Шағын көлемді шығармаларды, үзінділерді жатқа айту

Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл»

2 тарау. Тәрбиенің қайнар бұлағы

Сынып: 5

Мектеп:

Мұғалімі:

Қатысқандар : Қатыспағандар :

2 тарау. Тәрбиенің қайнар бұлағыСынып: 5: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:Мұғалімі:Қатысқандар:Қатыспағандар::

Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі.

Сейітқұл - еңбек адамы

2 тарау. Тәрбиенің қайнар бұлағыСынып: 5: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Мектеп:Мұғалімі:Қатысқандар:Қатыспағандар::

(5. Б/С1)

Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау;

(5. Т/Ж 4)

Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.

2 тарау. Тәрбиенің қайнар бұлағыСынып: 5: Сабақтың мақсаты
Мектеп:Мұғалімі:Қатысқандар:Қатыспағандар::

1. 1. Шағын көлемді шығармаларды, үзінділерді мәнерлеп оқу;

1. 2. Шағын көлемді шығармаларды, үзінділерді жатқа айту;

1. 3. Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау

2 тарау. Тәрбиенің қайнар бұлағыСынып: 5: Бағалау критерийлері
Мектеп:Мұғалімі:Қатысқандар:Қатыспағандар::

* Шағын көлемді шығармаларды, үзінділерді мәнерлеп оқиды;

* Шағын көлемді шығармаларды, үзінділерді жатқа айтады;

* Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалайды.

2 тарау. Тәрбиенің қайнар бұлағыСынып: 5: Тілдік мақсаттар
Мектеп:Мұғалімі:Қатысқандар:Қатыспағандар::

Негізгі сөздер мен тіркестер: тобыр, барымта, жортуыл басы, шығыр салу, жамағат, шыңдауыл.

Сыныптағы диалог/жазу үшін қолданылатын тіркестер

Өйткені . . .

Себебі . . .

Неге десеңіз . . .

Сондықтан . . .

Демек . . .

Олай болса . . .

2 тарау. Тәрбиенің қайнар бұлағыСынып: 5: Құндылықтарға баулу
Мектеп:Мұғалімі:Қатысқандар:Қатыспағандар:: Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Кейіпкер әрекеті арқылы еліне қамқор болуға, жақсылық жасауға баулу.
2 тарау. Тәрбиенің қайнар бұлағыСынып: 5: Пәнаралық байланыс
Мектеп:Мұғалімі:Қатысқандар:Қатыспағандар:: Күнделікті өмірмен, тарихпен, АКТ пен байланысты.
2 тарау. Тәрбиенің қайнар бұлағыСынып: 5: Тақырып бойынша алдыңғы оқу
Мектеп:Мұғалімі:Қатысқандар:Қатыспағандар:: Ыбырай Алтынсариннің өмір жолымен және «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесінің тақырыбы мен идеясын анықтады. «Қарлы кесек» әдісі арқылы кері байланыс орнатылады.
2 тарау. Тәрбиенің қайнар бұлағыСынып: 5: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп:Мұғалімі:Қатысқандар:Қатыспағандар:: Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
2 тарау. Тәрбиенің қайнар бұлағыСынып: 5:

Сабақтың басы.

Мектеп:Мұғалімі:Қатысқандар:Қатыспағандар::

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ширату жаттығуы . «Суағар» ойыны

Жүру барысы :

Оқушылар қолдарына бір - бірден ақ қағаз ұстап шығады. Содан суағар жасайды. Сол суағардан теннис шаригін жоғарыдан жібереміз. Қай жерден су ағып кетеді, сол суды ағызып алған оқушыға сұрақ қояды.

4. Сыныпты топқа бөлу.

«Құпия сөздер» әдісі арқылы үш топқа бөлу.

Парта үстінде қима қағаздарда

«Сейітқұл», «Еңбек», «Адамы» сөздер бойынша 3 топқа бөлінеді.

- Үш топтың атауынан бір ортақ қандай атау шығарасыңдар?

- Еңбек туралы тағы қандай мақал білесіздер?

- Жақсылық жасау, көмектесу деген жақсы қасиет пе ?

- Ендеше, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы деп ойлайсыздар?

Осы арада сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.

?

Ақ қағаз

Теннис шаригі

Қима қағаздар

2 тарау. Тәрбиенің қайнар бұлағыСынып: 5:
2 тарау. Тәрбиенің қайнар бұлағыСынып: 5:

Сабақтың ортасы.

Мектеп:Мұғалімі:Қатысқандар:Қатыспағандар::
:
:
:

ТЖ. 1-тапсырма

Венн диаграммасы. Әңгіме кейіпкерлерін салыстыра отырып, ортақ ұқсастықтары мен айырмашылығын табыңыздар.

Дескриптор:

1. Кейіпкерлердің ортақ ұқсастығын айтады, салыстырады;

2. Еңбек адамы қандай екенін түсіндіреді, жеке қасиеттеріне нақты тоқталады;

ҚБ1 Мадақтау

ТЖ. 2 - тапсырма.

1 топ

Антон мен Сейітқұл

2 топ

Атымтай Жомар Сейітқұл

3 топ

Қыпшақ Сейітқұл мен інісі

Кейіпкерлер рөліне ене отырып шығарма үзіндісі бойынша диалог құрыңыздар. «Сахналық қойылым» әдісі. Диалог барысында сөздерді мәнерлеп жатқа

айтыңыздар.

1 топқа (Сейітқұл мен елден қоныс аударардағы ел адамдарымен диалогі) ;

2 топқа (Сейітқұл мен інісінің диалогі) ;

3 топқа (Сейітқұл жаңа қоныстағы тіршілігі жаңарған кездегі ел адамдарымен диалогі)

Дескриптор

- үзінді бойынша диалогке сенімді түсе алады.

- сөздерді мәнерлеп жатқа айтады.

- сахна мәдениетін ұстанады.

ҚБ 2 Бағдаршам әдісі

ЖЖ. 3-тапсырма.

«Дербес пікір айту» әдісі

:

ҚБ3 Көңіл күй смайликтері

1. Шығармадағы кейіпкердің өзіндік

3 құндылығын анықтап, пікіріңізді білдіріңіздер.

2. Дәлелді сөйлеңіз.

3. Қорытынды жасаңыз.

Дескриптор

- кейіпкердің өзіндік құндылығына дәлел болатын

3 эпизодты анықтайды;

- қамқорлық жасау, жақсылық жасау, еңбекті ету құндылықтарын бағалай алады.

Постер

Түрлі - түсті қарындаштар

2 тарау. Тәрбиенің қайнар бұлағыСынып: 5:
2 тарау. Тәрбиенің қайнар бұлағыСынып: 5:
Мектеп:Мұғалімі:Қатысқандар:Қатыспағандар::
2 тарау. Тәрбиенің қайнар бұлағыСынып: 5:
2 тарау. Тәрбиенің қайнар бұлағыСынып: 5:
Мектеп:Мұғалімі:Қатысқандар:Қатыспағандар::
2 тарау. Тәрбиенің қайнар бұлағыСынып: 5:
2 тарау. Тәрбиенің қайнар бұлағыСынып: 5:
2 тарау. Тәрбиенің қайнар бұлағыСынып: 5:
Мектеп:Мұғалімі:Қатысқандар:Қатыспағандар::
2 тарау. Тәрбиенің қайнар бұлағыСынып: 5:
2 тарау. Тәрбиенің қайнар бұлағыСынып: 5: Сабақтың соңы
Мектеп:Мұғалімі:Қатысқандар:Қатыспағандар::

Ж. 4-тапсырма.

«Хат жазу » әдісі.

«Сейітқұлға хат» тақырыбында хат жазу.

Дескриптор:

1. өз ойын жүйелі жеткізе алады;

2. кейіпкердің бейнесін ашып, өзіндік ой түйеді.

ҚБ4 Бас бармақ

Рефлексия.

«Шығу билеті».

1. Бүгінгі сабақ ұнады ма?

2. Бүгінгі сабақтан не үйрендің?

3. Бүгінгі тақырып бойынша не білгің келеді?

Үй тапсырмасы:

Әңгімені мазмұндау. «Қамқорлық, жақсылық жасау» тақырыбында мақал - мәтелді қатыстырып, суретті буклет жасап келу.

2 тарау. Тәрбиенің қайнар бұлағыСынып: 5: Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Мектеп:Мұғалімі:Қатысқандар:Қатыспағандар:: Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
2 тарау. Тәрбиенің қайнар бұлағыСынып: 5:

*Барлығы- шағын көлемді шығармаларды, үзінділерді мәнерлеп оқиды, әңгіме кейіпкерлерін салыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығын табады;

*Көпшілігі - шағын көлемді шығармаларды, үзінділерді жатқа айтады, рөлдік ойында өз ойларын еркін


Ұқсас жұмыстар
Адамдық диқаншысы
Тілдік мақсаттар
Қарасөзді мәнерлеп жатқа айтыңдар
Ғылым таппай мақтанба өлеңі
Қазақ тілі өлеңі
Әдеби шығармаға әсерлі түсініктеме беруі
Ыбырай шығармаларындағы адамгершілік мәселесі
М.өтемісұлы «қызғыш құс»
Төреқұл мен Ағыбай арасындағы достық
Сәбит Мұқановтың саятшы ораз әңгімесі жайлы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz