Сабақтың мақсаттарын талдау

Баишев универсиеті
«Бастауышта оқыту педагогикасы мен
әдістемесі» мамандығының
4-курс студенті
Асылханова Айдана Махмутқызының
Есебі
Мен Асылханова Айдана 18. 01. 2021 - 19. 02. 2021 жыл аралығында №49 жалпы орта мектебінде «Дипломалды» (әдістемелік) практикалық тәжірибесінен өттім. Сынып 2019 жылы құрылды. Қазіргі уақытта 10-11 жас аралығындағы 3 «а» сыныбы 27 оқушы (14 ұл және 13 қыз) бар.
Сыныпта айқын санвиникалық темпераменті бар балалардың көп саны бар, сонымен бірге жарқын холерикалық және флегматикалық адамдар да жеткілікті. Темпераменттің бұл түрлерінің бір командада бірігуі мұғалім жұмысында белгілі бір қиындықтар туғызады. Көптеген балалардың деңгейлері төмен.
Бұл ретте балалардың интеллектуалдық дамуы, зейіні, есте сақтау қабілеті, сөйлеу деңгейі және білім беру мотивациясының жағымды сипаты жеткілікті жоғары екендігін атап өткен жөн. Көптеген балалардың айқын даралығы, айқын ойлауы бар.
Ұжымда көптеген балалар тату және мейірімді. Балалардың көпшілігі командалық және жеке жарыстарға қатысады. Сонымен қатар, балалар сәттілікке де, сәтсіздікке де өте сезімтал. Негізінде, балалар оңай және бақытты қарым -қатынас жасайды. Көбісі қарым -қатынасты жақсы көреді және қарым -қатынас жасауға ынталы.
Ата-аналар мұғалімдер жиналысына белсенді қатысады, мектеппен ынтымақтастықта болады.
Айтылғанның негізінде сынып жетекшісі мен сынып ұжымына келесі міндеттер қойылды:
- Ынтымақты топ құру бойынша жұмысты жалғастырыңыз.
- Моральдық тәрбиеге жетекшілік етіңіз, адамгершілік қарым -қатынаста тәжірибе жинақтауға мүмкіндік беріңіз.
- Оқушылардың денсаулығын нығайту, оқушыларды өз денсаулығын құрметтеуге тәрбиелеу.
- Жалпыадамзаттық қасиеттерді тәрбиелеу. Танымдық қызығушылықтардың дамуына, ізденімпаздықтың дамуына, шығармашылық дербестігіне ықпал ету. Эстетикалық талғамын дамыту.
- Оқудың жағымды мотивациясын қалыптастыру бойынша жұмыстар жүргізу.
I ауысым II ауысым
1 сабақ 8: 30-9: 10 1 сабақ 12: 50-13: 30
2 сабақ 9: 20-10: 00 2 сабақ 13: 40-14: 20
3 сабақ 10: 10-10: 50 3 сабақ 14: 30-15: 10
4 сабақ 11: 05-11: 45 4 сабақ 15: 20-16: 00
5 сабақ 12: 00-12: 40 5 сабақ 16: 10-17: 50
6 сабақ 12: 50-13: 30
4. Сабақ кестесі
1. Орыс тілі
1. Ағылшын тілі
2. Әдеби оқу
2. Шешен әдебиеті
3. Қазақ тілі
3. Орыс тілі
4 математика
4 айналадағы әлем
5. Физикалық мәдениет
5. Музыка
1. Әдеби оқу
1. Ағылшын тілі
2. Қазақ тілі
2. Әдеби оқу
3. Математика
3. Орыс тілі
4. ISO
4 математика
5. Қоршаған әлем
6. Технология
1. Қазақ тілі
1.
2. Шешен әдебиеті
2
3. Орыс тілі
3.
4 математика
4.
5. Физикалық мәдениет
5.
- Практиканың тақырыптық жоспары: (тәжірибе барысында толтырылады)
Жоқ
б / б
Тәжірибенің мақсаты мен міндеттерімен таныстыру.
Практиканың мазмұнымен танысу.
Қауіпсіздік туралы нұсқаулық.
Бастауыш сыныптарда оқу процесін ұйымдастыру ерекшеліктерін анықтау мақсатында сабаққа қатысу және педагогикалық бақылау.
«Отбасы өмірім» атты тәрбие сағатын өткізу.
Бастауыш сыныптарда мұғалім жұмысының әр түрлі формаларын бақылау және талдау.
Сабаққа жүйелік талдау
1. Сабақтың мақсаттарын талдау
Талдауға арналған сұрақтар:
- Бағдарлама талаптарын, материалдың мазмұнын, оқушылардың білімі мен дағдыларының деңгейін, мұғалімнің өзіндік мүмкіндіктерін, соңғы нәтижеге болжамды ескере отырып, сабақ мақсаттарының дұрыстығы мен негізділігі.
- Мақсатты оқушыларға жеткізудің формалары мен әдістері. Бұл формалар мен әдістердің орындылығы. Олар оқушыларға қаншалықты дәл және түсінікті жеткізіледі?
- Сабақтың мақсатын қоюға оқушылар қатысты ма?
- Студенттер үшін мақсаттар жеке мәнге ие болды ма?
- Алға қойған мақсатқа қаншалықты қол жеткізілгені.
2. Сабақтың құрылымы мен ұйымдастырылуын талдау
Талдауға арналған сұрақтар:
- Сабақтың мақсаты мен түріне сәйкестігі.
- Сабақ кезеңдерінің логикалық реттілігі мен өзара байланысы.
- Сабақтың кезеңдеріне сәйкес уақытты бөлудің орындылығы.
- Сабақтың басталуы мен аяқталуын ұйымдастыру.
- Сабақтың сабаққа дайындығы.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz