Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сыбайлас бұрыштардың қасиеттері
Қысқа мерзімді жоспар
|Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |Мектеп: Қосшы орта мектебі |
|7.2А Алғашқы геометриялық мәліметтер | |
|Күні: 12.10.21 |Мұғалімнің аты-жөні: Серикова АА |
|Сынып: 7 З, Г, Л |Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақ тақырыбы |Сыбайлас және вертикаль бұрыштар |
|Осы сабақта қол |7.3.2.2 |
|жеткізілетін оқу |сыбайлас және вертикаль бұрыштар анықтамаларын біледі, оларды |
|мақсаттары (оқу |анықтай және кескіндей алады; |
|бағдарламасына |7.3.2.3 |
|сілтеме) |вертикаль және сыбайлас бұрыштардың қасиеттерін қолданады. |
|Сабақ мақсаттары |Сыбайлас және вертикаль бұрыштар анықтамалары мен қасиеттерін |
| |біледі, оларды анықтай және кескіндей алады; |
|Бағалау |Оқушы |
|критерийлері |Сыбайлас және вертикаль бұрыштарын ажыратады; |
| |Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамасы мен қасиеттерін |
| |қолданады; |
| |Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолданып, |
| |бұрыштың градустық өлшемін табады; |
| |Дәлелдеу үшін сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін |
| |пайдаланады. |
|Тілдік мақсаттар |Оқытудың тілдік мақсаты |
| |Оқушылар: |
| |- бөлімнің ұғымдары мен терминдерін пайдаланады; |
| |- аксиомаларды және теоремаларды тұжырымдайды; |
| |- фигуралардың өзара орналасуын суреттейді; |
| |- сызбаның салынуын түсіндіреді; |
| |- есептердің шешу жолын (шешімдерін) түсіндіреді. |
| |Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер |
| |- кері жору әдісімен дәлелдейік; |
| |- дәлелдеу керегі де осы еді; |
| |- F және G фигуралары бір-біріне тең болып табылады; |
| |- кесінділер/бұрыштар тең; |
| |- егер екі фигура бір-біріне беттессе, онда фигуралар тең болады;|
| |- түзу қандай болса да... ; |
| |- ... нүктесі ... түзуіне тиісті; |
| |- жазыңқы бұрыштың 1/180 бөлігі. |
| |Бөлім бойынша лексика мен терминология |
| |- аксиома, теорема; |
| |- жазықтық, ара қашықтық, жиын; |
| |- нүкте, түзу, сәуле, кесінді, бұрыш, үшбұрыш; |
| |- бұрыштардың түрлері, сүйір бұрыш, доғал бұрыш, жазыңқы бұрыш, |
| |тік бұрыш; |
| |- вертикаль бұрыштар, сыбайлас бұрыштар; |
| |- бұрыштардың градустық өлшемі; |
| |- градус, минут, секунд; |
| |- параллель түзулер, перпендикуляр түзулер, перпендикуляр, |
| |перпендикуляр табаны. |
|Құндылықтарды |Тапсырмаларды жұпта(топта) орындау арқылы ынтымақтастық |
|дарыту |құндылықтарды қалыптастыру |
| |Жаңа білім қалыптастыруда бірлесіп жұмыс жасау арқылы құрмет |
| |құндылықтарын қалыптастыру |
| |Жаңа білімді меңгеру арқылы өмір бойы оқу құндылығын |
| |қалыптастыру. |
|Пәнаралық |Сызу, физика, құрылыс. |
|байланыстар | |
|АКТ қолдану |Интерактивті тақтаны қолдану дағдысы. |
|дағдылары | |
|Бастапқы білім |Кесінділер мен бұрыштарды салуда және өлшеуде сызғыш пен |
| |транспортирді қолдана алу. |
|Сабақ барысы |
|Сабақтың |Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |Ресурстар |
|жоспарланған | | |
|кезеңдері | | |
|Сабақтың басы |Сәлемдесу. |1-3 слайд |
|5 минут |Оқушыларды түгелдеу. | |
| |Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. | |
| |Оқушылар назарын аудару. | |
| |Үй тапсырмасын тексеру. | |
| |Сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттарымен таныстыру. | |
|Сабақтың ортасы |Қайталау сұрақтары: |4 слайд |
|3 минут |Бұрыш ұғымына байланысты сұрақтар (білімді | |
| |жандандыру): | |
| |Геометриялық фигура – бұрыштың анықтамасы. | |
| |Бұрыштың қандай түрлері бар? | |
| |Сүйір бұрыш деп қандай бұрышты айтады? | |
| |Қандай бұрышты доғал бұрыш деп айтады? | |
| |Қандай бұрышты тік бұрыш деп айтады? | |
| |Тік бұрыш деп қандай бұрышты айтады? | |
| |Бұрышты өлшем бірлігі. | |
| |Бұрышты қандай құралмен өлшейді? | |
| |Бұрышты өлшеу қасиеттері (аксиомалар). |5-13 слайд |
| |Қандай бұрыштарды тең бұрыштар деп айтамыз? | |
|15 минут | | |
| |Жаңа сабақты меңгерту | |
| | Балалар, бәріміз дәптерімізге сүйір бұрыш салайық. | |
| |Осы сүйір бұрыштың бір қабырғасын созайық. Сонда неше| |
| |бұрыш пайда болды? | |
| |Осы пайда болған бұрыштарды сыбайлас бұрыштар деп | |
| |атайды. | |
| | | |
| | | |
| |Анықтама: Егер екі бұрыштың бір қабырғасы ортақ, ал | |
| |қалған екі қабырғалары толықтауыш сәулелер болып | |
| |келетін екі бұрыш сыбайлас бұрыштар деп аталады. | |
| |О – бас нүкте, ОВ – ортақ қабырға. | |
| |ОА, ОС қабырғалары – бір –біріне толықтауыш сәулелер.| |
| |Балалар, бәріміз дәптерімізге тағы бір сүйір бұрыш | |
| |салайық. Осы сүйір бұрыштың екі қабырғасын да | |
| |созайық. Сонда неше бұрыш пайда болды? | |
| |Осы кезде пайда болған қарама- қарсы бұрыштарды | |
| |вертикаль бұрыштар деп атайды. | |
| | | |
| |Анықтама: Бір бұрыштың қабырғалары екінші бұрыштың | |
| |қабырғаларының созындылары болып келетін екі | |
| |бұрышты вертикаль бұрыштар деп атайды. | |
| |Назар аударыңыз. Екі түзу қиылысқанда, екі жұп | |
| |вертикаль бұрыш пайда болады. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |1 және 3 бұрыштар, 2 және 4 бұрыштар – вертикаль | |
| |бұрыштар. | |
| | | |
| |Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттері: | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сыбайлас бұрыштардың қосындысы 1800- қа тең: | |
| | | |
| || | | |
| | | |
| |Вертикаль бұрыштар өзара тең: | |
| |<1=<3, <2=<4 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Күнделікті өмірмен байланысы | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Бекіту | |
| |Сызбаны қолданып анықтаңыз: | |
| | | |
| |a) бұрышына сыбайлас болатын бұрышты: | |
| |___________ | |
| | | |
| |b) бұрышына сыбайлас болатын | |
| |бұрышты:___________ | |
| | | |
| |c) бұрышына вертикаль болатын | |
| |бұрышты:___________ | |
| | | |
| |d) бұрышына вертикаль болатын | |
| |бұрышты:___________ | |
| | | |
| |Есептер шығару | |
| |Жұптық жұмыс | |
| |А деңгейі | |
| |Бос орындарды толтырыңыз: | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |14-19 слайд|
| |В деңгейі | |
| |1-тапсырма | |
| |Екі түзу қиылысқанда пайда болған екі бұрыштың | |
| |айырмасы болса, онда барлық бұрыштардың шамасын| |
| |табыңыз. | |
| |2-тапсырма | |
| |Сыбайлас бұрыштардың бірі екіншісінен 3 есе кіші | |
| |болса, онда осы бұрыштардың шамасын табыңыз. | |
| |С деңгейі | |
| |Төмендегі суретте О нүктесінде қиылысатын үш түзу | |
| |бейнеленген. <1+<2+<3=1800 болатындығын дәлелдеңіз. | |
| | | |
| |Жауаптары: | |
| |А деңгейі | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |В деңгейі | |
| |тапсырма:69 о, 111 о, 69 о, 111о. | |
| |тапсырма: 45 о, 135 о, 45 о, 135 о. |20 слайд |
| |С деңгейі | |
| |<3=<4(вертикаль бұрыштар) | |
| |<1+<4+<2=180o=> <1+<2+<3=180o (планиметрияның 5 | |
| |аксиомасы- Әрбір бұрыштың нөлден үлкен градустық | |
|3 минут |өлшемі болады. Жазыңқы бұрыштың шамасы 1800 –қа | |
| |тең.Бұрыштың градустық өлшемі осы бұрыштың | |
| |қабырғаларының арасы арқылы өтетін кез келген | |
| |сәулемен бөлінетін бөліктерінің градустық | |
| |өлшемдерінің қосындысына тең) | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |21-25 слайд|
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|2 минут | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|10минут | | |
| | | |
| | | |
| | |26-29 слайд|
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Сабақтың соңы |Рефлексия |Ә.Н. |
|2 минут |Жетістік критерийлері |Шыныбеков |
| | |Геометрия, |
| |жеттім |7 |
| |талпындым |Алматы, |
| | |2012. |
| |Сыбайлас және вертикаль бұрыштарын ажыратады; |30-31 слайд|
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамасын | |
| |біледі; | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін | |
| |біледі; | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін | |
| |қолданып, бұрыштың градустық өлшемін табады. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Үйге тапсырма: № 77-79. | |
-----------------------
120о
60о
130о
130о
120о
50о
110о
110о
70о
1
3
2
4
2- топ
Вертикаль бұрыштардың қасиеттері
1- топ
Сыбайлас бұрыштардың қасиеттері
ТАПСЫРМА:
Берілген бұрыштардың суретін салып, градустық өлшемдерін ТРАНСПОРТИР
көмегімен өлшеңіздер.
1
3
2
4
1100
700
1100
90
90
50
120
60
120
1300
1300
500
1200
600
1200
4
|Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |Мектеп: Қосшы орта мектебі |
|7.2А Алғашқы геометриялық мәліметтер | |
|Күні: 12.10.21 |Мұғалімнің аты-жөні: Серикова АА |
|Сынып: 7 З, Г, Л |Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақ тақырыбы |Сыбайлас және вертикаль бұрыштар |
|Осы сабақта қол |7.3.2.2 |
|жеткізілетін оқу |сыбайлас және вертикаль бұрыштар анықтамаларын біледі, оларды |
|мақсаттары (оқу |анықтай және кескіндей алады; |
|бағдарламасына |7.3.2.3 |
|сілтеме) |вертикаль және сыбайлас бұрыштардың қасиеттерін қолданады. |
|Сабақ мақсаттары |Сыбайлас және вертикаль бұрыштар анықтамалары мен қасиеттерін |
| |біледі, оларды анықтай және кескіндей алады; |
|Бағалау |Оқушы |
|критерийлері |Сыбайлас және вертикаль бұрыштарын ажыратады; |
| |Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамасы мен қасиеттерін |
| |қолданады; |
| |Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолданып, |
| |бұрыштың градустық өлшемін табады; |
| |Дәлелдеу үшін сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін |
| |пайдаланады. |
|Тілдік мақсаттар |Оқытудың тілдік мақсаты |
| |Оқушылар: |
| |- бөлімнің ұғымдары мен терминдерін пайдаланады; |
| |- аксиомаларды және теоремаларды тұжырымдайды; |
| |- фигуралардың өзара орналасуын суреттейді; |
| |- сызбаның салынуын түсіндіреді; |
| |- есептердің шешу жолын (шешімдерін) түсіндіреді. |
| |Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер |
| |- кері жору әдісімен дәлелдейік; |
| |- дәлелдеу керегі де осы еді; |
| |- F және G фигуралары бір-біріне тең болып табылады; |
| |- кесінділер/бұрыштар тең; |
| |- егер екі фигура бір-біріне беттессе, онда фигуралар тең болады;|
| |- түзу қандай болса да... ; |
| |- ... нүктесі ... түзуіне тиісті; |
| |- жазыңқы бұрыштың 1/180 бөлігі. |
| |Бөлім бойынша лексика мен терминология |
| |- аксиома, теорема; |
| |- жазықтық, ара қашықтық, жиын; |
| |- нүкте, түзу, сәуле, кесінді, бұрыш, үшбұрыш; |
| |- бұрыштардың түрлері, сүйір бұрыш, доғал бұрыш, жазыңқы бұрыш, |
| |тік бұрыш; |
| |- вертикаль бұрыштар, сыбайлас бұрыштар; |
| |- бұрыштардың градустық өлшемі; |
| |- градус, минут, секунд; |
| |- параллель түзулер, перпендикуляр түзулер, перпендикуляр, |
| |перпендикуляр табаны. |
|Құндылықтарды |Тапсырмаларды жұпта(топта) орындау арқылы ынтымақтастық |
|дарыту |құндылықтарды қалыптастыру |
| |Жаңа білім қалыптастыруда бірлесіп жұмыс жасау арқылы құрмет |
| |құндылықтарын қалыптастыру |
| |Жаңа білімді меңгеру арқылы өмір бойы оқу құндылығын |
| |қалыптастыру. |
|Пәнаралық |Сызу, физика, құрылыс. |
|байланыстар | |
|АКТ қолдану |Интерактивті тақтаны қолдану дағдысы. |
|дағдылары | |
|Бастапқы білім |Кесінділер мен бұрыштарды салуда және өлшеуде сызғыш пен |
| |транспортирді қолдана алу. |
|Сабақ барысы |
|Сабақтың |Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |Ресурстар |
|жоспарланған | | |
|кезеңдері | | |
|Сабақтың басы |Сәлемдесу. |1-3 слайд |
|5 минут |Оқушыларды түгелдеу. | |
| |Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. | |
| |Оқушылар назарын аудару. | |
| |Үй тапсырмасын тексеру. | |
| |Сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттарымен таныстыру. | |
|Сабақтың ортасы |Қайталау сұрақтары: |4 слайд |
|3 минут |Бұрыш ұғымына байланысты сұрақтар (білімді | |
| |жандандыру): | |
| |Геометриялық фигура – бұрыштың анықтамасы. | |
| |Бұрыштың қандай түрлері бар? | |
| |Сүйір бұрыш деп қандай бұрышты айтады? | |
| |Қандай бұрышты доғал бұрыш деп айтады? | |
| |Қандай бұрышты тік бұрыш деп айтады? | |
| |Тік бұрыш деп қандай бұрышты айтады? | |
| |Бұрышты өлшем бірлігі. | |
| |Бұрышты қандай құралмен өлшейді? | |
| |Бұрышты өлшеу қасиеттері (аксиомалар). |5-13 слайд |
| |Қандай бұрыштарды тең бұрыштар деп айтамыз? | |
|15 минут | | |
| |Жаңа сабақты меңгерту | |
| | Балалар, бәріміз дәптерімізге сүйір бұрыш салайық. | |
| |Осы сүйір бұрыштың бір қабырғасын созайық. Сонда неше| |
| |бұрыш пайда болды? | |
| |Осы пайда болған бұрыштарды сыбайлас бұрыштар деп | |
| |атайды. | |
| | | |
| | | |
| |Анықтама: Егер екі бұрыштың бір қабырғасы ортақ, ал | |
| |қалған екі қабырғалары толықтауыш сәулелер болып | |
| |келетін екі бұрыш сыбайлас бұрыштар деп аталады. | |
| |О – бас нүкте, ОВ – ортақ қабырға. | |
| |ОА, ОС қабырғалары – бір –біріне толықтауыш сәулелер.| |
| |Балалар, бәріміз дәптерімізге тағы бір сүйір бұрыш | |
| |салайық. Осы сүйір бұрыштың екі қабырғасын да | |
| |созайық. Сонда неше бұрыш пайда болды? | |
| |Осы кезде пайда болған қарама- қарсы бұрыштарды | |
| |вертикаль бұрыштар деп атайды. | |
| | | |
| |Анықтама: Бір бұрыштың қабырғалары екінші бұрыштың | |
| |қабырғаларының созындылары болып келетін екі | |
| |бұрышты вертикаль бұрыштар деп атайды. | |
| |Назар аударыңыз. Екі түзу қиылысқанда, екі жұп | |
| |вертикаль бұрыш пайда болады. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |1 және 3 бұрыштар, 2 және 4 бұрыштар – вертикаль | |
| |бұрыштар. | |
| | | |
| |Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттері: | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сыбайлас бұрыштардың қосындысы 1800- қа тең: | |
| | | |
| |
| | | |
| |Вертикаль бұрыштар өзара тең: | |
| |<1=<3, <2=<4 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Күнделікті өмірмен байланысы | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Бекіту | |
| |Сызбаны қолданып анықтаңыз: | |
| | | |
| |a) бұрышына сыбайлас болатын бұрышты: | |
| |___________ | |
| | | |
| |b) бұрышына сыбайлас болатын | |
| |бұрышты:___________ | |
| | | |
| |c) бұрышына вертикаль болатын | |
| |бұрышты:___________ | |
| | | |
| |d) бұрышына вертикаль болатын | |
| |бұрышты:___________ | |
| | | |
| |Есептер шығару | |
| |Жұптық жұмыс | |
| |А деңгейі | |
| |Бос орындарды толтырыңыз: | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |14-19 слайд|
| |В деңгейі | |
| |1-тапсырма | |
| |Екі түзу қиылысқанда пайда болған екі бұрыштың | |
| |айырмасы болса, онда барлық бұрыштардың шамасын| |
| |табыңыз. | |
| |2-тапсырма | |
| |Сыбайлас бұрыштардың бірі екіншісінен 3 есе кіші | |
| |болса, онда осы бұрыштардың шамасын табыңыз. | |
| |С деңгейі | |
| |Төмендегі суретте О нүктесінде қиылысатын үш түзу | |
| |бейнеленген. <1+<2+<3=1800 болатындығын дәлелдеңіз. | |
| | | |
| |Жауаптары: | |
| |А деңгейі | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |В деңгейі | |
| |тапсырма:69 о, 111 о, 69 о, 111о. | |
| |тапсырма: 45 о, 135 о, 45 о, 135 о. |20 слайд |
| |С деңгейі | |
| |<3=<4(вертикаль бұрыштар) | |
| |<1+<4+<2=180o=> <1+<2+<3=180o (планиметрияның 5 | |
| |аксиомасы- Әрбір бұрыштың нөлден үлкен градустық | |
|3 минут |өлшемі болады. Жазыңқы бұрыштың шамасы 1800 –қа | |
| |тең.Бұрыштың градустық өлшемі осы бұрыштың | |
| |қабырғаларының арасы арқылы өтетін кез келген | |
| |сәулемен бөлінетін бөліктерінің градустық | |
| |өлшемдерінің қосындысына тең) | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |21-25 слайд|
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|2 минут | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|10минут | | |
| | | |
| | | |
| | |26-29 слайд|
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Сабақтың соңы |Рефлексия |Ә.Н. |
|2 минут |Жетістік критерийлері |Шыныбеков |
| | |Геометрия, |
| |жеттім |7 |
| |талпындым |Алматы, |
| | |2012. |
| |Сыбайлас және вертикаль бұрыштарын ажыратады; |30-31 слайд|
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамасын | |
| |біледі; | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін | |
| |біледі; | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін | |
| |қолданып, бұрыштың градустық өлшемін табады. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Үйге тапсырма: № 77-79. | |
-----------------------
120о
60о
130о
130о
120о
50о
110о
110о
70о
1
3
2
4
2- топ
Вертикаль бұрыштардың қасиеттері
1- топ
Сыбайлас бұрыштардың қасиеттері
ТАПСЫРМА:
Берілген бұрыштардың суретін салып, градустық өлшемдерін ТРАНСПОРТИР
көмегімен өлшеңіздер.
1
3
2
4
1100
700
1100
90
90
50
120
60
120
1300
1300
500
1200
600
1200
4
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz