Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Студенттерді топтарға біріктіру

Сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Химиялық реакцияның жылдамдығы.
Модуль:
Химиялық реакцияның жылдамдығы.
Оқытушының аты-жөні:

Күні:

Топ:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Химиялық реакцияның жылдамдығы.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
10.3.2.2. реакцияның орташа жылдамдығын есептеуді жүргізу
Сабақтың мақсаттары:

oo Реакцияның орташа жылдамдығын есептей білу

Құндылықтарға баулу:
<<Мәңгілік ел>> жалпыұлттық идеясы бойынша <<Жалпыға бірдей еңбек қоғамы>> құндылығына баулу. Бұл арқылы студенттер оларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.
Пәнаралық байланыстар
Физика
АКТ қолдану дағдылары
Осы сабақ барысында оқушыларға мәліметтерді Power Point презентациясы арқылы көрсетеді.
Бастапқы білім
Бастапқы химиялық түсініктер. т.б.Атом деген не?Атом - затты құрайтын бөлшек. Олар тірі ағзалардан бастап жасанды пластиктерге дейін, қатты металдардан көзге көрінбейтін газдарға дейін кез-келген заттың құрамында болады. Атом өте кішкентай, құм қиыршығынан да әлдеқайда кіші болады. Құм қиыршығындағы атом саны шамамен 1 000 000 000 000 000 000 000 немесе 1021 , әлемдегі адамның жалпы санынан миллион миллион есе көп. Атом деген не?
Атом - затты құрайтын бөлшек. Олар тірі ағзалардан бастап жасанды пластиктерге дейін, қатты металдардан көзге көрінбейтін газдарға дейін кез-келген заттың құрамында болады. Атом өте кішкентай, құм қиыршығынан да әлдеқайда кіші болады. Құм қиыршығындағы атом саны шамамен 1 000 000 000 000 000 000 000 немесе 1021 , әлемдегі адамның жалпы санынан миллион миллион есе көп.
Атом деген не? Атом деген не?
Атом - затты құрайтын бөлшек. Олар тірі ағзалардан бастап жасанды пластиктерге дейін, қатты металдардан көзге көрінбейтін газдарға дейін кез-келген заттың құрамында болады. Атом өте кішкентай, құм қиыршығынан да әлдеқайда кіші болады. Құм қиыршығындағы атом саны шамамен 1 000 000 000 000 000 000 000 немесе 1021 , әлемдегі адамның жалпы санынан миллион миллион есе көп.

Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/
Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Студенттердің іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
7 мин.
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
1. Студенттермен амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.
3. Студенттерді топтарға біріктіру.

Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр студенттер қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді.
1 топ: Кітап
2 топ: Дәптер
3 топ: Қаламсап

Оқулық, жұмыс дәптері
Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

Жаңа сабаққа кіріспе
3 мин

Ұйымдастыру бөлімі
Студенттер бірінші сабақта алған білімдерін тексеріп, әр оқушының қаншалықты түсінгенін білу үшін кері байланыс алынады. Ол үшін студенттерге <<бос орынды толтыр>> кестесі таратылады.
студенттер сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім студенттерге сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
Студенттерге кестедегі бос орынды толтырып, бірін-бірімен жауаптарын алмастырады. Тақтада шыққан дұрыс жауап бойынша бірін- бірі тексеріп, кері байланыс береді.
Мұғалім өзінің бағалау парағына әр студенттердің нәтижесін жазып алып, сабақ соңында жазбаша кері байланыс береді.

3
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан студенттерге <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу 26 мин.
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді
Кинометафора әдісі бойынша
<< Әр түрлі реакция жылдамдығы>> тақырыбына көрсетілім көрсетіледі.
(Оқушылар көрсетілімді көре отырып бір реакцияның өзі жағдайларға байланысты әр түрлі жылдамдықпен жүреді. Сутегі, оттегінің қоспасы қалыпты температурада әрекеттеспей көп уақыт қала береді, ал енді осы қоспаны 6300 0С қыздырса,қыздырмай катализатор қолданса қопарылыс береді.)
2-тапсырма:
Оқушылар көрсетілім бойынша жұппен жұмыс орындайды. Жұпта отырып көрсетілім бойынша өз ойларымен бөліседі. Бір реакцияның өзі жағдайларға байланысты әр түрлі жылдамдықпен жүретінін бір-біріне түсіндіреді.
(Б) <<Көршіме айтамын>> әдісі бойынша қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.
Дағды: ақпараттық дағды қалыптасады
Мақсатқа оралу: Химиялық реакция жылдамдығын түсінеді және оған әсер ететін факторларды ажыратады.
3-тапсырма: Оқушылар <<Адасқан әріптер>> бойынша топтастырылады.
Химиялық реакциялардың жылдамдығына әсер ететін факторлар бойынша берілген мәліметтерден <<Борт>> журналы әдісімен оқушылар топпен тапсырманы орындайды.
<<Борт >> журналы
Бұрынан білетінім
Болжамдар
Жаңадан білгенім

Тың ақпараттар


3
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру.
Қолдану
3 мин
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
Оқушыларға формула презентация арқылы шығарылады. Сол формуаланы пайдаланып, реакцияның орташа жылдамдығын анықтауға болатынын түсіндіреді.

10-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Жинақтау
Жеке жұмыс
4 мин

Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
Әр оқушы оқу мақсатқа сәйкес 1 есептің шартын ойдан құрастырып, шешу жолын ұсынып, мұғалімге тапсырып кетеді.

10-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.

<<Еркін микрофон>> әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында студенттердің сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Студент алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша студенттердің пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың <<Қорытынды>> тәсілі көрінеді.
Студенттер бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Мұғалім студенттерді <<Жапондық бағалау>> әдісі арқылы бағалайды. Яғни <<Дұрыс келісемін>>, <<Толықтырамын, басқа көзқарасым бар>>, <<Менің сұрағым бар>>. Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша студенттердің сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті студенттердің алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
Бағалау. Сіз студенттердің материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

<<Диалог және қолдау көрсету>>, <<Тапсырма>>, <<Жіктеу>>.

Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір студенттердің күтілетін нәтижені, студенттерге жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды студенттердің жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.
<<Мадақтау сөзі>> әдісі
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген студенттердің жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:

Ұқсас жұмыстар
Кесте құру және оны пішімдеу
Бағалау бетшесі арқылы студенттерді бағалау
Электрондық кесте құру және форматтау
Сабақтың тақырыбы. Сабақтың басталуы
ФУНКЦИЯЛАР МЕН ПРОЦЕДУРАЛАР
Оқулықтағы тапсырма бойынша кесте құрыңдар
Бір ел, бір тағдыр.(достық фестивалі)
Студенттермен сәлемдесу, топты түгендеу
HTML тілі құжатының құрылымымен танысады Кейбір оқушы
HTML тілі құжатының құрылымымен танысады Кейбір оқушы. Сабақтың тақырыбы
Пәндер