Сабақтың мақсаттарын талдау

Баишев универсиеті

«Бастауышта оқыту педагогикасы мен

әдістемесі» мамандығының

4-курс студенті

Асылханова Айдана Махмутқызының

Есебі

Мен Асылханова Айдана 18. 01. 2021 - 19. 02. 2021 жыл аралығында №49 жалпы орта мектебінде «Дипломалды» (әдістемелік) практикалық тәжірибесінен өттім. Сынып 2019 жылы құрылды. Қазіргі уақытта 10-11 жас аралығындағы 3 «а» сыныбы 27 оқушы (14 ұл және 13 қыз) бар.

Сыныпта айқын санвиникалық темпераменті бар балалардың көп саны бар, сонымен бірге жарқын холерикалық және флегматикалық адамдар да жеткілікті. Темпераменттің бұл түрлерінің бір командада бірігуі мұғалім жұмысында белгілі бір қиындықтар туғызады. Көптеген балалардың деңгейлері төмен.

Бұл ретте балалардың интеллектуалдық дамуы, зейіні, есте сақтау қабілеті, сөйлеу деңгейі және білім беру мотивациясының жағымды сипаты жеткілікті жоғары екендігін атап өткен жөн. Көптеген балалардың айқын даралығы, айқын ойлауы бар.

Ұжымда көптеген балалар тату және мейірімді. Балалардың көпшілігі командалық және жеке жарыстарға қатысады. Сонымен қатар, балалар сәттілікке де, сәтсіздікке де өте сезімтал. Негізінде, балалар оңай және бақытты қарым -қатынас жасайды. Көбісі қарым -қатынасты жақсы көреді және қарым -қатынас жасауға ынталы.

Ата-аналар мұғалімдер жиналысына белсенді қатысады, мектеппен ынтымақтастықта болады.

Айтылғанның негізінде сынып жетекшісі мен сынып ұжымына келесі міндеттер қойылды:

  1. Ынтымақты топ құру бойынша жұмысты жалғастырыңыз.
  2. Моральдық тәрбиеге жетекшілік етіңіз, адамгершілік қарым -қатынаста тәжірибе жинақтауға мүмкіндік беріңіз.
  3. Оқушылардың денсаулығын нығайту, оқушыларды өз денсаулығын құрметтеуге тәрбиелеу.
  4. Жалпыадамзаттық қасиеттерді тәрбиелеу. Танымдық қызығушылықтардың дамуына, ізденімпаздықтың дамуына, шығармашылық дербестігіне ықпал ету. Эстетикалық талғамын дамыту.
  5. Оқудың жағымды мотивациясын қалыптастыру бойынша жұмыстар жүргізу.

I ауысым II ауысым

1 сабақ 8: 30-9: 10 1 сабақ 12: 50-13: 30

2 сабақ 9: 20-10: 00 2 сабақ 13: 40-14: 20

3 сабақ 10: 10-10: 50 3 сабақ 14: 30-15: 10

4 сабақ 11: 05-11: 45 4 сабақ 15: 20-16: 00

5 сабақ 12: 00-12: 40 5 сабақ 16: 10-17: 50

6 сабақ 12: 50-13: 30

4. Сабақ кестесі

Дүйсенбі
Сейсенбі
Дүйсенбі:

1. Орыс тілі

Сейсенбі:

1. Ағылшын тілі

Дүйсенбі:

2. Әдеби оқу

Сейсенбі:

2. Шешен әдебиеті

Дүйсенбі:

3. Қазақ тілі

Сейсенбі:

3. Орыс тілі

Дүйсенбі:

4 математика

Сейсенбі:

4 айналадағы әлем

Дүйсенбі:

5. Физикалық мәдениет

Сейсенбі:

5. Музыка

Дүйсенбі: Сәрсенбі
Сейсенбі: Бейсенбі
Дүйсенбі:

1. Әдеби оқу

Сейсенбі:

1. Ағылшын тілі

Дүйсенбі:

2. Қазақ тілі

Сейсенбі:

2. Әдеби оқу

Дүйсенбі:

3. Математика

Сейсенбі:

3. Орыс тілі

Дүйсенбі:

4. ISO

Сейсенбі:

4 математика

Дүйсенбі: 5. Физикалық мәдениет
Сейсенбі:

5. Қоршаған әлем

Дүйсенбі: 6 сынып сағаты
Сейсенбі:

6. Технология

Дүйсенбі: Жұма
Сейсенбі: Сенбі
Дүйсенбі:

1. Қазақ тілі

Сейсенбі:

1.

Дүйсенбі:

2. Шешен әдебиеті

Сейсенбі:

2

Дүйсенбі:

3. Орыс тілі

Сейсенбі:

3.

Дүйсенбі:

4 математика

Сейсенбі:

4.

Дүйсенбі:

5. Физикалық мәдениет

Сейсенбі:

5.

Дүйсенбі:
  1. Практиканың тақырыптық жоспары: (тәжірибе барысында толтырылады)

Жоқ

б / б

Практикалық тақырыптар
Әрекеттер
Сағат саны
Жоқб / б:
Практикалық тақырыптар: Қазақ тілі сабағын бақылау және талдау.
Әрекеттер:

Тәжірибенің мақсаты мен міндеттерімен таныстыру.

Практиканың мазмұнымен танысу.

Қауіпсіздік туралы нұсқаулық.

Бастауыш сыныптарда оқу процесін ұйымдастыру ерекшеліктерін анықтау мақсатында сабаққа қатысу және педагогикалық бақылау.

«Отбасы өмірім» атты тәрбие сағатын өткізу.

Бастауыш сыныптарда мұғалім жұмысының әр түрлі формаларын бақылау және талдау.

Сағат саны: 4
Жоқб / б:
Практикалық тақырыптар: Әдебиеттік оқу сабағын бақылау және талдау.
Әрекеттер: 4
Жоқб / б:
Практикалық тақырыптар: Ағылшын тілі сабағын бақылау және талдау.
Әрекеттер: 4
Жоқб / б:
Практикалық тақырыптар: Қазақ тілінде әдеби оқу сабақтарын бақылау және талдау.
Әрекеттер: 4
Жоқб / б:
Практикалық тақырыптар: Математика сабағын бақылау және талдау.
Әрекеттер: 4
Жоқб / б:
Практикалық тақырыптар: Айналадағы әлемнің сабақтарын бақылау және талдау.
Әрекеттер: 4
Жоқб / б:
Практикалық тақырыптар: Технология сабағын бақылау және талдау.
Әрекеттер: 4
Жоқб / б:
Практикалық тақырыптар: Бейнелеу өнері сабағын бақылау және талдау.
Әрекеттер: 4
Жоқб / б:
Практикалық тақырыптар: Дене шынықтыру сабағын бақылау және талдау.
Әрекеттер: 4

Сабаққа жүйелік талдау

1. Сабақтың мақсаттарын талдау

Талдауға арналған сұрақтар:

  • Бағдарлама талаптарын, материалдың мазмұнын, оқушылардың білімі мен дағдыларының деңгейін, мұғалімнің өзіндік мүмкіндіктерін, соңғы нәтижеге болжамды ескере отырып, сабақ мақсаттарының дұрыстығы мен негізділігі.
  • Мақсатты оқушыларға жеткізудің формалары мен әдістері. Бұл формалар мен әдістердің орындылығы. Олар оқушыларға қаншалықты дәл және түсінікті жеткізіледі?
  • Сабақтың мақсатын қоюға оқушылар қатысты ма?
  • Студенттер үшін мақсаттар жеке мәнге ие болды ма?
  • Алға қойған мақсатқа қаншалықты қол жеткізілгені.

2. Сабақтың құрылымы мен ұйымдастырылуын талдау

Талдауға арналған сұрақтар:

  • Сабақтың мақсаты мен түріне сәйкестігі.
  • Сабақ кезеңдерінің логикалық реттілігі мен өзара байланысы.
  • Сабақтың кезеңдеріне сәйкес уақытты бөлудің орындылығы.
  • Сабақтың басталуы мен аяқталуын ұйымдастыру.
  • Сабақтың сабаққа дайындығы.

Ұқсас жұмыстар
Ақпараттық моделге мысал
Ақпараттық моделдің түрлерін ата
Жалынды жастық шақ
Оқу жоспары
Сабақ мақсаттары. Сабақтың соңы
Негізгі және туынды сын есім
Химия сабақтарының жіктелуі
Жоба түрлері
Ондықтарды қосу және азайту
Жеке құрам бойынша құжаттар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz