Дауысты және дауыссыз дыбыс

Пән:Қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:ДыбыстарКүні:Сынып:2:

Пән: Қазақ тілі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Дыбыстар

Күні:

Сынып: 2

Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Пән:Қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:ДыбыстарКүні:Сынып:2: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Дауысты және дауыссыз дыбыс

1. 2 Дыбыс және әріп арасындағы байланысты бекіту

Пән:Қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:ДыбыстарКүні:Сынып:2: Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: 2. 1. 2. 1 дауысты, дауыссыз дыбыстар, олардың әріптік таңбалары анықтау
Пән:Қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:ДыбыстарКүні:Сынып:2: Сабақтың мақсаттары
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратып айтады, олардың әріптік таңбаларын анықтай алады.
Пән:Қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:ДыбыстарКүні:Сынып:2: Бағалау критерийлері
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

- Дыбыс түрлерін анықтайды;

- Дыбыстарды ажыратуда дәлделдер келтіре алады.

Пән:Қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:ДыбыстарКүні:Сынып:2:

Дағдыларды дамыту

Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Білу, түсіну, қолдану, жинақтау.
Пән:Қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:ДыбыстарКүні:Сынып:2:

Сөздік қор

Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Пәндік терминология мен тірек сөздер:

Дауысты дыбыс, дауыссыз дыбыстар, таңба.

Алған ақпаратты саралап, жинақтайды және жазады .

Пән:Қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:ДыбыстарКүні:Сынып:2:

Диалог пен жазу үшін пайдаланылатын сұрақтар:

- Дауысты дыбыс дегеніміз не ?

-Дауыссыз дыбыс дегеніміз не?

-Неліктен дыбысты айтуға және естуге болады ал әріпті көруге және жазуға болады?

Пән:Қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:ДыбыстарКүні:Сынып:2:

Құндылықтар

Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Ашықтық - жаңа білімге деген ашықтық.

Оқушылардың ой - өрістерін танымдық қабілеттерін, сөздік қорын, шығармашылық қабілетін дамыту. Тиянақтылыққа, тілді құрметтеуге, достарын сыйлауға, сауатты жазуға тәрбиелеу. Отан сүйгіштікке баулу .

Пән:Қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:ДыбыстарКүні:Сынып:2:

Пәнаралық байланыстар

Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Тіл дамыту -дыбыстарды дұрыс айта алу.
Пән:Қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:ДыбыстарКүні:Сынып:2:

АКТ қолдану дағдылары

Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Ғаламтор желісінен қосымша ақпарат іздейді.
Пән:Қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:ДыбыстарКүні:Сынып:2: Бастапқы білім
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтай алады.

Көмекші сөздердің көмегімен әңгімелеу, сипаттау, пайымдау мәтін түрлерін және құрылымдық бөліктерін анықтайды.

Пән:Қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:ДыбыстарКүні:Сынып:2: Сабақтың барысы
Пән:Қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:ДыбыстарКүні:Сынып:2: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Пән:Қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:ДыбыстарКүні:Сынып:2:

Сабақтың басы

3 мин

4 мин

5 мин

1 мин

Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Ой қозғау.

«Әліппе» өлеңін сыныппен тыңдау. Видеосын көру

Миға шабуыл. «Кластер» әдісі арқылы дыбыс пен әріпті топтастыру.

Өткен материалды «Иә, жоқ» ойыны арқылы пысықтау.

Ойынның мақсаты: Тез ойлауға, шапшаңдыққа баулу.

Ойынның шарты: Өтілген сөз таптарына байланысты сұрақтар қою. Егер сұрақ дұрыс болса, «иә» деп, дұрыс емес болса «жоқ» деп жылдам жауап беру керек.

Бүгінгі сабағымыздың оқу мақсаты :

Дауысты және дауыссыз дыбыстармен танысу және ажырата білу

https://youtu. be/hsGs1mEms4I

Параққа жазылған дыбыстар мен әріптер.

Пән:Қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:ДыбыстарКүні:Сынып:2:

Сабақтың ортасы

3 мин

10 мин

30мин

3 мин

Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Қайта жаңғырту.

Дыбысты айтуға, құлақпен естуге, ал әріпті көруге және жазуға болады. Сөздерді құратырып тұрған ең кішкене бөлік - дыбыстар. Дыбысты белгілеу үшін қабылданған шартты белгіні әріп дейміз.

Сөз жеке дыбыстардан құралады. Әр дыбыстың өз үні бар- ол дыбыс. Дыбысты айтамыз, естиміз. Әр дыбыстың таңбасы бар-ол әріп. Әріпті жазамыз, көреміз.

Тыңдылым

Дыбыс патшалығы жайында әңгімелеу . Әлдеқандай патшалықта емес, әлдеқандай мемлекетте емес, тура өзіңнің аузыңның ішінде дыбыстар тұрып жатыр. Ал олардың үйі міне, қандай әдемі ( ауызыңды көрсетші аша ғой, кәне) . Үйдің төбесі бар (тіліңді тигізіп көр, өзіңнің үйіңнің төбесін ізде, таптың ба?) Еден дегеніміз төменгі таңдай, есік - еріңдер. Есік бекем болу үшін қойылған сүйек шарбақтар да бар ( тістеріңді көрсетіңдерші) . Бәрі жақсы болар еді, бірақ үй ішінде бір айдаһар кіріп орнығып алды (тілдің ұшын қимылдатамыз) . …

Сөйтіп олар өздерінің зұлымдық істерін жасай бастады. Кейбір дыбыстарды ол емін - еркін өткізіп жібереді. Міне, былай, менен кейін қайталап айтыңдар [а], [ә], [о], [ы], [и] …Бұл дыбыстар еріннен, яғни есіктен еркін өтіп жатыр. Олардың киген киімдері - қызыл көйлек деп қызыл дөңгелекті көрсету

. Ал басқа дыбыстардың жолын айдаһар түрлі кедергілер тұрғызды немесе есікті жауып қойды. Мысалға [м - м - м] . Ол [т] дыбысын төбеге итеріп жапсырып қойды. Айдаһар дыбыстарды біресе ысылдап шырылдауға [ш], пысқыруға [ф], ысқыруға [с], қырылдауға [х] мәжбүр етеді. Біресе дыбысты құйрығымен ұрады [р] (айтып көріңдерші, тіл діріл қағып тұра ма?) Бұл дыбыстар еркін шыға алмайды. Сондықтан, бұлар үстіне көк көйлек киіпті (көк дөңгелекті көрсету) .

Дыбыстар 2-ге бөлінеді.

1) Дауысты дыбыстар - дыбыс кедергіге ұшырымай еркін шығады

2) Дауыссыз дыбыстар - дыбыс кедергіге

ұшырап шығады

Айтылым

Оқушылар бұл ертегіден не түсіндіңдер.

Дыбыстар әлемі ұнады ма ұнаса несімен ұнады.

Тапсырма

Берілген суреттер бойынша дауысты дыбыс, дауыссыз дыбыстарды төртбұрыштардың ішіне белгілерін (қызыл - дауысты дыбысы, көк дауыссыз дыбысты ) саламыз. Әке, ана, бала, сырмақ, қамшы, торсық.

Бағалау критерийі:

- Сабақта тыңдаған, көрген ақпараттарды тұжырымдай отырып әңгімелейді.

- Мәтіннің құрылымын сақтай отырып әңгімелейді.

- Мәтінге тірек болатын сөздерді анықтйды.

- Сауатты, көркемдеп айтады.

Тапсырма жеке орындалады. Топта бір-біріне оқып, ең үздік деген мәтін сынып ішінде оқылады.

Дескриптор:

- сабақ барысында оқыған, көрген материалдардағы ақпараттар қамтылған;

- мәтіннің құрылымы сақталған;

- тірек сөздердің асты сызылған;

- мәтін бөліктерінің мазмұны жағынан байланысқан;

- мәтіннің түрін ажыратып, дәлелдеп айтып бере алды;

«Жұлдызды баспалдақ» әдісі арқылы бағаланады .

Ереже.

Қандай да бір нәрсе туралы әңгімеленеді, хабарланады.

Не істеді? не қылды? қайтті? сұрақтарына жауап береді.

Дайын жазулар, көк және қызыл қарындаш.

Пән:Қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:ДыбыстарКүні:Сынып:2:

Сабақтың соңы

3 мин

Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Рефлексия

« Білім қоржыны » әдісі арқылы сабақ соңында өзіне ұнаған, қызықты тұстарын қоржынға салады.

Пән:Қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:ДыбыстарКүні:Сынып:2: Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Ұқсас жұмыстар
Төлді қалай шақырады? дауыссыз дыбыстар
Дауыссыз дыбыстардың түрлері(аралас сабақ – 45 минут)
2-сыныпта өткенді қайталау
"қазақ тілінің фонетикасы" қазақ тілінен курс
Дауыссыз дыбыстардың түрлері
Сұраққа жауап беру
Ұлттық ойындар туралы не білемін Э э дыбысы мен әріп
Сабақтың тақырыбы:дауыссыз к мен г
Ж дыбысы мен әрпі жайлы ақпарат
Дауыссыз дыбыстар. Дауысты дыбыстар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz