Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Векторлар арасындағы бұрыш
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
9.1А Жазықтықтағы векторлар
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Жолмағанбет А.Ә., Таңатарова Ұ.Б.
Сынып: 9А, 9Б
Қатысқандар саны:
Сабақ тақырыбы
Векторлар арасындағы бұрыш
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
9.1.3.5 векторлар арасындағы бұрышты есептеу
Сабақ мақсаттары
Оқушылардың барлығы: векторлар арасындағы бұрышты есептейді
Оқушылардың басым көпшілігі: векторларды түрлендіру арқылы векторлар арасындағы бұрышты есептейді.
Оқушылардың кейбіреуі: векторлардың скалярлық көбейтіндісін қолданып, векторлар арасындағы бұрышты анықтайды.
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
2 минут
Ұйымдастыру кезеңі: (сынып оқушыларының сабаққа дайындығын тексеру, жұпқа бөлу)
Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.
Оқулық, дәптерлерін түгелдейді.
презентация
Негізгі бөлім
40 минут
Стартер. <<Кіру билеті>>/10 минут/Қосымша 1
Топтық жұмыс.
Оқушылардың қызығушылығын арттыру. Білімдерін тексеру.
1-билет
Векторлардың арасындағы бұрыштың анықтамасына сәйкес қай суреттегі бұрыш векторлар арасындағы бұрыш болатынын анықтау.
2-билет
Екі вектордың скаляр көбейтіндісін табу
3-билет
Вектордың ұзындығын табу.
Жаңа тақырып. Жұптық жұмыс/ 8 минут
Анықтама бойынша екі вектордың скаляр көбейтіндісінің формуласын жазыңыз;
Формуладан cosφ өрнектіңіз;
Скаляр көбейтіндіні координата арқылы өрнектеңіз
вектордың ұзындығын координата арқылы өрнектеңіз
векторлардың арасындағы бұрышты координата арқылы есептеу формуласын жазыңыз.
Егер скаляр көбейтінді 0-ге тең болса, екі вектор өзара қалай орналасады?
Егер скаляр көбейтінді оң болса, екі вектор өзара қалай орналасады?
Егер скаляр көбейтінді теріс болса, екі вектор өзара қалай орналасады?
Go to стратегиясы/10 минут/Қосымша 2
Жұптық жұмыс
Тапсырманы орындау арқылы бағытталған кесінділер есептемесінің негізін қалаушы норвегиялық ғалымды анықтайды (Вессель)
Мақсаты: екі вектордың арасындағы бұрышты табу дағдысын қалыптастыру
Өздік жұмыс/Тест/7 минут/Қосымша 3
Оқушылардың білім деңгейін анықтау.
Қай суреттегі бұрыш векторлар арасындағы бұрыш болатынын анықтайды.
Екі вектордың скаляр көбейтіндісін анықтайды.
Вектордың ұзындығын анықтайды.
Сұрақтарға жауап береді.
Есепті дұрыс орындау арқылы норвегиялық ғалымның есімін анықтайды.
Өзара бағалау
Қосымша 1
Қосымша 2
Қосымша 3
Соңы
3 минут
Рефлексия
Досыма SMS
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.
9.1А Жазықтықтағы векторлар
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Жолмағанбет А.Ә., Таңатарова Ұ.Б.
Сынып: 9А, 9Б
Қатысқандар саны:
Сабақ тақырыбы
Векторлар арасындағы бұрыш
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
9.1.3.5 векторлар арасындағы бұрышты есептеу
Сабақ мақсаттары
Оқушылардың барлығы: векторлар арасындағы бұрышты есептейді
Оқушылардың басым көпшілігі: векторларды түрлендіру арқылы векторлар арасындағы бұрышты есептейді.
Оқушылардың кейбіреуі: векторлардың скалярлық көбейтіндісін қолданып, векторлар арасындағы бұрышты анықтайды.
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
2 минут
Ұйымдастыру кезеңі: (сынып оқушыларының сабаққа дайындығын тексеру, жұпқа бөлу)
Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.
Оқулық, дәптерлерін түгелдейді.
презентация
Негізгі бөлім
40 минут
Стартер. <<Кіру билеті>>/10 минут/Қосымша 1
Топтық жұмыс.
Оқушылардың қызығушылығын арттыру. Білімдерін тексеру.
1-билет
Векторлардың арасындағы бұрыштың анықтамасына сәйкес қай суреттегі бұрыш векторлар арасындағы бұрыш болатынын анықтау.
2-билет
Екі вектордың скаляр көбейтіндісін табу
3-билет
Вектордың ұзындығын табу.
Жаңа тақырып. Жұптық жұмыс/ 8 минут
Анықтама бойынша екі вектордың скаляр көбейтіндісінің формуласын жазыңыз;
Формуладан cosφ өрнектіңіз;
Скаляр көбейтіндіні координата арқылы өрнектеңіз
вектордың ұзындығын координата арқылы өрнектеңіз
векторлардың арасындағы бұрышты координата арқылы есептеу формуласын жазыңыз.
Егер скаляр көбейтінді 0-ге тең болса, екі вектор өзара қалай орналасады?
Егер скаляр көбейтінді оң болса, екі вектор өзара қалай орналасады?
Егер скаляр көбейтінді теріс болса, екі вектор өзара қалай орналасады?
Go to стратегиясы/10 минут/Қосымша 2
Жұптық жұмыс
Тапсырманы орындау арқылы бағытталған кесінділер есептемесінің негізін қалаушы норвегиялық ғалымды анықтайды (Вессель)
Мақсаты: екі вектордың арасындағы бұрышты табу дағдысын қалыптастыру
Өздік жұмыс/Тест/7 минут/Қосымша 3
Оқушылардың білім деңгейін анықтау.
Қай суреттегі бұрыш векторлар арасындағы бұрыш болатынын анықтайды.
Екі вектордың скаляр көбейтіндісін анықтайды.
Вектордың ұзындығын анықтайды.
Сұрақтарға жауап береді.
Есепті дұрыс орындау арқылы норвегиялық ғалымның есімін анықтайды.
Өзара бағалау
Қосымша 1
Қосымша 2
Қосымша 3
Соңы
3 минут
Рефлексия
Досыма SMS
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz