Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Векторлардың скаляр көбейтіндісі
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
9.1А Жазықтықтағы векторлар
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Жолмағанбет А.Ә., Таңатарова Ұ.Б.
Сынып: 9А, 9Б
Қатысқандар саны:
Сабақ тақырыбы
Векторлардың скаляр көбейтіндісі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
9.3.4.11 векторлардың скаляр көбейтіндісін және оның қасиеттерін біледі;
9.3.4.12 векторлардың скалярлық көбейтіндісін табады;
Сабақ мақсаттары
Оқушылардың барлығы: векторлардың коллинеарлық шартын біледі және қолданады, сонымен қатар координаталары бойынша тең, қарама-қарсы векторларды анықтайды,
векторлардың скаляр көбейтіндісін және оның қасиеттерін біледі;
Оқушылардың басым көпшілігі: Коллинеар және коллинеар емес векторларды қосу ережелерін қолданады.
Векторлардың скаляр көбейтіндісін және оның қасиеттерін біледі;
Оқушылардың кейбіреуі: Векторларға берілген есептерді шешуде векторды қосу, азайтуды қолдана алады.
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
2 минут
I Ұйымдастыру кезеңі : Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. Сабаққа қажетті құрал жабдықтарын даярлауды сұрау.
II Үй тапсырмасын тексеру: үй тапсырмасын тексеру. <<Тиімді сұрақ - ұтымды жауап.>>
Оқулық, дәптерлерін түгелдейді.
презентация
Негізгі бөлім
40 минут
Жаңа сабақ
Түрткі сұрақ:
1. Қандай векторларды колениар вектор дейміз? Бір түзудің бойында жата алатын векторлар.
2. Тең вектор? Ұзындықтары тең, бағыттары бірдей, сәйкес координаталары тең векторлар
bilimland.kz порталынан бейне тамашалаймыз.
Екі a және b векторларының скаляр көбейтіндісі деп олардың модульдерінің арасындағы бұрыштың косинусына көбейткенге тең санды айтады:
ab=abcosα
0°-тың косинусы 1-ге тең болғандықтан, бағыттас векторлардың скаляр көбейтіндісі олардың ұзындықтарының көбейтіндісіне тең.
Егер екі вектор тең болса, онда ондай скаляр көбейтінді скалярлық квадрат деп аталады.
Тік бұрыштың косинусы 0-ге тең болғандықтан, перпендикуляр векторлардың скаляр көбейтіндісі 0-ге тең.
Доғал бұрыштың косинусы теріс болғандықтан, ондай векторлардың скаляр көбейтіндісі теріс сан болады.
Координаталарымен берілген векторлардың скалярлық көбейтіндісі
bilimland.kz порталынан бейне тамашалаймыз.
Топтық жұмыс оқушыларды үш топқа біріктіреміз. Әр топтың one note - тағы жұмыс дәптеріне бөлек тапсырмалар беріледі. Тапсырмаларды орындап болған соң мұғалім көріп шығады. Үш топ тапсырмаларын бір-бірімен алмасады. Соңында жауаптарын салыстырады, мұғалім оқушылардың жұмысын бағалайды.
Тапсырмалар :
1) және векторлары берілген. х қандай мәнінде және векторларының арасындағы бұрыш: 1) сүйір; 2) тік; 3) доғал.
2) векторына коллинеар және болатындай векторының координаталарын табыңыз.
3) векторына перпендикуляр және модулі векторының модуліне тең болатын вектордың координаталарын табыңыз.
Жеке жұмыс оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беріледі: барлық оқушы А деңгейін өздері шығаруы қажет, В деңгейін шығару үшін кейбір оқушыларға мұғалім нұсқау береді. С деңгейі айырықша математикалық қабілеті дамыған оқушылар үшін (негізгі мақсат А және В деңгейін барлық оқушының шығаруы).
Тапсырмалардың барлығын орындап болған соң мұғалім оқушылардың бүгінгі атқарған жұмыстарын таразылай отырып ауызша бағалайды, кемшін тұстары бойынша бағыт бағдар береді.
Анықтамаларды дәптерлеріне түсіреді.
Өзіндік бағалау жұмысы оқушылар тақырыпты қаншалықты игергендіктерін анықтау үшін берілді. Әркім өзі шығарады, неден қиналатындығын, нені түсіну қиын тиіп жатқандығын бағамдайды. Тапсырмаларды орындау уақыты аяқталған соң аз уақытқа талқылау жүргізіледі. Сонан соң мұғалімнің таратып берген кестесін толтырады.
Өзара бағалау
https://bilimland.kz/kk/subject/geometriya/9-synyp-beyimdi-oqytu/vektorlardyng-skalyarlyq-kobejtindisi?mid=45:simple
https://bilimland.kz/kk/subject/geometriya/9-synyp-beyimdi-oqytu/vektorlardyng-skalyarlyq-kobejtindisi?mid=49:simple
Қосымша -1
Қосымша-2
Қосымша-3
Қосымша-4
Соңы
3 минут
Рефлексия
Үй тапсырмасы: үйге берілген тапсырмалар бойынша нұсқаулықтар айтамын.
Кері байланыс: бүгінгі сабақтың мақсатына сәйкес оқушылар алған әсерлерімен бөліседі және нені түсінбегендерін, түсінуге не кедергі болғанын стикерлерге жазып тақтаға іледі.
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.
Шыныбеков №108-109, 114-115
9.1А Жазықтықтағы векторлар
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Жолмағанбет А.Ә., Таңатарова Ұ.Б.
Сынып: 9А, 9Б
Қатысқандар саны:
Сабақ тақырыбы
Векторлардың скаляр көбейтіндісі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
9.3.4.11 векторлардың скаляр көбейтіндісін және оның қасиеттерін біледі;
9.3.4.12 векторлардың скалярлық көбейтіндісін табады;
Сабақ мақсаттары
Оқушылардың барлығы: векторлардың коллинеарлық шартын біледі және қолданады, сонымен қатар координаталары бойынша тең, қарама-қарсы векторларды анықтайды,
векторлардың скаляр көбейтіндісін және оның қасиеттерін біледі;
Оқушылардың басым көпшілігі: Коллинеар және коллинеар емес векторларды қосу ережелерін қолданады.
Векторлардың скаляр көбейтіндісін және оның қасиеттерін біледі;
Оқушылардың кейбіреуі: Векторларға берілген есептерді шешуде векторды қосу, азайтуды қолдана алады.
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
2 минут
I Ұйымдастыру кезеңі : Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. Сабаққа қажетті құрал жабдықтарын даярлауды сұрау.
II Үй тапсырмасын тексеру: үй тапсырмасын тексеру. <<Тиімді сұрақ - ұтымды жауап.>>
Оқулық, дәптерлерін түгелдейді.
презентация
Негізгі бөлім
40 минут
Жаңа сабақ
Түрткі сұрақ:
1. Қандай векторларды колениар вектор дейміз? Бір түзудің бойында жата алатын векторлар.
2. Тең вектор? Ұзындықтары тең, бағыттары бірдей, сәйкес координаталары тең векторлар
bilimland.kz порталынан бейне тамашалаймыз.
Екі a және b векторларының скаляр көбейтіндісі деп олардың модульдерінің арасындағы бұрыштың косинусына көбейткенге тең санды айтады:
ab=abcosα
0°-тың косинусы 1-ге тең болғандықтан, бағыттас векторлардың скаляр көбейтіндісі олардың ұзындықтарының көбейтіндісіне тең.
Егер екі вектор тең болса, онда ондай скаляр көбейтінді скалярлық квадрат деп аталады.
Тік бұрыштың косинусы 0-ге тең болғандықтан, перпендикуляр векторлардың скаляр көбейтіндісі 0-ге тең.
Доғал бұрыштың косинусы теріс болғандықтан, ондай векторлардың скаляр көбейтіндісі теріс сан болады.
Координаталарымен берілген векторлардың скалярлық көбейтіндісі
bilimland.kz порталынан бейне тамашалаймыз.
Топтық жұмыс оқушыларды үш топқа біріктіреміз. Әр топтың one note - тағы жұмыс дәптеріне бөлек тапсырмалар беріледі. Тапсырмаларды орындап болған соң мұғалім көріп шығады. Үш топ тапсырмаларын бір-бірімен алмасады. Соңында жауаптарын салыстырады, мұғалім оқушылардың жұмысын бағалайды.
Тапсырмалар :
1) және векторлары берілген. х қандай мәнінде және векторларының арасындағы бұрыш: 1) сүйір; 2) тік; 3) доғал.
2) векторына коллинеар және болатындай векторының координаталарын табыңыз.
3) векторына перпендикуляр және модулі векторының модуліне тең болатын вектордың координаталарын табыңыз.
Жеке жұмыс оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беріледі: барлық оқушы А деңгейін өздері шығаруы қажет, В деңгейін шығару үшін кейбір оқушыларға мұғалім нұсқау береді. С деңгейі айырықша математикалық қабілеті дамыған оқушылар үшін (негізгі мақсат А және В деңгейін барлық оқушының шығаруы).
Тапсырмалардың барлығын орындап болған соң мұғалім оқушылардың бүгінгі атқарған жұмыстарын таразылай отырып ауызша бағалайды, кемшін тұстары бойынша бағыт бағдар береді.
Анықтамаларды дәптерлеріне түсіреді.
Өзіндік бағалау жұмысы оқушылар тақырыпты қаншалықты игергендіктерін анықтау үшін берілді. Әркім өзі шығарады, неден қиналатындығын, нені түсіну қиын тиіп жатқандығын бағамдайды. Тапсырмаларды орындау уақыты аяқталған соң аз уақытқа талқылау жүргізіледі. Сонан соң мұғалімнің таратып берген кестесін толтырады.
Өзара бағалау
https://bilimland.kz/kk/subject/geometriya/9-synyp-beyimdi-oqytu/vektorlardyng-skalyarlyq-kobejtindisi?mid=45:simple
https://bilimland.kz/kk/subject/geometriya/9-synyp-beyimdi-oqytu/vektorlardyng-skalyarlyq-kobejtindisi?mid=49:simple
Қосымша -1
Қосымша-2
Қосымша-3
Қосымша-4
Соңы
3 минут
Рефлексия
Үй тапсырмасы: үйге берілген тапсырмалар бойынша нұсқаулықтар айтамын.
Кері байланыс: бүгінгі сабақтың мақсатына сәйкес оқушылар алған әсерлерімен бөліседі және нені түсінбегендерін, түсінуге не кедергі болғанын стикерлерге жазып тақтаға іледі.
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.
Шыныбеков №108-109, 114-115
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz