Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Заттың қасиеттері
«М. О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» КМҚК
Сынып: 4«б»
Күні: 16.11.2021 жыл
Тақырыбы: Заттың қасиеттері
Топ: 410
Әдіскер: Калкенова Б.Ж
Бекітемін:
Баға:
2021 жыл
|Машықкердің аты-жөні |Васильева А.Т |
|Күні: |16.11.2021 |
|Сынып: 4 «ә» |Қатысушылар саны: Қатыспағандар |
| |саны: |
|Сабақтың тақырыбы |Заттың қасиеттері |
|Оқу бағдарламасына |4.3.1.1заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтау |
|сәйкес оқыту | |
|мақсаттары: | |
|Сабақтың мақсаты |Заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтау. Тәжірибе жасап, қорытынды жасау. |
| |Сызбалардан, суреттерден, мәтіндерден ақпарат алу. |
|Сабақтың барысы | |
|Сабақтың кезең |Педагогтің әрекеті |Оқушының әрекеті |Бағалау |Ресурстар |
|уақыт | | | | |
|Басы |Ұйымдастыру кезеңі |Психологиялық |ҚБ:»Мадақта|Тақырыпқа |
|7-мин. |- амандасу; |ахуалға берілген |у» әдісі |байланысты |
| |- түгендеу; |психогиялық | |суреттер, |
| |- танысу: |жаттығуларды | |психологиял|
| |Мен М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжінің 4 курс |орындау арқылы | |ық ахуал |
| |машықкері Васильева А.Т . Бүгінгі жаратылыстану сабағын мен|жаңа сабаққа | |Үй |
| |жүргізетін боламын. Олай болса бүгінгі сабағымызды жақсы |назар аудару. | |жұмысының |
| |көңіл-күймен бастайық! | | |тапсырмасы |
| |- психологиялық даярлық: | | | |
| |« Сақина салмақ ойыны» | | | |
| |Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл | | | |
| |ойынның бүгінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса | | | |
| |сұраққа жауап береді? |Берілген | | |
| |Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) |сұрақтарға жауап | | |
| |Үй жұмысын тексеру. |бере алады. | | |
| |- Зәр шығару мүшелері?(бүйрек,несепағар,қуық) | | | |
| |- Жүйке жүйесі туралы сұрақтар. | | | |
|Ортасы |Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы:Заттың қасиеттері. | |«Мадақтау» |Оқулық |
|25-мин. |-Балалар айналамызда нелерді көріп тұрмыз? | |әдісі. | |
| |-Бұларды бір сөзбен не деуге болады? | | | |
| |-Дене деген не?( адамды жан-жағынан қоршаған нәрселердің | | | |
| |бәрі дене) | | | |
| | | | | |
| | |Берілген сұраққа | | |
| |Зат – дененің құраушысы. Бір заттан әртүрлі дене жасауға |жауап беріп, | | |
| |болады, сол сияқты денені әртүрлі заттан жасауға да болады.|тапсырмаларды | | |
| |Мысалы, ағаштан орындық, үстел, төсек, т. б. үй жиһаздары |талапқа сай | | |
| |жасалса, үстелдің өзі әртүрлі заттардан (шыныдан, |орындайды. | | |
| |пластиктен, пластмассадан, темірден, т. б. жасалуы мүмкін. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |. | | |
| | | | | |
| | |Заттың қандай | | |
| | |қасиеттері | | |
| | |болатынын біледі;| | |
| | |затты қасиетіне | | |
| |№1-тапсырма: |байланысты қалай | | |
| |«Ойлан, тап!» ойыны |қолданатынын | | |
| |Мұғалім оқушылардан не туралы айтылып жатқанын табуды |түсінеді. | | |
| |сұрайды | | | |
| |1. Ол қолдың жылуынан жұмсарады. Ол еңбек сабағында | | | |
| |қолданылады (ермексаз) | | | |
| |2. Бұл – сарғыш түсті иісі өткір сұйықтық. Ол мұнайдан | | | |
| |алынады. Ол «автомобиль» үшін азық (бензин). | | | |
| |3. Бұл тәтті жартылай мөлдір бөліктер желеге ұқсайды. Оны | | | |
| |дайындау үшін көп қант қосылады. Бірақ ол пайдалы тәттіге | | | |
| |жатады (мармелад) | | | |
| |4. Бұл зат кез келген тірі ағзаның құрамына кіреді. Адам | | | |
| |денесінің 3-тен 2 бөлігі осы заттан тұрады. | |От шашу | |
| |Жауабы: су. | |арқылы | |
| |5. Бұл зат тас түрінде жер астында кездеседі, сондай-ақ |Заттың қандай |бір-бірін | |
| |теңіз бен мұхит суларында еріген түрде бар. Оны әр үйде |қасиеттері |бағалау. | |
| |асүйден табасың. |болатынын біледі;| | |
| |Жауабы: тұз |затты қасиетіне | | |
| |6. Бұл зат адамның асүйдегі көмекшісі, өйткені жақсы |байланысты қалай | | |
| |жанады. Бірақ жылыстаған кезде, бүкіл үйге таралуы мүмкін, |қолданатынын | | |
| |бұл өте қауіпті болуы мүмкін. |түсінеді. | | |
| |Жауабы: табиғи газ. | | | |
| |7. Мына заттар жасанды. Оларды үй жабдығын, құрал-сайман, | | | |
| |терезе тұтқасын, ойыншықтар және тағы көптеген басқа | | |Сергіту |
| |бұйымдарды жасау үшін қолданады. | | |сәті |
| |Жауабы: пластмасса. | | |https://you|
| |№2-тапсырма: | | |tu.be/CWXyB|
| |Заттардың қасиетін анықтау. | | |TtDLD8 |
| |Заттың түрі мен түсі, иісі мен дәмі, тығыздығы мен | | | |
| |борпылдақтығы, жұмсақтығы мен қаттылығы, иілгіштігі мен | | | |
| |сынғыштығы, сондай-ақ ерігіштігі, аққыштығы, мөлдірлігі | | | |
| |заттың қасиетіне жатады. | | | |
| |Бір заттың бір немесе бірнеше қасиеті болады. Мысалы, су – | | | |
| |аққыш, мөлдір, ал шыны – қатты, мортсынғыш, мөлдір. Әр | | | |
| |затты өзіне тән белгісі мен қасиетіне байланысты | | | |
| |пайдаланады. Қазіргі кезде пластиктен өте көп зат | | | |
| |өндіріледі. Ол шыны сияқты мортсынғыш емес, мықты, темір | | | |
| |сияқты ауыр емес, жеңіл. Сондықтан оны әртүрлі салада | | | |
| |пайдаланады. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Сергіту сәті:https://youtu.be/CWXyBTtDLD8 | | | |
| |Зертте .Дәптерге жасырту | | | |
| | | | | |
| |Зат немесе дене | | | |
| |Түсі | |Бас бармақ | |
| |Иісі | |арқылы | |
| |Күйі | |бағалау. |Кестемен |
| |Басқа қасиеттері | | |жұмыс,сызба|
| | | | | |
| |Шеге | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Стақан | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Тұз | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Қант | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Су | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Сымтемір | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Топырақ | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Ермексаз | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Мақта | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |№3-тапсырма | | | |
| |Анықта. Дәптермен жұмыс | | | |
| |Зат қасиеттері | | | |
| |Дұрыс | | | |
| |Дұрыс емес | | | |
| | | | | |
| |Сүт аққыш | | | |
| |Сым иілгіш | | | |
| |Өсімдік майы жұмсақ | | | |
| |Тас қатты | | | |
| |Топырақ жылтыр | | | |
| |Шырын сұйық | | | |
| |Темір мөлдір | | | |
| |Тұз сұйық | | | |
| |Топырақ борпылдақ | | | |
| |Мұнай қатты | | | |
| |+ | | | |
| |+ | | | |
| |+ | | | |
| |+ | | | |
| | | | | |
| |+ | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |+ | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |+ | | | |
| | | | | |
| |+ | | | |
| |+ | | | |
| | | | | |
| |+ | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Соңы |Су ,темір, ағаш | | | |
|5-мин. |Қолданылуы- постер. | | | |
| | | | | |
|Кері байланыс |Рефлексия |Сабақтан алған | |Кері |
|3-мин. |Сабақты қорытындылау үшін |әсерлерін өз ойын| |байланыс |
| | |гүлдер арқылы | |тақтайшасы.|
| | |жеткізеді. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Үй тапсырмасы | | | |
Сынып: 4«б»
Күні: 16.11.2021 жыл
Тақырыбы: Заттың қасиеттері
Топ: 410
Әдіскер: Калкенова Б.Ж
Бекітемін:
Баға:
2021 жыл
|Машықкердің аты-жөні |Васильева А.Т |
|Күні: |16.11.2021 |
|Сынып: 4 «ә» |Қатысушылар саны: Қатыспағандар |
| |саны: |
|Сабақтың тақырыбы |Заттың қасиеттері |
|Оқу бағдарламасына |4.3.1.1заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтау |
|сәйкес оқыту | |
|мақсаттары: | |
|Сабақтың мақсаты |Заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтау. Тәжірибе жасап, қорытынды жасау. |
| |Сызбалардан, суреттерден, мәтіндерден ақпарат алу. |
|Сабақтың барысы | |
|Сабақтың кезең |Педагогтің әрекеті |Оқушының әрекеті |Бағалау |Ресурстар |
|уақыт | | | | |
|Басы |Ұйымдастыру кезеңі |Психологиялық |ҚБ:»Мадақта|Тақырыпқа |
|7-мин. |- амандасу; |ахуалға берілген |у» әдісі |байланысты |
| |- түгендеу; |психогиялық | |суреттер, |
| |- танысу: |жаттығуларды | |психологиял|
| |Мен М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжінің 4 курс |орындау арқылы | |ық ахуал |
| |машықкері Васильева А.Т . Бүгінгі жаратылыстану сабағын мен|жаңа сабаққа | |Үй |
| |жүргізетін боламын. Олай болса бүгінгі сабағымызды жақсы |назар аудару. | |жұмысының |
| |көңіл-күймен бастайық! | | |тапсырмасы |
| |- психологиялық даярлық: | | | |
| |« Сақина салмақ ойыны» | | | |
| |Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл | | | |
| |ойынның бүгінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса | | | |
| |сұраққа жауап береді? |Берілген | | |
| |Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) |сұрақтарға жауап | | |
| |Үй жұмысын тексеру. |бере алады. | | |
| |- Зәр шығару мүшелері?(бүйрек,несепағар,қуық) | | | |
| |- Жүйке жүйесі туралы сұрақтар. | | | |
|Ортасы |Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы:Заттың қасиеттері. | |«Мадақтау» |Оқулық |
|25-мин. |-Балалар айналамызда нелерді көріп тұрмыз? | |әдісі. | |
| |-Бұларды бір сөзбен не деуге болады? | | | |
| |-Дене деген не?( адамды жан-жағынан қоршаған нәрселердің | | | |
| |бәрі дене) | | | |
| | | | | |
| | |Берілген сұраққа | | |
| |Зат – дененің құраушысы. Бір заттан әртүрлі дене жасауға |жауап беріп, | | |
| |болады, сол сияқты денені әртүрлі заттан жасауға да болады.|тапсырмаларды | | |
| |Мысалы, ағаштан орындық, үстел, төсек, т. б. үй жиһаздары |талапқа сай | | |
| |жасалса, үстелдің өзі әртүрлі заттардан (шыныдан, |орындайды. | | |
| |пластиктен, пластмассадан, темірден, т. б. жасалуы мүмкін. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |. | | |
| | | | | |
| | |Заттың қандай | | |
| | |қасиеттері | | |
| | |болатынын біледі;| | |
| | |затты қасиетіне | | |
| |№1-тапсырма: |байланысты қалай | | |
| |«Ойлан, тап!» ойыны |қолданатынын | | |
| |Мұғалім оқушылардан не туралы айтылып жатқанын табуды |түсінеді. | | |
| |сұрайды | | | |
| |1. Ол қолдың жылуынан жұмсарады. Ол еңбек сабағында | | | |
| |қолданылады (ермексаз) | | | |
| |2. Бұл – сарғыш түсті иісі өткір сұйықтық. Ол мұнайдан | | | |
| |алынады. Ол «автомобиль» үшін азық (бензин). | | | |
| |3. Бұл тәтті жартылай мөлдір бөліктер желеге ұқсайды. Оны | | | |
| |дайындау үшін көп қант қосылады. Бірақ ол пайдалы тәттіге | | | |
| |жатады (мармелад) | | | |
| |4. Бұл зат кез келген тірі ағзаның құрамына кіреді. Адам | | | |
| |денесінің 3-тен 2 бөлігі осы заттан тұрады. | |От шашу | |
| |Жауабы: су. | |арқылы | |
| |5. Бұл зат тас түрінде жер астында кездеседі, сондай-ақ |Заттың қандай |бір-бірін | |
| |теңіз бен мұхит суларында еріген түрде бар. Оны әр үйде |қасиеттері |бағалау. | |
| |асүйден табасың. |болатынын біледі;| | |
| |Жауабы: тұз |затты қасиетіне | | |
| |6. Бұл зат адамның асүйдегі көмекшісі, өйткені жақсы |байланысты қалай | | |
| |жанады. Бірақ жылыстаған кезде, бүкіл үйге таралуы мүмкін, |қолданатынын | | |
| |бұл өте қауіпті болуы мүмкін. |түсінеді. | | |
| |Жауабы: табиғи газ. | | | |
| |7. Мына заттар жасанды. Оларды үй жабдығын, құрал-сайман, | | | |
| |терезе тұтқасын, ойыншықтар және тағы көптеген басқа | | |Сергіту |
| |бұйымдарды жасау үшін қолданады. | | |сәті |
| |Жауабы: пластмасса. | | |https://you|
| |№2-тапсырма: | | |tu.be/CWXyB|
| |Заттардың қасиетін анықтау. | | |TtDLD8 |
| |Заттың түрі мен түсі, иісі мен дәмі, тығыздығы мен | | | |
| |борпылдақтығы, жұмсақтығы мен қаттылығы, иілгіштігі мен | | | |
| |сынғыштығы, сондай-ақ ерігіштігі, аққыштығы, мөлдірлігі | | | |
| |заттың қасиетіне жатады. | | | |
| |Бір заттың бір немесе бірнеше қасиеті болады. Мысалы, су – | | | |
| |аққыш, мөлдір, ал шыны – қатты, мортсынғыш, мөлдір. Әр | | | |
| |затты өзіне тән белгісі мен қасиетіне байланысты | | | |
| |пайдаланады. Қазіргі кезде пластиктен өте көп зат | | | |
| |өндіріледі. Ол шыны сияқты мортсынғыш емес, мықты, темір | | | |
| |сияқты ауыр емес, жеңіл. Сондықтан оны әртүрлі салада | | | |
| |пайдаланады. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Сергіту сәті:https://youtu.be/CWXyBTtDLD8 | | | |
| |Зертте .Дәптерге жасырту | | | |
| | | | | |
| |Зат немесе дене | | | |
| |Түсі | |Бас бармақ | |
| |Иісі | |арқылы | |
| |Күйі | |бағалау. |Кестемен |
| |Басқа қасиеттері | | |жұмыс,сызба|
| | | | | |
| |Шеге | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Стақан | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Тұз | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Қант | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Су | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Сымтемір | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Топырақ | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Ермексаз | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Мақта | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |№3-тапсырма | | | |
| |Анықта. Дәптермен жұмыс | | | |
| |Зат қасиеттері | | | |
| |Дұрыс | | | |
| |Дұрыс емес | | | |
| | | | | |
| |Сүт аққыш | | | |
| |Сым иілгіш | | | |
| |Өсімдік майы жұмсақ | | | |
| |Тас қатты | | | |
| |Топырақ жылтыр | | | |
| |Шырын сұйық | | | |
| |Темір мөлдір | | | |
| |Тұз сұйық | | | |
| |Топырақ борпылдақ | | | |
| |Мұнай қатты | | | |
| |+ | | | |
| |+ | | | |
| |+ | | | |
| |+ | | | |
| | | | | |
| |+ | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |+ | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |+ | | | |
| | | | | |
| |+ | | | |
| |+ | | | |
| | | | | |
| |+ | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Соңы |Су ,темір, ағаш | | | |
|5-мин. |Қолданылуы- постер. | | | |
| | | | | |
|Кері байланыс |Рефлексия |Сабақтан алған | |Кері |
|3-мин. |Сабақты қорытындылау үшін |әсерлерін өз ойын| |байланыс |
| | |гүлдер арқылы | |тақтайшасы.|
| | |жеткізеді. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Үй тапсырмасы | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz