Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сыбайлас бұрыштардың қасиеттері

Қысқа мерзімді жоспар
|Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |Мектеп: Қосшы орта мектебі |
|7.2А Алғашқы геометриялық мәліметтер | |
|Күні: 12.10.21 |Мұғалімнің аты-жөні: Серикова АА |
|Сынып: 7 З, Г, Л |Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақ тақырыбы |Сыбайлас және вертикаль бұрыштар |
|Осы сабақта қол |7.3.2.2 |
|жеткізілетін оқу |сыбайлас және вертикаль бұрыштар анықтамаларын біледі, оларды |
|мақсаттары (оқу |анықтай және кескіндей алады; |
|бағдарламасына |7.3.2.3 |
|сілтеме) |вертикаль және сыбайлас бұрыштардың қасиеттерін қолданады. |
|Сабақ мақсаттары |Сыбайлас және вертикаль бұрыштар анықтамалары мен қасиеттерін |
| |біледі, оларды анықтай және кескіндей алады; |
|Бағалау |Оқушы |
|критерийлері |Сыбайлас және вертикаль бұрыштарын ажыратады; |
| |Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамасы мен қасиеттерін |
| |қолданады; |
| |Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолданып, |
| |бұрыштың градустық өлшемін табады; |
| |Дәлелдеу үшін сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін |
| |пайдаланады. |
|Тілдік мақсаттар |Оқытудың тілдік мақсаты |
| |Оқушылар: |
| |- бөлімнің ұғымдары мен терминдерін пайдаланады; |
| |- аксиомаларды және теоремаларды тұжырымдайды; |
| |- фигуралардың өзара орналасуын суреттейді; |
| |- сызбаның салынуын түсіндіреді; |
| |- есептердің шешу жолын (шешімдерін) түсіндіреді. |
| |Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер |
| |- кері жору әдісімен дәлелдейік; |
| |- дәлелдеу керегі де осы еді; |
| |- F және G фигуралары бір-біріне тең болып табылады; |
| |- кесінділер/бұрыштар тең; |
| |- егер екі фигура бір-біріне беттессе, онда фигуралар тең болады;|
| |- түзу қандай болса да... ; |
| |- ... нүктесі ... түзуіне тиісті; |
| |- жазыңқы бұрыштың 1/180 бөлігі. |
| |Бөлім бойынша лексика мен терминология |
| |- аксиома, теорема; |
| |- жазықтық, ара қашықтық, жиын; |
| |- нүкте, түзу, сәуле, кесінді, бұрыш, үшбұрыш; |
| |- бұрыштардың түрлері, сүйір бұрыш, доғал бұрыш, жазыңқы бұрыш, |
| |тік бұрыш; |
| |- вертикаль бұрыштар, сыбайлас бұрыштар; |
| |- бұрыштардың градустық өлшемі; |
| |- градус, минут, секунд; |
| |- параллель түзулер, перпендикуляр түзулер, перпендикуляр, |
| |перпендикуляр табаны. |
|Құндылықтарды |Тапсырмаларды жұпта(топта) орындау арқылы ынтымақтастық |
|дарыту |құндылықтарды қалыптастыру |
| |Жаңа білім қалыптастыруда бірлесіп жұмыс жасау арқылы құрмет |
| |құндылықтарын қалыптастыру |
| |Жаңа білімді меңгеру арқылы өмір бойы оқу құндылығын |
| |қалыптастыру. |
|Пәнаралық |Сызу, физика, құрылыс. |
|байланыстар | |
|АКТ қолдану |Интерактивті тақтаны қолдану дағдысы. |
|дағдылары | |
|Бастапқы білім |Кесінділер мен бұрыштарды салуда және өлшеуде сызғыш пен |
| |транспортирді қолдана алу. |
|Сабақ барысы |
|Сабақтың |Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |Ресурстар |
|жоспарланған | | |
|кезеңдері | | |
|Сабақтың басы |Сәлемдесу. |1-3 слайд |
|5 минут |Оқушыларды түгелдеу. | |
| |Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. | |
| |Оқушылар назарын аудару. | |
| |Үй тапсырмасын тексеру. | |
| |Сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттарымен таныстыру. | |
|Сабақтың ортасы |Қайталау сұрақтары: |4 слайд |
|3 минут |Бұрыш ұғымына байланысты сұрақтар (білімді | |
| |жандандыру): | |
| |Геометриялық фигура – бұрыштың анықтамасы. | |
| |Бұрыштың қандай түрлері бар? | |
| |Сүйір бұрыш деп қандай бұрышты айтады? | |
| |Қандай бұрышты доғал бұрыш деп айтады? | |
| |Қандай бұрышты тік бұрыш деп айтады? | |
| |Тік бұрыш деп қандай бұрышты айтады? | |
| |Бұрышты өлшем бірлігі. | |
| |Бұрышты қандай құралмен өлшейді? | |
| |Бұрышты өлшеу қасиеттері (аксиомалар). |5-13 слайд |
| |Қандай бұрыштарды тең бұрыштар деп айтамыз? | |
|15 минут | | |
| |Жаңа сабақты меңгерту | |
| | Балалар, бәріміз дәптерімізге сүйір бұрыш салайық. | |
| |Осы сүйір бұрыштың бір қабырғасын созайық. Сонда неше| |
| |бұрыш пайда болды? | |
| |Осы пайда болған бұрыштарды сыбайлас бұрыштар деп | |
| |атайды. | |
| | | |
| | | |
| |Анықтама: Егер екі бұрыштың бір қабырғасы ортақ, ал | |
| |қалған екі қабырғалары толықтауыш сәулелер болып | |
| |келетін екі бұрыш сыбайлас бұрыштар деп аталады. | |
| |О – бас нүкте, ОВ – ортақ қабырға. | |
| |ОА, ОС қабырғалары – бір –біріне толықтауыш сәулелер.| |
| |Балалар, бәріміз дәптерімізге тағы бір сүйір бұрыш | |
| |салайық. Осы сүйір бұрыштың екі қабырғасын да | |
| |созайық. Сонда неше бұрыш пайда болды? | |
| |Осы кезде пайда болған қарама- қарсы бұрыштарды | |
| |вертикаль бұрыштар деп атайды. | |
| | | |
| |Анықтама: Бір бұрыштың қабырғалары екінші бұрыштың | |
| |қабырғаларының созындылары болып келетін екі | |
| |бұрышты вертикаль бұрыштар деп атайды. | |
| |Назар аударыңыз. Екі түзу қиылысқанда, екі жұп | |
| |вертикаль бұрыш пайда болады. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |1 және 3 бұрыштар, 2 және 4 бұрыштар – вертикаль | |
| |бұрыштар. | |
| | | |
| |Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттері: | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сыбайлас бұрыштардың қосындысы 1800- қа тең: | |
| | | |
| || | | |
| | | |
| |Вертикаль бұрыштар өзара тең: | |
| |<1=<3, <2=<4 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Күнделікті өмірмен байланысы | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Бекіту | |
| |Сызбаны қолданып анықтаңыз: | |
| | | |
| |a) бұрышына сыбайлас болатын бұрышты: | |
| |___________ | |
| | | |
| |b) бұрышына сыбайлас болатын | |
| |бұрышты:___________ | |
| | | |
| |c) бұрышына вертикаль болатын | |
| |бұрышты:___________ | |
| | | |
| |d) бұрышына вертикаль болатын | |
| |бұрышты:___________ | |
| | | |
| |Есептер шығару | |
| |Жұптық жұмыс | |
| |А деңгейі | |
| |Бос орындарды толтырыңыз: | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |14-19 слайд|
| |В деңгейі | |
| |1-тапсырма | |
| |Екі түзу қиылысқанда пайда болған екі бұрыштың | |
| |айырмасы болса, онда барлық бұрыштардың шамасын| |
| |табыңыз. | |
| |2-тапсырма | |
| |Сыбайлас бұрыштардың бірі екіншісінен 3 есе кіші | |
| |болса, онда осы бұрыштардың шамасын табыңыз. | |
| |С деңгейі | |
| |Төмендегі суретте О нүктесінде қиылысатын үш түзу | |
| |бейнеленген. <1+<2+<3=1800 болатындығын дәлелдеңіз. | |
| | | |
| |Жауаптары: | |
| |А деңгейі | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |В деңгейі | |
| |тапсырма:69 о, 111 о, 69 о, 111о. | |
| |тапсырма: 45 о, 135 о, 45 о, 135 о. |20 слайд |
| |С деңгейі | |
| |<3=<4(вертикаль бұрыштар) | |
| |<1+<4+<2=180o=> <1+<2+<3=180o (планиметрияның 5 | |
| |аксиомасы- Әрбір бұрыштың нөлден үлкен градустық | |
|3 минут |өлшемі болады. Жазыңқы бұрыштың шамасы 1800 –қа | |
| |тең.Бұрыштың градустық өлшемі осы бұрыштың | |
| |қабырғаларының арасы арқылы өтетін кез келген | |
| |сәулемен бөлінетін бөліктерінің градустық | |
| |өлшемдерінің қосындысына тең) | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |21-25 слайд|
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|2 минут | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|10минут | | |
| | | |
| | | |
| | |26-29 слайд|
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Сабақтың соңы |Рефлексия |Ә.Н. |
|2 минут |Жетістік критерийлері |Шыныбеков |
| | |Геометрия, |
| |жеттім |7 |
| |талпындым |Алматы, |
| | |2012. |
| |Сыбайлас және вертикаль бұрыштарын ажыратады; |30-31 слайд|
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамасын | |
| |біледі; | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін | |
| |біледі; | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін | |
| |қолданып, бұрыштың градустық өлшемін табады. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Үйге тапсырма: № 77-79. | |

-----------------------
120о

60о

130о

130о

120о

50о

110о

110о

70о

1

3

2

4

2- топ
Вертикаль бұрыштардың қасиеттері

1- топ
Сыбайлас бұрыштардың қасиеттері

ТАПСЫРМА:
Берілген бұрыштардың суретін салып, градустық өлшемдерін ТРАНСПОРТИР
көмегімен өлшеңіздер.

1

3

2

4

1100

700

1100

90

90

50

120

60

120

1300

1300

500

1200

600

1200

4

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларға сұрақтарға жауап беру
Математиканың сан алуан сырын сандар әлемінің қызық құбылысын, ойын элементтерінен өрнектеген сабақ қызықты әрі ұтымды
Қиылысқан түзулер. перпендикуляр және көлбеу
Үшбұрыш және оның түрлері
Адасқан әріптер
Бүтін рационал теңдеу
Бүгінгі біздің ашық тәрбие сағатымыздың мақсаты студенттерге адал жолмен жүруге, адалдыққа үйрету
Бүгінгі біздің Жемқорлық індет, жою міндет атты ашық тәрбие сағатымызды бастауға рұқсат етіңіздер
Жас математик
ХХі ғасыр көшбасшысы. 7-10 сыныптарға арналған
Пәндер