Сабақ нәтижесі. Сабақтың тақырыбы

1. Қазақ тілінен қысқа мерзімді жоспар (5-11 сынып) үлгісін жасау

2. Жаңартылған білім беру мазмұна тікелей қатысты үш құжат туралы ақпарат

3. Скаффолдинг теориясы туралы түсінік

4. Критериалды бағалау туралы түсінік. Қалыптастырушы, жиынтық бағалау

5. Сын есімді оқытуда пайдаланылатын әдіс-тәсілдер жиынтығынан слайд дайындау

1. Қазақ тілінен қысқа мерзімді жоспар (5-11 сынып) үлгісін жасау

Сабақтың тақырыбы:

Ұлы адамдардың өмірінен

Мұғалімнің аты-жөні: Рахманова Б. Т

Күні: 08. 12. 2021

Сабақтың тақырыбы:Ұлы адамдардың өмірінен: СЫНЫП: 5
Мұғалімнің аты-жөні:Рахманова Б. ТКүні: 08. 12. 2021: Қатысқан оқушылар саны: 21
Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақтың тақырыбы:Ұлы адамдардың өмірінен: Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Мұғалімнің аты-жөні:Рахманова Б. ТКүні: 08. 12. 2021:

Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу

(Ж4) .

Сабақтың тақырыбы:Ұлы адамдардың өмірінен: Сабақ нәтижесі:
Мұғалімнің аты-жөні:Рахманова Б. ТКүні: 08. 12. 2021:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады :

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Сабақтың тақырыбы:Ұлы адамдардың өмірінен: Бағалау критерийі
Мұғалімнің аты-жөні:Рахманова Б. ТКүні: 08. 12. 2021: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Сабақтың тақырыбы:Ұлы адамдардың өмірінен: Құндылықтарға баулу
Мұғалімнің аты-жөні:Рахманова Б. ТКүні: 08. 12. 2021: Уақыттың қадірін білу, тиімді пайдалануға баулу
Сабақтың тақырыбы:Ұлы адамдардың өмірінен: Пәнаралық байланыс
Мұғалімнің аты-жөні:Рахманова Б. ТКүні: 08. 12. 2021: Музыка, қазақ тілі.
Сабақтың тақырыбы:Ұлы адамдардың өмірінен: Алдыңғы оқу
Мұғалімнің аты-жөні:Рахманова Б. ТКүні: 08. 12. 2021: Уақыттың қадірі туралы, хобби ұғымы туралы біледі
Сабақтың тақырыбы:Ұлы адамдардың өмірінен: Сабақтың жоспары
Сабақтың тақырыбы:Ұлы адамдардың өмірінен: Жоспарланған уақыт
Мұғалімнің аты-жөні:Рахманова Б. ТКүні: 08. 12. 2021: Сабақ барысы :
Бағалау түрлері
Сабақтың тақырыбы:Ұлы адамдардың өмірінен:

Басталуы

5 минут

Мұғалімнің аты-жөні:Рахманова Б. ТКүні: 08. 12. 2021:

Ұйымдастыру кезеңі

Топтарға бөлу түстерге қарай 2 топқа бөлу

Зымыран сұрақтар қою:

  1. Бос уақыттарыңды қалай өткізесіңдер?
  2. Уақытты тиімді пайдалану деген не?
  3. Өздеріңнің хоббилерің бар ма?
  4. Өздеріңе таныс адамнан жеке хоббиі туралы сұхбат алдыңдар ма?

Қызығушылығын ояту. Өздері білетін ұлы адамдардың сүйікті істері туралы білетін мәліметтерімен бөліседі.

Сабақтың тақырыбы:Ұлы адамдардың өмірінен:

Жаңа білім

10 минут

Мұғалімнің аты-жөні:Рахманова Б. ТКүні: 08. 12. 2021:

Білу және түсіну

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

1-Тапсырманы ТЖ

1-топ Ғалым Әлкей Марғұлан ағамыздың бала кезіндегі қызығушылығы өміріне әсер етті ме? Ғалымның өмір жолы мен еңбектерін қарастыра отырып, тұжырым жазады.

2-топ Оқылым мәтінінен кластер әдісімен жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді бір бағанға, күрделі сөздерді екінші бағанға теріп жазады

Дескриптор:

-мәтінді мұқият оқиды

-туынды, күрделі сөздерді табады

ҚБ «Бағдаршам»

Оқулық,

мәтіндер.

Сабақтың тақырыбы:Ұлы адамдардың өмірінен:

Ортасы

10 минут

Мұғалімнің аты-жөні:Рахманова Б. ТКүні: 08. 12. 2021:

Қолдану

2-тапсырма ЖЖ

Мәтіндегі бал Әлкей Марғұлан мен басқа балалардың әрекетін салыстырып «Т кестесі» жазыңдар

Дескриптор:

-мәтіннен Әлкейдің және балалардың іс-әрекетін табады

- балалардың әрекетін салыстырады

ҚБ «Басбармақ»

3-тапсырмаЖЖ Саралау тапсырмасы

1-деңгей

Венн диаграммасы арқылы біріккен сөздер мен тіркесті сөздерді салыстырады

2-деңгей

Қосымша әдебиеттен еңбектену, талпыну мен ізденудің пайдасы туралы нақыл сөздер тауып жазады

3-деңгей

Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, күрделі сөздерді қолдана отырып, өздерің тұратын ауылды сипаттап не суреттеп жазу

ҚБ «??, ?!, !!!»

«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.
Сабақтың тақырыбы:Ұлы адамдардың өмірінен:

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Мұғалімнің аты-жөні:Рахманова Б. ТКүні: 08. 12. 2021:

Екі жақты күнделік» стратегиясы

:
:
Жаңа сабаққа дейін білгенім
Сабақтан кейін алған білімім
Сабақтың тақырыбы:Ұлы адамдардың өмірінен:
Мұғалімнің аты-жөні:Рахманова Б. ТКүні: 08. 12. 2021:
Сабақтың тақырыбы:Ұлы адамдардың өмірінен:
Мұғалімнің аты-жөні:Рахманова Б. ТКүні: 08. 12. 2021:
Сабақтың тақырыбы:Ұлы адамдардың өмірінен:

Кері байланыс

5 минут

Кері байланыс

3 минут

Мұғалімнің аты-жөні:Рахманова Б. ТКүні: 08. 12. 2021: Картинки по запросу кері байланыс түрлері
Кері байланыс кемесі
Сабақтың тақырыбы:Ұлы адамдардың өмірінен: Қосымша ақпарат
Сабақтың тақырыбы:Ұлы адамдардың өмірінен:

Саралау - Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Мұғалімнің аты-жөні:Рахманова Б. ТКүні: 08. 12. 2021:

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Сабақтың тақырыбы:Ұлы адамдардың өмірінен:
Мұғалімнің аты-жөні:Рахманова Б. ТКүні: 08. 12. 2021:
Сабақтың тақырыбы:Ұлы адамдардың өмірінен:

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

Мұғалімнің аты-жөні:Рахманова Б. ТКүні: 08. 12. 2021:

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақтың тақырыбы:Ұлы адамдардың өмірінен:

Қорытынды бағалау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

2. Жаңартылған білім беру мазмұна тікелей қатысты үш құжат туралы ақпарат

1. Критериалды бағалау - бұл оқушылардың білім мазмұны мен мақсаттарына сай, оқу-танымдық құзіреттілігін қалыптастыруда нақты анықталған, ұжыммен қалыптастырылған, алдын-ала оқушылардың барлығына белгілі білім жетістіктерін бағалауға негізделген үдеріс.

2. Формативті (қалыптастырушы) бағалау - оқушының білім алуына септігін тигізіп, сонымен қатар, алға қойған мақсаттарына үздіксіз бағытталып отыратын үрдіс.

3. Блум таксономиясы - жеке тұлғаға бағытталған шығармашылығын дамытушы және білімді толық меңгертудің әдісі болып табылады.


Ұқсас жұмыстар
Үйге тапсырма
Фетр матасынан жасалатын бұйымдар
"мінез-құлық мәдениеті" көмекші мектеп бағдарламасы бойынша сабақтар
Программалау құрылымы, тармақтау, таңдау операторлын қайталау
Белсенді тақта
Абайдың мұражай -үйі Мақсат және қимыл- сын
Сабақ бойынша өзгертулер
Қазақстан-егемен ел
Тіс пастасының тістің беріктігіне әсерін зерттеу
Оқушылар топта
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz