Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Адам өмірінің кезеңдерін білу

Орындаған: Тілеубек Қарлығаш ДПМНО 11
13 практикалық тапсырма
Тақырып 13. "Адам" бөлімшесін оқыту әдістемесі
Мақсаты: бастауыш сынып оқушылары үшін "Адам" бөлімшесін оқыту үшін әдістемелерді іріктеу
Талқылауға арналған сұрақтар:
"Адам" бөлімшесін оқыту әдістемесі
1.Сабақ жоспары
2. <<Жаратылыстану >> курсы бойынша сыныптан тыс іс-шаралар
Тапсырма:
1. Орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде "жаратылыстану" (4-сынып) курсы бойынша сабақ жоспарын (қысқа мерзімді жоспарлау, "Адам" кіші бөлімінен таңдау бойынша тақырып) әзірлеу, сабақтың мақсаттарын, кезеңдерін айқындау;
2. "Жаратылыстану" курсы бойынша сыныптан тыс іс-шаралар жоспарын әзірлеу (4-сынып). Сыныптан тыс іс-шараның тақырыбы "Адам "бөлімінен ұзақ мерзімді жоспарлауға сәйкес таңдалады.

Сабақ:
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 1-сынып
Қатысқандар

Қатыспағандар

Тақырыбы: 2.3 Адам
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты
1.2.3.1 Адам денесінің негізгі бөліктерін жəне олардың қызметтерін атау.
1.2.3.2 Адам өмірінің кезеңдерін білу.
Бағалау критериалдары
-Адам денесінің негізгі бөліктерін біледі.
-Атқаратын қызметтерін біледі.
-Адам өмірінің кезеңдерін біледі.
Сабақ мақсаты.
Барлық оқушылар орындай алады:
Адам денесінің бөліктерін атай алады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Адамның даму кезеңдерінің суретін сала алады.
Адамдар мен жануарлар арасындағы сыртқы ұқсастық пен айырмашылықтарды анықтай алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:
Адам өмірінің кезеңдерін атай алады өмірмен байланыстыра алады.
Тілдік мақсаты
Оқушылар орындай алады:
Өздері мен басқа адамдардың арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды талқылай алады.

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
Адам, бірдей,ұқсас,өзгеше, бас, қол, аяқ

Сыныптағы диалог \ жазылым үшін сай келетін тіл стильі:
- Біздің арамыздағы айырмашылықтар қандай? Адамдар мен жануарлар арасындағы айырмашылықтар қандай? Ұқсастықтары қандай?
-Сен дүниеге келгеннен бастап қалай өзгердің?
-Адам өмірінің қандай кезеңдері бар?
Алдыңғы оқу
Жабайы жəне үй жануарларын ажырата алады.
Жоспар
Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Басы

10-мин

Шаттық шеңбері.
Күн нұрындай көңілім,
Даламдай кең пейілім,
Жүрегім толы мейірім
Бәріне ортақ шуағым
Қайырымды боламын!

Мына суреттегі заттардың бас әрпін алсақ,бүгінгі сабақтың тақырыбы шығады.
Ай\Дала\Асық\Мысық
-Бізде қанша қол, бас және аяғымызда башпай бар?
-Біздің барлығымызға тән қандай дене мүшелері бар?
Қойылған сұраққа жауап алғаннан кейін, бағалаймын.Шапалақ, бармақ.
Оқушыларды топқа бөлеміз.
Смайликтердің түсіне байланысты топқа бөліп аламыз.
I-топ: Көздің, Құлақтың суретін салу. атқаратын қызметі туралы әңгімеле

II-топ: мұрынның, ауыздың суретін салып, атқаратын қызметін әңгімелеу.

2 топқа тапсырма адам мен жануардың ұқсастығы мен айырмашылығы туралы әңгімелейді.
Сергіту сәті: Видеороликпен.

Сюжетті суреттер

ребус

флипчарт
Соңы
Кері байланыс
Қорыту сұрақтары:
-Сабақ ұнады ма?
-Сабақтан не білдің?
-Басқа не білгің келеді
Смайликтер арқылы сабақ қорытындыланады.

Ұзақ мерзімді жоспар

Бөлімдер
Бөлімшелер
Оқу мақсаттары
1-тоқсан
1-бөлім. Мен - зерттеушімін
(<<Өзім туралы>> ортақ тақырыбы аясында)
1.1 Ғылым мен зерттеушілердің рөлі
1.1.1.1 қоршаған әлем құбылыстары,үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру

1.2 Табиғатты тану әдістері
1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;
1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру
2-бөлім. Тірі табиғат
(<<Менің мектебім>> ортақ тақырыбы аясында)
2.1 Өсімдіктер
1.2.1.1өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын және олардың өмірлік формаларын анықтау;
1.2.1.2 өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату;
1.2.1.3 жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді ажырату;
1.2.1.4 өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу;
1.2.1.5 мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың тәсілдерін сипаттау

2.2 Жануарлар
1.2.2.1 жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтау;
1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын ажырату;
1.2.2.3 жыл мезгілдерінің ауысуына жануарлардың бейімделуін дайындығын түсіндіру

1.2 Табиғатты тану әдістері
1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;
1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру
2-тоқсан
(<<Мен және менің отбасым>> ортақ тақырыбы аясында)
2.3 Адам
1.2.3.1 адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атау;
1.2.3.2 адам өмірінің кезеңдерін сипаттау;
1.2.3.3 адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау
(<<Бізді қоршаған әлем>> ортақ тақырыбы аясында)
5.1 Күштер және қозғалыс
1.5.1.1 түрлі денелердің қозғалысынан мысалдар келтіру;
1.5.1.2 қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтау;
1.5.1.3 қозғалыстың түрлі траекториясын зерттеу, оларды сурет түрінде көрсету

1.2 Табиғатты тану әдістері
1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;
1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру
3-тоқсан
4-бөлім. Жер және ғарыш
(<<Саяхат>> ортақ тақырыбы аясында)
4.2 Ғарыш
1.4.2.1 астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде сипаттау;
1.4.2.2 ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын сипаттау;
1.4.2.3 жекелеген ғарыштық денелерді атау және сипаттау

4.1 Жер
1.4.1.1 Жердің пішінін оның жасанды моделі негізінде анықтау

4.3 Кеңістік және уақыт
1.4.3.1 уақыттың маңыздылығын түсіндіру;
1.4.3.2 уақытты өлшеу құралдарын анықтау
5-бөлім. Табиғат физикасы
(<<Дәстүр және ауыз әдебиеті>> ортақ тақырыбы аясында)
5.4 Жылу
1.5.4.1 жылыту жабдықтары мен құрылғыларын анықтау

5.5 Электр
1.5.5.1 адамдардың күнделікті өміріндегі электр энергиясының маңызын түсіндіру

5.6 Магниттілік
1.5.6.1 магниттілік қасиеті бар жекелеген денелерді анықтау;
1.5.6.2 магниттің қасиетін зерттеу

1.2 Табиғатты тану әдістері
1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;
1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру
4-тоқсан
(<<Тағам және сусындар>> ортақ тақырыбы аясында)

(<<Дені саудың жаны сау>> ортақ тақырыбы аясында)
5.2 Жарық

1.5.2.1 жарық пен қараңғылықты салыстыру;
1.5.2.2 жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату;
1.5.2.3 жасанды жарықтың қажеттілігін және оның көздерін анықтау

5.3 Дыбыс
1.5.3.1 дыбыстың таралуының ерекшеліктерін түсіндіру;
1.5.3.2 дыбыстың табиғи және жасанды көздерін ажырату

1.2 Табиғатты тану әдістері
1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;
1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру
1- сынып

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың мақсаттары. Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Шешендік өнер. Сабақтың барысы
Қасым аманжолов. «ақын өлімі туралы аңыз» поэмасы
Есептеу техникасының даму кезеңдерін санамалау
Ақпараттық технология негізінде құзіреттілікті қалыптастыру
"абайтану" таңдау курс бағдарламасы. 10 сынып
Махамбеттің батыр жүрегі
Үшбұрыш бұрыштары арқылы дәлелдеу
Тәжірибенің мақсаты
Онтогенездің негізгі кезеңдері
Пәндер