Сабақтың уақыт

Пәні: ___Қазақ тілі

Бөлім: «
Мектеп:
Бөлім: «: Күні: 16. 09. 2021
Мектеп:: Машықкердің аты-жөні:
Бөлім: «: Сынып: 5 «»
Мектеп:: Қатысқан оқушы саны:
Қатыспаған оқушы саны:
Бөлім: «: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:: Сөйлеу мәдениеті.
Бөлім: «: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Мектеп:: А/Т5. 3 Тыңдалған мәтіннің мазмұның түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау.
Бөлім: «: Сабақтың мақсаты
Мектеп::

Барлық оқушылар орындай алады: Мәтін мазмұнын түсінеді. Оқулықта орналасқан және бөлек қосымша тапсырмаларды орындай.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсініп, анықтайды.

Кейбір оқушылар орындай алады: қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазады.

Бөлім: «: Бағалау критерийлері
Мектеп::
  • Мәтін мазмұнын түсінеді.
  • Оқулықта орналасқан және бөлек қосымша тапсырмаларды орындай.
  • Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсініп, анықтайды.
  • Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазады.
Бөлім: «: Сабақ барысы
Бөлім: «:

Сабақтың уақыт

Мектеп::

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Бөлім: «:

Басы

5 минут

Мектеп::

Ұйымдастыру сәті

Оқушылармен сәлемдеседі.

Жағымды психологиялық ахуал туғызу мақсатында әдісін пайдаланады.

Мұғаліммен амандасады.

«Күн шуақ» оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.

Бөлім: «: Негізгі бөлім
Мектеп::

Машықкер « Дана үкілер» әдісі арқылы мәтінді түсініп оқытқызып, мәтіннен негізгі және қосымша ақпараттарды тапқызып, дәптеріне көшіргізеді.

Мәтін: Ел мол жиналыпты: ақсақалды қарттар, егде кісілер, жігіттер мен бозбалалар да жүр.

- Әне, келе жатыр . . . Әне, келе жатыр, - деп күбірлесе бастады жиналғандар.

Қасында пошта бастығы мен болыстық басқарманың бір топ жігіті бар орта бойлы, сұр шекпеннің өңірі ашық күйде, жалаң бас бір кісі келеді екен. Бәріміз де бар ықыласымызбен тесіле қарап қалыппыз. Ол төбешікке шыққан соң, төрдегі ақсақалдардың қолын жағалай алып шықты. Қалған топпен қолын кеудесіне қойып, бас иіп, ізетпен сәлемдесті.

- Армысыздар, ардақты қауым! - деді ол аздаған қарлыққан дауыспен. - Аман-есенсіздер ме, қадірменді қариялар! Дендеріңіз сау ма? Туған-туыстарыңыз, мал-жандарыңыз аман ба?

- Рақмет, қарағым Садық. Өзің де аман-есенсің бе?

- Денің сау ма, Садықжан?

- Балаларың өсіп жатыр ма, қарағым? - деп шалдар шетінен саулық сұрасып жатыр.

- Рақмет! - деді Садық ақ тістерін көрсете жымиып. - Әзірше аман-есен біз . . .

(Бауыржан Момышұлы)

2-тапсырма

Мұғалім деңгейлік тапсырманы орындатады.

1-деңгей. Оқылым мәтінінде қою қаріппен берілген сөздердегі буын үндестігін түсіндіріңдер. Буын үндестігіне бағынбай тұрған сөздер бар ма? Себебін анықтаңдар.

2-деңгей. Мәтіндегі амандасуды, сыпайылықты білдіретін сөздер мен тіркестерді қатыстырып сұхбат құрыңдар.

3-деңгей. «Мәтіндегі амандық сұрасудан нені байқауға болады?» деген тақырыпта шағын ойтолғау жазыңдар. Буын үндестігіне бағынатын және бағынбайтын сөздерді бөліп көрсетіңдер.

Оқушылар « Дана үкілер» әдісі арқылы мәтінді түсініп оқып, мәтіннен негізгі және қосымша ақпараттарды тауып, дәптеріне көшіреді.

Мәтін Ел мол жиналыпты: ақсақалды қарттар, егде кісілер, жігіттер мен бозбалалар да жүр.

- Әне, келе жатыр . . . Әне, келе жатыр, - деп күбірлесе бастады жиналғандар.

Қасында пошта бастығы мен болыстық басқарманың бір топ жігіті бар орта бойлы, сұр шекпеннің өңірі ашық күйде, жалаң бас бір кісі келеді екен. Бәріміз де бар ықыласымызбен тесіле қарап қалыппыз. Ол төбешікке шыққан соң, төрдегі ақсақалдардың қолын жағалай алып шықты. Қалған топпен қолын кеудесіне қойып, бас иіп, ізетпен сәлемдесті.

- Армысыздар, ардақты қауым! - деді ол аздаған қарлыққан дауыспен. - Аман-есенсіздер ме, қадірменді қариялар! Дендеріңіз сау ма? Туған-туыстарыңыз, мал-жандарыңыз аман ба?

- Рақмет, қарағым Садық. Өзің де аман-есенсің бе?

- Денің сау ма, Садықжан?

- Балаларың өсіп жатыр ма, қарағым? - деп шалдар шетінен саулық сұрасып жатыр.

- Рақмет! - деді Садық ақ тістерін көрсете жымиып. - Әзірше аман-есен біз . . .

(Бауыржан Момышұлы)

Оқушылар дееңгейлік тапсырманы орындайды.

1-деңгей. Оқылым мәтінінде қою қаріппен берілген сөздердегі буын үндестігін түсіндіріңдер. Буын үндестігіне бағынбай тұрған сөздер бар ма? Себебін анықтаңдар.

2-деңгей. Мәтіндегі амандасуды, сыпайылықты білдіретін сөздер мен тіркестерді қатыстырып сұхбат құрыңдар.

3-деңгей. «Мәтіндегі амандық сұрасудан нені байқауға болады?» деген тақырыпта шағын ойтолғау жазыңдар. Буын үндестігіне бағынатын және бағынбайтын сөздерді бөліп көрсетіңдер.

«Смайлик» арқылы

«Бас бармақ» әдісі

Бөлім: «:

Соңы

5 минут

Мектеп::

Сабақты бекіту

Рефлексия

Машықкер «Ойлар банкісі» әдісі арқылы балалармен кері байланыс жүргізеді.

Үйге тапсырма: «Амандасу, қоштасу сөздерін орынды пайдаланып, алыстағы туыстарыңа немесе достарыңа хат жазыңдар.

­Үлгі:

Ассалаумағалейкум, ата! Аманбысыз, әже! Денсаулықтарыңыз қалай? . . . »

Оқушылар сабақтан алған әсерін стикерге жазып, Ойлар банкісіне салады.

Үйге тапсырма: Оқушылар амандасу, қоштасу сөздерін орынды пайдаланып, алыстағы туыстарына немесе достарына хат жазады.

­Үлгі:

Ассалаумағалейкум, ата! Аманбысыз, әже! Денсаулықтарыңыз қалай? . . . »


Ұқсас жұмыстар
Біздің заманымыздың ғасырлары
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстар
Бір қалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстар
Компьютерді таңдау жобасы
Оқушы мен оқушы
Көмекші есімдер, астана қаласы
Қазанның қайнау уақытының өлшемі
Асқорыту жүйесі бөлімі бойынша қорытынды сабақ. 8 сынып
Оқушыларды сабаққа дайындау
Кадырлық анимация
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz