Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Адам өмірінің кезеңдерін білу
Орындаған: Тілеубек Қарлығаш ДПМНО 11
13 практикалық тапсырма
Тақырып 13. "Адам" бөлімшесін оқыту әдістемесі
Мақсаты: бастауыш сынып оқушылары үшін "Адам" бөлімшесін оқыту үшін әдістемелерді іріктеу
Талқылауға арналған сұрақтар:
"Адам" бөлімшесін оқыту әдістемесі
1.Сабақ жоспары
2. <<Жаратылыстану >> курсы бойынша сыныптан тыс іс-шаралар
Тапсырма:
1. Орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде "жаратылыстану" (4-сынып) курсы бойынша сабақ жоспарын (қысқа мерзімді жоспарлау, "Адам" кіші бөлімінен таңдау бойынша тақырып) әзірлеу, сабақтың мақсаттарын, кезеңдерін айқындау;
2. "Жаратылыстану" курсы бойынша сыныптан тыс іс-шаралар жоспарын әзірлеу (4-сынып). Сыныптан тыс іс-шараның тақырыбы "Адам "бөлімінен ұзақ мерзімді жоспарлауға сәйкес таңдалады.
Сабақ:
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 1-сынып
Қатысқандар
Қатыспағандар
Тақырыбы: 2.3 Адам
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты
1.2.3.1 Адам денесінің негізгі бөліктерін жəне олардың қызметтерін атау.
1.2.3.2 Адам өмірінің кезеңдерін білу.
Бағалау критериалдары
-Адам денесінің негізгі бөліктерін біледі.
-Атқаратын қызметтерін біледі.
-Адам өмірінің кезеңдерін біледі.
Сабақ мақсаты.
Барлық оқушылар орындай алады:
Адам денесінің бөліктерін атай алады
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Адамның даму кезеңдерінің суретін сала алады.
Адамдар мен жануарлар арасындағы сыртқы ұқсастық пен айырмашылықтарды анықтай алады.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Адам өмірінің кезеңдерін атай алады өмірмен байланыстыра алады.
Тілдік мақсаты
Оқушылар орындай алады:
Өздері мен басқа адамдардың арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды талқылай алады.
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
Адам, бірдей,ұқсас,өзгеше, бас, қол, аяқ
Сыныптағы диалог \ жазылым үшін сай келетін тіл стильі:
- Біздің арамыздағы айырмашылықтар қандай? Адамдар мен жануарлар арасындағы айырмашылықтар қандай? Ұқсастықтары қандай?
-Сен дүниеге келгеннен бастап қалай өзгердің?
-Адам өмірінің қандай кезеңдері бар?
Алдыңғы оқу
Жабайы жəне үй жануарларын ажырата алады.
Жоспар
Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Басы
10-мин
Шаттық шеңбері.
Күн нұрындай көңілім,
Даламдай кең пейілім,
Жүрегім толы мейірім
Бәріне ортақ шуағым
Қайырымды боламын!
Мына суреттегі заттардың бас әрпін алсақ,бүгінгі сабақтың тақырыбы шығады.
Ай\Дала\Асық\Мысық
-Бізде қанша қол, бас және аяғымызда башпай бар?
-Біздің барлығымызға тән қандай дене мүшелері бар?
Қойылған сұраққа жауап алғаннан кейін, бағалаймын.Шапалақ, бармақ.
Оқушыларды топқа бөлеміз.
Смайликтердің түсіне байланысты топқа бөліп аламыз.
I-топ: Көздің, Құлақтың суретін салу. атқаратын қызметі туралы әңгімеле
II-топ: мұрынның, ауыздың суретін салып, атқаратын қызметін әңгімелеу.
2 топқа тапсырма адам мен жануардың ұқсастығы мен айырмашылығы туралы әңгімелейді.
Сергіту сәті: Видеороликпен.
Сюжетті суреттер
ребус
флипчарт
Соңы
Кері байланыс
Қорыту сұрақтары:
-Сабақ ұнады ма?
-Сабақтан не білдің?
-Басқа не білгің келеді
Смайликтер арқылы сабақ қорытындыланады.
Ұзақ мерзімді жоспар
Бөлімдер
Бөлімшелер
Оқу мақсаттары
1-тоқсан
1-бөлім. Мен - зерттеушімін
(<<Өзім туралы>> ортақ тақырыбы аясында)
1.1 Ғылым мен зерттеушілердің рөлі
1.1.1.1 қоршаған әлем құбылыстары,үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру
1.2 Табиғатты тану әдістері
1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;
1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру
2-бөлім. Тірі табиғат
(<<Менің мектебім>> ортақ тақырыбы аясында)
2.1 Өсімдіктер
1.2.1.1өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын және олардың өмірлік формаларын анықтау;
1.2.1.2 өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату;
1.2.1.3 жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді ажырату;
1.2.1.4 өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу;
1.2.1.5 мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың тәсілдерін сипаттау
2.2 Жануарлар
1.2.2.1 жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтау;
1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын ажырату;
1.2.2.3 жыл мезгілдерінің ауысуына жануарлардың бейімделуін дайындығын түсіндіру
1.2 Табиғатты тану әдістері
1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;
1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру
2-тоқсан
(<<Мен және менің отбасым>> ортақ тақырыбы аясында)
2.3 Адам
1.2.3.1 адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атау;
1.2.3.2 адам өмірінің кезеңдерін сипаттау;
1.2.3.3 адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау
(<<Бізді қоршаған әлем>> ортақ тақырыбы аясында)
5.1 Күштер және қозғалыс
1.5.1.1 түрлі денелердің қозғалысынан мысалдар келтіру;
1.5.1.2 қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтау;
1.5.1.3 қозғалыстың түрлі траекториясын зерттеу, оларды сурет түрінде көрсету
1.2 Табиғатты тану әдістері
1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;
1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру
3-тоқсан
4-бөлім. Жер және ғарыш
(<<Саяхат>> ортақ тақырыбы аясында)
4.2 Ғарыш
1.4.2.1 астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде сипаттау;
1.4.2.2 ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын сипаттау;
1.4.2.3 жекелеген ғарыштық денелерді атау және сипаттау
4.1 Жер
1.4.1.1 Жердің пішінін оның жасанды моделі негізінде анықтау
4.3 Кеңістік және уақыт
1.4.3.1 уақыттың маңыздылығын түсіндіру;
1.4.3.2 уақытты өлшеу құралдарын анықтау
5-бөлім. Табиғат физикасы
(<<Дәстүр және ауыз әдебиеті>> ортақ тақырыбы аясында)
5.4 Жылу
1.5.4.1 жылыту жабдықтары мен құрылғыларын анықтау
5.5 Электр
1.5.5.1 адамдардың күнделікті өміріндегі электр энергиясының маңызын түсіндіру
5.6 Магниттілік
1.5.6.1 магниттілік қасиеті бар жекелеген денелерді анықтау;
1.5.6.2 магниттің қасиетін зерттеу
1.2 Табиғатты тану әдістері
1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;
1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру
4-тоқсан
(<<Тағам және сусындар>> ортақ тақырыбы аясында)
(<<Дені саудың жаны сау>> ортақ тақырыбы аясында)
5.2 Жарық
1.5.2.1 жарық пен қараңғылықты салыстыру;
1.5.2.2 жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату;
1.5.2.3 жасанды жарықтың қажеттілігін және оның көздерін анықтау
5.3 Дыбыс
1.5.3.1 дыбыстың таралуының ерекшеліктерін түсіндіру;
1.5.3.2 дыбыстың табиғи және жасанды көздерін ажырату
1.2 Табиғатты тану әдістері
1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;
1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру
1- сынып
13 практикалық тапсырма
Тақырып 13. "Адам" бөлімшесін оқыту әдістемесі
Мақсаты: бастауыш сынып оқушылары үшін "Адам" бөлімшесін оқыту үшін әдістемелерді іріктеу
Талқылауға арналған сұрақтар:
"Адам" бөлімшесін оқыту әдістемесі
1.Сабақ жоспары
2. <<Жаратылыстану >> курсы бойынша сыныптан тыс іс-шаралар
Тапсырма:
1. Орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде "жаратылыстану" (4-сынып) курсы бойынша сабақ жоспарын (қысқа мерзімді жоспарлау, "Адам" кіші бөлімінен таңдау бойынша тақырып) әзірлеу, сабақтың мақсаттарын, кезеңдерін айқындау;
2. "Жаратылыстану" курсы бойынша сыныптан тыс іс-шаралар жоспарын әзірлеу (4-сынып). Сыныптан тыс іс-шараның тақырыбы "Адам "бөлімінен ұзақ мерзімді жоспарлауға сәйкес таңдалады.
Сабақ:
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 1-сынып
Қатысқандар
Қатыспағандар
Тақырыбы: 2.3 Адам
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты
1.2.3.1 Адам денесінің негізгі бөліктерін жəне олардың қызметтерін атау.
1.2.3.2 Адам өмірінің кезеңдерін білу.
Бағалау критериалдары
-Адам денесінің негізгі бөліктерін біледі.
-Атқаратын қызметтерін біледі.
-Адам өмірінің кезеңдерін біледі.
Сабақ мақсаты.
Барлық оқушылар орындай алады:
Адам денесінің бөліктерін атай алады
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Адамның даму кезеңдерінің суретін сала алады.
Адамдар мен жануарлар арасындағы сыртқы ұқсастық пен айырмашылықтарды анықтай алады.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Адам өмірінің кезеңдерін атай алады өмірмен байланыстыра алады.
Тілдік мақсаты
Оқушылар орындай алады:
Өздері мен басқа адамдардың арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды талқылай алады.
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
Адам, бірдей,ұқсас,өзгеше, бас, қол, аяқ
Сыныптағы диалог \ жазылым үшін сай келетін тіл стильі:
- Біздің арамыздағы айырмашылықтар қандай? Адамдар мен жануарлар арасындағы айырмашылықтар қандай? Ұқсастықтары қандай?
-Сен дүниеге келгеннен бастап қалай өзгердің?
-Адам өмірінің қандай кезеңдері бар?
Алдыңғы оқу
Жабайы жəне үй жануарларын ажырата алады.
Жоспар
Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Басы
10-мин
Шаттық шеңбері.
Күн нұрындай көңілім,
Даламдай кең пейілім,
Жүрегім толы мейірім
Бәріне ортақ шуағым
Қайырымды боламын!
Мына суреттегі заттардың бас әрпін алсақ,бүгінгі сабақтың тақырыбы шығады.
Ай\Дала\Асық\Мысық
-Бізде қанша қол, бас және аяғымызда башпай бар?
-Біздің барлығымызға тән қандай дене мүшелері бар?
Қойылған сұраққа жауап алғаннан кейін, бағалаймын.Шапалақ, бармақ.
Оқушыларды топқа бөлеміз.
Смайликтердің түсіне байланысты топқа бөліп аламыз.
I-топ: Көздің, Құлақтың суретін салу. атқаратын қызметі туралы әңгімеле
II-топ: мұрынның, ауыздың суретін салып, атқаратын қызметін әңгімелеу.
2 топқа тапсырма адам мен жануардың ұқсастығы мен айырмашылығы туралы әңгімелейді.
Сергіту сәті: Видеороликпен.
Сюжетті суреттер
ребус
флипчарт
Соңы
Кері байланыс
Қорыту сұрақтары:
-Сабақ ұнады ма?
-Сабақтан не білдің?
-Басқа не білгің келеді
Смайликтер арқылы сабақ қорытындыланады.
Ұзақ мерзімді жоспар
Бөлімдер
Бөлімшелер
Оқу мақсаттары
1-тоқсан
1-бөлім. Мен - зерттеушімін
(<<Өзім туралы>> ортақ тақырыбы аясында)
1.1 Ғылым мен зерттеушілердің рөлі
1.1.1.1 қоршаған әлем құбылыстары,үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру
1.2 Табиғатты тану әдістері
1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;
1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру
2-бөлім. Тірі табиғат
(<<Менің мектебім>> ортақ тақырыбы аясында)
2.1 Өсімдіктер
1.2.1.1өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын және олардың өмірлік формаларын анықтау;
1.2.1.2 өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату;
1.2.1.3 жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді ажырату;
1.2.1.4 өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу;
1.2.1.5 мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың тәсілдерін сипаттау
2.2 Жануарлар
1.2.2.1 жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтау;
1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын ажырату;
1.2.2.3 жыл мезгілдерінің ауысуына жануарлардың бейімделуін дайындығын түсіндіру
1.2 Табиғатты тану әдістері
1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;
1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру
2-тоқсан
(<<Мен және менің отбасым>> ортақ тақырыбы аясында)
2.3 Адам
1.2.3.1 адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атау;
1.2.3.2 адам өмірінің кезеңдерін сипаттау;
1.2.3.3 адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау
(<<Бізді қоршаған әлем>> ортақ тақырыбы аясында)
5.1 Күштер және қозғалыс
1.5.1.1 түрлі денелердің қозғалысынан мысалдар келтіру;
1.5.1.2 қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтау;
1.5.1.3 қозғалыстың түрлі траекториясын зерттеу, оларды сурет түрінде көрсету
1.2 Табиғатты тану әдістері
1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;
1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру
3-тоқсан
4-бөлім. Жер және ғарыш
(<<Саяхат>> ортақ тақырыбы аясында)
4.2 Ғарыш
1.4.2.1 астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде сипаттау;
1.4.2.2 ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын сипаттау;
1.4.2.3 жекелеген ғарыштық денелерді атау және сипаттау
4.1 Жер
1.4.1.1 Жердің пішінін оның жасанды моделі негізінде анықтау
4.3 Кеңістік және уақыт
1.4.3.1 уақыттың маңыздылығын түсіндіру;
1.4.3.2 уақытты өлшеу құралдарын анықтау
5-бөлім. Табиғат физикасы
(<<Дәстүр және ауыз әдебиеті>> ортақ тақырыбы аясында)
5.4 Жылу
1.5.4.1 жылыту жабдықтары мен құрылғыларын анықтау
5.5 Электр
1.5.5.1 адамдардың күнделікті өміріндегі электр энергиясының маңызын түсіндіру
5.6 Магниттілік
1.5.6.1 магниттілік қасиеті бар жекелеген денелерді анықтау;
1.5.6.2 магниттің қасиетін зерттеу
1.2 Табиғатты тану әдістері
1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;
1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру
4-тоқсан
(<<Тағам және сусындар>> ортақ тақырыбы аясында)
(<<Дені саудың жаны сау>> ортақ тақырыбы аясында)
5.2 Жарық
1.5.2.1 жарық пен қараңғылықты салыстыру;
1.5.2.2 жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату;
1.5.2.3 жасанды жарықтың қажеттілігін және оның көздерін анықтау
5.3 Дыбыс
1.5.3.1 дыбыстың таралуының ерекшеліктерін түсіндіру;
1.5.3.2 дыбыстың табиғи және жасанды көздерін ажырату
1.2 Табиғатты тану әдістері
1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;
1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру
1- сынып
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz