Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бала әрекеті

Білім беру саласы: Қатынас. Таным. Әлеуметтік орта.
Бөлімдері: Айналамен таныстыру. Тіл дамыту. Көркем әдебиет.        
Тақырыбы: «Үй жануарлары»
Мақсаты: мектепке дейінгі ересек жастағы балалардың коммуникативтік,
танымдық және әлеуметтік құзыреттілігін дамыту.
Оқыту аспектісі: балалардың үй жануарлары, олардың пірлері және адамға
әкелетін пайдасы туралы білімдерін кеңейту; талқыланып жатқан тақырып
бойынша өз ойларын дұрыс қалыптастырып, білдіру дағдысын бекіту.  
Дамыту аспектісі: үй жануарлары мен олардың төлдерін ажырату және атауын 
дұрыс атауға, үй жануарларының дыбысына еліктеуге, малдың енесі өз төлін
қалай еркелетіп атайтынын жеткізе білуге  жаттықтыру; есте сақтау
қабілетін, жолдасының сөзін бөлмей, зер салып тыңдау икемділігін дамыту;
белгілі ереже бойынша топта өзара әрекет ету дағдысын жетілдіру.

Тәрбиелеу аспектісі: балалардың өзіне және айналасындағыларға жақсы сезімін
ояту, үй жануарларына сүйіспеншілігін арттыру, оларға деген қамқорлық
сезімін ояту және жауапкершілікке тәрбиелеу.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыс: үй жануарларының суреттерін қарастыру, үй
жануарлары туралы әңгімелесу, үй жануарлары туралы көркем шығармалар оқу,
бақылау.
| |Мұғалім әрекеті |Бала әрекеті |
|Іс-әрекет | | |
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық- |Балаларды шеңбер жасауға |Қызығушылық танытады. |
|   қызығушылық: |шақырады: |- Шеңбер кішкентай. |
|- «Шаттық    |- Біздің шеңберіміздің көлемі |- Ол допқа және шарға |
|   шеңбер» |қандай болды? |ұқсайды. |
| |- Ол неге ұқсайды? |«Шеңберді үрлейді» |
| |- Ендеше біз шар сияқты |  |
| |шеңберімізді үрлеп, үлкен шеңбер |  |
| |жасайық. Кәне, бәріміз бірдей |Үлкенмен бірге мәтіннің |
| |үрлейік. |сөзін және қимылын |
| |- Жақсы, енді «Деніміз сау |қайталайды. |
| |болсын!» деп бір-бірімізді |  |
| |емдейік. |  |
| |- Қайырлы таң, көздерім сендер |  |
| |ояныңдар (көздерін уқалайды) |  |
| |- Қайырлы таң, құлақтарым сендер |  |
| |ояныңдар (құлақтарын уқалайды) |  |
| |- Қайырлы таң, саусақтарым сендер|  |
| |ояныңдар (шапалақтайды) |Тыңдайды. |
| |- Қайырлы күн, сенде ояндың ба? |  |
| |(жымиып күледі). Тағы бір күн |  |
| |артта қалып, тағы арайланып таң |  |
| |атты. Сәлеметсіздер ме! |- Оның тұяғы бар ма? |
| |(қонақтармен амандасады) |- Ал өркеші бар ма? |
| |- Бүгінгі күніміз жақсы болсын, |- Оның құйрығы бар ма? |
| |көңілді болайық, деніміз сау |- Сұлы мен шөп жей ме? |
| |болсын, татулықпен, достықпен |- Иә. |
| |бәріміз сабақ барысында |  |
| |бір-бірімізге тек жақсы көңіл |Есектің дауысын келтіреді|
| |сыйлайық. |  |
| |Алдар көсе: |  |
| |Мен ақылды-қу Алдар көсемін, |  |
| |Басқаларға ұқсамайтын, өзгешемін.|- Иә. |
| |Сендер де көп білсе деймін, | |
| |Сұрақтарыма жауап берсе деймін. | |
| |- Мен жанды көлік болып | |
| |есептелетін өзімнің жануарымда | |
| |келдім. Ол қандай жануар екенін | |
| |білгілерің келсе, маған сұрақтар | |
| |қоюларыңа болады | |
| |- Иә. | |
| |- Жоқ. | |
| |- Бар. | |
| |- Иә. Таптыңдар ма, қандай жануар| |
| |екенін? | |
| |- Олай болса, менің жануарым | |
| |секілді дауыс шығарыңдар. | |
| |- Жарайсыңдар. Тауып алдыңдарма. | |
| |Мен сендерге  қазір сый тартар | |
| |едім, бірақ менің сиқырлы | |
| |сандығым тек қана, өз ақылын және| |
| |білімін көрсететін балаларға ғана| |
| |ашылады. Осындай сынақтардан | |
| |өтуге дайынсыңдар ма? | |
|Ұйымдастыру- |Өзінің «сиқырлы» шапанының |  |
|  ізденушілік |қалтасынан сызбада көрсетілген |  |
|  |бірінші тапсырманы алып,  оқиды, |1 топ: күз мезгілі |
|1-тапсырма: |оны тақтаға қояды.    |бейнеленген суретті |
|«Жылдың қай мезгілі|Балаларға суретте қай жыл мезгілі|жинайды |
|екенін анықта» |бейнеленген және неге екенін |2 топ: қыс мезгілі |
|  |анықтауды ұсынады. |бейнеленген суретті |
|  |  |жинайды. |
|  |Өзінің «сиқырлы» шапанының |  |
|2-тапсырма: |қалтасынан сызбада көрсетілген |  |
|«Үй жануарлары мен |екінші тапсырманы алып,  оқиды, |1 топ: үй жануарларын |
|олардың төлдерін |оны тақтаға қояды.    |атайды. |
|ата» |Үй жануарлары мен олардың |2 топ: төлдерін атайды |
|  |төлдерін атауды ұсынады. |  |
|  |  |  |
|3-тапсырма: |Өзінің «сиқырлы» шапанының |Пірлерін атайды. |
|«Малдың пірлерін |қалтасынан сызбада көрсетілген |  |
|ата» |үшінші тапсырманы алып,  оқиды, |  |
|  |оны тақтаға қояды.    |  |
|  |Сурет көрсетеді: |Үлкенмен бірге мәтіннің |
|Сергіту сәті |Қой атасы – Шопаната |сөзін және қимылын |
|«Малдың баласын |Түйе атасы – Ойсылқара |қайталайды. |
|сүюі» |Сиыр атасы – Зеңгібаба |  |
|  |Жылқы атасы – Қамбарата |  |
|  |Ешкі атасы - Сексеката |  |
|  |Балаларды шеңберге тұруға |  |
|  |шақырады: |  |
|  |1.Қой сүйеді баласын |  |
|  |«қоңырым»,-деп, |  |
|  |«Ештеңені білмеген |  |
|  |«момыным!»-деп. |  |
|  |бә-бә-бә |  |
|  |2.Сиыр сүйеді баласын |  |
|  |«торпағым»,-деп, |  |
|  |«Қараңғыда баспаған |  |
|  |«қорқағым»,-деп. |Жылқыны – «құрау-құрау» |
|4-тапсырма: |мө-мө-мө |Түйені – «көс-көс» |
|«Малды қалай |3.Түйе сүйеді баласын |Сиырды – «әукім-әукім» |
|шақырады?» |«боташым»,-деп, |Қойды – «пұшайт-пұшайт» |
|  |«Жас судырған көзіңнен |Ешкіні – «шөре-шөре». |
|  |«тоташым»,-деп |  |
|  |бө-бө-бө |  |
|  |4.Ешкі сүйеді баласын |  |
|5-тапсырма: |«лағым»,-деп |  |
|«Төрт түлік малдың |«Тастан тасқа секірген |Үйді күзетеді. |
|адамға берер |«шұлағым»,-деп. |Тышқан аулайды. |
|пайдасы » |мә-мә-мә |Жүн береді, одан жылы |
| |5.Жылқы сүйеді баласын |көрпе жасайды. |
| |«құлыным»-деп, |Биенің сүтінен қымыз |
| |«Тұлпар болып жүгірген |дайындайды, оны көптеген |
| |жұрыным»-деп. |ауруларды емдеу үшін |
| |Өзінің «сиқырлы» шапанының |пайдаланады. |
| |қалтасынан сызбада көрсетілген |Түйенің сүтінен шұбат |
| |төртінші тапсырманы алып,  оқиды,|дайындайды. Түйе адамға |
| |оны тақтаға қояды.    |жүк тасуда көмектеседі. |
| |Балаларға адам малды қалай |Сүт береді. Сүттен |
| |шақыратынын көрсетуді ұсынады. |ірімшік, май, қаймақ, |
| |Сурет көрсетеді. |құрт жасайды. |
| |  |Оның жүнінен жылы киімдер|
| |  |тоқиды. |
| |Өзінің «сиқырлы» шапанының | |
| |қалтасынан сызбада көрсетілген | |
| |бесінші тапсырманы алып,  оқиды, | |
| |оны тақтаға қояды.    | |
| |Балаларға төрт түлік малдың | |
| |адамға қандай пайда әкелетіні | |
| |туралы айтуды ұсынады. | |
| |Суреттер көрсетеді: | |
| |Ит | |
| |Мысық | |
| |Қой | |
| |Жылқы | |
| |  | |
| |  | |
| |Түйе | |
| |  | |
| |Сиыр | |
| |              | |
| |Ешкі | |
|Рефлексивтік-түзету|- Менің барлық сынақтарым |  |
|: |аяқталды. Сиқырлы сандығым енді |  |
|- алгоритм бойынша |ашылады ма екен, тексеріп |Жетістіктеріне |
|сабақты талдау |көрейік. |қуаныштарын білдіреді. |
|  |Сандық ашылады.   |Алгоритм бойынша |
|  |- Қалай ойлайсыңдар, сиқырлы |өздерінің жұмысын |
|  |сандық неліктен ашылды? |бағалайды. Сабақ туралы |
|- тосынсыйлық кезең|Балаларға тапсырмалар қалай |өздерінің пікірін |
| |орындалғанын бағалауды ұсынады, |білдіреді. |
| |балаларды мадақтайды, бірлескен |Ортақ жетістіктеріне |
| |жұмыс үшін алғысын білдіреді.  |қуаныштарын білдіреді, |
| |Сиқырлы сандықтан құрт алып, |Алдар көсеге рақметтерін |
| |балаларға дәм тартқызады. |айтады. |

 
Күтілетін нәтиже:
 
Білуі тиіс:
үй жануарлары мен олардың төлдерінің және пірлерінің атауын;
үй жануарларының немен қоректенетінін;
адамға қандай пайда әкелетінін.
Игеруі қажет:
алдар көсені әдеби кейіпкер ретінде тануды;
көлік-арба транспорты туралы қажетті білім.
Істей алады:
топта жұмыс істеуді;
ереже бойынша тапсырма орындауды;
малдың енесі өз төлін қалай еркелетіп атайтынын жеткізе білуді;
талқыланып жатқан тақырып бойынша өз ойларын дұрыс қалыптастырып,
білдіруді;
дұрыс қойылған сұрақтар арқылы көлік-арба транспортының түрін анықтауды;
толық сөйлеммен немесе тапсырмаға сәйкес нақты жауап беруді, өз тобының
жетістіктеріне қуана білуді, өздеріне баға бере алуды, сабақты талдауда
алгоритм қолдануды.

Ұқсас жұмыстар
МЕКТЕП тәрбиесі
Ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің технологиялық картасы
Ата-аналардың бала тәрбиесіндегі жауапкершілігін қалыптастыру жолдары
Нағыз адам Шал мен бала
Балаңыз қаншада
Ойынның құрылымдық ерекшелігі мен түйіні - бала атқаратын рөл
Киім дүкені
Көкөністер мен жемістер
Дене мүшелері Дене мүшелерін дұрыс көрсету деңгейіне жетулері керек
Балалар құқығын қорғау күні
Пәндер