Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Есептеуіш техниканың даму тарихы. Компьютер құрылғылары

Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:
Компьютерлік жүйелер мен желілер
Мектеп:
Күні:
Мұғалімніңаты-жөні:
Сынып: 6
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтыңтақырыбы
Есептеуіш техниканың даму тарихы
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)
6.1.1.1 -есептеутехникасыныңдамуыныңтарихыменперспективасыжөніндеәңгімелеу
Сабақтыңмақсаты
Барлығы:Алғашқы құрылған есептеу техникасының даму тарихымен танысу
Көпшілігі:Заманауи компьютердің негізгі даму кезеңдерін білу
Кейбірі:Компьютердің даму болашағын анықтау
Бағалаукритерийі
Алғашқы құрылған есептеу техникасының даму тарихымен танысады
Заманауи компьютердің негізгі даму кезеңдерін біледі
Компьютердің даму болашағын анықтайды
Тілдікмақсаттар

Пәнгеқатыстысөздікқор мен терминдер: абак, непер таяқшалары, перфокарта, Холлерит үстелі, Бэббидж машинасы
Диалогтер мен жазуүшінқолданылатынтіркестер:
Қандайесептеуқұралдары бар: абак, суан-пан, серобян
Құндылықтарға баулу

Индустрияландыру мен инновацияларғанегізделгенэкономикалықөсу
Пәнаралықбайланыс
Тарих, математика, бейнелеу
Алдыңғы білім
Компьютер құрылғылары
Сабақбарысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері

Ресурстар
Сабақтың басы

4 мин

5 мин
Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу
Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды ахуал тудыру
<<Себет>> әдісі арқылы стикерге тілек жазып, себетке қайта салып, араласқан түрде оқушылар біреуден тілек жазылған стикерден алып оқу;
Топқа біріктіру.
Оқушыларға есептеуіш құралы мен ЭЕМ буынының суреттер қиындысы арқылы;
1-топ: <<Абак>>2-топ: <>

Өткен сабақты қайталау
<<Иә, жоқ>> әдісімен үй тапсырмасын сұрау;
1. Мониторға дейінгі арақашықтықты сақтау?
2. Компьютерді күніне 2-3 сағат қолдануға болады.
3. <<Эргономика>> термині 1949 жылы Ұлыбританияда қабылданған.
4. Компьютермен жұмыс істеу кезінде тыйым салынған әрекеттерді есте сақтау маңызды емес:
ҚБ <<Бас бармақ>> әдісі арқылы бағалау.

Стикерлер

Кеспеқағаздар

интерактивті тақта

Сабақтыңортасы
3 мин

11 мин

2 мин

5 мин

3 мин

Жаңа сабақ:
Bilimland.kz - порталы ұсынған сабақтарынан бейнесабақ көрсету арқылы жаңа сабақпен таныстырамын.
1-тапсырма (топтық жұмыс)
<<Конверттегі сұрақ>> әдісіарқылы екі топқа арнап конверт дайындап, ішіне есептеуіш құралдар мен ЭЕМ-нің даму тарихының суреттерін конвертке саламын. Конвертті 2 топқа таратамын: оқушыларконверттегі өздеріне тиісті суреттер арқылыоқулықтарын қолданып постермен тақырыпты қалай түсінгендігін көрсетеді.

Дескриптор: Есептеуіш құралдарын қай ғасырда, қай елде пайда болғанын түсіндіреді;
ЭЕМ дамуының әрбір буыны мен элементтік базасын түсіндіреді;
Постермен жұмыс жасау кезіндегі уақыт талаптарын сақтамаудың зиянды жағын біледі.
ҚБ <<Шапалақ>> әдісі арқылы бағалау.

Сергіту сәті:

2-тапсырма. (топтық жұмыс)

1. Берілген құрылғылардың даму кезеңіне сәйкес шығу ретін анықтаңыз.

Аналитикалық машина

Арифмометр
1
Абак

Әмбебап есептеуіш машина

2. Болашақ компьютерлері қандай болады. Әңгімелеп беріңдер.

Дескриптор: Құрылғылардың шығу ретін анықтайды
Компьютердің даму болашағын әңгімелеп береді
Қб <<Бағдаршам>> әдісі бірін-бірі бағалау

3-тапсырма. (топтық жұмыс)
-Берілген суреттерді қарастырып, буындарын анықтаңыз.

Дескриптор: Сурет бойынша есептеу техникасының аттарын жазады.
Есептеу техникасыныңбуындарын анықтайды.
ҚБ <<Смайликтер арқылы бағалау>> әдісі.

Bilimland.kz - порталы

плакат
оқулық

https://www.youtube.com/watch?v=sPX27NNVWCY

Сәйкестендіру кестесі

Сабақтың соңы

5 мин

2мин
Сабақты қорытындылау (жеке жұмыс)
<> әдісі. Бұл әдісті қолдану мақсатым, оқушылар бүгінгі сабақты қаншалықты түсінгендігін қорытындылап, 5 сұрақтан тұратын тест тарқатамын. Сабақтың соңғы 3 минуттың барысында оқушылар тестке жауап береді, мен телефонның көмегімен сол кезде тестті тексеріп беремін.

1.Есептеу техникасының дамуындағы бірінші буынында ... пайдаланылған:
A) Вакумдық ( электрондық) шамдар.
B) Интегралдық схемалар.
C) Үлкен интегралдық схемалар.
D) Микросхемалар.
E) Транзисторлар.
2.Алғашқы компьютер мына мемлекетте шықты:
A) Германия.
B) КСРО.
C) АҚШ.
D) Жапония.
E) Англия.
3.Есептеуіш техникасының дамуы неше кезеңнен тұрады:
A) 2.
B) 5.
C) 6.
D) 4.
E) 3.
4. XVI-XVII ғасырларда пайдаланылған есептеу құрылғысы:
А) Паскалин
В) Мейнфрейм
С) Абакус
Д) Непер таяқшалары
Е) дербес компьютер
5. Алғашқы электромеханикалық санауыш машинасын кімойлап тапты?
А) Конрад Цузе
В) Герман Холлерит
С)Алан Тьюринг
Д) Ада Лавлейс
Е) Чарльз Бэббидж

Үй тапсырмасын орындауға арналған ұсыныстар:
-Интернет желісі арқылы есептеуіш техникасы даму тарихына ақпарат іздеп келу
-Сөзжұмбақ құрастыру

Кері байланыс: <<Кубизм>> әдісі

-Екі топтан 2 оқушыдан ортаға шығып кубиктегі сұраққа жауап беру арқылы өз жауабын айту

* Бүгінгі білім қайда керек болады?
* Бүгін саған не қиын болды?
* Қалай жұмыс жасадың?
* Бүгін саған не қызықты болды?
* Бүгін білдім......
* Бұл тақырыпты игерудің сіз үшін маңызы қандай?

Zipgrade

Кубик

Ұқсас жұмыстар
Көрсеткіш құрылғы
Оқушылардың есептеуіш техникасының даму тарихы туралы білімін қалыптастыру
Есептеуіш техниканың даму тарихы. эем буындары
Есептеуіш техниканың даму тарихы
Енгізу құрылғылары
Компьютер
Есептеу техникасының даму тарихы. Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Компьютерлердің даму кезеңдері
Компьютерлерге дейінгі кезең
Компьютерде ақпаратты ұсыну тәсілдері
Пәндер