады;

Оқушының іс-әрекеті: Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады.
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ


Ұқсас жұмыстар
Меншікті жану жылуының формуласын есептер шығару барысында дұрыс қолдана алу
Қайнау.Меншікті булану жылуы Қайнау құбылысының өту барысын түсіну, оның буланудан айырмашылықтарын көрсету
Заттың меншікті жылу сыйымдылығы
Заттың күйі
Оқушыларды топқа бөлуді ұйымдастыру
Термодинамика негіздері тақырыбына есептер шығару. 10 сынып
Жауабын негіздеңдер
Электр тогының жұмысы мен қуаты формуласын есептер шығаруда қолдана білуге үйрету
Изобаралық процесс
Жылу қозғалтқыштары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz