Сыбайлас бұрыштардың қасиеттері

Қысқа мерзімді жоспар

a) бұрышына сыбайлас болатын бұрышты:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Алғашқы геометриялық мәліметтер:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7. 2А Алғашқы геометриялық мәліметтер

Мектеп: Қосшы орта мектебі: Мектеп: Қосшы орта мектебі
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Алғашқы геометриялық мәліметтер: Күні: 12. 10. 21
Мектеп: Қосшы орта мектебі: Мұғалімнің аты-жөні: Серикова АА
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Алғашқы геометриялық мәліметтер: Сынып: 7 З, Г, Л
Мектеп: Қосшы орта мектебі: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Алғашқы геометриялық мәліметтер: Сабақ тақырыбы
Мектеп: Қосшы орта мектебі: Сыбайлас және вертикаль бұрыштар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Алғашқы геометриялық мәліметтер: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: Қосшы орта мектебі:

7. 3. 2. 2

сыбайлас және вертикаль бұрыштар анықтамаларын біледі, оларды анықтай және кескіндей алады;

7. 3. 2. 3

вертикаль және сыбайлас бұрыштардың қасиеттерін қолданады.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Алғашқы геометриялық мәліметтер: Сабақ мақсаттары
Мектеп: Қосшы орта мектебі: Сыбайлас және вертикаль бұрыштар анықтамалары мен қасиеттерін біледі, оларды анықтай және кескіндей алады;
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Алғашқы геометриялық мәліметтер:

Бағалау критерийлері

Мектеп: Қосшы орта мектебі:

Оқушы

  • Сыбайлас және вертикаль бұрыштарын ажыратады;
  • Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамасы мен қасиеттерін қолданады;
  • Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолданып, бұрыштың градустық өлшемін табады;
  • Дәлелдеу үшін сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін пайдаланады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Алғашқы геометриялық мәліметтер: Тілдік мақсаттар
Мектеп: Қосшы орта мектебі:

Оқытудың тілдік мақсаты

Оқушылар:

- бөлімнің ұғымдары мен терминдерін пайдаланады;

- аксиомаларды және теоремаларды тұжырымдайды;

- фигуралардың өзара орналасуын суреттейді;

- сызбаның салынуын түсіндіреді;

- есептердің шешу жолын (шешімдерін) түсіндіреді.

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

- кері жору әдісімен дәлелдейік;

- дәлелдеу керегі де осы еді;

- F және G фигуралары бір-біріне тең болып табылады;

- кесінділер/бұрыштар тең;

- егер екі фигура бір-біріне беттессе, онда фигуралар тең болады;

- түзу қандай болса да . . . ;

- . . . нүктесі . . . түзуіне тиісті;

- жазыңқы бұрыштың 1/180 бөлігі.

Бөлім бойынша лексика мен терминология

- аксиома, теорема;

- жазықтық, ара қашықтық, жиын;

- нүкте, түзу, сәуле, кесінді, бұрыш, үшбұрыш;

- бұрыштардың түрлері, сүйір бұрыш, доғал бұрыш, жазыңқы бұрыш, тік бұрыш;

- вертикаль бұрыштар, сыбайлас бұрыштар;

- бұрыштардың градустық өлшемі;

- градус, минут, секунд;

- параллель түзулер, перпендикуляр түзулер, перпендикуляр, перпендикуляр табаны.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Алғашқы геометриялық мәліметтер:

Құндылықтарды дарыту

Мектеп: Қосшы орта мектебі:

Тапсырмаларды жұпта(топта) орындау арқылы ынтымақтастық құндылықтарды қалыптастыру

Жаңа білім қалыптастыруда бірлесіп жұмыс жасау арқылы құрмет құндылықтарын қалыптастыру

Жаңа білімді меңгеру арқылы өмір бойы оқу құндылығын қалыптастыру.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Алғашқы геометриялық мәліметтер: Пәнаралық байланыстар
Мектеп: Қосшы орта мектебі: Сызу, физика, құрылыс.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Алғашқы геометриялық мәліметтер: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп: Қосшы орта мектебі: Интерактивті тақтаны қолдану дағдысы.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Алғашқы геометриялық мәліметтер: Бастапқы білім
Мектеп: Қосшы орта мектебі: Кесінділер мен бұрыштарды салуда және өлшеуде сызғыш пен транспортирді қолдана алу.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Алғашқы геометриялық мәліметтер: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Алғашқы геометриялық мәліметтер: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп: Қосшы орта мектебі: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Алғашқы геометриялық мәліметтер:

Сабақтың басы

5 минут

Мектеп: Қосшы орта мектебі:
  • Сәлемдесу.
  • Оқушыларды түгелдеу.
  • Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
  • Оқушылар назарын аудару.
  • Үй тапсырмасын тексеру.
  • Сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттарымен таныстыру.
1-3 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 2А Алғашқы геометриялық мәліметтер:

Сабақтың ортасы

3 минут

15 минут

3 минут

2 минут

10минут

Мектеп: Қосшы орта мектебі:

Қайталау сұрақтары:

Бұрыш ұғымына байланысты сұрақтар (білімді жандандыру) :

  1. Геометриялық фигура - бұрыштың анықтамасы.
  2. Бұрыштың қандай түрлері бар?
  3. Сүйір бұрыш деп қандай бұрышты айтады?
  4. Қандай бұрышты доғал бұрыш деп айтады?
  5. Қандай бұрышты тік бұрыш деп айтады?
  6. Тік бұрыш деп қандай бұрышты айтады?
  7. Бұрышты өлшем бірлігі.
  8. Бұрышты қандай құралмен өлшейді?
  9. Бұрышты өлшеу қасиеттері (аксиомалар) .
  10. Қандай бұрыштарды тең бұрыштар деп айтамыз?
  1. Жаңа сабақты меңгерту

Балалар, бәріміз дәптерімізге сүйір бұрыш салайық. Осы сүйір бұрыштың бір қабырғасын созайық. Сонда неше бұрыш пайда болды?

Осы пайда болған бұрыштарды сыбайлас бұрыштар деп атайды.

Анықтама: Егер екі бұрыштың бір қабырғасы ортақ, ал қалған екі қабырғалары толықтауыш сәулелер болып келетін екі бұрыш сыбайлас бұрыштар деп аталады.

О - бас нүкте, ОВ - ортақ қабырға.

ОА, ОС қабырғалары - бір -біріне толықтауыш сәулелер.

Балалар, бәріміз дәптерімізге тағы бір сүйір бұрыш салайық. Осы сүйір бұрыштың екі қабырғасын да созайық. Сонда неше бұрыш пайда болды?

Осы кезде пайда болған қарама- қарсы бұрыштарды вертикаль бұрыштар деп атайды.

Анықтама: Бір бұрыштың қабырғалары екінші бұрыштың қабырғаларының созындылары болып келетін екі бұрышты вертикаль бұрыштар деп атайды.

Назар аударыңыз. Екі түзу қиылысқанда, екі жұп вертикаль бұрыш пайда болады.

1 және 3 бұрыштар, 2 және 4 бұрыштар - вертикаль бұрыштар.

Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттері:

  • Сыбайлас бұрыштардың қосындысы 1800- қа тең:

<AOС+<СOВ=180 0

  • Вертикаль бұрыштар өзара тең:

<1=<3, <2=<4

  1. Күнделікті өмірмен байланысы

  1. Бекіту

Сызбаны қолданып анықтаңыз:

:
:
:
  1. Есептер шығару

Жұптық жұмыс

А деңгейі

Бос орындарды толтырыңыз:

b) бұрышына сыбайлас болатын бұрышты:
c) бұрышына вертикаль болатын бұрышты:
d) бұрышына вертикаль болатын бұрышты:

В деңгейі

1-тапсырма

Екі түзу қиылысқанда пайда болған екі бұрыштың айырмасы 42 42{^\circ} 42 42{^\circ} болса, онда барлық бұрыштардың шамасын табыңыз.

2-тапсырма

Сыбайлас бұрыштардың бірі екіншісінен 3 есе кіші болса, онда осы бұрыштардың шамасын табыңыз.

С деңгейі

Төмендегі суретте О нүктесінде қиылысатын үш түзу бейнеленген. < 1+<2+<3=180 0 болатындығын дәлелдеңіз.

Жауаптары:

А деңгейі

В деңгейі

  1. тапсырма:69о, 111о, 69о, 111о.
  2. тапсырма: 45о, 135о, 45о

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларға сұрақтарға жауап беру
Математиканың сан алуан сырын сандар әлемінің қызық құбылысын, ойын элементтерінен өрнектеген сабақ қызықты әрі ұтымды
Қиылысқан түзулер. перпендикуляр және көлбеу
Үшбұрыш және оның түрлері
Адасқан әріптер
Бүтін рационал теңдеу
Бүгінгі біздің ашық тәрбие сағатымыздың мақсаты студенттерге адал жолмен жүруге, адалдыққа үйрету
Жас математик
ХХі ғасыр көшбасшысы. 7-10 сыныптарға арналған
Математикалық сөзжұмбақ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz