Өсімдік тану

Батыс Қазақстан облысы
Қаратөбе ауданы
Мұхит атындағы Қаратөбе орта жалпы білім беретін мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі Нұғыманова Наркес Қабиқызы
Сыныбы: 1 « б »
Уақыты:
Пәні: Сабақтың тақырыбы: «Өсімдікті қорғау»
Сабақтың мақсаты:
а) Оқушыларға «табиғат біздің досымыз »ұғымын санасына сіңіре отырып, өсімдіктерді қорғауға үйрету.
ә) Адам бойындағы жақсы қасиеттерді ажырата білуге адалдыққа, ұқыптылыққа, табиғатты сүюге тәрбиелеу.
Б) Балаларға бағыт-бағдар бере отырып, тақырып мазмұнын меңгерту. Дүние танымын кеңейту
Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгерту.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі : Түсіндіру. сұрақ -жауап, тапсырманы орындау, ойын элементтері
Сабақтың көрнекілігі : Слайттар, мазмұнды суреттер, ағаш, өсімдіктің суреті. Пән аралық байланыс: Бейнелеу, еңбекке баулу, өзін-өзі тану.
Технологиясы: СТО. Стратегия: Венн диаграммасы, Суреттер сөйлейді. Жуан-жіңішке сұрақтар. Сәйкестендіру, РАФТ
Күтілетін нәтиже:
Өсімдіктің адам өміріндегі маңызы туралы білімін кеңейтеді;
Оларды қорғай алады. Дер кезінде көмек беруге үйренеді.
Өз бетінше жұмыстана алады. ұжыммен жұмыстана алады.
Сабақтың барасы : І. Қызығушылықты ояту:
Сәлемдесу тренингі .
Үй тапсырмасын тексеру.
Дымбілместің телефон арқылы жазып жіберген өтінішін тыңдату. Ұялы телефоннан тыңдату.
-Құрметті оқушылар !
Мен үй тапсырмасын орындауға қиналып тұрмын. сіздерден көмек сұраймын:
Хат ішіндегі өсімдік атауларын өз тобына ажырату. Оқушыларға толық үлестіріледі.
Дымбілмес сиқырлы алма сыйлайды. Ол сиқырлы алманың артында сыйлықтар болады.
« Бағдаршам көзімен» ойыны . Тест тапсырмаларын орындау. Бағдаршам түстерін көтеру арқылы дұрыс жауапты табады .
- Өсімдік . . .
- Жеңіл иілетін өсімдік?
- иіс сіңірмейтін ағаш?
- Қағазды неден алуға болады?
- Өсімдік ашыққанда . . .
ІІ. Мағынаны тану. « Суреттер сөйлейді »стратегиясы.
Өсімдік қорғау үшін балалардың іс-әрекеті . . .
Суреттер көрсетіледі. Слайд № 4, 5, 6, 7, 8
Оқушылар жауаптары толық тыңдалады.
«Венн диаграммасы »
Мазмұнды суреттер үлестіріледі. Слайд № 9, 10, 11, 12
Оқулықпен жұмыс . Мәтінді меңгерті жұмыстары.
Оқушыларға бөлікке бөліп оқыту.
Мақал -мәтелмен жұмыс.
«Жаман іс жоқ, жаман ісші жоқ»
Мақалды дәптерге жазу.
Мазмұнын тыңдау
ІІІ . Ой толғаныс.
Топпен жұмыс жүргізу: 1 топ Сынған ағашқа көмек көрсету.
2 топ: Сәйкестендіру:
Ағашты Аулама
Гүлдерді сындырма
Жәндіктерді ластама
Табиғатты жұлма
ІІІ топ . РАФТ
Роль Өсімдік.
Аудитория-Жас достар
Форма -Өтініш тілек
Тақырып-Өсімдікті аялаңдар.
Үйге тапсырма беру:
Мақалды жаттау, өсімдікті қорғаймыз тақырыбында әңгімелеу.
Бағалау : Гүл үлестіру.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz