Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Шағын көлемді шығармаларды, үзінділерді жатқа айту

Ыбырай Алтынсарин <<Қыпшақ Сейітқұл>>

2 тарау. Тәрбиенің қайнар бұлағы
Сынып: 5
Мектеп:
Мұғалімі:

Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Ыбырай Алтынсарин <<Қыпшақ Сейітқұл>> әңгімесі.
Сейітқұл - еңбек адамы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(5.Б/С1)
Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау;
(5.Т/Ж 4)
Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.
Сабақтың мақсаты
1.1.Шағын көлемді шығармаларды, үзінділерді мәнерлеп оқу;
1.2. Шағын көлемді шығармаларды, үзінділерді жатқа айту;
1.3. Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау
Бағалау критерийлері
* Шағын көлемді шығармаларды, үзінділерді мәнерлеп оқиды;
* Шағын көлемді шығармаларды, үзінділерді жатқа айтады;
* Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалайды.
Тілдік мақсаттар
Негізгі сөздер мен тіркестер: тобыр, барымта, жортуыл басы, шығыр салу, жамағат, шыңдауыл.
Сыныптағы диалог/жазу үшін қолданылатын тіркестер
Өйткені...
Себебі...
Неге десеңіз.....
Сондықтан...
Демек...
Олай болса....
Құндылықтарға баулу
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Кейіпкер әрекеті арқылы еліне қамқор болуға, жақсылық жасауға баулу.
Пәнаралық байланыс
Күнделікті өмірмен, тарихпен, АКТ пен байланысты.
Тақырып бойынша алдыңғы оқу
Ыбырай Алтынсариннің өмір жолымен және <<Қыпшақ Сейітқұл>> әңгімесінің тақырыбы мен идеясын анықтады. <<Қарлы кесек>> әдісі арқылы кері байланыс орнатылады.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы.

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2.Ширату жаттығуы. <<Суағар>> ойыны
Жүру барысы:
Оқушылар қолдарына бір - бірден ақ қағаз ұстап шығады. Содан суағар жасайды. Сол суағардан теннис шаригін жоғарыдан жібереміз. Қай жерден су ағып кетеді, сол суды ағызып алған оқушыға сұрақ қояды.
4.Сыныпты топқа бөлу.
<<Құпия сөздер>> әдісі арқылы үш топқа бөлу.
Парта үстінде қима қағаздарда
?
<<Сейітқұл>>, <<Еңбек>>, <<Адамы>> сөздер бойынша 3 топқа бөлінеді.

- Үш топтың атауынан бір ортақ қандай атау шығарасыңдар?
- Еңбек туралы тағы қандай мақал білесіздер?
- Жақсылық жасау, көмектесу деген жақсы қасиет пе ?
- Ендеше, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы деп ойлайсыздар?

Осы арада сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.

Ақ қағаз
Теннис шаригі

Қима қағаздар
Сабақтың ортасы.

ТЖ. 1-тапсырма
Венн диаграммасы. Әңгіме кейіпкерлерін салыстыра отырып, ортақ ұқсастықтары мен айырмашылығын табыңыздар.
1 топ
Антон мен Сейітқұл
2 топ
Атымтай Жомар Сейітқұл
3 топ
Қыпшақ Сейітқұл мен інісі

Дескриптор:
1. Кейіпкерлердің ортақ ұқсастығын айтады, салыстырады;
2. Еңбек адамы қандай екенін түсіндіреді, жеке қасиеттеріне нақты тоқталады;

ҚБ1 Мадақтау

ТЖ. 2 - тапсырма.
Кейіпкерлер рөліне ене отырып шығарма үзіндісі бойынша диалог құрыңыздар. <<Сахналық қойылым>> әдісі. Диалог барысында сөздерді мәнерлеп жатқа
айтыңыздар.
1 топқа (Сейітқұл мен елден қоныс аударардағы ел адамдарымен диалогі);
2 топқа (Сейітқұл мен інісінің диалогі);
3 топқа (Сейітқұл жаңа қоныстағы тіршілігі жаңарған кездегі ел адамдарымен диалогі)

Дескриптор

- үзінді бойынша диалогке сенімді түсе алады.
- сөздерді мәнерлеп жатқа айтады.
- сахна мәдениетін ұстанады.
ҚБ 2 Бағдаршам әдісі
ЖЖ. 3-тапсырма.
<<Дербес пікір айту>> әдісі
1.Шығармадағы кейіпкердің өзіндік
3 құндылығын анықтап, пікіріңізді білдіріңіздер.
2.Дәлелді сөйлеңіз.
3.Қорытынды жасаңыз.

Дескриптор

- кейіпкердің өзіндік құндылығына дәлел болатын
3 эпизодты анықтайды;
- қамқорлық жасау, жақсылық жасау, еңбекті ету құндылықтарын бағалай алады.

ҚБ3 Көңіл күй смайликтері

Постер
Түрлі - түсті қарындаштар
Сабақтың соңы
Ж. 4-тапсырма.
<<Хат жазу >> әдісі.
<<Сейітқұлға хат>> тақырыбында хат жазу.
Дескриптор:
1. өз ойын жүйелі жеткізе алады;
2. кейіпкердің бейнесін ашып, өзіндік ой түйеді.
ҚБ4 Бас бармақ
Рефлексия.
<<Шығу билеті>>.
1.Бүгінгі сабақ ұнады ма?
2.Бүгінгі сабақтан не үйрендің?
3.Бүгінгі тақырып бойынша не білгің келеді?
Үй тапсырмасы:
Әңгімені мазмұндау. <<Қамқорлық, жақсылық жасау>> тақырыбында мақал - мәтелді қатыстырып, суретті буклет жасап келу.

Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
*Барлығы- шағын көлемді шығармаларды, үзінділерді мәнерлеп оқиды, әңгіме кейіпкерлерін салыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығын табады;
*Көпшілігі - шағын көлемді шығармаларды, үзінділерді жатқа айтады, рөлдік ойында өз ойларын еркін жеткізеді;
*Кейбіреуі - шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын сөз тіркестері арқылы арқылы бағалайды, пікір айтады.
ҚБ1 - мадақтау
ҚБ2 - көңіл күй смайликтері
ҚБ3 - бағдаршам әдісі
ҚБ4 - бас бармақ

АКТ- ны құралдарын тиімді пайдалану, сынып бөлмесінің тазалығын сақтау, оқушылардың сергіту сәтінде және топтық жұмыс барысында икемді қозғалуын және дұрыс отыруын қамтамасыз ету,

Сабақ бойынша рефлексия
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланаңыз. Төменде өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз
Сабақ мақсаты қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?
Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?
Сабақ жоспарынан ауытқу болды ма және неліктен?
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен 2 нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1.
2.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1.
2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақта не нәрсеге назар аудару керек?
Тексерілді:

Ұқсас жұмыстар
Тілдік мақсаттар
Ғылым таппай мақтанба өлеңі
Қазақ тілі өлеңі
Әдеби шығармаға әсерлі түсініктеме беруі
Ыбырай шығармаларындағы адамгершілік мәселесі
М.өтемісұлы «қызғыш құс»
Төреқұл мен Ағыбай арасындағы достық
Сәбит Мұқановтың саятшы ораз әңгімесі жайлы ақпарат
Балаларға өздері көрген пішінін сезіне отырып саз балшықтан, ермексаздан мүсіндеудің әдіс тәсілін меңгерту
Өлең тілі
Пәндер