Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақтың мақсаттарын талдау

Баишев универсиеті
<<Бастауышта оқыту педагогикасы мен
әдістемесі>> мамандығының
4-курс студенті
Асылханова Айдана Махмутқызының

Есебі

Мен Асылханова Айдана 18.01.2021 - 19.02.2021 жыл аралығында №49 жалпы орта мектебінде <<Дипломалды>> (әдістемелік) практикалық тәжірибесінен өттім.Сынып 2019 жылы құрылды. Қазіргі уақытта 10-11 жас аралығындағы 3 <<а>> сыныбы 27 оқушы (14 ұл және 13 қыз) бар.
Сыныпта айқын санвиникалық темпераменті бар балалардың көп саны бар, сонымен бірге жарқын холерикалық және флегматикалық адамдар да жеткілікті. Темпераменттің бұл түрлерінің бір командада бірігуі мұғалім жұмысында белгілі бір қиындықтар туғызады. Көптеген балалардың деңгейлері төмен.
Бұл ретте балалардың интеллектуалдық дамуы, зейіні, есте сақтау қабілеті, сөйлеу деңгейі және білім беру мотивациясының жағымды сипаты жеткілікті жоғары екендігін атап өткен жөн. Көптеген балалардың айқын даралығы, айқын ойлауы бар.
Ұжымда көптеген балалар тату және мейірімді. Балалардың көпшілігі командалық және жеке жарыстарға қатысады. Сонымен қатар, балалар сәттілікке де, сәтсіздікке де өте сезімтал. Негізінде, балалар оңай және бақытты қарым -қатынас жасайды. Көбісі қарым -қатынасты жақсы көреді және қарым -қатынас жасауға ынталы.

Ата-аналар мұғалімдер жиналысына белсенді қатысады, мектеппен ынтымақтастықта болады.
Айтылғанның негізінде сынып жетекшісі мен сынып ұжымына келесі міндеттер қойылды:

1. Ынтымақты топ құру бойынша жұмысты жалғастырыңыз.
2. Моральдық тәрбиеге жетекшілік етіңіз, адамгершілік қарым -қатынаста тәжірибе жинақтауға мүмкіндік беріңіз.
3. Оқушылардың денсаулығын нығайту, оқушыларды өз денсаулығын құрметтеуге тәрбиелеу.
4. Жалпыадамзаттық қасиеттерді тәрбиелеу. Танымдық қызығушылықтардың дамуына, ізденімпаздықтың дамуына, шығармашылық дербестігіне ықпал ету. Эстетикалық талғамын дамыту.
5. Оқудың жағымды мотивациясын қалыптастыру бойынша жұмыстар жүргізу.

I ауысым II ауысым
1 сабақ 8: 30-9: 10 1 сабақ 12: 50-13: 30
2 сабақ 9: 20-10: 00 2 сабақ 13: 40-14: 20
3 сабақ 10: 10-10: 50 3 сабақ 14: 30-15: 10
4 сабақ 11: 05-11: 45 4 сабақ 15: 20-16: 00
5 сабақ 12: 00-12: 40 5 сабақ 16: 10-17: 50
6 сабақ 12: 50-13: 30

4. Сабақ кестесі

Дүйсенбі
Сейсенбі
1. Орыс тілі
1. Ағылшын тілі
2. Әдеби оқу
2. Шешен әдебиеті
3. Қазақ тілі
3. Орыс тілі
4 математика
4 айналадағы әлем
5. Физикалық мәдениет
5. Музыка
Сәрсенбі
Бейсенбі
1. Әдеби оқу
1. Ағылшын тілі
2. Қазақ тілі
2. Әдеби оқу
3. Математика
3. Орыс тілі
4. ISO
4 математика
5. Физикалық мәдениет
5. Қоршаған әлем
6 сынып сағаты
6. Технология

Жұма
Сенбі
1. Қазақ тілі
1.
2. Шешен әдебиеті
2
3. Орыс тілі
3.
4 математика
4.
5. Физикалық мәдениет
5.

1. Практиканың тақырыптық жоспары: (тәжірибе барысында толтырылады)
Жоқ
б / б
Практикалық тақырыптар
Әрекеттер
Сағат саны
1.
Қазақ тілі сабағын бақылау және талдау.
Тәжірибенің мақсаты мен міндеттерімен таныстыру.
Практиканың мазмұнымен танысу.
Қауіпсіздік туралы нұсқаулық.
Бастауыш сыныптарда оқу процесін ұйымдастыру ерекшеліктерін анықтау мақсатында сабаққа қатысу және педагогикалық бақылау.
<<Отбасы өмірім>> атты тәрбие сағатын өткізу.
Бастауыш сыныптарда мұғалім жұмысының әр түрлі формаларын бақылау және талдау.
4
2.
Әдебиеттік оқу сабағын бақылау және талдау.

4
3.
Ағылшын тілі сабағын бақылау және талдау.

4
4.
Қазақ тілінде әдеби оқу сабақтарын бақылау және талдау.

4
5.
Математика сабағын бақылау және талдау.

4
6.
Айналадағы әлемнің сабақтарын бақылау және талдау.

4
7.
Технология сабағын бақылау және талдау.

4
8.
Бейнелеу өнері сабағын бақылау және талдау.

4
9.
Дене шынықтыру сабағын бақылау және талдау.

4

Сабаққа жүйелік талдау

1. Сабақтың мақсаттарын талдау
Талдауға арналған сұрақтар:
* Бағдарлама талаптарын, материалдың мазмұнын, оқушылардың білімі мен дағдыларының деңгейін, мұғалімнің өзіндік мүмкіндіктерін, соңғы нәтижеге болжамды ескере отырып, сабақ мақсаттарының дұрыстығы мен негізділігі.
* Мақсатты оқушыларға жеткізудің формалары мен әдістері. Бұл формалар мен әдістердің орындылығы. Олар оқушыларға қаншалықты дәл және түсінікті жеткізіледі?
* Сабақтың мақсатын қоюға оқушылар қатысты ма?
* Студенттер үшін мақсаттар жеке мәнге ие болды ма?
* Алға қойған мақсатқа қаншалықты қол жеткізілгені.
2. Сабақтың құрылымы мен ұйымдастырылуын талдау
Талдауға арналған сұрақтар:
* Сабақтың мақсаты мен түріне сәйкестігі.
* Сабақ кезеңдерінің логикалық реттілігі мен өзара байланысы.
* Сабақтың кезеңдеріне сәйкес уақытты бөлудің орындылығы.
* Сабақтың басталуы мен аяқталуын ұйымдастыру.
* Сабақтың сабаққа дайындығы.
3. Сабақтың мазмұнын талдау
Талдауға арналған сұрақтар:
* Сабақ мазмұнының бағдарлама талаптарына сәйкестігі.
* Ғылыми презентация (күрделілік деңгейі).
* Белгіленген тақырып бойынша кілт, жетекші идеяларды бөлектеу.
* Ұғымдармен жұмыс жасау.
4. Мұғалімнің іс -әрекетін талдау
Талдауға арналған сұрақтар:
* Тақырыпты, сабақтың мақсатын, сыныптың мүмкіндіктерін, оқу -материалдық базасын ескере отырып, оқыту әдістерін, әдістері мен құралдарын таңдаудың дұрыстығы.
* Сабақта қолданылатын әр түрлі әдістер мен әдістер, олардың орындылығы.
* Оқытушының студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыруы (оқу жаттығуларының сипаты, өзіндік жұмыс түрлері, қиындық дәрежесі, өзгермелілік, жеке тәсіл, нұсқаулық).
* Мұғалімнің педагогикалық техникасы (сөйлеу жылдамдығы, дикция, презентацияның эмоционалдылығы, арнайы терминологияны қолдану дәлдігі, жеке қарым -қатынас).
5. Оқушылардың іс -әрекетін талдау
Талдауға арналған сұрақтар:
* Сабақтың әр кезеңіндегі оқушылардың белсенділігі мен тиімділігі.
* Тақырып пен сабаққа деген қызығушылық.
* Оқушылардың сабақта ұтымды жұмыс әдістері бар ма? Сыныптағы еңбек мәдениеті.
* Оқушылардың біркелкі талаптарды орындауы.
* Жас оқушыларда өзін-өзі бақылау дағдыларының болуы.
* Білімді өз бетінше алу мүмкіндігі, пайымдау тәуелсіздігі.
* Тұлғааралық қарым -қатынас мәдениеті.

Есеп беруші: Асылханова Айдана

Ұқсас жұмыстар
Ақпараттық моделге мысал
Ақпараттық моделдің түрлерін ата
Жалынды жастық шақ
Оқу жоспары
Сабақ мақсаттары. Сабақтың соңы
Негізгі және туынды сын есім
Химия сабақтарының жіктелуі
Ондықтарды қосу және азайту
Жеке құрам бойынша құжаттар
Әдістің технологиясы
Пәндер