Бастауыш сыныпқа арналған Адам бөлімшесін оқыту әдістемесі: сабақ жоспары мен сыныптан тыс іс-шаралар

Орындаған: Тілеубек Қарлығаш ДПМНО 11

13 практикалық тапсырма

Тақырып 13. "Адам" бөлімшесін оқыту әдістемесі

Мақсаты : бастауыш сынып оқушылары үшін "Адам" бөлімшесін оқыту үшін әдістемелерді іріктеу

Талқылауға арналған сұрақтар:

"Адам" бөлімшесін оқыту әдістемесі

1. Сабақ жоспары

2. «Жаратылыстану » курсы бойынша сыныптан тыс іс-шаралар

Тапсырма :

1. Орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде "жаратылыстану" (4-сынып) курсы бойынша сабақ жоспарын (қысқа мерзімді жоспарлау, "Адам" кіші бөлімінен таңдау бойынша тақырып) әзірлеу, сабақтың мақсаттарын, кезеңдерін айқындау;

2. "Жаратылыстану" курсы бойынша сыныптан тыс іс-шаралар жоспарын әзірлеу (4-сынып) . Сыныптан тыс іс-шараның тақырыбы "Адам "бөлімінен ұзақ мерзімді жоспарлауға сәйкес таңдалады.

Сабақ:
Мектеп:
Сабақ:: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні:
Сабақ:: Сынып: 1-сынып
Мектеп:: Қатысқандар
Қатыспағандар
Сабақ:: Тақырыбы: 2. 3 Адам
Сабақ:: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты
Мектеп::

1. 2. 3. 1 Адам денесінің негізгі бөліктерін жəне олардың қызметтерін атау.

1. 2. 3. 2 Адам өмірінің кезеңдерін білу.

Сабақ:: Бағалау критериалдары
Мектеп::

-Адам денесінің негізгі бөліктерін біледі.

-Атқаратын қызметтерін біледі.

-Адам өмірінің кезеңдерін біледі.

Сабақ:: Сабақ мақсаты.
Мектеп::

Барлық оқушылар орындай алады:

Адам денесінің бөліктерін атай алады

Сабақ::

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Адамның даму кезеңдерінің суретін сала алады.

Адамдар мен жануарлар арасындағы сыртқы ұқсастық пен айырмашылықтарды анықтай алады.

Сабақ::

Кейбір оқушылар орындай алады:

Адам өмірінің кезеңдерін атай алады өмірмен байланыстыра алады.

Сабақ:: Тілдік мақсаты
Мектеп::

Оқушылар орындай алады:

Өздері мен басқа адамдардың арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды талқылай алады.

Сабақ::

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Адам, бірдей, ұқсас, өзгеше, бас, қол, аяқ

Сабақ::

Сыныптағы диалог \ жазылым үшін сай келетін тіл стильі:

- Біздің арамыздағы айырмашылықтар қандай? Адамдар мен жануарлар арасындағы айырмашылықтар қандай? Ұқсастықтары қандай?

-Сен дүниеге келгеннен бастап қалай өзгердің?

- Адам өмірінің қандай кезеңдері бар?

Сабақ:: Алдыңғы оқу
Мектеп:: Жабайы жəне үй жануарларын ажырата алады.
Сабақ:: Жоспар
Мектеп:: Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақ::

Басы

10-мин

Мектеп::

Шаттық шеңбері.

Күн нұрындай көңілім,

Даламдай кең пейілім,

Жүрегім толы мейірім

Бәріне ортақ шуағым

Қайырымды боламын!

Мына суреттегі заттардың бас әрпін алсақ, бүгінгі сабақтың тақырыбы шығады.

Ай\Дала\Асық\Мысық

-Бізде қанша қол, бас және аяғымызда башпай бар?

-Біздің барлығымызға тән қандай дене мүшелері бар?

Қойылған сұраққа жауап алғаннан кейін, бағалаймын. Шапалақ, бармақ.

Оқушыларды топқа бөлеміз.

Смайликтердің түсіне байланысты топқа бөліп аламыз.

I-топ: Көздің, Құлақтың суретін салу. атқаратын қызметі туралы әңгімеле

II-топ: мұрынның, ауыздың суретін салып, атқаратын қызметін әңгімелеу.

2 топқа тапсырма адам мен жануардың ұқсастығы мен айырмашылығы туралы әңгімелейді.

Сергіту сәті: Видеороликпен.

Сюжетті суреттер

ребус

флипчарт

Сабақ::

Соңы

Кері байланыс

Мектеп::

Қорыту сұрақтары:

-Сабақ ұнады ма?

-Сабақтан не білдің?

-Басқа не білгің келеді

Смайликтер арқылы сабақ қорытындыланады.

Ұзақ мерзімді жоспар

Бөлімдер
Бөлімшелер
Оқу мақсаттары
Бөлімдер: 1-тоқсан
Бөлімдер:

1-бөлім. Мен - зерттеушімін

(«Өзім туралы» ортақ тақырыбы аясында)

Бөлімшелер: 1. 1 Ғылым мен зерттеушілердің рөлі
Оқу мақсаттары: 1. 1. 1. 1 қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру
Бөлімдер: 1. 2 Табиғатты тану әдістері
Бөлімшелер:

1. 1. 2. 1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;

1. 1. 2. 2 көрсетілген экспериментті түсіндіру

Бөлімдер:

2-бөлім. Тірі табиғат

(«Менің мектебім» ортақ тақырыбы аясында)

Бөлімшелер: 2. 1 Өсімдіктер
Оқу мақсаттары:

1. 2. 1. 1өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын және олардың өмірлік формаларын анықтау;

1. 2. 1. 2 өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату;

1. 2. 1. 3 жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді ажырату;

1. 2. 1. 4 өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу;

1. 2. 1. 5 мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың тәсілдерін сипаттау

Бөлімдер: 2. 2 Жануарлар
Бөлімшелер:

1. 2. 2. 1 жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтау;

1. 2. 2. 2 жабайы және үй жануарларын ажырату;

1. 2. 2. 3 жыл мезгілдерінің ауысуына жануарлардың бейімделуін дайындығын түсіндіру

Бөлімдер: 1. 2 Табиғатты тану әдістері
Бөлімшелер:

1. 1. 2. 1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;

1. 1. 2. 2 көрсетілген экспериментті түсіндіру

Бөлімдер: 2-тоқсан
Бөлімдер: («Мен және менің отбасым» ортақ тақырыбы аясында)
Бөлімшелер: 2. 3 Адам
Оқу мақсаттары:

1. 2. 3. 1 адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атау;

1. 2. 3. 2 адам өмірінің кезеңдерін сипаттау;

1. 2. 3. 3 адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау

Бөлімдер: («Бізді қоршаған әлем» ортақ тақырыбы аясында)
Бөлімшелер: 5. 1 Күштер және қозғалыс
Оқу мақсаттары:

1. 5. 1. 1 түрлі денелердің қозғалысынан мысалдар келтіру;

1. 5. 1. 2 қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтау;

1. 5. 1. 3 қозғалыстың түрлі траекториясын зерттеу, оларды сурет түрінде көрсету

Бөлімдер: 1. 2 Табиғатты тану әдістері
Бөлімшелер:

1. 1. 2. 1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;

1. 1. 2. 2 көрсетілген экспериментті түсіндіру

Бөлімдер: 3-тоқсан
Бөлімдер:

4-бөлім. Жер және ғарыш

(«Саяхат» ортақ тақырыбы аясында)

Бөлімшелер: 4. 2 Ғарыш
Оқу мақсаттары:

1. 4. 2. 1 астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде сипаттау;


Ұқсас жұмыстар
Информатика пәні бойынша сыныптан тыс іс-шаралар мен сайыстардың жинағы
Информатика пәнін оқыту әдістемесі: сабақ өткізу әдістері, қашықтан оқыту және сыныптан тыс жұмыстар
Информатиканы оқыту әдістемесі: факультативтік, үйірме және сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлау
Бастауыш сыныпқа арналған сыныптан тыс іс-шара жоспары: Наурыз - дәстүр, өнер және тәрбие
Бастауыш білім негізі: онкүндік іс-шаралар мен әдістемелік жоспары
Математикадан сыныптан тыс сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі
Сыныптан тыс тәрбие жұмыстарының түрлері және ұйымдастыру-өткізу әдістемесі
Информатика пәнінен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі
Халық тағылымдары негізінде сыныптан тыс шаралар арқылы оқушылардың ұлттық дүниетанымын қалыптастыру
Математика - ғылымдардың патшасы: 7-сыныпқа арналған сыныптан тыс іс-шара мен ашық сабақ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz