Адам өмірінің кезеңдерін білу

Орындаған: Тілеубек Қарлығаш ДПМНО 11

13 практикалық тапсырма

Тақырып 13. "Адам" бөлімшесін оқыту әдістемесі

Мақсаты : бастауыш сынып оқушылары үшін "Адам" бөлімшесін оқыту үшін әдістемелерді іріктеу

Талқылауға арналған сұрақтар:

"Адам" бөлімшесін оқыту әдістемесі

1. Сабақ жоспары

2. «Жаратылыстану » курсы бойынша сыныптан тыс іс-шаралар

Тапсырма :

1. Орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде "жаратылыстану" (4-сынып) курсы бойынша сабақ жоспарын (қысқа мерзімді жоспарлау, "Адам" кіші бөлімінен таңдау бойынша тақырып) әзірлеу, сабақтың мақсаттарын, кезеңдерін айқындау;

2. "Жаратылыстану" курсы бойынша сыныптан тыс іс-шаралар жоспарын әзірлеу (4-сынып) . Сыныптан тыс іс-шараның тақырыбы "Адам "бөлімінен ұзақ мерзімді жоспарлауға сәйкес таңдалады.

Сабақ:
Мектеп:
Сабақ:: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні:
Сабақ:: Сынып: 1-сынып
Мектеп:: Қатысқандар
Қатыспағандар
Сабақ:: Тақырыбы: 2. 3 Адам
Сабақ:: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты
Мектеп::

1. 2. 3. 1 Адам денесінің негізгі бөліктерін жəне олардың қызметтерін атау.

1. 2. 3. 2 Адам өмірінің кезеңдерін білу.

Сабақ:: Бағалау критериалдары
Мектеп::

-Адам денесінің негізгі бөліктерін біледі.

-Атқаратын қызметтерін біледі.

-Адам өмірінің кезеңдерін біледі.

Сабақ:: Сабақ мақсаты.
Мектеп::

Барлық оқушылар орындай алады:

Адам денесінің бөліктерін атай алады

Сабақ::

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Адамның даму кезеңдерінің суретін сала алады.

Адамдар мен жануарлар арасындағы сыртқы ұқсастық пен айырмашылықтарды анықтай алады.

Сабақ::

Кейбір оқушылар орындай алады:

Адам өмірінің кезеңдерін атай алады өмірмен байланыстыра алады.

Сабақ:: Тілдік мақсаты
Мектеп::

Оқушылар орындай алады:

Өздері мен басқа адамдардың арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды талқылай алады.

Сабақ::

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Адам, бірдей, ұқсас, өзгеше, бас, қол, аяқ

Сабақ::

Сыныптағы диалог \ жазылым үшін сай келетін тіл стильі:

- Біздің арамыздағы айырмашылықтар қандай? Адамдар мен жануарлар арасындағы айырмашылықтар қандай? Ұқсастықтары қандай?

-Сен дүниеге келгеннен бастап қалай өзгердің?

- Адам өмірінің қандай кезеңдері бар?

Сабақ:: Алдыңғы оқу
Мектеп:: Жабайы жəне үй жануарларын ажырата алады.
Сабақ:: Жоспар
Мектеп:: Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақ::

Басы

10-мин

Мектеп::

Шаттық шеңбері.

Күн нұрындай көңілім,

Даламдай кең пейілім,

Жүрегім толы мейірім

Бәріне ортақ шуағым

Қайырымды боламын!

Мына суреттегі заттардың бас әрпін алсақ, бүгінгі сабақтың тақырыбы шығады.

Ай\Дала\Асық\Мысық

-Бізде қанша қол, бас және аяғымызда башпай бар?

-Біздің барлығымызға тән қандай дене мүшелері бар?

Қойылған сұраққа жауап алғаннан кейін, бағалаймын. Шапалақ, бармақ.

Оқушыларды топқа бөлеміз.

Смайликтердің түсіне байланысты топқа бөліп аламыз.

I-топ: Көздің, Құлақтың суретін салу. атқаратын қызметі туралы әңгімеле

II-топ: мұрынның, ауыздың суретін салып, атқаратын қызметін әңгімелеу.

2 топқа тапсырма адам мен жануардың ұқсастығы мен айырмашылығы туралы әңгімелейді.

Сергіту сәті: Видеороликпен.

Сюжетті суреттер

ребус

флипчарт

Сабақ::

Соңы

Кері байланыс

Мектеп::

Қорыту сұрақтары:

-Сабақ ұнады ма?

-Сабақтан не білдің?

-Басқа не білгің келеді

Смайликтер арқылы сабақ қорытындыланады.

Ұзақ мерзімді жоспар

Бөлімдер
Бөлімшелер
Оқу мақсаттары
Бөлімдер: 1-тоқсан
Бөлімдер:

1-бөлім. Мен - зерттеушімін

(«Өзім туралы» ортақ тақырыбы аясында)

Бөлімшелер: 1. 1 Ғылым мен зерттеушілердің рөлі
Оқу мақсаттары: 1. 1. 1. 1 қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру
Бөлімдер: 1. 2 Табиғатты тану әдістері
Бөлімшелер:

1. 1. 2. 1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;

1. 1. 2. 2 көрсетілген экспериментті түсіндіру

Бөлімдер:

2-бөлім. Тірі табиғат

(«Менің мектебім» ортақ тақырыбы аясында)

Бөлімшелер: 2. 1 Өсімдіктер
Оқу мақсаттары:

1. 2. 1. 1өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын және олардың өмірлік формаларын анықтау;

1. 2. 1. 2 өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату;

1. 2. 1. 3 жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді ажырату;

1. 2. 1. 4 өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу;

1. 2. 1. 5 мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың тәсілдерін сипаттау

Бөлімдер: 2. 2 Жануарлар
Бөлімшелер:

1. 2. 2. 1 жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтау;

1. 2. 2. 2 жабайы және үй жануарларын ажырату;

1. 2. 2. 3 жыл мезгілдерінің ауысуына жануарлардың бейімделуін дайындығын түсіндіру

Бөлімдер: 1. 2 Табиғатты тану әдістері
Бөлімшелер:

1. 1. 2. 1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;

1. 1. 2. 2 көрсетілген экспериментті түсіндіру

Бөлімдер: 2-тоқсан
Бөлімдер: («Мен және менің отбасым» ортақ тақырыбы аясында)
Бөлімшелер: 2. 3 Адам
Оқу мақсаттары:

1. 2. 3. 1 адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атау;

1. 2. 3. 2 адам өмірінің кезеңдерін сипаттау;

1. 2. 3. 3 адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау

Бөлімдер: («Бізді қоршаған әлем» ортақ тақырыбы аясында)
Бөлімшелер: 5. 1 Күштер және қозғалыс
Оқу мақсаттары:

1. 5. 1. 1 түрлі денелердің қозғалысынан мысалдар келтіру;

1. 5. 1. 2 қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтау;

1. 5. 1. 3 қозғалыстың түрлі траекториясын зерттеу, оларды сурет түрінде көрсету

Бөлімдер: 1. 2 Табиғатты тану әдістері
Бөлімшелер:

1. 1. 2. 1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;

1. 1. 2. 2 көрсетілген экспериментті түсіндіру

Бөлімдер: 3-тоқсан
Бөлімдер:

4-бөлім. Жер және ғарыш

(«Саяхат» ортақ тақырыбы аясында)

Бөлімшелер: 4. 2 Ғарыш
Оқу мақсаттары:

1. 4. 2. 1 астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде сипаттау;


Ұқсас жұмыстар
Сабақтың мақсаттары. Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Шешендік өнер. Сабақтың барысы
Қасым аманжолов. «ақын өлімі туралы аңыз» поэмасы
Есептеу техникасының даму кезеңдерін санамалау
Ақпараттық технология негізінде құзіреттілікті қалыптастыру
"абайтану" таңдау курс бағдарламасы. 10 сынып
Махамбеттің батыр жүрегі
Үшбұрыш бұрыштары арқылы дәлелдеу
Тәжірибенің мақсаты
Онтогенездің негізгі кезеңдері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz