Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақ нәтижесі. Сабақтың тақырыбы

1. Қазақ тілінен қысқа мерзімді жоспар (5-11 сынып) үлгісін жасау

2. Жаңартылған білім беру мазмұна тікелей қатысты үш құжат туралы ақпарат

3. Скаффолдинг теориясы туралы түсінік

4. Критериалды бағалау туралы түсінік. Қалыптастырушы, жиынтық бағалау

5. Сын есімді оқытуда пайдаланылатын әдіс-тәсілдер жиынтығынан слайд дайындау

1. Қазақ тілінен қысқа мерзімді жоспар (5-11 сынып) үлгісін жасау

Сабақтың тақырыбы:
Ұлы адамдардың өмірінен
Мұғалімнің аты-жөні: Рахманова Б.Т
Күні: 08.12.2021
СЫНЫП: 5

Қатысқан оқушылар саны: 21

Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу
(Ж4).
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Құндылықтарға баулу
Уақыттың қадірін білу, тиімді пайдалануға баулу

Пәнаралық байланыс
Музыка, қазақ тілі.
Алдыңғы оқу
Уақыттың қадірі туралы, хобби ұғымы туралы біледі
Сабақтың жоспары
Жоспарланған уақыт
Сабақ барысы :
Бағалау түрлері
Басталуы
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі
Топтарға бөлу түстерге қарай 2 топқа бөлу
Зымыран сұрақтар қою:
Бос уақыттарыңды қалай өткізесіңдер?
Уақытты тиімді пайдалану деген не?
Өздеріңнің хоббилерің бар ма?
Өздеріңе таныс адамнан жеке хоббиі туралы сұхбат алдыңдар ма?
Қызығушылығын ояту. Өздері білетін ұлы адамдардың сүйікті істері туралы білетін мәліметтерімен бөліседі.

Жаңа білім
10 минут

Білу және түсіну
Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.
1-Тапсырманы ТЖ
1-топ Ғалым Әлкей Марғұлан ағамыздың бала кезіндегі қызығушылығы өміріне әсер етті ме? Ғалымның өмір жолы мен еңбектерін қарастыра отырып, тұжырым жазады.
2-топ Оқылым мәтінінен кластер әдісімен жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді бір бағанға, күрделі сөздерді екінші бағанға теріп жазады
Дескриптор:
-мәтінді мұқият оқиды
-туынды, күрделі сөздерді табады
ҚБ <<Бағдаршам>>

Оқулық,
мәтіндер.
Ортасы
10 минут

Қолдану
2-тапсырма ЖЖ
Мәтіндегі бал Әлкей Марғұлан мен басқа балалардың әрекетін салыстырып <<Т кестесі>> жазыңдар
Дескриптор:
-мәтіннен Әлкейдің және балалардың іс-әрекетін табады
- балалардың әрекетін салыстырады
ҚБ <<Басбармақ>>
3-тапсырмаЖЖ Саралау тапсырмасы
1-деңгей
Венн диаграммасы арқылы біріккен сөздер мен тіркесті сөздерді салыстырады
2-деңгей
Қосымша әдебиеттен еңбектену, талпыну мен ізденудің пайдасы туралы нақыл сөздер тауып жазады
3-деңгей
Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, күрделі сөздерді қолдана отырып, өздерің тұратын ауылды сипаттап не суреттеп жазу
ҚБ <>


<<Ыстық орындық>> орындық әдісі, сұрақтар, орындық.

Аяқталуы
Сабақты бекіту
10 минут
Екі жақты күнделік>> стратегиясы
Жаңа сабаққа дейін білгенім
Сабақтан кейін алған білімім

Кері байланыс

5 минут

Кері байланыс
3 минут

Кері байланыс кемесі
Қосымша ақпарат
Саралау - Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс

Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағалау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?

2. Жаңартылған білім беру мазмұна тікелей қатысты үш құжат туралы ақпарат

1. Критериалды бағалау - бұл оқушылардың білім мазмұны мен мақсаттарына сай, оқу-танымдық құзіреттілігін қалыптастыруда нақты анықталған, ұжыммен қалыптастырылған, алдын-ала оқушылардың барлығына белгілі білім жетістіктерін бағалауға негізделген үдеріс.
2. Формативті (қалыптастырушы) бағалау - оқушының білім алуына септігін тигізіп, сонымен қатар, алға қойған мақсаттарына үздіксіз бағытталып отыратын үрдіс.
3. Блум таксономиясы - жеке тұлғаға бағытталған шығармашылығын дамытушы және білімді толық меңгертудің әдісі болып табылады.
4. Жиынтық бағалау - белгілі бір оқу кезеңін (тоқсан, триместр, оқу жылы, орта білім деңгейі), сондай-ақ оқу бағдарламаларындағы бөлімдер/ортақ тақырыптарды аяқтаған кезде балл және баға қою арқылы жүргізілетін бағалау түрі.

3. Скаффолдинг теориясы туралы түсінік

Скаффолдинг - оқыту үрдісінде кең қолданылатын стратегиялардың бірі. Бұл мәлімдемеде көтерілетін сұрақтардың көбі оқу бағдарламалары мазмұны үшін маңызды болып табылады.
Скаффолдинг дегеніміз - адамдар немесе материалдар кәрсететін қолдау. Сол қолдау арқылы окушы өз бетінше қолжеткізе алмайтын дүниеге қол жеткізе алады. Скаффолдинг әрдайым сыни тұрғыдан ойлауға қолдау көрсетеді. Бұл қолдау оқуды жеңілдету дегенді білдірмейді, керісінше оқушыға өзінің жақын даму аймағында қалуына көмектеседі. Скаффолдингтің заманауи теориясы - бұл білім беру процесіне қатысушылар арасындағы өзара сенімге негізделген серіктестік. Оқу процесі барысында қойылған мақсаттарға жету үшін қажетті көмек көрсету мақсатымен білім алушыларды қолдау қалыптастырушы бағалау тәжірибесінде мұғалім орындайтын маңызды функциялардың бірі болып табылады.

4. Критериалды бағалау туралы түсінік. Қалыптастырушы, жиынтық бағалау

1. Критериалды бағалау - бұл оқушылардың білім мазмұны мен мақсаттарына сай, оқу-танымдық құзіреттілігін қалыптастыруда нақты анықталған, ұжыммен қалыптастырылған, алдын-ала оқушылардың барлығына белгілі білім жетістіктерін бағалауға негізделген үдеріс.
2. Формативті (қалыптастырушы) бағалау - оқушының білім алуына септігін тигізіп, сонымен қатар, алға қойған мақсаттарына үздіксіз бағытталып отыратын үрдіс.
3. Жиынтық бағалау - белгілі бір оқу кезеңін (тоқсан, триместр, оқу жылы, орта білім деңгейі), сондай-ақ оқу бағдарламаларындағы бөлімдер/ортақ тақырыптарды аяқтаған кезде балл және баға қою арқылы жүргізілетін бағалау түрі.

Ұқсас жұмыстар
Үйге тапсырма
Фетр матасынан жасалатын бұйымдар
"мінез-құлық мәдениеті" көмекші мектеп бағдарламасы бойынша сабақтар
Программалау құрылымы, тармақтау, таңдау операторлын қайталау
Белсенді тақта
Абайдың мұражай -үйі Мақсат және қимыл- сын
Сабақ бойынша өзгертулер
Қазақстан-егемен ел
Тіс пастасының тістің беріктігіне әсерін зерттеу
Оқушылар топта
Пәндер