Адам өмірінің кезеңдерін білу

Орындаған: Тілеубек Қарлығаш ДПМНО 11
13 практикалық тапсырма
Тақырып 13. "Адам" бөлімшесін оқыту әдістемесі
Мақсаты : бастауыш сынып оқушылары үшін "Адам" бөлімшесін оқыту үшін әдістемелерді іріктеу
Талқылауға арналған сұрақтар:
"Адам" бөлімшесін оқыту әдістемесі
1. Сабақ жоспары
2. «Жаратылыстану » курсы бойынша сыныптан тыс іс-шаралар
Тапсырма :
1. Орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде "жаратылыстану" (4-сынып) курсы бойынша сабақ жоспарын (қысқа мерзімді жоспарлау, "Адам" кіші бөлімінен таңдау бойынша тақырып) әзірлеу, сабақтың мақсаттарын, кезеңдерін айқындау;
2. "Жаратылыстану" курсы бойынша сыныптан тыс іс-шаралар жоспарын әзірлеу (4-сынып) . Сыныптан тыс іс-шараның тақырыбы "Адам "бөлімінен ұзақ мерзімді жоспарлауға сәйкес таңдалады.
1. 2. 3. 1 Адам денесінің негізгі бөліктерін жəне олардың қызметтерін атау.
1. 2. 3. 2 Адам өмірінің кезеңдерін білу.
-Адам денесінің негізгі бөліктерін біледі.
-Атқаратын қызметтерін біледі.
-Адам өмірінің кезеңдерін біледі.
Барлық оқушылар орындай алады:
Адам денесінің бөліктерін атай алады
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Адамның даму кезеңдерінің суретін сала алады.
Адамдар мен жануарлар арасындағы сыртқы ұқсастық пен айырмашылықтарды анықтай алады.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Адам өмірінің кезеңдерін атай алады өмірмен байланыстыра алады.
Оқушылар орындай алады:
Өздері мен басқа адамдардың арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды талқылай алады.
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
Адам, бірдей, ұқсас, өзгеше, бас, қол, аяқ
Сыныптағы диалог \ жазылым үшін сай келетін тіл стильі:
- Біздің арамыздағы айырмашылықтар қандай? Адамдар мен жануарлар арасындағы айырмашылықтар қандай? Ұқсастықтары қандай?
-Сен дүниеге келгеннен бастап қалай өзгердің?
- Адам өмірінің қандай кезеңдері бар?
Басы
10-мин
Шаттық шеңбері.
Күн нұрындай көңілім,
Даламдай кең пейілім,
Жүрегім толы мейірім
Бәріне ортақ шуағым
Қайырымды боламын!
Мына суреттегі заттардың бас әрпін алсақ, бүгінгі сабақтың тақырыбы шығады.
Ай\Дала\Асық\Мысық
-Бізде қанша қол, бас және аяғымызда башпай бар?
-Біздің барлығымызға тән қандай дене мүшелері бар?
Қойылған сұраққа жауап алғаннан кейін, бағалаймын. Шапалақ, бармақ.
Оқушыларды топқа бөлеміз.
Смайликтердің түсіне байланысты топқа бөліп аламыз.
I-топ: Көздің, Құлақтың суретін салу. атқаратын қызметі туралы әңгімеле
II-топ: мұрынның, ауыздың суретін салып, атқаратын қызметін әңгімелеу.
2 топқа тапсырма адам мен жануардың ұқсастығы мен айырмашылығы туралы әңгімелейді.
Сергіту сәті: Видеороликпен.
Сюжетті суреттер
ребус
флипчарт
Соңы
Кері байланыс
Қорыту сұрақтары:
-Сабақ ұнады ма?
-Сабақтан не білдің?
-Басқа не білгің келеді
Смайликтер арқылы сабақ қорытындыланады.
Ұзақ мерзімді жоспар
1-бөлім. Мен - зерттеушімін
(«Өзім туралы» ортақ тақырыбы аясында)
1. 1. 2. 1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;
1. 1. 2. 2 көрсетілген экспериментті түсіндіру
2-бөлім. Тірі табиғат
(«Менің мектебім» ортақ тақырыбы аясында)
1. 2. 1. 1өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын және олардың өмірлік формаларын анықтау;
1. 2. 1. 2 өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату;
1. 2. 1. 3 жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді ажырату;
1. 2. 1. 4 өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу;
1. 2. 1. 5 мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың тәсілдерін сипаттау
1. 2. 2. 1 жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтау;
1. 2. 2. 2 жабайы және үй жануарларын ажырату;
1. 2. 2. 3 жыл мезгілдерінің ауысуына жануарлардың бейімделуін дайындығын түсіндіру
1. 1. 2. 1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;
1. 1. 2. 2 көрсетілген экспериментті түсіндіру
1. 2. 3. 1 адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атау;
1. 2. 3. 2 адам өмірінің кезеңдерін сипаттау;
1. 2. 3. 3 адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау
1. 5. 1. 1 түрлі денелердің қозғалысынан мысалдар келтіру;
1. 5. 1. 2 қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтау;
1. 5. 1. 3 қозғалыстың түрлі траекториясын зерттеу, оларды сурет түрінде көрсету
1. 1. 2. 1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;
1. 1. 2. 2 көрсетілген экспериментті түсіндіру
4-бөлім. Жер және ғарыш
(«Саяхат» ортақ тақырыбы аясында)
1. 4. 2. 1 астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде сипаттау;
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz