Сабақ нәтижесі. Сабақтың тақырыбы

1. Қазақ тілінен қысқа мерзімді жоспар (5-11 сынып) үлгісін жасау
2. Жаңартылған білім беру мазмұна тікелей қатысты үш құжат туралы ақпарат
3. Скаффолдинг теориясы туралы түсінік
4. Критериалды бағалау туралы түсінік. Қалыптастырушы, жиынтық бағалау
5. Сын есімді оқытуда пайдаланылатын әдіс-тәсілдер жиынтығынан слайд дайындау
1. Қазақ тілінен қысқа мерзімді жоспар (5-11 сынып) үлгісін жасау
Сабақтың тақырыбы:
Ұлы адамдардың өмірінен
Мұғалімнің аты-жөні: Рахманова Б. Т
Күні: 08. 12. 2021
Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу
(Ж4) .
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады :
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Басталуы
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі
Топтарға бөлу түстерге қарай 2 топқа бөлу
Зымыран сұрақтар қою:
- Бос уақыттарыңды қалай өткізесіңдер?
- Уақытты тиімді пайдалану деген не?
- Өздеріңнің хоббилерің бар ма?
- Өздеріңе таныс адамнан жеке хоббиі туралы сұхбат алдыңдар ма?
Қызығушылығын ояту. Өздері білетін ұлы адамдардың сүйікті істері туралы білетін мәліметтерімен бөліседі.
Жаңа білім
10 минут
Білу және түсіну
Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.
1-Тапсырманы ТЖ
1-топ Ғалым Әлкей Марғұлан ағамыздың бала кезіндегі қызығушылығы өміріне әсер етті ме? Ғалымның өмір жолы мен еңбектерін қарастыра отырып, тұжырым жазады.
2-топ Оқылым мәтінінен кластер әдісімен жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді бір бағанға, күрделі сөздерді екінші бағанға теріп жазады
Дескриптор:
-мәтінді мұқият оқиды
-туынды, күрделі сөздерді табады
ҚБ «Бағдаршам»
Оқулық,
мәтіндер.
Ортасы
10 минут
Қолдану
2-тапсырма ЖЖ
Мәтіндегі бал Әлкей Марғұлан мен басқа балалардың әрекетін салыстырып «Т кестесі» жазыңдар
Дескриптор:
-мәтіннен Әлкейдің және балалардың іс-әрекетін табады
- балалардың әрекетін салыстырады
ҚБ «Басбармақ»
3-тапсырмаЖЖ Саралау тапсырмасы
1-деңгей
Венн диаграммасы арқылы біріккен сөздер мен тіркесті сөздерді салыстырады
2-деңгей
Қосымша әдебиеттен еңбектену, талпыну мен ізденудің пайдасы туралы нақыл сөздер тауып жазады
3-деңгей
Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, күрделі сөздерді қолдана отырып, өздерің тұратын ауылды сипаттап не суреттеп жазу
ҚБ «??, ?!, !!!»
Аяқталуы
Сабақты бекіту
10 минут
Екі жақты күнделік» стратегиясы
Кері байланыс
5 минут
Кері байланыс
3 минут

Саралау - Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағалау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?
2. Жаңартылған білім беру мазмұна тікелей қатысты үш құжат туралы ақпарат
1. Критериалды бағалау - бұл оқушылардың білім мазмұны мен мақсаттарына сай, оқу-танымдық құзіреттілігін қалыптастыруда нақты анықталған, ұжыммен қалыптастырылған, алдын-ала оқушылардың барлығына белгілі білім жетістіктерін бағалауға негізделген үдеріс.
2. Формативті (қалыптастырушы) бағалау - оқушының білім алуына септігін тигізіп, сонымен қатар, алға қойған мақсаттарына үздіксіз бағытталып отыратын үрдіс.
3. Блум таксономиясы - жеке тұлғаға бағытталған шығармашылығын дамытушы және білімді толық меңгертудің әдісі болып табылады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz