Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Векторлар арасындағы бұрыш

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
9.1А Жазықтықтағы векторлар
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Жолмағанбет А.Ә., Таңатарова Ұ.Б.
Сынып: 9А, 9Б
Қатысқандар саны:
Сабақ тақырыбы
Векторлар арасындағы бұрыш
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
9.1.3.5 векторлар арасындағы бұрышты есептеу
Сабақ мақсаттары
Оқушылардың барлығы: векторлар арасындағы бұрышты есептейді
Оқушылардың басым көпшілігі: векторларды түрлендіру арқылы векторлар арасындағы бұрышты есептейді.
Оқушылардың кейбіреуі: векторлардың скалярлық көбейтіндісін қолданып, векторлар арасындағы бұрышты анықтайды.
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
2 минут
Ұйымдастыру кезеңі: (сынып оқушыларының сабаққа дайындығын тексеру, жұпқа бөлу)
Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

Оқулық, дәптерлерін түгелдейді.

презентация
Негізгі бөлім
40 минут

Стартер. <<Кіру билеті>>/10 минут/Қосымша 1
Топтық жұмыс.
Оқушылардың қызығушылығын арттыру. Білімдерін тексеру.
1-билет
Векторлардың арасындағы бұрыштың анықтамасына сәйкес қай суреттегі бұрыш векторлар арасындағы бұрыш болатынын анықтау.

2-билет
Екі вектордың скаляр көбейтіндісін табу

3-билет
Вектордың ұзындығын табу.
Жаңа тақырып. Жұптық жұмыс/ 8 минут
Анықтама бойынша екі вектордың скаляр көбейтіндісінің формуласын жазыңыз;
Формуладан cosφ өрнектіңіз;
Скаляр көбейтіндіні координата арқылы өрнектеңіз
вектордың ұзындығын координата арқылы өрнектеңіз
векторлардың арасындағы бұрышты координата арқылы есептеу формуласын жазыңыз.
Егер скаляр көбейтінді 0-ге тең болса, екі вектор өзара қалай орналасады?
Егер скаляр көбейтінді оң болса, екі вектор өзара қалай орналасады?
Егер скаляр көбейтінді теріс болса, екі вектор өзара қалай орналасады?
Go to стратегиясы/10 минут/Қосымша 2
Жұптық жұмыс
Тапсырманы орындау арқылы бағытталған кесінділер есептемесінің негізін қалаушы норвегиялық ғалымды анықтайды (Вессель)
Мақсаты: екі вектордың арасындағы бұрышты табу дағдысын қалыптастыру
Өздік жұмыс/Тест/7 минут/Қосымша 3
Оқушылардың білім деңгейін анықтау.
Қай суреттегі бұрыш векторлар арасындағы бұрыш болатынын анықтайды.
Екі вектордың скаляр көбейтіндісін анықтайды.
Вектордың ұзындығын анықтайды.

Сұрақтарға жауап береді.

Есепті дұрыс орындау арқылы норвегиялық ғалымның есімін анықтайды.

Өзара бағалау

Қосымша 1

Қосымша 2

Қосымша 3
Соңы
3 минут
Рефлексия
Досыма SMS

Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.

Ұқсас жұмыстар
Вектордың координаталары
Векторлардың скаляр көбейтіндісі
Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
сайыс сабақ. ойындар
Жазықтық теңдеулері
Теңдеуге есептер шешу
Жанкүйерлерге сұрақтар
Координаталары берілген векторлардың скалярлық көбейтіндісі, векторлардың скалярлық көбейтіндісінің қасиеттері
Сағат саны
Математикадан тест тапсырмалары
Пәндер