Сабақ мақсатын анықтау

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Динамика

Мектеп:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Динамика: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Динамика:

Сынып: 10

Мектеп::

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Динамика: Сабақ тақырыбы
Мектеп::

Ньютонның бірінші заңы. Күш.

Ньтонның екінші заңы. Масса.

Ньютонның үшінші заңы.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Динамика: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп::
  • Ньютон заңдарының тұжырымдамасын білу және түсіну;
  • масса дене инерттілігінің өлшемі екендігін түсіну;
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Динамика:

Сабақ

мақсаттары

Мектеп::

Оқушылардың барлығы: Ньютон заңдарының тұжырымдамасын біледі және түсінеді;

Көптеген оқушылар: Ньютон заңдарына есептеулер жүргізе алады;

Кейбіреуі: Ньютон заңдарына мысалдар келтіріп талдай алады.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Динамика: Жетістік критерийері
Мектеп::
:
:

Білу және түсіну: Дене жылдамдығының өзгеруі мен оның массасы арасындағы байланысты түсіндіре алады

Дененің қандай шарттарда тыныш қалыпта болатынын, қандай шарттарда бірқалыпты қозғалатынын біледі;

Денелердің өзара әрекеттесуі (тікелей және қашықтықта) туралы біледі;

Қолдану: Ньютон заңдары бойынша мысалдарды түсіндіріп, есептерді шығарады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Динамика:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Динамика:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Динамика:

Тілдік

мақсаттар

Мектеп::

Пәнге тән лексика мен терминология :

Күш, ауырлық күші, үдеу, масса, инерттілік, инерция, инерциялық санақ жүйесі, әрекет, қарсы әрекет

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Динамика:

Құндылықтарды

дарыту

Мектеп:: Сабақ бойында оқушыларда қалыптасады бір-бірін сыйлау, ашықтық, мектеп мүлкін құрметтеу және бірігіп жұмыс жасай алу.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Динамика:

Пәнаралық

байланыстар

Мектеп:: Математика пәнімен байланыс есептер және формулалар қорытып шығару және графикті оқи білу.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Динамика:

АКТ қолдану дағдылары

Мектеп:: Интерактивті тақтаның қажетті мүмкіндіктерін кеңінен пайдалануы, интернет желісінен ақпараттар іздегенде тиімді жолдарды таңдауы.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Динамика: Бастапқы білім
Мектеп:: 7-9 сынып физика курсынан - күштер, күштердің түрлері, серпімділік күші, инерция, инерциялық санақ жүйесі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланғанкезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері: 1-2
Сабақтағы жоспарланғаніс-әрекет:

1. Ұйымдастыру кезеңі

2. Сабақ мақсатын анықтау.

Ресурстар:
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері: 3-8
Сабақтағы жоспарланғаніс-әрекет:

W сыныппен жұмыс

активити

1. Тыныштықта тұрған доп.

2. Допты қозғалысқа келтіреміз қолымызбен әрекеттесу арқылы.

Бастапқы білімді еске түсіру үшін оқушыларға сұрақ:

1. Нені байқадыңдар?

2. Нені бақыладыңдар.

3. Бақылаған кезде байқаған өзгерісті түсіндіруді сұраймыз.

Оқушылардың жауабын тыңдай отырып жаңа тақырыпты бастаймыз.

Ресурстар: Доп немесе теннис шаригі
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері:

9-15

16-21

Сабақтағы жоспарланғаніс-әрекет:

Жаңа материал

Ньютонның бірінші заңы

Егер денеге басқа денелер әрекет етпесе немесе олардың әрекеті теңгерілген болса, онда дене не тыныштықтағы күйін сақтайды, не түзусызықты және бірқалыпты қозғалысын жалғастырады. Осы инерция заңын - Ньютонның бірінші заңы деп атайды.

Ньютонның бірінші заңы орындалатын санақ жүйесі инерциялық санақ жүйесінде деп аталады.

Мысалы инерциялық санақ жүйесiне - гелиоцентрлiк санақ жүйесi жатады.

Кез-келген үдеумен қозғалатын санақ жүйесi инерциялық санақ жүйесi болып табылмайды.

Жаңа материалды бекітуге тапсырмалар:

1. Салт атты шауып келе жатыр. Егер ат сүрініп кетсе немесе оқыс тоқтаса, онда қандай жағдай байқалуы мүмкін?

2. Неліктен сүрініп кеткен адам алға қарай құлайды?

3. Автомобильмен санақ жүйесі байланысқан. Қандай жағдайларда ол инерциялық санақ жүйесі болады:

а) автомоьиль аялдамада тұр;

b) автомобиль бағдаршамға жақындағанда жылдамдығын азайта бастады;

с) автомобиль тас жолдың түзусызықты бөлігінде бірқалыпты қозғалып келе жатыр.

Ресурстар:
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері:

22-32

33-40

Сабақтағы жоспарланғаніс-әрекет:

Жаңа материал

Ньютонның екінші заңы

Ньютонның 2 заңы:

Дененің алатын үдеуі оған түсірілген күшке тура пропорционал және оның массасына кері пропорционал:

 \vec a = \frac {\vec {F}} {m} ,

Бұл теңдеу динамиканың негізгі теңдеуі.

Си жүйесінде күш бірлігіне ньютон алынған. Ньютон - бұл массасы 1кг денеге 1с ішінде 1м/с 2 үдеу тудыратын күш.

Бекітуге тапсырмалар:

10-жаттығу №1, №2

Ресурстар: Интерактивті тақтада
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері: 41-51
Сабақтағы жоспарланғаніс-әрекет:

Жаңа материал

Ньютонның үшінші заңы

Күнделікті өмірден мысалды:

1. орындықта тұрған рюкзак.

2. адам көтерген гантель

Әрекет етуші күшке әрқашан тең қарсы әрекет етуші күш бар болады. Басқаша айтқанда, денелердің бір-біріне әрекет етуші күштері модулі бойынша өзара тең және бағыттары қарама-қарсы.

http://fs00.infourok.ru/images/doc/275/280063/img9.jpg

11-жаттығу №1, №3

Ресурстар:
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері: 51-77
Сабақтағы жоспарланғаніс-әрекет:

G Жұптық жұмыс

Есептер шығару

№1

Ілмегінде тарту күші 15кН болатын трактор тіркемеге 0, 5м/с 2 үдеу береді. Тарту күшін 60кН-ға жеткізетін трактор сол тіркемеге қандай үдеу береді?

№2

60Н күш денеге 0, 8м/с 2 үдеу береді. Осы денеге қандай күш 2м/с 2 үдеу бере алады?

№3

Массасы 4кг дене қандай да бір күштің әсерінен 2м/с 2 үдеу алды. Массасы 10кг денеге дәл осындай күшпен әсер еткенде ол қандай үдеу алады?

№4

Массасы 4т жүк таситын бос автомобиль қозғалысын 0, 3м/с 2 үдеумен бастады. Егер автомобильдің тарту күші сондай болғанда орнынан 0, 2м/с 2 үдеумен қозғалатын болса, онда оған тиелген жүктің массасы қандай болған?

№5

Массасы 0, 5кг допты ұрғанда 0, 02секундтан кейін 10м/с жылдамдыққа ие болды. Соққының орташа күшін табыңдар.

№6

Массасы 0, 2кг тыныштықта тұрғант денеге 5с бойы 0, 1Н күш әрекет етті. Осы дене қандай жылдамдық алады және сол уақыт ішінде қандай жол жүреді?

4. 2Н күш әрекет еткен кезде 4см ұзарған серіппенің қатаңдығын табыңдар.

№7

Қатаңдығы 10 5 Н/м болатын тіркеу тросымен массасы 2т автомобильді 0, 5м/с 2 үдеумен сүйресе, трос қаншаға ұзарады? Үйкеліс ескерілмесін.

Ресурстар: ТМ - 2
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері: 78-80
Сабақтағы жоспарланғаніс-әрекет:

Рефлексия

Үй жұмысы

Ресурстар:
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері: Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Сабақтағы жоспарланғаніс-әрекет: Бағалау - оқушылардың

Ұқсас жұмыстар
Сабаққа мақсат қоюдың бірнеше тәсілдерінің мінездемесі
Химиялық элементтер, атом молекулалар. д.и.менделеевтің периодтық заңы,периодтық жүйенің құрылысы
Деңгейлік бағдарлама бойынша сабақтардың орта және қысқа мерзімді жоспарларының үлгісі
Кіші жүздің ресейге қосылуы
Оқушылар рефлексиясы
Қазақ халқының сөз өнері
Сандармен амалдар орындау
Оңтүстік Американың табиғат зоналары . табиғат зоналарының орналасу заңдылықтары
Салқын судың алған жылу
Ана бейнесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz